okropny stosunek do Rosjan

Pisemny: 15 sierpień 2012
Czas podróży: 1 — 11 sierpień 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 3.0
Hotel ma 2 wady. Sł yszalnoś ć - uczucie, ż e jesteś obecny na wszystkich rozmowach są siadó w, co jest nieprzyjemne, a drugie to rosyjskoję zyczna pracownica Wiktoria. Leniwy, bezczelny, bezczelny, niewykonawczy, niegrzeczny i arogancki. Klimatyzator przeciekał . Nie mogł em tego naprawić przez tydzień . Materac zmieniano od pierwszej po poł udniu do sió dmej wieczorem, aż zaczę ł a podnosić gł os. Ostatniego dnia z szafki nocnej zniknę ł a pamią tka w pudeł ku (podobno ś mieci został y wyrzucone) oraz drogi krem ​ ​ do twarzy, któ rego nie wypadał o schować w sejfie. Nie tylko nic nie zwró cili, nie przeprosili, Victoria był a też niegrzeczna. Myś lę , ż e pracownica Diana nawet nie wie (bo jestem pewien, ż e Victoria nie wszystko przetł umaczył a i daleko od wszystkiego poprawnie), ż e w hotelu doszł o do kradzież y. Tak jedna osoba zrujnował a cał e wakacje, na któ re czekał a od roku ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар