Normalny stosunek jakości do ceny?

Pisemny: 10 styczeń 2020
Czas podróży: 15 — 29 czerwiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Zatrzymał em się w tym hotelu z mamą . Wybrał em na podstawie mojego budż etu i opinii, wię c nie spodziewał em się niczego „luksusowego”. Patrzą c w przyszł oś ć , mogę powiedzieć , ż e w wię kszoś ci recenzji wyglą dał o to gorzej niż w rzeczywistoś ci… ale to wszystko w porzą dku.

Zakwaterowanie: pokó j z "zmę czonymi" meblami, ale nam to nie przeszkadzał o, bo odpowiada 4*. Spory minus - w ł azience był o trochę pleś ni i dlatego we wszystkich pokojach nie ma sensu pró bować tego zmieniać . Ale wszystko był o w porzą dku i dział ał o. Klimatyzacja centralna. Suszarka jest stara i sł aba, ale poradził a sobie ze swoją funkcją . W pokoju nie ma centralnego ś wiatł a, tylko kinkiety i lampy podł ogowe, ale to nam nie przeszkadzał o, ś wiatł a mieliś my doś ć.


Mieszkaliś my prawie w pobliż u recepcji, wię c mieliś my wi-fi w pokoju przez cał ą dobę!

Obsł uga: W hotelu NIKT nie mó wi po rosyjsku. Jeś li nie mó wisz po angielsku, trudno bę dzie rozwią zać problemy (ale moż liwe, ż e dzwonią po rosyjsku).
Przewodnik moż e pomó c w takich sprawach, jeś li sam mó wi po rosyjsku, bo np. nasz przewodnik mó wił tylko po angielsku, a potem z mocnym akcentem. Sprzą tanie codziennie, ale powierzchowne. Z momentó w problematycznych dostrzegam prysznice nad morzem - jest bardzo gorą ca woda i poł owa kranó w nie dział a. Jeś li masz rany na skó rze lub, tak jak ja, chorobę skó ry, zmycie soli ze skó ry bę dzie bardzo bolesne ((. Kilka razy proszono o przekrę cenie kranó w, ale tak się nie stał o. Bę dę Zwró ć cie też uwagę na solarium osobno - po pierwsze jest pł atne, po drugie tak naprawdę nie funkcjonował o, nikogo tam nie był o, nawet basen był cał kowicie osuszony.

Wyż ywienie: doś ć dobre, urozmaicone jedzenie dla 4 osó b, przynajmniej nie mieliś my problemó w z wyborem jedzenia. Wszystko jest cał kiem smaczne, nie powiem, ż e jest pikantne czy z konkretnymi przyprawami. Przeczytał am recenzję dziewczynki z dzieckiem, któ re w tym samym czasie odpoczywał o i zatruł o się , ale nie mieliś my problemó w z jedzeniem.

Jeś li chodzi o ALL INCLUSIVE od Pegas - to po prostu nie wszystko))) Koszmar! Z dostę pnego alkoholu tylko mocny alkohol. Piwo, szampan, wino - za opł atą . Ale przede wszystkim był am oburzona, ż e ​ ​ jest tylko jeden bar, któ ry dział a dopiero od 13:00 i znajduje się daleko od basenu, a tym bardziej od morza (10 minut na pewno). Ś niadanie koń czy się o 10:00, a nastę pnym razem moż esz pić dopiero o 13:00, a potem za każ dym razem bę dziesz musiał iś ć na drinki. Zanim wró cisz, wszystko jest już gorą ce. A ten „bar” wyglą da jak stó ł z automatem, na któ rym turyś ci Pegaza mogą sobie nalewać napoje. Jest Fanta, Cola i Sprite. Ró wnież w barze moż na napić się kawy, herbaty, mocnych napojó w. WSZYSTKO! Ż adnych przeką sek, innego jedzenia, sokó w, koktajli, NIC. To nie jest Egipt ani Turcja, w ogó le nie wszystko w klasycznym tego sł owa znaczeniu. Najbardziej irytują ce jest to, ż e tuż przy basenie znajduje się bar, ale nie moż na tam pić , ale trzeba iś ć wystarczają co daleko.
Personel jest przyjazny, towarzyski, praktycznie każ dy mó wi dobrze po angielsku, pod tym wzglę dem podobał a im się tylko komunikacja.

Sił ownia to jedna nazwa, jest zniszczona i stara. Oczywiś cie, kto bę dzie musiał wypracować - odniesie sukces, jeś li bę dzie chę ć.

Miejscowi odwiedzają w weekendy i ś wię ta. Przyprowadzają też grupy na kilka dni, przechodzą c. Ale nie krę powaliś my się , miejsca wystarczył o dla wszystkich. W takich momentach oszczę dzano pulę tylko dla dorosł ych.

Infrastruktura: 10 minut spacerem (od recepcji po lewej stronie) znajduje się sklep, moż na się przespacerować . Poszliś my też na teren są siednich hoteli, powiedzieli, ż e wpuś cili nas do restauracji. A wię c w dzielnicy nie ma już nic do zobaczenia, wystarczy wybrać się na wycieczkę . Odbył em wycieczki z lokalnym przewodnikiem.

Animacja: tutaj wszystko jest proste...nie ma tam! Dokł adniej, nominalnie tak, ale to jest jedna nazwa. Byliś my 2 tygodnie i przez te wszystkie dni KAŻ DEGO wieczoru był ten sam program - dziewczyna tań czył a taniec brzucha, a para ś piewał a.
W ogó le nie był o programu dziennego, ani animatoró w.

Podsumowują c, niedocią gnię ć jest sporo, ale biorą c pod uwagę koszt w poró wnaniu z innymi ofertami, warto, jeś li jesteś gotowy na dź wię czne minusy.

Osobno chciał bym zwró cić się do Pegasa: mam nadzieję , ż e bę dą monitorować wzmianki o nich.


Wię c! Po pierwsze, mieliś my angloję zycznego przewodnika, któ ry nawet nie odbył z nami spotkania wprowadzają cego. widzieliś my go dopiero pierwszego dnia przed odprawą i tyle! Kilka dni przed odlotem zaczą ł em pisać do niego na Viberze, aby dowiedzieć się , kiedy jest nasz lot, czy się zmienił i o któ rej przybę dzie transfer, wię c kazał mi sprawdzić , kiedy mamy lot! CO? Czy to moja praca! Ale to nie wszystko. W dniu wyjazdu wysł ał po nas kierowcę , nie przyjeż dż ają c sam. Kiedy dotarliś my na lotnisko, dowiedzieliś my się , ż e nasz lot został przesunię ty o 12 godzin!!! ! (a nastę pnie kolejne 3, ł ą cznie 15).
I wysł ał nas na lotnisko, nie zawracają c sobie gł owy sprawdzaniem informacji, podczas gdy nie odbierał telefonó w i wiadomoś ci. Odebrał em po 1.5 godziny, podobno gdy się obudził em. Abyś cie zrozumieli, tylko my i kolejna rodzina z dzieć mi przyjechaliś my na lotnisko, reszta wiedział a o transferze i przyjechał a wieczorem. W rezultacie Katerina, kierownik biura podró ż y „Chodź my z nami”, przez któ re kupiliś my bilet, odpowiedział a mi i pomogł a z proś bami o wsparcie. Kilka godzin pó ź niej zabrano nas do hotelu na lotnisku, zaopatrzono w lunch, ale wcześ niej musieliś my dł ugo przeklinać z przedstawicielami Pegas i Jordanii (po angielsku, zaznaczam to). Generalnie nie polecam nikomu latać z Pegasusem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał