Straszna obsługa w hotelu Neptun, który należy do sieci Rimonim.

Pisemny: 3 wrzesień 2012
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2012
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
W Neptune Rimonim w Ejlacie to nie mó j pierwszy raz. I z każ dym rokiem jest coraz gorzej, już tam nie pojadę . Pokoje nie są wydawane na czas, a nie te, któ re został y zamó wione. Korytarze bez klimatyzacji, okna nie myte od co najmniej pó ł roku. Basen zamykany jest bardzo wcześ nie o 18:00. Jedzenie: wybó r nie jest zró ż nicowany i jest przeznaczony na bardzo pikantną kuchnię orientalną , hotel absolutnie nie nadaje się dla turystó w z Europy, a jedzenie w hotelu jest tylko koszerne, to duż y minus. W ję zyku rosyjskim są tylko 3 kanał y telewizyjne. Plaż a pokryta jest mał ymi kamieniami, a bez specjalnych butó w nie moż na wejś ć do morza. Plaż a nie jest dobrze utrzymana, krany pod prysznicem są zepsute. Rę czniki w basenie są wydawane po wcześ niejszym umó wieniu. BUDYNEK STARY I NOWY: Pokoje w starym budynku znajdują się daleko od jadalni, a pokoje są znacznie gorsze niż w nowym. Pokoje są niezadowalają co sprzą tane: okna pokrywają się kurzem, nie wyciera się też kurzu z mebli. Rozrywka jest bardzo wyczuwalna: w stylu arabsko-marokań skim.
Nie radzę odpoczywać w Neptune Rimonim w Ejlacie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał