Zepsute wakacje

Pisemny: 25 marta 2012
Czas podróży: 16 — 23 marta 2012
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Po prostu okropne. Operator wystawił hotel na 3 gwiazdki, chociaż nie ma to nic wspó lnego z tą koncepcją . Zmieniono numery dwukrotnie. Pierwsza był a generalnie okropna i ś mierdzą ca, miał a dwa ł ó ż ka, obskurne szafki nocne i WSZYSTKO: gdzie jest telewizor, klimatyzacja itp. Nie był o nawet szamponu, mydł a, jednego rę cznika na dwoje. Zapach pleś ni skakał w pokoju ż aby. Wyobraź sobie, jak ludzie przyjeż dż ają na wakacje do 3-gwiazdkowego hotelu. Pierwszego dnia odmó wili zmiany pokoju, potem dali ten sam, ale bez zapachu i ż ab. Ale znowu pusty. Zaczę li prosić operatora o zmianę hotelu, potem obsł uga dał a inny pokó j, w któ rym moż na był o już zamieszkać (dwa pokoje, telewizor, normalna szafa). Natychmiast poprosili nas o powró t do domu, zaproponowano nam zakup biletu za wł asne pienią dze (1200 dolaró w, któ rych już nie mieliś my). Stali się zakł adnikami w obcym kraju.
Wszystkie negocjacje trwał y 3-4 dni z 6 dni odpoczynku. W sumie wakacje był y zrujnowane. Dzię kuję biuro podró ż y.
Wię c chcę znowu pojechać do Indii.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał