Na począ tek warto wyjaś nić , ż e był em w wielu hotelach, w tym we Wł oszech, a najprzyjemniejsze wraż enia dotyczył y Carolin. Personel doskonale mó wi po angielsku, wię c nie był o problemó w z komunikacją . Wszyscy pracownicy hotelu - od gospodyni Dulce i jej asystentó w po znakomitego szefa kuchni i sprzą taczki - to ludzie zaskakują co przyjaź ni i otwarci.
… Już ▾
Na począ tek warto wyjaś nić , ż e był em w wielu hotelach, w tym we Wł oszech, a najprzyjemniejsze wraż enia dotyczył y Carolin. Personel doskonale mó wi po angielsku, wię c nie był o problemó w z komunikacją . Wszyscy pracownicy hotelu - od gospodyni Dulce i jej asystentó w po znakomitego szefa kuchni i sprzą taczki - to ludzie zaskakują co przyjaź ni i otwarci. Pierwszego dnia wystą pił mał y problem z klimatyzatorem - został on jednak rozwią zany w cią gu kilku minut z przeprosinami za niedogodnoś ci. Pokoje są mał e, ale w peł ni zaopatrzone, czyste, schludne, sprzą tane codziennie. Minibarek w naszym pokoju był pł atny (5 euro dziennie), ale nie potrzebowaliś my go. Mieliś my wycieczkę ze ś niadaniami i kolacjami, wię c od czasu do czasu jedliś my w kawiarniach Zucco lub Del Torro, a czę ś ciej kupowaliś my w Coop lub innym alimentari i jedliś my w pokoju pod chł odem klimatyzacji.
Na szczegó lną uwagę zasł uguje kuchnia hotelu.
Ś niadania bufetowe z pysznymi rogalikami i codziennie ró ż nymi ciastami, babeczkami, buł eczkami, dwoma rodzajami jogurtó w, ró ż nymi musli, dż emami itp. Gdy produkt zbliż a się do koń ca, wymiana/dodanie nastę puje bardzo szybko i niezauważ alnie. Kiedyś się spó ź niliś my i przyszliś my 10 minut przed koń cem ś niadania, kiedy był o już po wszystkim - przynieś li nam ponownie cał y bufet, bez krę powania naszego wyboru i bez poś piechu. Codziennie rano podawali menu na wieczó r - dwa dania do wyboru jako pierwsze i dwa dania jako drugie danie, a na deser przystawka i owoce. Szefie Kuchni - ogromne podzię kowania, dania od 2 tygodni nigdy się nie powtó rzył y, każ de był o po prostu niesamowite!
Trafiliś my też do Ferragosto, Dulce (gospodyni) osobiś cie przygotował a smakoł yki - sernik, mał e tartaletki owocowe i wino. Spotkaliś my wakacje z cał ym hotelem jako jedna wielka przyjazna rodzina.
Na plaż ę chodziliś my codziennie przed otwarciem i po zamknię ciu - ż eby nie wpaś ć w upał (z jakiegoś powodu). A takich spacerowiczó w był o wielu o ś wicie io zachodzie sł oń ca. Tak wię c okazał o się , ż e nigdy nie zabraliś my leż akó w i parasola. Swoją drogą , kiedyś bawiliś my się na Amarea – taka atrakcja jak dmuchany tor przeszkó d, gorą co polecam.
Sam hotel znajduje się w cichym zacisznym zaką tku trzeciej linii, obok koś cioł a protestanckiego - już pierwszego dnia po wieczornym naboż eń stwie trafiliś my na ich dyskotekę , w dosł ownym tego sł owa znaczeniu. Kilkadziesią t metró w od hotelu znajduje się stacja kolejowa Miramare, pocią g do Rimini Centro (Dworzec Centralny) jedzie 4 minuty, kosztuje 20 centó w wię cej niż autobus, wię c jeś li cenisz czas i nie chcesz jeź dzić w zatł oczonym autobus, polecam go uż ywać.
W dniu wyjazdu (transfer był wieczorem) zostawiliś my swoje rzeczy na poziomie -1 i cał y dzień chodziliś my po Miramare. Valerio, Dulce, Rakele, Stefania! Bardzo za tobą tę sknimy!!!
Bardzo mili, ż yczliwi ludzie, z któ rymi rozmawialiś my nie raz i mamy nadzieję spotkać się ponownie. Wszyscy bardzo polecam ten hotel!
Na szczegó lną uwagę zasł uguje kuchnia hotelu.
Ś niadania bufetowe z pysznymi rogalikami i codziennie ró ż nymi ciastami, babeczkami, buł eczkami, dwoma rodzajami jogurtó w, ró ż nymi musli, dż emami itp. Gdy produkt zbliż a się do koń ca, wymiana/dodanie nastę puje bardzo szybko i niezauważ alnie. Kiedyś się spó ź niliś my i przyszliś my 10 minut przed koń cem ś niadania, kiedy był o już po wszystkim - przynieś li nam ponownie cał y bufet, bez krę powania naszego wyboru i bez poś piechu. Codziennie rano podawali menu na wieczó r - dwa dania do wyboru jako pierwsze i dwa dania jako drugie danie, a na deser przystawka i owoce. Szefie Kuchni - ogromne podzię kowania, dania od 2 tygodni nigdy się nie powtó rzył y, każ de był o po prostu niesamowite!
Trafiliś my też do Ferragosto, Dulce (gospodyni) osobiś cie przygotował a smakoł yki - sernik, mał e tartaletki owocowe i wino. Spotkaliś my wakacje z cał ym hotelem jako jedna wielka przyjazna rodzina.
Na plaż ę chodziliś my codziennie przed otwarciem i po zamknię ciu - ż eby nie wpaś ć w upał (z jakiegoś powodu). A takich spacerowiczó w był o wielu o ś wicie io zachodzie sł oń ca. Tak wię c okazał o się , ż e nigdy nie zabraliś my leż akó w i parasola. Swoją drogą , kiedyś bawiliś my się na Amarea – taka atrakcja jak dmuchany tor przeszkó d, gorą co polecam.
Sam hotel znajduje się w cichym zacisznym zaką tku trzeciej linii, obok koś cioł a protestanckiego - już pierwszego dnia po wieczornym naboż eń stwie trafiliś my na ich dyskotekę , w dosł ownym tego sł owa znaczeniu. Kilkadziesią t metró w od hotelu znajduje się stacja kolejowa Miramare, pocią g do Rimini Centro (Dworzec Centralny) jedzie 4 minuty, kosztuje 20 centó w wię cej niż autobus, wię c jeś li cenisz czas i nie chcesz jeź dzić w zatł oczonym autobus, polecam go uż ywać.
W dniu wyjazdu (transfer był wieczorem) zostawiliś my swoje rzeczy na poziomie -1 i cał y dzień chodziliś my po Miramare. Valerio, Dulce, Rakele, Stefania! Bardzo za tobą tę sknimy!!!
Bardzo mili, ż yczliwi ludzie, z któ rymi rozmawialiś my nie raz i mamy nadzieję spotkać się ponownie. Wszyscy bardzo polecam ten hotel!
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Przytulny pokó j z balkonem i podwó jnym ł ó ż kiem, bardzo mił a obsł uga, bardzo dogodna lokalizacja hotelu, trzecia ulica od morza, 30 przystanek autobusowy 11, w pobliż u supermarket i mał y targ z owocami i warzywami wi-fi w recepcji , na pię trze naszego pokoju perfekcyjnie wykoń czony .
… Już ▾
Przytulny pokó j z balkonem i podwó jnym ł ó ż kiem, bardzo mił a obsł uga, bardzo dogodna lokalizacja hotelu, trzecia ulica od morza, 30 przystanek autobusowy 11, w pobliż u supermarket i mał y targ z owocami i warzywami wi-fi w recepcji , na pię trze naszego pokoju perfekcyjnie wykoń czony . Remont skromny ale schludny, nie denerwują cy! Pokoje sprzą tane są codziennie Od hoteli pię ciogwiazdkowych niezrozumiał ych dla turystó w: 1. Brak basenu, pralni i jakiegokolwiek terenu w hotelu. 2. Bliskoś ć stacji kolejowej Miramar (100 m) i hał as przejeż dż ają cych szybkich pocią gó w, któ rych nie sł ychać przy zamknię tych drzwiach balkonowych przy odprawie gotó wkowej (nie zapomnij wzią ć czeku na wypadek pł atnoś ci, ponieważ mogą poprosić o potwierdzenie zapł aty podatku przy wyjeź dzie) Wraż enie hotelu był o dobre. Czy wybralibyś my ten hotel ponownie? ? Być moż e pobyt w hotelu przynió sł wiele pozytywnych emocji!
Tak jak
Lubisz
Jak to się mó wi - gorzej jest moż liwe, ale trudno! Chciał bym wiedzieć , kto po stronie rosyjskiej odpowiada za bezprawie, któ re dzieje się w tym, ż e tak powiem, hotelu? Mieszkaliś my w tym sierociń cu od 9 do 16 lutego. Trzy gwiazdki i obiadokolacja oczywiś cie nie pię ć gwiazdek i all inclusive, ale i tak liczyli na ludzkie warunki.
… Już ▾
Jak to się mó wi - gorzej jest moż liwe, ale trudno! Chciał bym wiedzieć , kto po stronie rosyjskiej odpowiada za bezprawie, któ re dzieje się w tym, ż e tak powiem, hotelu? Mieszkaliś my w tym sierociń cu od 9 do 16 lutego. Trzy gwiazdki i obiadokolacja oczywiś cie nie pię ć gwiazdek i all inclusive, ale i tak liczyli na ludzkie warunki. Brud i ogó lne zaniedbanie, zepsuty klimatyzator (nagrzewają cy pomieszczenie), koce uduchowione, pod takimi kocami ż oł nierze spali w koszarach. Na stoł ach w jadalni stoją brudne jednorazowe obrusy, któ re są uż ywane na zawsze. Na stoł ach jedna serwetka na osobę , czę sto niemyte sztuć ce. Samo jedzenie jest niejadalne. Ale najgorsze jest wł aś ciciel hotelu. Poskarż ył się naszemu przewodnikowi Woł odia, ż e turyś ci przynoszą jedzenie i napoje do swoich pokoi. Dowiedział się o tym, kiedy wchodził do pokoi pod nieobecnoś ć mieszkań có w, przeszukiwał wszystko i fotografował to, co znalazł . Prawdziwy urok? Zaproponował em, ż e go nakarmię normalnie, wtedy nikt nie kupi dodatkowego jedzenia, wię c krzykną ł , ż ebyś my myś leli, ż e moż e uderzyć . Nawiasem mó wią c, nie miał ż adnych skarg na produkty w pokoju dla mnie i mojej dziewczyny. Ale facet jest po prostu brzydki. Nie zna i nie chce znać ani jednego rosyjskiego sł owa, nigdzie w hotelu nie ma informacji po rosyjsku. Patrzy na turystó w z nienawiś cią . Nie ma potrzeby mó wić o ż adnej ż yczliwoś ci czy ż yczliwoś ci. Piszę tę recenzję w oparciu o doś wiadczenia wszystkich mieszkań có w.
Tak jak
Lubisz
• 6