chciwy hotel?

Pisemny: 9 styczeń 2013
Czas podróży: 9 styczeń 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Co mogę powiedzieć . Pokoje nie są zł e. Ale w ł azience nie ma czepkó w, a szlafroki i kapcie trzeba wypoż yczyć za peł ne 5 euro. W pokoju nie był o wody butelkowanej, czajnika, deski do prasowania. Minibar jest zamknię ty. Aby po prostu korzystać z lodó wki, należ y zostawić kaucję w recepcji - 30-40 euro (ponownie - to za proste korzystanie z lodó wki).
Jedzenie jest przecię tne i mał y wybó r potraw. Z owocó w - kiwi, jabł ek i bananó w. Ponadto banany są obierane i krojone na kawał ki.
Na kolację moż na zamó wić tylko wodę lub wino z napojó w w cenach restauracyjnych.
Hotel jest w 100% nie 5 gwiazdek. Dał bym maksymalnie 3. Za pię kną fasadą zewnę trzną chowają się niekompetentni menedż erowie, oszczę dzają c nawet na wodzie i zamykają c mini-bar. Takie zachowanie nazywane jest przez ludzi chciwoś cią . Oznacza to, ż e goś cie nigdy nie wró cą . Co radzę - wybierz inny hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał