• podróżował 10 lat wstecz
Wycieczka został a zamó wiona u operatora Labiryntu za poś rednictwem agencji Onlintours z 2 miesię cznym wyprzedzeniem i opł acona w cał oś ci. Potwierdzenie rezerwacji został o wysł ane 5 dni pó ź niej. Przybywają c na wyspę w nocy z 18 na 19 czerwca, imprezowiczka, firma "La Grand", ogł osił a, ż e hotel odmó wił udostę pnienia pokoju i przenió sł mnie i 5 innych turystó w rzekomo do 5-gwiazdkowego hotelu.
… Już ▾
Wycieczka został a zamó wiona u operatora Labiryntu za poś rednictwem agencji Onlintours z 2 miesię cznym wyprzedzeniem i opł acona w cał oś ci. Potwierdzenie rezerwacji został o wysł ane 5 dni pó ź niej. Przybywają c na wyspę w nocy z 18 na 19 czerwca, imprezowiczka, firma "La Grand", ogł osił a, ż e hotel odmó wił udostę pnienia pokoju i przenió sł mnie i 5 innych turystó w rzekomo do 5-gwiazdkowego hotelu. Postę powanie kontynuowano nastę pnego dnia, administrator hotelu nie potrafił jednoznacznie wyjaś nić , dlaczego odmó wiono zarezerwowanego pokoju. Powiedzieli, ż e wszystkie pokoje został y wykupione przed sierpniem i nic nam nie zostanie zapewnione. Podobno pracują na podstawie umowy z Booking. com, a ich klienci mają pierwszeń stwo. Sam hotel jest oczywiś cie bardzo fajny, poł oż ony na pierwszej linii. Najbardziej przyzwoicie w Perissie, ale stosunek do turystó w jest chamski.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …