Okropny dom z pokojami?

Pisemny: 6 październik 2010
Czas podróży: 26 — 28 wrzesień 2010
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Przynió sł los do tego hotelu, gdy byliś my w tranzycie przez Sri Lankę . Gdybyś my z gó ry wiedzieli, co nas czeka, nie zgodzilibyś my się na nic! Plaż a jest brudna, fale ogromne, pł ywanie zagraż a ż yciu. Nawet miejscowi nie pł ywają . I nie bę dziesz nawet w stanie dotrzeć do oceanu: kupcy cię nie przepuszczą . Straż nicy nie wpuszczają ich do hotelu, wię c jeś li chcesz choć trochę spokoju, poł ó ż się na terenie pod palmą i obserwuj ocean z daleka. Terytorium jest ró wnież mał e.
Pokoje bardzo niewygodne, meble odrapane, pleś ń w ł azience, przerwy w gorą cej wodzie. Sł yszalnoś ć jest dobra, szczegó lnie w ł azience, bo tam wentylacja idzie prosto na korytarz : ) Ł ó ż ko i rę czniki dziwnie pachną...moż e są pachną ce?
Personel doskonale mó wi po angielsku tylko jeś li chodzi o pł acenie rachunkó w, w innych przypadkach zamraż ają lub co najwyż ej mó wią , ż e „zadzwonią ”. Oczywiś cie nikt nie dzwoni.

Nawiasem mó wią c, bą dź ostroż ny: niezależ nie od rodzaju jedzenia, za któ re zapł acił eś , bę dą pró bować cię oszukać na pienią dze, mó wią c, ż e „w rzeczywistoś ci kupił eś ograniczone jedzenie i bę dziesz musiał dopł acić , aby zjeś ć ś niadanie lub obiad”. Nie daj się zwieś ć ! Skontaktuj się z przewodnikiem (jeś li to moż liwe), spieraj się , udowodnij… Chociaż tutaj znowu personel moż e wł ą czyć mró z i rzekomo „nie rozumie”.
Przyjemne chwile to ż yją ce na terenie wiewió rki i pię kne zachody sł oń ca.
Moż e chodzi o wysokie oczekiwania od „trojki”, nie wiem : (
Ż yczę wszystkim ostroż nego wyboru, a jeś li wybierzesz ten hotel, zdrowego rozsą dku personelu i dobrego wypoczynku.
Powodzenia!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар