miła niespodzianka

Pisemny: 21 lipiec 2011
Czas podróży: 13 — 14 lipiec 2011
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 6.0
Po przybyciu do Kambodż y spodziewano się pó ł baraku bez podstawowych ś rodkó w higieny i obrzydliwej obsł ugi.
wię c trudno był o ukryć zachwyt na widok hotelu. ś wietny kwartet z pię knym wnę trzem, wszystkie akcesoria w pokoju (opró cz kapci), ł adny czysty basen. doskonał e jutro. Mał o Chiń czykó w, wię cej Europejczykó w. personel jest doskonał y. w recepcji 2 komputery z bezpł atnym internetem. ogó lnie hotel zrobił doskonał e pierwsze wraż enie tego niesamowitego kraju - Kampuczy, w któ rej zapomina się o wszystkich koszmarach, któ rych doś wiadczyli ci ludzie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał