Odpocznij w hotelu?

Pisemny: 16 styczeń 2013
Czas podróży: 7 styczeń 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Był na wycieczce krajoznawczej od 02.01. 13 do 09.01. 13 we Wł oszech. 07.01. 2013 zostaliś my przywiezieni do tego hotelu na nocleg, a nastę pnego dnia wyjechaliś my po ś niadaniu. Co sprawia, ż e ​ ​ jestem niewymownie szczę ś liwy. Faktem jest, ż e przyjechaliś my pó ź nym wieczorem, jechaliś my kilka godzin autobusem, byliś my bardzo zmę czeni i zamiast goś cinnej obsł ugi zobaczyliś my negatywny stosunek do Rosjan. Pozwolę sobie wyjaś nić : skoro jest styczeń , wieczorem pogoda spada do +4, choć w cią gu dnia moż e być +10+14. Kiedy dostaliś my klucz do pokoju, oczywiś cie od razu weszliś my i zaczę liś my szukać , gdzie, co był o w pokoju, a ponieważ był o zimno, zaczę liś my szukać pilota do klimatyzacji, ale niestety. . . w pokoju, w któ rym zapala się ś wiatł o, obok był inny wł ą cznik, po jego naciś nię ciu zorientowaliś my się , ż e jest „pilot” od klimatyzatora, czyli wł ą czony. i wył ą cz. i wszystkie. Poszliś my do recepcji, aby powiedzieć , ż e w pokoju był o bardzo zimno. Potem podskoczył siedzą cy obok recepcji mę ż czyzna, poprosił nas o klucz do pokoju i pobiegł , ledwo za nim nadą ż aliś my. Wbiegł i zaczą ł pokazywać , ż e trzeba odkrę cić zawó r w akumulatorze, ż e klimatyzator dział ał na zimno i ż e akumulator w kabinie prysznicowej faktycznie się grzeje (maleń ki, któ ry nawet nie grzeje prysznica pokoju), po czym walną ł pię ś cią w szafę w pokoju i zwró cił się do obsł ugi hotelu (do dziewczyny), któ ra ró wnież poszł a z nami, powiedział „Russo” (rosyjski). Bez tł umaczenia moż na był o zrozumieć , co to znaczy. Był em zniesmaczony, od uś wiadomienia sobie, ż e miał moralne prawo tak obraż ać i traktować i z tego powodu nie powiedział i nie pokazał nam, ż e jesteś my tak gł upimi gł upcami, ż e nie domyś laliś my się , gdzie wszystko uwzglę dniono, a mianowicie Rosjan. Wyobraź sobie, ż e na cał ym ś wiecie klimatyzator dział a z pilota i wł ą cza do ogrzewania, ale my jesteś my tak gł upi, ż e nie zrozumieliś my, ż e ten wł ą cznik to pilot, ż e jakiś zawó r trzeba przekrę cić na rozgrzej. Przepraszam, ale nie jestem hydraulikiem, ż eby wiedzieć takie rzeczy. W sumie wieczó r był zrujnowany. Za wszystko inne nadal zapł aciliś my podatek za nocleg w tym hotelu? . Jedzenie na ś niadanie nastę pnego ranka był o obrzydliwe, ludzie, któ rzy przyszli 15 minut pó ź niej niż reszta, zamiast ś niadania widzieli puste naczynia i prawie nie bł agali kelnera o przyniesienie kawy i mleka. Jeś li jedziesz lub bę dziesz przejeż dż ać przez Montecatini, radzę ominą ć ten hotel. Obrzydliwy stosunek do „Rosjan”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар