Towarzysze z recepcji

Pisemny: 12 październik 2019
Czas podróży: 3 — 14 październik 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Na począ tku wszystko był o w porzą dku, ale pó ź niej pojawił y się problemy z transferem i jeden z administratoró w odmó wił nam transferu i zaproponował tylko, ż e wezwie taksó wkę . W hotelu nikt nie mó wi po rosyjsku, ale nikt się tego nie spodziewał , nie ma tu ż adnych skarg. Najwię cej zabawy zaczę ł o się.2 dni przed wyjazdem. Zmienili dla nas poś ciel, a gdy wró ciliś my z wycieczki w recepcji, spotkali nas z koł drą , na któ rej był a plama z sosu i zaproponowali, ż e zapł acimy 43.000 rupii za nową lub wypramy ją sami, my wzią ł em go, aby wyeliminować naszą oś cież nicę , ale nastę pnego dnia, gdy przynieś li czysty na poszewkę na koł drę w recepcji, pó ź niej zostaliś my zatrzymani i zaproponowano, ż e za to zapł acimy, ponieważ ską dś pojawił y się na niej plamy z czerwonego wina (któ rego nigdy nie kupiliś my podczas cał a podró ż ) po dł ugich negocjacjach, w któ rych pozostaliś my winni, zaproponował em, ż e zapł acę za pranie chemiczne i na tym zamknę sprawę , ponieważ w ogó le nie chcieli nas sł uchać , na co mi odpowiedzieli, ż e takich usł ug nie ś wiadczą i muszę zapł acić za nową poszewkę na koł drę , inaczej bę dę miał problemy z wyjś ciem z hotelu. Dzień wcześ niej znó w zostaliś my przykryci „czystą ” poś cielą z plamami (to Asia i nie postrzegaliś my ich jako problemu), poprosił em o wymianę , ż eby nie był o wię cej problemó w, ale nie był o czystego prześ cieradł a w cał ym hotelu.
Ogó lnie rzecz biorą c, cał a recenzja jest taka, ż e ​ ​ drodzy obywatele nie ufają tym uś miechnię tym ludziom w hotelu i zawsze sprawdzają wszystko bardzo dokł adnie po przyjeź dzie. Mam nadzieję , ż e te problemy Cię ominą . Có ż , o ogó lnym wraż eniu hotelu: w pokojach nie ma okien i zawsze pachnie wilgocią , w pokojach jest bardzo ciemno, w hotelu jest duż o turystó w z Chin, wię c basen był obró cony: my był y w cią gu dnia, a wieczorem potroili imprezy)) Ś niadanie jest bardzo sł abe i monotonne (ale jest to moż liwe). Z korzyś ci - bezpł atny (prawie zawsze) transfer na 3 plaż e i sklep z kolekcją Bali, pię kne zachody sł oń ca w restauracji na dachu hotelu (ceny obiadó w są bardzo rozsą dne w poró wnaniu do najbliż szych restauracji). I chciał bym zwró cić uwagę na bardzo mił ą obsł ugę restauracji - zawsze pomogą wyczyś cić i pokroić owoce, któ re przyniosł eś ze sklepu. Mam nadzieję , ż e recenzja przyda się komuś .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał