Mieszkaliś my w tym hotelu we wrześ niu. Zameldowaliś my się w sobotę wieczorem. Wnę trze hali jest ciekawe, ale na tym koń czą się wszystkie plusy. Zaznaczam, ż e począ tkowo musieliś my udać się do innego hotelu, ale po przeczytaniu doskonał ych recenzji o tym hotelu, któ re prawdopodobnie napisane są przez rodakó w personelu tego hotelu z jednej był ej republiki WNP z ró ż nych kont, zmieniliś my rezerwację hotelu na dodatkowa opł ata za poś rednictwem Biblio-Globus, konkretnie na Calypso, z przyzwoitą dopł atą .
… Już ▾
Mieszkaliś my w tym hotelu we wrześ niu. Zameldowaliś my się w sobotę wieczorem. Wnę trze hali jest ciekawe, ale na tym koń czą się wszystkie plusy. Zaznaczam, ż e począ tkowo musieliś my udać się do innego hotelu, ale po przeczytaniu doskonał ych recenzji o tym hotelu, któ re prawdopodobnie napisane są przez rodakó w personelu tego hotelu z jednej był ej republiki WNP z ró ż nych kont, zmieniliś my rezerwację hotelu na dodatkowa opł ata za poś rednictwem Biblio-Globus, konkretnie na Calypso, z przyzwoitą dopł atą . Kupiony dla ciekawie wyglą dają cego projektu w hotelu. Za recepcją siedział a nudno wyglą dają ca, znudzona dziewczyna ze znanej republiki WNP. Po obejrzeniu naszych rosyjskich paszportó w bez uś miechu zaczę ł a wpisywać coś na komputerze. Na nasze pytanie, z któ rej strony wychodzą okna naszego pokoju, ostro odpowiedział a, ż e nie ma jeszcze innych wolnych pokoi i generalnie zapł acił eś za pokó j standardowy, a my dajemy Ci balkon, mimo to z widokiem na są siedni hotel i ś mieci. Spodziewaliś my się cieplejszego spotkania. A dziewczyna mogł aby zaproponować , ż e przenocuje w tym pokoju, a jeś li ci się nie spodoba, spró buj zmienić pokó j, gdy nadarzy się okazja. Absolutnie nic nam nie wytł umaczono, brak czasu na ś niadanie, brak miejsca, w któ rym odbywa się ś niadanie, zero emocji. Z jej zachowania od razu wynikał o, ż e osoba ta był a nastawiona agresywnie na obywateli Rosji. Ponadto zaczę ł a nas ró wnież uczyć , ż e z jakim nastrojem czł owiek odpoczywa, tak postrzega swoje ż ycie. Ale przyznaję wam, ż e dopó ki nie weszliś my do hotelu, byliś my w ś wietnym nastroju dzię ki wspaniał ej linii lotniczej Rossiya, któ ra z Wnukowa bezzwł ocznie dostarczył a nas do Rimini, a personel był przyjazny i goś cinny. Nastę pnego dnia pierwsze ś niadanie nie był o zł e, w sali ś niadaniowej pracował mł ody chł opak, Wł och. Asortyment nie był ś wietny, ale był y ciepł e kieł baski, ciepł a jajecznica, jajka, ogó rki i marchewki pokrojone w paski. W tym dniu (niedziela) dobre ś niadania już za nami! Nie wiem kto pisze opinie o jogurtach itp. od poniedział ku ś niadanie skł adał o się tylko z jajek na twardo, masł a, pieczywa, jednego rodzaju sera i dwó ch rodzajó w szynki. A takż e wspomniane ogó rki nie pierwszej ś wież oś ci i kotlety RAW cię te wzdł uż nie! Kawa z ekspresu jest do przyję cia, nic zł ego do powiedzenia. Nie pamię taliś my o ż adnych jogurtach, nikt nie bierze musli wszelkiego rodzaju, bo nie ma z czego wylać ciepł ego mleka. Z owocó w pierwszego dnia dali kawał ki ananasa, przez resztę dni był okropny melon podobny do dyni do smaku, pokrojony na kawał ki 2x2 cm. )) Ostatniego dnia był arbuz raz w tygodniu. Bez pomidoró w, bez oliwek, prawdziwe był y jeszcze 2 rodzaje rogalikó w: z nadzieniem i bez. ALE wszystko to moż na pominą ć , ponieważ nie jesteś my super smakoszami i bylibyś my zadowoleni z kilku kanapek z kawą , z zastrzeż eniem uprzejmej i przyjaznej postawy personelu hotelu. Od drugiego dnia pobytu w jadalni pracował a kolejna rosyjskoję zyczna dziewczyna z wyż ej wymienionej był ej republiki WNP. Moja ż ona chciał a usią ś ć przy pewnym stole, któ ry nie był jeszcze sprzą tany. Zwykle we wszystkich normalnych hotelach w takiej sytuacji spokojnie sprzą tają stó ł i przynoszą sprzę t AGD. Powiedziano nam uporzą dkowanym tonem: „Usią dź przy innym stole, dzień nie został posprzą tany! ” W agresywny sposó b, a la jadalnia ZSRR w 1980 roku. Byliś my po prostu zszokowani tym koł chozem. W koń cu musiał am jeś ć na stole z okruchami, samemu przesuwają c sztuć ce z są siedniego stolika ((Ostatnią kroplą naszego oburzenia był brak wczesnego ś niadania, o któ re poprosiliś my w nocy na recepcji o 6.30 Ponieważ nasz autobus do Wenecji odjechał o 7.20 i mieliś my ograniczony czas. Wł oski w recepcji obiecał , ż e bę dą dostę pne rogaliki i kawa. Gdyby nam odmó wił , kupilibyś my z wyprzedzeniem jogurty itp. Przyjazd o w jadalni o 6.30 znaleź liś my puste stoliki i niesprawny ekspres do kawy, któ ry nie był uzupeł niany ani mlekiem, ani kawą ziarnistą . Zaspana dziewczyna, o któ rej pisano wcześ niej, jak zwykle, stwierdził a, ż e ś niadanie jedliś my od 7.00, a ona nie wiedział em nic o naszej proś bie o wczesne ś niadanie „Full OUT! W efekcie jechaliś my 4 godziny do Wenecji, tylko na wodzie pitnej! Obsł uga na granicy fantazji! Kolejną noc spę dziliś my w Wenecji w 3* hotel, któ ry sami zarezerwowaliś my na Booking i był a to najlepsza noc na cał e nasze wakacje trwają tydzień . Hotel Calypso zasadniczo nie ma izolacji akustycznej? . Sł yszeliś my ludzi za ś cianą rozmawiają cych spokojnym gł osem. Poza tym każ dego ranka przyjeż dż ał a ś mieciarka i wyrzucał a kosze z metalicznym rykiem. W koń cu zwró ciliś my się do przewodnika Biblio-Globus o zmianę hotelu, ale najwyraź niej nie chciał a rozwią zać naszego problemu. Powiedział a, ż e wymiana moż e się odbyć tylko na nasz koszt, dlaczego do tej pory nie jest dla mnie jasne. Kierownik hotelu (jeden z braci) przeprosił nas za swó j personel, ale nastę pnego dnia wszystko się powtó rzył o, chamskie warczenie kelnerki w jadalni, chichoty i ż arty z bratem kierownika po wł osku o nas. Osobiś cie chciał em uciec od tego ś niadania. Jeź dziliś my do wielu krajó w i widzieliś my ró ż ne kategorie hoteli, nawet w tak zacofanych krajach jak Kambodż a i Sri Lanka, nie widział em tak chamskiego nastawienia personelu. Być moż e menedż erowie tego hotelu mają jakiś „romantyczny zwią zek” z rosyjskoję zycznymi mł odymi damami, ponieważ wyraź nie czują się w tym hotelu bardzo swobodnie. Nie ma ż adnych skarg na sprzą tanie pokoi i poł oż enie hotelu. Zawsze był o czysto, a hotel był dobrze poł oż ony. W przeciwnym razie reszta był a bardzo zepsuta, ponieważ . każ dego ranka musiał em kontemplować niezależ nych we wszystkich miejscach ź le wychowanych, niewyszkolonych, niekulturalnych przedstawicieli był ej republiki WNP. Jeś li wł aś ciciele hoteli nie chcą stracić interesó w, to jedyną sł uszną decyzją jest wyrzucenie takiego personelu z brudną miotł ą i zrekrutowanie na ich miejsce normalnie wyszkolonych Wł ochó w, choć droż szych.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Obecnie przebywamy w tym hotelu. Najbardziej podstawowym ogromnym minusem jest cał kowity brak izolacji akustycznej w pomieszczeniu, zaró wno w pionie, jak iw poziomie. W ogó le nie da się spać . Zawsze wiesz, kto wychodzi, a kto przyjeż dż a, moż esz nawet usł yszeć ciche rozmowy w są siednich pokojach.
… Już ▾
Obecnie przebywamy w tym hotelu. Najbardziej podstawowym ogromnym minusem jest cał kowity brak izolacji akustycznej w pomieszczeniu, zaró wno w pionie, jak iw poziomie. W ogó le nie da się spać . Zawsze wiesz, kto wychodzi, a kto przyjeż dż a, moż esz nawet usł yszeć ciche rozmowy w są siednich pokojach. Ponadto zostaliś my zakwaterowani w pokoju z oknem na ś mietnik, gdzie każ dego ranka o 6.00 przyjeż dż a ś mieciarka i z straszliwym rykiem wyrzuca puszki. Wczoraj wieczorem poprosiliś my recepcję o podstawowe wczesne ś niadanie na dziś o 6.30 (nawet o 5.00, bo zwykle wyjeż dż ają na wycieczki), w efekcie przyszli na ś niadanie - ekspres do kawy nie dział a, nie ma nawet obiecane rogaliki. . . Zaspana rosyjskoję zyczna kelnerka zamiast przepraszać i pró bować zał atwić sytuację , powiedział a, ż e ś niadanie w hotelu od 7.00 i jak się idzie przez las! Gburowata i nieprzyjazna postawa rosyjskoję zycznego personelu tego hotelu jest po prostu niesamowita! Zrozumieliś my, ż e to 3* hotel, ale wyraź nie nie spodziewaliś my się tak lekceważ ą cego stosunku do siebie. Przed Wł ochami ł asią się i uś miechają , a Rosjanie są uważ ani za ludzi drugiej kategorii. Zaż ą damy od organizatora wycieczki wymiany hotelu i odszkodowania za zepsuty urlop! Unikaj tego hotelu!
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Hotel był zdenerwowany cał kowitym brakiem koncentracji na kliencie i pomocy kierownictwa hotelu w trudnych sytuacjach. Emanował a ze mnie niemił a niespodzianka – trudno był o samodzielnie szukać kolegó w podró ż nikó w na dodatkowe wyją tkowe wycieczki przez prywatnego przewodnika po Portovenere i Comacchio, bo do Wł och przyjechał am pierwszy raz i sama.
… Już ▾
Hotel był zdenerwowany cał kowitym brakiem koncentracji na kliencie i pomocy kierownictwa hotelu w trudnych sytuacjach. Emanował a ze mnie niemił a niespodzianka – trudno był o samodzielnie szukać kolegó w podró ż nikó w na dodatkowe wyją tkowe wycieczki przez prywatnego przewodnika po Portovenere i Comacchio, bo do Wł och przyjechał am pierwszy raz i sama. A hotel NIE pomó gł mi w poszukiwaniach tylko 3 (!! ! ) wspó ł podró ż nikó w. Inni turyś ci ró wnież byliby zainteresowani odwiedzeniem tych WYJĄ TKOWYCH miejsc, ale wszyscy byliś my tego pozbawieni. I nawet dyrektor hotelu, pan Michele, otwarcie ś miał się (! ) z mojego pragnienia wyjazdu do Comacchio. Oczywiś cie pomoc był aby opł acana. (Jak wł ą czanie systemu split do ogrzewania, bo w kwietniu był y jeszcze chł odne noce. Ale nie wł ą czył - moż e podział jest zepsuty - nie da się go wł ą czyć samodzielnie, jak ró wnież otworzyć i zamknij rolety). Milczał , motywowany nieznajomoś cią ję zyka rosyjskiego, ale tak nie jest. (Jest bystry i doskonale mó wi po rosyjsku. ) Wszystko, czego potrzebowali dla korzyś ci hotelu, został o szybko wyjaś nione po rosyjsku, na przykł ad koniecznoś ć zapł aty podatku miejskiego. Bardzo smutny. Wystarczył o zawiesić na tablicy A4 wydrukowany tekst w ję zyku rosyjskim o poszukiwaniu 3 turystó w, któ rzy chcą doł ą czyć do wyją tkowej wycieczki na tablicy informacyjnej przy wejś ciu do hotelu i przył oż yć kartkę z kluczami przy tablicy z kluczami . Nawet bez dodatkowego ogrzewania kał uż e wody na podł odze ł azienki nie wysychał y, wylewają c się z ciasnej i nie do koń ca poprawnie zaprojektowanej kabiny prysznicowej. Musiał em cią gle prosić o szmatę do wytarcia. Poza sezonem w hotelu nie ma obiadó w ani kolacji. Za swoje pienią dze (a cena za singiel nie pasuje do jego jakoś ci, IMHO) szedł em wzdł uż ś ciany, bał em się po raz kolejny wyprowadzić wł aś cicieli ze stanu chwiejnej ró wnowagi emocjonalnej. Wiś nia na torcie - wieczorem przed wyjazdem starszy dyrektor wepchną ł mi stary (! ) uż ywany sł omkowy kapelusz i wezwał mnie ponownie do swojego hotelu ! ! ! BARDZO wstydził em się jego czynu. Trudno sobie nawet wyobrazić , ż e taki poziom edukacji i brak szacunku dla goś ci hotelowych jest moż liwy w Europie. NIE jest etyczne dawanie starych rzeczy nieznanym ludziom, zwł aszcza ubrań kobiecie (goś ciowi hotelowemu). Wady hotelu to problematyczne zarzą dzanie, niedział ają cy system split (nie moż na go wł ą czyć samodzielnie, a wł aś ciciele go nie wł ą czają ), brak baterii w pokojach (zmarzną na mrozie) , monotonne ś niadania bez ciepł a i owocó w, ciasne pokoje, traumatyczny biał y krok przy windzie, brak obiadó w i kolacji poza sezonem, problematyczne rolety, ciasne i ź le zaprojektowane prysznice, sł abe sztuczne oś wietlenie w pokoju. Atuty hotelu to dogodna lokalizacja, szybkie Wi-Fi, ż elazko (ale nie chcą tego dać ), blisko dworca PKP i mini marketu, przy hotelu mini-podwó rko, mini lodó wka (pł atny! )
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
W Rimini jest dobrze) Byliś my tam drugi raz, bardzo nam się podoba, na pewno jeszcze tam pojedziemy. Chciał o się tam w ogó le ż yć ! Na pierwszym wyjeź dzie rosyjskoję zycznym prawie nie był o menu po rosyjsku, ale na tej wycieczce wszystko wystarczy. Hotel jest dobry, dobrze poł oż ony.
… Już ▾
W Rimini jest dobrze) Byliś my tam drugi raz, bardzo nam się podoba, na pewno jeszcze tam pojedziemy. Chciał o się tam w ogó le ż yć ! Na pierwszym wyjeź dzie rosyjskoję zycznym prawie nie był o menu po rosyjsku, ale na tej wycieczce wszystko wystarczy. Hotel jest dobry, dobrze poł oż ony. Niedaleko od dworca, na plaż ę , na przystanki. Sam hotel jest czysty, w dobrym stanie. Jest rosyjskoję zyczny personel. A cena jest rozsą dna, radzę . Wcześ niej byli w Atrium / Brown, ale jest znacznie gorzej. Moż esz rozmawiać o Wł oszech, Rimini, San Marino godzinami. )) Ale lepiej po prostu pojechać i zobaczyć na wł asne oczy! Nie poż ał ujecie, tylko pomyś lcie gdzie moglibyś cie pojechać . Pojechaliś my sami (bilety kupiliś my w automacie na dworcu) - do Wenecji, Florencji, Werony, Bolonii, Rawenny. Pojechaliś my do Wł och w miniaturze. Oczywiś cie wiele razy w San Marino. Do fabryk obuwia w regionie Marche (wydaje się , ż e tak się to nazywa). Koń czę tę recenzję , moż na pisać bez koń ca. . . dostaje się wiele przyjemnych wraż eń i emocji z Wł och! Idź , nie myś l! Jeś li masz jakieś pytania, pisz, nie wstydź się , powiem ci, powiem ci: s. a. 333@yandex. ru
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Hotel jest dobrze poł oż ony. Ulica jest cicha, z wyją tkiem lodziarni po drugiej stronie ulicy, gdzie wł oscy emeryci przesiadują wieczorami i czasem oż ywiają coś dyskutują cego. 200 metró w do gł ó wnej ulicy, okoł o 5 minut do morza. Dla niezależ nych podró ż nikó w: stacja kolejowa znajduje się w odległ oś ci kró tkiego spaceru.
… Już ▾
Hotel jest dobrze poł oż ony. Ulica jest cicha, z wyją tkiem lodziarni po drugiej stronie ulicy, gdzie wł oscy emeryci przesiadują wieczorami i czasem oż ywiają coś dyskutują cego. 200 metró w do gł ó wnej ulicy, okoł o 5 minut do morza. Dla niezależ nych podró ż nikó w: stacja kolejowa znajduje się w odległ oś ci kró tkiego spaceru.
W recepcji nikt nie mó wi po rosyjsku, znają kilka sł ó w. Wszystkie problemy został y rozwią zane.
Bezpł atna wypoż yczalnia roweró w. Internet jest tylko w recepcji, ale ktoś na 1 pię trze iw pokoju go zł apał .
Na ś niadanie jest duż y wybó r, ale lepiej przyjś ć wcześ niej. Nie wymyś lili systemu wydawania suchych racji ż ywnoś ciowych. Machali rę ką .
W pokoju jest telewizor, nie ma rosyjskich kanał ó w. Najwię kszy negatyw: brak lodó wki. Pł ytka na podł odze. Zawsze był a ciepł a woda. Ł ó ż ko był o zmieniane dwa razy, rę czniki co drugi dzień .
50 procent pokoi bez balkonó w.
W recepcji nikt nie mó wi po rosyjsku, znają kilka sł ó w. Wszystkie problemy został y rozwią zane.
Bezpł atna wypoż yczalnia roweró w. Internet jest tylko w recepcji, ale ktoś na 1 pię trze iw pokoju go zł apał .
Na ś niadanie jest duż y wybó r, ale lepiej przyjś ć wcześ niej. Nie wymyś lili systemu wydawania suchych racji ż ywnoś ciowych. Machali rę ką .
W pokoju jest telewizor, nie ma rosyjskich kanał ó w. Najwię kszy negatyw: brak lodó wki. Pł ytka na podł odze. Zawsze był a ciepł a woda. Ł ó ż ko był o zmieniane dwa razy, rę czniki co drugi dzień .
50 procent pokoi bez balkonó w.
Tak jak
Lubisz
• 4
Odpoczywał em 7 dni w Rimini w hotelu Calypso. Ogó lnie mi się podobał o: hotel jest przytulny, czysty pokó j, uprzejmy personel, w pobliż u jest kilka fajnych klubó w nocnych. Pogoda trochę nas zawiodł a, przez kilka dni padał o, wię c ką piel w morzu nie był a już potrzebna, odwiedził em już lokalne lokale.
… Już ▾
Odpoczywał em 7 dni w Rimini w hotelu Calypso. Ogó lnie mi się podobał o: hotel jest przytulny, czysty pokó j, uprzejmy personel, w pobliż u jest kilka fajnych klubó w nocnych. Pogoda trochę nas zawiodł a, przez kilka dni padał o, wię c ką piel w morzu nie był a już potrzebna, odwiedził em już lokalne lokale. Aby nie tracić czasu, postanowił em wybrać się na wycieczkę do Rzymu. Miasto jest pię kne, jest tyle zabytkó w architektury… ale nie miał am czasu zajrzeć do wszystkiego, bo na samą wycieczkę mieliś my 2.5 godziny, resztę czasu byliś my w drodze. Podró ż ował em z lokalnego organizatora wycieczek duż ym autobusem. Na dworze pada deszcz - w autobusie duszno. . . Posił ki nie są wliczone w cenę wycieczki, wię c jedliś my w tych przydroż nych restauracjach, do któ rych przywió zł nas przewodnik. Jedzenie i obsł uga nie są zbyt dobre, nie podobał o mi się , ale ceny gryzą . Nie jest jasne, wedł ug jakich kryterió w te „restauracje” był y preferowane, ale przewodnik aktywnie je polecał , najwyraź niej otrzymuje procent za dostarczonych klientó w. Generalnie był am strasznie zmę czona, tak naprawdę nic nie widział am, przepł acił am też dwukrotnie! Moi wspó ł lokatorzy radzili mi zwró cić się do prywatnych handlarzy, sami wybrali się na wycieczkę z pewnym Wiktorem i byli z niej zadowoleni. Ale jakoś się bał am, zdecydował am, ż e skoro jest to biuro podró ż y, wszystko powinno być tam na najwyż szym poziomie. Jednym sł owem rozczarowany.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz