Na Strastnej

Pisemny: 4 grudzień 2012
Czas podróży: 8 — 16 kwiecień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Wstę p:
To był nasz pierwszy wyjazd za granicę . Był a opowieś ć o touroperatorze i bardzo mał o o hotelu. Postanowił em zostawić historię - moż e komuś się przyda, ale dodaj o hotelu.
Jak rozumiem hotel powstał jako 4*25 lat temu, a teraz został przeniesiony do 3*, co znacznie poprawił o stosunek ceny do jakoś ci. Jest dobrze poł oż ony - trochę daleko od starego miasta (15 minut na piechotę ), ale do rynku jest 5 minut, do dworca autobusowego 10 minut, a apartamenty (czyli sypialnia i przedpokó j przed nim) to kuchnia, to jadalnia, to hol - 14 metró w kwadratowych (przynajmniej w naszym pokoju. Od razu zamieniliś my się w 2-pokojowy apartament - jeden turysta w jadalni na kanapie (z TV) , drugi w sypialni - z sejfem . Podobał o mi się hotel - jeś li masz pytania - pisz . Teraz obiecana historia : .

. . . Chciał em kupić wycieczkę i prawie wpadł em na zaniedbanie organizatora wycieczki. Dobrze wszedł em do Internetu i przestudiował em rozkł ad lotó w i dostę pnoś ć biletó w na stronie - skoro loty są ró ż ne - w dogodnym i niewygodnym czasie widział em, ż e jest taka usł uga - wyszczegó lnienie lotu i kosztuje 25 euro . Kiedy nie był o wystarczają cej liczby biletó w, postanowił em zapł acić , ponieważ wylatywanie z kraju przyjmują cego o 0-55 jest dla mnie droż sze niż o 15-00 (w koń cu praktycznie wylatujesz dzień wcześ niej). Co wię cej, leciał o to po raz pierwszy i wiele nie był o jasne. W biurze też mnie o tym nie ostrzegano, dopó ki sam nie poprosił em o wyjaś nienia. Wraż enie firmy touroperatora nie był o zł e, z wyją tkiem tego momentu i pracy (niedbał ej i tak bę dzie) spotkania firmowego na lotnisku. Có ż , ponieważ
tam, jedna czwarta naszych był ych ludzi i fakt, ż e nie zadzwonili, jak obiecano ("Nie wychodź "
z pokoju - oddzwonimy za pó ł torej godziny), nie odprowadzili Cię do hotelu („Tam hotel jest tam - nie jest wygodnie podjeż dż ać ”) i nie ostrzegli, ż e minibus przyjeż dż ał godzinę wcześ niej (transfer hotel-lotnisko) - uznaliś my to za pozostał oś ć moż e po naszym Rosjaninie. Specjalne podzię kowania, wielkie podzię kowania od towarzysza podró ż y i ode mnie osobiś cie dla pracownika hotelu Ilyi Jakubowa, któ ry mó wi doskonale po rosyjsku i jest bardzo uważ ny na goś ci, dzię ki czemu wszystkie nasze problemy został y rozwią zane i wspaniał e wraż enie z podró ż y lewy. Mam nadzieję , ż e pracownicy biura podró ż y i hotelu przeczytali komentarze i znajdą okazję do przekazania naszej wdzię cznoś ci za przyję cie hotelowi Lew Yerushalayim.
Sprawa, jak rozumiesz, był a w Izraelu, nie spodziewał em się tego od gospodarza (odpowiedzialnego za transfer), ale okazuje się , ż e nie tylko tutaj, jak mogę to lepiej ują ć...
Ogó lnie hotel jest bardzo dobry (jeś li wzią ć pod uwagę , ż e 3* - był y drobne uwagi dotyczą ce wyposaż enia), kuchnia dobra, a wiosenna Jerozolima jest w porzą dku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał