Doskonały hotel!

Pisemny: 15 wrzesień 2011
Czas podróży: 24 — 31 sierpień 2011
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Przed wyjazdem przeczytaliś my wszystkie negatywne rzeczy o hotelu Adler*3 w Rimini. Ale był o jeszcze kilka sensownych recenzji. Zatrzymał em się w tym hotelu, bo wybó r był już mał y i nie ż ał owaliś my ani trochę !
Hotel blisko morza, spacerkiem jakieś.5 minut, do kolejki daleko i nie sł ychać jej w ogó le.
Bardzo przyjazny personel, wł aś ciciel hotelu i kilku innych pracownikó w mó wi po rosyjsku, są bardzo przyjaź ni, uś miechnię ci, pomocni, speł nili wszystkie nasze ż yczenia - najważ niejsze, ż eby nie milczeć . Na począ tku ulokowano nas w pokoju bez balkonu, choć agencja Natalie Tours obiecał a, ż e ​ ​ pokoje z balkonami. Natychmiast przyszliś my i powiedzieliś my o tym - od razu dostaliś my inny pokó j z cał ą werandą , gdzie mogliś my po prostu potań czyć ! Jeś li chciał eś lodu do drinkó w - proszę , sam wł aś ciciel pobiegł i zrobił dla nas ló d. Chcieli mieć mapę miasta - proszę po rosyjsku. Musieliś my poznać rozkł ad jazdy pocią gó w - wydrukowali go dla nas. Potrzebowaliś my wczesnego ś niadania - zostaliś my osobiś cie obsł uż eni we wł aś ciwym czasie, nawet obudzili go telefonem. Generalnie wszystko dla klientó w.

Na począ tku zaalarmował nas system z kluczami - nie wiszą one za ladą recepcji, ale obok niej na ś cianie za rogiem od niej. Ale obsł uga zna goś ci z widzenia, uważ nie przyglą da się , kto wchodzi, kto jest z któ rego pokoju, wię c nie był o problemu, nie korzystaliś my z sejfu, ale w pokoju niczego nie brakował o.
Pokó j jest mał y, ale bardzo przytulny. Czyste, nie wilgotne, jak wielu pisze, sprzą tają codziennie, rę czniki zmieniane są co drugi dzień lub jak tylko poprosisz. Jedynym minusem jest to, ż e poś cieli nie zmieniali nawet raz w tygodniu, ale jestem pewien, ż e gdybyś my chcieli, to od razu by to zmienili. Rę czniki są duż e, frotte, choć niezbyt mię kkie, ale są czyste i nie ś mierdzą , jak czasami w innych hotelach.
Mił a niespodzianka - klimatyzator został opł acony, aw recepcji dostaliś my pilota - dział a idealnie, nawet w pokoju był o zimno pod koniec sierpnia, kiedy na dworze był o gorą co! Telewizor jest ró wnież sprawny, jest wiele kanał ó w, są muzyczne. Jeś li chodzi o prysznic, któ ry „wystaje ze ś ciany” – to po prostu majstersztyk inż ynierii! To bardzo wygodne, nie musisz wchodzić do ż adnej gł upiej kabiny, wstajesz i myjesz się swobodnie – cał a ł azienka jest jak kabina prysznicowa, byliś my z mę ż em zachwyceni.
Mieliś my stó ł i krzesł a na balkonie, mogliś my tam zjeś ć ś niadanie, kolację , a wieczorem wypić wino pod wł oskimi gwiazdami przy ś wiecach, a nawet potań czyć !

Jeś li chodzi o jedzenie - wzię liś my obiadokolację i byliś my bardzo zadowoleni - na ś niadanie szwedzki stó ł (oczywiś cie niezbyt elegancki): chleb, tostery, sery, kieł basa, ciastka, dż emy i pł atki, z jakiegoś powodu czytał em w innych recenzjach o pysznych rogalikach, ale takich nam nie podano. Najwspanialszą rzeczą jest ekspres do kawy, któ ry robi ró ż ne kawy, kakao, mleko - bardzo duż e i smaczne porcje. Po prostu przejadamy się na obiedzie - szwedzki stó ł z sał atkami, za pierwszą zupę lub makaron, za drugą rybę lub mię so z dodatkiem - za każ dym razem inne dania, smaczne i sycą ce! Czasami na szwedzki stó ł przynoszono pizzę i naleś niki. Na deser jabł ka, winogrona lub sał atka owocowa. Jeś li nie chcesz siedzieć w jadalni ze wszystkimi innymi, moż esz wyjś ć z jedzeniem na otwartą werandę , usią ś ć i pooddychać ś wież ym powietrzem. Na ś niadanie i kolację moż na był o się spó ź nić , był o jeszcze jedzenie, nikt nas nie odwoził . Ogó lnie byliś my bardzo zadowoleni!
Ś wietny hotel, ś wietnie się bawiliś my!
A ludzie, któ rzy piszą tutaj zł e recenzje, najwyraź niej oczekują od najtań szej wycieczki i hotelu trzech gwiazdek co najmniej „5 gwiazdek all inclusive”, jak w Turcji! Nie rozumiem, co myś lą i dlaczego skarż ą dobry hotel? Uważ am, ż e za pienią dze, któ re zapł aciliś my, pracownicy hotelu po prostu przepracowali.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał