W hotelu Alexander Tel Aviv - na pewno zostaniesz oszukany, a personel hotelu cię zignoruje!

Pisemny: 12 może 2019
Czas podróży: 30 październik — 8 listopad 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 5.0
Mieszkaliś my w hotelu Alexander Tel Aviv w dniach 30.10-08.11. 2018. Byliś my już nie raz w tym hotelu i podobał o nam się : dobra lokalizacja, bliskoś ć morza, dobre ś niadania i pyszne wypieki oraz, jak się wcześ niej wydawał o, przemił a obsł uga. I chociaż tym razem sprzą tanie w pokoju był o bardzo zł e, wszystko inne wydawał o się takie samo.
Jeś li zostaniesz na dł uż ej (byliś my 9 nocy), podczas zameldowania w hotelu bę dzie tylko jedno sprzą tanie. Reszta „gospodarstwa” sprowadza się do zmiany rę cznikó w, kosmetykó w i herbaty/kawy. Wszystko inne: podł ogi, stoł y i dywan - zawsze bę dą brudne, dopó ki nie pojawi się nowy goś ć!
Ale nasza opinia zmienił a się diametralnie po rozmowie z panią Shiran z recepcji! Nigdy nie spotkaliś my się z taką oboję tnoś cią , zaniedbaniem i po prostu otwartym chamskim zachowaniem nigdzie i nigdy. Osoba wyraź nie nie ceni wizerunku Hotelu i absolutnie nie dba o klientó w! ! !

Istota pytania: zarezerwowaliś my pokó j na oficjalnej stronie hotelu w cenie bezzwrotnej Diamond Club i przy zameldowaniu powiedzieli, ż e wszystko jest w peł ni opł acone (chociaż obcią ż ono nas 7 USD wię cej) i poprosili o kaucję.300 USD - gotó wką , a nie kartą.
Tutaj nie mogliś my ich dostać w recepcji przez dł ugi czas, kiedy się wymeldowaliś my. Zostaliś my obcią ż eni kolejnymi 12 USD. To niewielka kwota i sprawa mogł aby zostać szybko rozwią zana, gdyby sama pani Shiran z recepcji okazał a uprzejmoś ć i dobrą wolę oraz udzielił a wyjaś nień . Cał kowicie nas ignorował a, nigdy nie patrzył a w naszym kierunku, nie przedstawiał a się , był a cią gle rozpraszana przez innych klientó w, chociaż podchodzili pó ź niej niż my, ł apali sł uchawkę telefonu (to też nie był o konieczne, ponieważ był o wystarczają co duż o pracownikó w) i po prostu , bez ż adnego wyjaś nienia, wydał a polecenie wstrzymania i zabrał a się za swoje sprawy.
Tak wię c z rozpieszczonym nastrojem, oczywiś cie nie z powodu straconych pienię dzy, ale z powodu chamstwa pracownika Shiran, opuś ciliś my Hotel Alexander Tel Aviv, do któ rego na pewno nigdy nie wró cimy i nie doradzimy go innym!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU

ZOBACZ TEŻ