Pierwszego dnia pó ź nym przyjazdem o 22:00 „zapomnieli” przygotować dla mnie obiad, mimo ż e był wcześ niej umó wiony. Przypominam, ż e koszt jednego dnia to 120 euro. Jednocześ nie nie dostajesz ani obiadu ani kolacji pierwszego dnia, ani ś niadania drugiego dnia. To jest oboję tne podejś cie do klienta. Taka jest polityka wł aś ciciela hotelu, któ ry dba tylko o wł asne wzbogacenie.
Poję cie sprzą tania pokoju w ogó le tu nie istnieje. Do czyszczenia konieczne jest zawieszenie specjalnego znaku na zewną trz drzwi, ale mogą go po prostu zignorować.
W hotelu oszczę dzają na wszystkim: na przyborach toaletowych (jest tylko szampon, choć w czwó rkę musi być klimatyzacja, czepek pod prysznic, szczoteczka i pasta do zę bó w), nawet na papierze toaletowym. Herbata, kawa, woda pitna ró wnież zapomnij o uzupeł nieniu.
Rę czniki zmieniane są tylko na uporczywe ż ą danie. Ковровое провертые jest zuż yty, brudny, przetarty z dziurami, aw niektó rych miejscach zapinany na ł aty. Odkurzacze w ogó le nie sprzą tają . Recepcjonistki nie mó wią po angielsku i nie chcą rozwią zywać pojawiają cych się problemó w.
Nigdy nie widział em gorszej obsł ugi.
Jedzenie w tzw. 4 gwiazdkowym hotelu jest bardzo sł abe i jedyne w swoim rodzaju, z najtań szych produktó w. Na ś niadaniu goś cie czę sto nie mieli wystarczają cej iloś ci jedzenia, ustawiał y się kolejki ludzi z pustymi talerzami. Był y zgnił e produkty. Uważ aj na szynkę , kieł baski i ś wież e ryby!
Owoce są czę sto niemyte, zepsute lub po prostu niejadalne - nie zrozumiesz, to atrapa lub dawno zapomniany element wystroju wnę trz.
W all inclusive najtań sze wina dostę pne są w cenie 1 euro za litrową butelkę . To jest dla tych, któ rzy piją wszystko, co pł onie.
В отеле Ensana Thermal Aqua испроченный отдых вам гарантирован!
Doskonał ej jakoś ci hotel z wysokim poziomem usł ug. Zawsze jest przewodnik mó wią cy po rosyjsku, a nawet jeś li w ogó le nie ma bariery ję zykowej. Cał y personel jest responsywny i goś cinny, najważ niejsze jest uś miechanie się , gdzie sł owo jest po rosyjsku, gdzie po angielsku lub po wę giersku ( na miejscu już pamię tasz kilka podstawowych sł ó w). Nie patrz na to, ż e hotel ma cztery gwiazdki, jest to hotel na poziomie europejskim, aw Turcji zaję ł oby to wszystkie pię ć gwiazdek plus. To jedyny hotel w Heviz z wyż ywieniem all inclusive. Ró ż norodnoś ć dań jest po prostu niesamowita, szczegó lne podzię kowania dla szefó w kuchni. Zawsze ogromny wybó r dań mię snych (indyk, kurczak, woł owina, wieprzowina, a nawet dziczyzna), dania rybne. I nie zobaczysz ż adnej kolejki. Bardzo smaczne kieł baski (któ rzy byli w Turcji rozumie, ż e mają z tym problem, nie moż na jeś ć kieł basek). Warzywa, owoce, ciastka, soki, lody są pod dostatkiem. Pokoje są ś wietne z oknami od podł ogi do sufitu. Wielu Rosjan bardzo nas kocha i zawsze są mile widziani. Ogó lnie wraż enia z reszty są niesamowite. Biuro podró ż y też dział a za pię ć plus, bez problemó w. Terytorium jest duż e, zielone, dobre baseny. Wszystko jest czyste i gustowne. Wieczorem mił a atmosfera przy muzyce na ż ywo. Ktokolwiek zbiera i wą tpi, odrzuć wszelkie wą tpliwoś ci i idź . Mił ych wakacji!
Doskonał ej jakoś ci hotel z wysokim poziomem usł ug. Zawsze jest przewodnik mó wią cy po rosyjsku, a nawet jeś li w ogó le nie ma bariery ję zykowej. Cał y personel jest responsywny i goś cinny, najważ niejsze jest uś miechanie się , gdzie sł owo jest po rosyjsku, gdzie po angielsku lub po wę giersku ( na miejscu już pamię tasz kilka podstawowych sł ó w). Nie patrz na to, ż e hotel ma cztery gwiazdki, jest to hotel na poziomie europejskim, aw Turcji zaję ł oby to wszystkie pię ć gwiazdek plus. To jedyny hotel w Heviz z wyż ywieniem all inclusive. Ró ż norodnoś ć dań jest po prostu niesamowita, szczegó lne podzię kowania dla szefó w kuchni. Zawsze ogromny wybó r dań mię snych (indyk, kurczak, woł owina, wieprzowina, a nawet dziczyzna), dania rybne. I nie zobaczysz ż adnej kolejki. Bardzo smaczne kieł baski (któ rzy byli w Turcji rozumie, ż e mają z tym problem, nie moż na jeś ć kieł basek). Warzywa, owoce, ciastka, soki, lody są pod dostatkiem. Pokoje są ś wietne z oknami od podł ogi do sufitu. Wielu Rosjan bardzo nas kocha i zawsze są mile widziani. Ogó lnie wraż enia z reszty są niesamowite. Biuro podró ż y też dział a za pię ć plus, bez problemó w. Terytorium jest duż e, zielone, dobre baseny. Wszystko jest czyste i gustowne. Wieczorem mił a atmosfera przy muzyce na ż ywo. Ktokolwiek zbiera i wą tpi, odrzuć wszelkie wą tpliwoś ci i idź . Mił ych wakacji!
2. Recepcja: personel jest bardzo uprzejmy i rozwią ż e wszystkie problemy w cią gu 5 minut. Mó wią po niemiecku i angielsku.
3. Leczenie: jeś li masz problemy z ukł adem mię ś niowo-szkieletowym, to jesteś TAM!! ! ! Nie zapomnij zrobić sobie zdję ć , zdiagnozowano u mnie taką samą diagnozę jak u naszych lekarzy. Przepisali kurację , ż ał owali, ż e był o tam kilka dni. Mam problemy z krę gosł upem wró cił em do domu jak ogó rek. Procedury medyczne w cenach niż szych niż w Rosji i bardzo wysokiej jakoś ci.
4. Kupił em zabiegi spa. Ceny są znacznie niż sze niż w Rosji, a usł uga to 5.
5. Posił ki: tylko 5+. Hotel dział a na zasadzie all inclusive. Kurczak, indyk, woł owina, gę ś , wieprzowina i ryby każ dego dnia, ró ż norodne ś wież e, duszone warzywa. Cieszył am się , ż e w zasadzie wszystko był o pó ł dietetyczne: gulasz, gotowane. Owoce na co dzień w asortymencie: jabł ka, grejpfruty, pomarań cze, kiwi i banany.
6. Rozrywka: biorą c pod uwagę , ż e kontyngent skł ada się gł ó wnie z 40 osó b, był o nudno. Mam 34 lata i chciał em się dobrze bawić . Ale miał em szczę ś cie, ż e dziewczyna w wieku 29 lat odpoczywał a w tym samym hotelu i dobrze się bawiliś my. W hotelu znajduje się bar, w któ rym przygotowują szalone pyszne koktajle ze ś wież o wyciskanych sokó w i kosztują od 4-6 euro, ale porcje są ogromne.
7. Rosjan jest bardzo mał o.
8. Poszedł em i dostał em duż o ciepł ych ubrań , ale na pró ż no. Cał y czas był o +25, opalał em się i wracał em do domu brą zowy. Wię c sprawdź wcześ niej pogodę .
9. Jezioro Heviz jest super, miasto jest bardzo pię kne i przytulne. Chodziliś my po 2-3 godziny dziennie, wszystko pochowane w kwiatach.
10. BARDZO DZIĘ KUJĘ!!!!!!!!!! ! ! biuro podró ż y ROBINSON TOURS dla przewodnika hotelowego Marina Daniz. Profesjonalny. Wszelkie pytania był y rozwią zywane, wszystko był o szybko rozwią zywane, wszystko był o podpowiadane gdzie i jak. Zaczą ł em mieć alergię na skó rze od wody z jeziora, pobiegł a do kosmetologó w i poprosił a o masaż na oleju sojowym, po każ dym zabiegu pytał a jak się czuję , czy normalnie toleruję zabiegi. MĄ DRY!!!!!!!! !
Tak wię c polecam ten hotel wszystkim, nie poż ał ujecie!!!!!!!!!!! ! !