Chociaż „Czapla”, ale hotel jest normalny?

Pisemny: 24 kwiecień 2008
Czas podróży: 25 lipiec — 1 sierpień 2007
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Ogó lne wraż enie: hotel dobry - polecamy. W peł ni uzasadnia swoje trzy gwiazdki. Wię cej:
1. Lokalizacja 5 punktó w. Hotel poł oż ony jest w pierwszej linii, 50 metró w od deptaka, przy któ rym znajdują się sklepy i restauracje. Bardzo dobrze, ż e nie ma go na samej ulicy - jest tam bardzo gł oś no. Co innego zjeś ć obiad w restauracji z muzyką na ż ywo, a co innego mieszkać nad taką restauracją . Od budynku hotelowego do morza nie dalej niż.70 metró w, tj. tam, gdzie koń czy się hotel, plaż a zaczyna się od razu.
2. Plaż a 5 punktó w: Parasole, leż aki i leż aki są bezpł atne, w zupeł noś ci wystarczą . Morze jest ciepł e, spokojne i doś ć czyste, szczegó lnie rano. Piaszczysta plaż a jest czysta. Wypoż yczalnia bar-kawiarni i katamaranó w na plaż y

3. Pula: 4.5 punktu: Pula jest cał kiem przyzwoita. Na pewno bez fanaberii, ale wygodne. Gł ę bokoś ć od 1.2 do 2.5 metra. Jest ogrodzona wiata. Uwaga: leż aki pł atne 4.5 euro za każ dy dzień !
4. Ś niadanie: 4 punkty: szwedzki stó ł . Jest wszystko, co powinno być na 3 gwiazdki: szynka, ser, salami, jajka, masł o, dż emy, jogurty, ciastka, kawa, pseudosoki z koncentrató w, musli. Są nakł adki: albo nie ma ł yż eczek, albo soki się skoń czył y, ale ogó lnie jest dobrze.
5. Kolacja: 5+! : Nie tyle za to, ż e jest duż o, ale za to, ż e jest pyszna, a obsł uga bez zarzutu. Kolacja skł ada się z baru sał atkowego, pierwszego dania (5-daniowy wybó r z menu), drugiego dania (5-daniowy wybó r z menu) i deseru. Wszystko jest bardzo smaczne! Wyglą da na to, ż e szef kuchni cię ż ko pracuje! Obsł uga jest bez zarzutu: wszystkie kelnerki są bardzo przyjazne i sprawne, poruszają się po hali wył ą cznie biegają c. Są stale obserwowani przez dyrektora restauracji.
6. Pokó j: 4 punkty: Pokó j jest bardzo przestronny. Jest wszystko: klimatyzacja, telefon, lodó wka, TV, prysznic, sejf - za opł atą . Wszystko dział a poprawnie. Klimatyzacja jest bezpł atna. Poł owa pokoi hotelowych nie posiada balkonó w. Dostaliś my akurat taki pokó j z widokiem na są siedni hotel, a ponadto na parterze nad restauracją - do godziny 22 brzę k naczyń . Sprzą tanie codziennie. Podł oga w pokoju to pł ytki.
7. Serwis: 4 pkt. Chociaż w hotelu jest duż o Rosjan - co najmniej jedna czwarta ogó lnej liczby goś ci, tylko jeden pracownik hotelu sł abo mó wi po rosyjsku. Ponadto personel recepcji nie jest przyjazny. Chociaż ktoś moż e polubić taką dyskretnoś ć .
Ogó lnie polecamy. Dziwne, ż e w Internecie jest tak mał o recenzji hotelu, mimo ż e jest w nim tylu Rosjan.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał