Nie otrzymawszy potwierdzenia na e-mail, zadzwonił em do sanatorium i otrzymał em ustne potwierdzenie, ż e jest rezerwacja. Aby otrzymać pisemne potwierdzenie, poproszono mnie o napisanie maila na adres info@draugyste. poł . Napisał em list w sobotę , a takż e powielił em w poniedział ek, nie czekają c na odpowiedź , zadzwonił em ponownie.
Dzisiaj powiedzieli, ż e moja rezerwacja nie jest dostę pna.
Jak to mogł o się stać?
Teraz nie ma wolnych pokoi na wybrane przeze mnie terminy, są tylko te droż sze.
Nie ma moż liwoś ci zmiany dat podró ż y, bilety lotnicze z Moskwy do Wilna iz powrotem oraz z rejonu zamieszkania do Moskwy został y już zakupione.
Nie otrzymał em odpowiedzi na ten list, podczas porannej rozmowy poprosił em o poł ą czenie z kierownikiem, starszym administratorem, dyrektorem sanatorium, ponieważ dziewczyna odbierają ca telefon jest niekompetentna. Ale kazali mi zadzwonić pó ź niej. A pó ź niej nie odebrali telefonu, zadzwonił em bezpoś rednio i przez telefon administracji, gdzie też bezskutecznie pró bowali poł ą czyć mnie z dział em rezerwacji.
Pó ź nym wieczorem, gdy kierownika znowu nie był o, kontynuował em rozmowę z tym samym pracownikiem sanatorium co rano i udał o mi się przekonać dziewczynę , ż eby zarezerwował a mi pokó j (zaję ł o to 9 minut) .
Do zapł aty wysł ali mi fakturę , na któ rej nie ma danych mię dzynarodowych.
Zaproponował em, ż e zagwarantuję pł atnoś ć danymi mojej karty bankowej, tak jak to się dzieje na cał ym ś wiecie, ale został o to odrzucone.
Cieszę się , ż e postanowił am jeszcze raz sprawdzić informacje rezerwacyjne, teraz reszta nie zepsuje się w innym oś rodku.