Napad na hotel.

Pisemny: 27 styczeń 2013
Czas podróży: 17 — 27 styczeń 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
25.01. 2013 wyjazd 31.01. 2013
Drodzy uż ytkownicy portali podró ż niczych! Chcę podzielić się z wami moimi ostrymi wraż eniami z niezapomnianych wakacji w cudownym kraju Sri Lanki. Po osiedleniu się w hotelach z ż oną i rodzicami przez 2 dni cieszyliś my się otaczają cym ś wiatem: przyrodą , oceanem. ALE 3 dzień pobytu w hotelu reszta był a w cieniu. Wracają c z obiadu, wchodzą c do pokoju (okoł o 20:30) zobaczył em mę ż czyznę w masce. Stan szoku przezwycię ż ył natychmiast. Widzą c mnie rzucił się do biegu w kierunku balkonu, doganiają c go, machną ł rę ką w moim kierunku, w któ rej znajdował się nó ż . Nie odważ ył em się dalej gonić w ciemnoś ci, ale pobiegł po dachu i znikną ł za hotelem. Ani straż nicy, ani obsł uga nie zareagowali na nasze woł ania o pomoc, pojawili się po okoł o 15 minutach. Wszystko to wydarzył o się na 10 metrach. z recepcji. Rozejrzawszy się po pokoju, znaleź li zbite okno. W wyniku oglę dzin ich rzeczy skradziono pienią dze, aparat fotograficzny, telefon komó rkowy, a przed nami jeszcze 12 dni odpoczynku. Od razu, przez administrację , skontaktowaliś my się z policją , przyjechali bardzo szybko. Ale pojawił się problem, nie mogli opanować sytuacji z powodu bariery ję zykowej. Przewodnik hotelowy Luka, któ ry mó wi po rosyjsku, odmó wił nam pomocy. Nikt nie odebrał telefonu na numery podane w notatce. Dzię ki naszej wytrwał oś ci przywieziono nas na komisariat, gdzie po dł ugich niezrozumiał ych negocjacjach (wró cili do hotelu ok. 03:30) oś wiadczenie w naszym imieniu napisał policjant. Rano skontaktowaliś my się z naszym biurem podró ż y „Mir Rest” na Biał orusi, przekazaliś my nam numer telefonu przedstawiciela gospodarza „Exotik Holidays International”, czyli Michaił a Posackiego (+94777455535). Zadzwoniliś my do niego i wyjaś niliś my naszą sytuację . Przyjechał o 2 przedstawicieli tej firmy (mó wią po rosyjsku), a w miejscu z policją zbadali miejsce napadu, a nastę pnie poprosili o udanie się na policję (godzina 23:00). Tam ponownie przetestowaliś my i wydaliś my oś wiadczenie. Po tym wszystkim ogł osili nam, ż e nie mogą nam w ż aden sposó b pomó c, twierdzą c, ż e zł oż yliś my aplikację pó ź no. Dalsze wydarzenia stają się ciekawsze. W Internecie zamieś ciliś my historię o naszym problemie, w recenzjach hotelu. Przyszedł do nas kierownik hotelu i zasugerował , abyś my usunę li recenzję , a po 2 dniach zwró cą skradzione pienią dze. Odrzuciliś my tę ofertę , ż ą dają c zwrotu pienię dzy za skradziony tł um. telefon i aparat. Poprosili o 2 dni. Ale po tym wszystkim, co się wydarzył o, postanowiliś my odmó wić zwrotu odszkodowania i poprosić o przeniesienie do innego hotelu. Skontaktowaliś my się z naszym touroperatorem NEWsTravel, ale odmó wili nam i wyjaś nili, ż e czekamy na decyzję policji.
Przed wyjazdem na wakacje bardzo dokł adnie przeczytaj opinie o hotelach, gdyż okazał o się , ż e nie jest to odosobniony przypadek w naszym hotelu. Szkoda zmarnowanych pienię dzy, zepsutego wypoczynku, utraconego zdrowia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał