Obrzydliwe!

Pisemny: 17 sierpień 2018
Czas podróży: 1 — 8 sierpień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Dobre recenzje są prawdopodobnie napisane przez personel hotelu, aby przynajmniej ktoś do nich przyszedł ! !
Wł ochy to jedenasty kraj, któ ry dla nas odwiedzamy. Od razu piszę , ż e nie jesteś my wybrednymi klientami, któ rzy serwują WSZYSTKIE usł ugi i skł adane rę czniki jak ł abę dź czy gę ś itp. Podczas wyjazdu pierwszeń stwo ma zwiedzanie kraju, wycieczki, relaks nad morzem i po prostu nocleg w hotelu.
Ale ten hotel jest straszny! ! ! Chciał em nawet napisać recenzję o tym „cudzie”.
Po pierwsze to, co przykuł o moją uwagę - pokoje przypominają wię zienie w Meksyku, szczegó lnie wentylator na suficie - ponure, bardzo mał e, brudne. Odpł yw w toalecie nie dział ał dla nas, wię c nie moż na był o przejś ć do wygodnej toalety. Ż aró wki też nie wszę dzie dział ał y.

Po drugie, personel zarabia na wszystkim - od wifi (1 euro dziennie) po klimatyzację (5 euro dziennie). Co wię cej, opł ata za klimatyzację jest ich niepisaną zasadą , jestem pewien, ż e faktycznie domyś lnie jest bezpł atna.
Ś niadanie jest okropne, monotonne. Ser, szynka, jogurt.
Po trzecie, co jest bardzo waż ne - poziom organizacji. ż adnych pytań . Rosyjskoję zyczne ssykuhi siedzą i nikt w recepcji nie wie i nie podaje informacji o godzinie przelewu powrotnego. Na pytanie - "Kiedy mamy samolot, czy da się jakoś zamieś cić info w jeden dzień ? " Otrzymaliś my odpowiedź – „Ś ledź te informacje na stronie lotniska w Rimini”.
Generalnie jesteś my kró tsi w SHOCK. Nie jest jasne, dlaczego zapł acili za bilet do hotelu, biorą c pod uwagę fakt, ż e musieli dopł acić za duż o podczas rozliczenia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał