Zła obsługa psuje nawet dobry hotel?

Pisemny: 6 wrzesień 2011
Czas podróży: 25 sierpień — 5 wrzesień 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Chciał bym podzielić się wraż eniami z wakacji w ś rodkowej Dalmacji, poz. Wyspa Arbanja Ciovo w pobliż u miasta Trogir w Chorwacji. Zatrzymaliś my się pod koniec sierpnia na począ tku wrześ nia 2011.
Natychmiast o najważ niejszej rzeczy.
Zalety hotelu:
1) przestronne pokoje z nowymi meblami i widokiem na morze, wyposaż ona kuchnia z jadalnią , lodó wka, TV, klimatyzacja, balkon.
2) hotel znajduje się.30 metró w od morza, w pobliż u znajdują się.2 restauracje i kawiarnia na plaż y. W budynku hotelu znajduje się supermarket.
Niedogodnoś ci:
1) cał kowity brak obsł ugi, przez 12 dni pobytu nigdy nie sprzą tali pokoju, nie zmieniali poś cieli i rę cznikó w, nawet sami wywoziliś my ś mieci.

2) plaż a przy hotelu jest robiona rę cznie, jak wszystkie plaż e na wyspie Ciovo (mał y ż wir jest wylewany, przy wejś ciu do morza jest duż y ż wir - wejś cie do morza jest niewygodne).
3) sł aba lokalizacja hotelu - w wiosce, w któ rej znajduje się hotel, nie ma absolutnie nic do roboty, wię c trzeba pojechać na zabawę albo do Trogiru (5 km) albo do Splitu (40 km). Do Trogiru lub Splitu moż na dostać się autobusem lub statkiem, ale ich rozkł ady są niedogodne, a podró ż jest bardzo droga. Do Trogiru - 1.5 euro, do Splitu - 5 euro.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał