urozmaicony (nawet duszone grzyby każ dego ranka), jeś li nie wrzucasz WSZYSTKIEGO na raz codziennie na talerz. Mię so, rybę w 11 dni moż na powtó rzyć tylko kilka razy. Woł owina, wieprzowina, kurczak, koza, indyk, mał ż e, krewetki, ró ż ne ryby, duż o lokalnych mię s pysznych rzeczy, wszystko jest ś wież e . . Lunch zawsze 5+. Ludzie nie mają nikogo na obiad, wielu ma obiadokolację . Wedł ug opinii, któ re przeczytał em - nie ma co jeś ć !! ! Nas zawsze interesuje - chł opaki, któ rzy nie mają nic do jedzenia - gdzie był eś i co robisz w 4 ****, jest zbudowany wiele hoteli 5 ***** i 7 ******? Wino i piwo są jadalne. Wszystko bardzo smaczne. Obsł uga restauracji zawsze był a z nami ż yczliwa. Morze jest czyste. plaż a jest wystarczają co czysta. narty z treningiem. - prawdziwy profesjonalista. Dzię ki jej za pomoc. Wynaję liś my od niej samochó d i 7-osobowy. duż o. Teraz o czymś innym.
Szkoda dla rosyjskoję zycznych turystó w (niech Bó g ich bł ogosł awi), któ rzy wcześ nie rano zajmowali PŁ ATNE (3.5 euro) leż aki z czapkami i rę cznikami (dzię ki hotelowi jest ich duż o) i biegają z dala od kasjera na począ tek plaż y, tam gdzie poszedł ! O 10.30 codziennie oglą daliś my ten masowy pokaz zaję cy z pocią gó w lat 90. UWAGA! O 10.30 prawie cał a pierwsza linia jest GRATIS!! ! Dalej: zawsze obserwujemy oburzenie naszych turystó w (któ rzy nie dają napiwku) - dlaczego kelnerzy i barmani biegają do innych, a unikają ich i nie pasują ? Odpowiedź jest prosta: (choć mał e i nie zawsze) napiwki w pokoju za sprzą tanie, w restauracji za obsł ugę i w barze za lody))) plus uś miech sprawia, ż e cał y personel staje się twoimi przyjació ł mi i asystentami - zarobisz ich !! ! w tym hotelu. Ż lobowa nigdzie nie kochano. Czy przy zakupie pakietu zwracał eś szczegó lną uwagę na swoją osobę ? Naprawdę ? wymagają cy maksimum. Zawsze pomaga nam jedna zasada - przed wyjazdem zawsze uważ nie sł uchamy i czytamy ( wedł ug opinii widzę , ż e nie wszyscy to robią ) doką d i w jakim hotelu jedziemy, biorą c pod uwagę specyfikę kraju. Ten hotel to solidna 4! Cztery! Nie szukaj homaró w tam, gdzie za nie nie zapł acił eś , nie bę dzie ich tam. Chcesz fanaberie? Po co wię c kupować pokó j pod schodami, ale ż ą dać luksusowej obsł ugi? Przed zbesztaniem hotelu zapytaj SIEBIE lub swojego touroperatora: po co wybierać niewygodny wyjazd ? pokó j? reszta bardzo nam się podobał a . Polecamy hotel.
P. S. : Dzię kuję dziewczynom z biura podró ż y Mandarin za to, ż e przez cał y czas nigdy, choć by przypadkiem, nie trafił yś my do hodowli Papa Carlo, a reszta zawsze jest cudowna.
ludnoś ć to gł ó wnie nasza, Niemcó w, Polakó w
plaż a jest dobra dla faliraki, są miejsca, w któ rych moż na dojś ć do morza po piasku, w innych są kamyki, bez kapci nie da się obejś ć , leż aki to 3.5 euro, zawsze są bezpł atne
pokó j zwyczajny, poś ciel i rę czniki był y regularnie zmieniane, plaż owych nie brał em, wł asnych nie chciał em przywozić , sprzą tali codziennie, nawet zapukali z wywieszoną czerwoną kartką (kolejna obniż ka usł ugi znak).
Jedzenie jest doś ć „monotonne”. codziennie na ś niadanie jajecznica, jajecznica, jajka na twardo, wę dliny (3 rodzaje mię s i 2 sery), ciasta (6 rodzajó w) oraz wszelkiego rodzaju musli, owoce, naleś niki. przy kolacji 4-5 rodzajó w dań gorą cych, „regularnie powtarzanych”, kilka rodzajó w przystawek i sał atek (8-10 rodzajó w) jest codziennie takich samych. napoje pł atne kieliszek wina 2.7, szklanka soku 2.6, filiż anka herbaty 2.3
przed wejś ciem przystanek autobusowy na Rodos (2.2 euro), przejazd 30-35 minut, kierowca ogł asza hotele
wynik problemu z zał atwieniem reszty mieś ci się w granicach rozsą dku
- Plaż a jest naprawdę ś wietna, piaszczysto-kamienista, z ł agodnym piaszczystym wejś ciem, morze jest czyste. Nieco na lewo od hotelu przy wejś ciu do morza zaczynają się kamienne pł yty. Na przykł ad goś cie Grecotela czę sto cierpieli, pró bują c wejś ć do wody.
- Dogodna lokalizacja dla lubią cych imprezować .
- Cał kiem przyzwoite jedzenie, z wyją tkiem obiadó w, któ re są podgrzanymi resztkami po kolacji. Duż o warzyw i owocó w, doskonał e wypieki o poranku, mię sa starczył o dla wszystkich.
Minusy:
- Remontó w w pokojach nie był o chyba od czasu budowy.
- Szafy cał kowicie martwe, począ tkowo marne, jak w sowieckich obozach pionierskich, a teraz takż e z czę ś ciowo wyrwanymi drzwiami.
- Bardzo wą ska wanna. Ja, szczupł a dziewczyna, pasuję do niej tylko z boku.
- Nie ma ż eli / szamponó w / kapsuł ek i nie ma sensu pytać . Rę czniki są trochę zgnił e. Rę czniki plaż owe był y zmieniane raz na 2 tygodnie.
- Restauracja to piosenka! Obrusy zmieniane są tylko przed obiadem, w trakcie obiadu i po nim - tylko w przypadku skrajnego oburzenia klienta i obecnoś ci czystego obrusu. Podczas ś niadania obrusy są zawsze poplamione. Na kolanach zawsze nie ma serwetek, przy obiedzie czę sto koń czył y się noż e i widelce i trzeba był o na nie prosić i czekać . Brudne naczynia nie spieszą się ze sprzą taniem. Podł ogi w restauracji nie są sprzą tane codziennie. Jeś li coś się rozlał o, przykleisz się i bę dziesz podziwiać brudne plamy przez kolejne 2 dni. Do obiadu nie ma herbaty, kawy i ś wież ych sokó w. Tylko to, co da się wylać z pudeł ka/puszki/butelki. Na ś niadanie nie ma też ś wież ych sokó w. Herbatę moż na pić wieczorem na terenie hotelu tylko w barze, jeś li masz czas przed zamknię ciem - jest tylko jeden barman, zwykle jest 20 osó b, bez kolejki, wszystko jest spontaniczne.
- Windy czasami wariują i ż yją wł asnym ż yciem.
- W wspó lnych toaletach czasami brakuje papieru i rę cznikó w.
- Na terenie hotelu, po jego lewej i prawej stronie, opuszczony plac budowy. Dlatego terytorium jest mał e, to z pokoi z widokiem na morze gwarantowany jest widok na plac budowy.
- Wieczorami od okoł o 21.30 do 23.00 kakofonia od fuzji animacji tego hotelu, a takż e najbliż szych są siadó w - Calipso i Blu Sea. To nie jest dla osó b o sł abym sercu. Nawet na imprezie Faliraki nie spotkaliś my wieczorami takiego ryku.
- Pasywny personel recepcji. Chę tnie reagują na wymianę /wymianę pienię dzy, ale wszystkie inne proś by i pytania dezorientują ich. Z reguł y starają się ograniczyć komunikację z Tobą sł owami nie znam i przepraszam.
- Nie ma izolacji akustycznej, dobrze sł ychać chrapanie są siadó w.
- Przy przedł uż aniu pokoju o kilka godzin ze wzglę du na pó ź ny lot, zostaliś my zakwaterowani w maleń kim pokoju bez klimatyzacji. Jednocześ nie kosztuje 1.5 raza wię cej niż zwykł y pokó j, jeś li liczyć godziny. Chociaż taki pokó j to chyba kwestia szczę ś cia.
W cenie poró wnywalnej z siecią czwó rek Iberostar i Princess, ten hotel nie moż e być uważ any za godną opcję .