Jeśli chcesz się zrelaksować, to nie jest to miejsce dla ciebie.

Pisemny: 21 wrzesień 2015
Czas podróży: 5 — 17 wrzesień 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Zakwaterowanie: hotel znajduje się.1, 5-2 godziny jazdy od lotniska, hotel jest nowy, wybudowany w 2012 roku jednak drzwi w pokojach już strasznie trzeszczą , sedes w ł azience przesuwa się na bok (a to jest powszechny problem hotelu, po rozmowach z innymi goś ć mi ujawnili to samo), wieszaki na rę czniki odpadają i krany skrzypią . Na balkonie nie ma nic do suszenia rę cznikó w plaż owych i akcesorió w, wię c poś ciel trzeba powiesić na balustradach i krzesł ach. We wszystkich toaletach publicznych w hotelu nie ma zamkó w, wię c nie moż na zamkną ć się w toalecie i trzeba „trzymać obronę ” przytrzymują c drzwi. W pokoju jest sejf z zamkiem elektronicznym i kluczem jednocześ nie, nie ma w nim baterii, poprosił em o wł oż enie baterii, zamiast tego dali mi klucz, któ ry musiał em cał y czas nosić przy sobie, podobno baterie są luksus na nieopł acalny hotel.
Odż ywianie: jakoś ć jedzenia jest ogó lnie normalna, jedzenie jest umiarkowanie monotonne, powtarzane z tygodnia na tydzień . Jakoś ć warzyw jest jednak fatalna, zaró wno w sał atkach, jak i pojedynczo. Warzywa są niedojrzał e, nieś wież e i ś mierdzą ce. Pod koniec czasu posił ku koń czą się poszczegó lne dania. Jakoś ć owocó w pozostawia wiele do ż yczenia. Brzoskwinie zawsze są w beczkach, melon jest zielony. Aby wzią ć owoce, musisz wcześ niej zadbać . W drugiej poł owie obiadu mogą już nie jeś ć kolacji. Jeś li przegapisz obiad lub kolację , moż esz zamó wić jedzenie na wynos (lunch box). Z jakiegoś powodu musisz to zrobić w recepcji do godziny 20.00 poprzedniego dnia. Nie jest jasne, dlaczego robią to tak wcześ nie, zwł aszcza biorą c pod uwagę , z czego to robią . Mał e jabł ko, maleń ki kawał ek ciasta, 0.5 litra wody i 2 kanapki bez smaku, z plastrami kieł basy i serem gruboś ci 1 mm. Koktajle w barze są bez smaku i drogie, 8-9 euro za koktajl wó dki z ż ó ł tym pł ynem jak pomarań cza lub yuppies.
Plaż a: Hotel poł oż ony jest w trzeciej linii od morza, dlatego na plaż ę trzeba jechać minivanem dla 7 osó b, gdzie spakuje się.10 osó b i któ ry kursuje ś rednio raz na pó ł godziny zgodnie z rozkł adem, czasami bez harmonogramu. Ostatni raz opuszcza plaż ę o 18.45. Rano i wieczorem buduje się do niego kolejka, wiele osó b wychodzi z kolejki i nie trzeba od razu wychodzić , trzeba czekać na jego powró t. Jedź.5-7 minut, chodź ponad pó ł godziny. Plaż a jest mał a, ale ogó lnie ok, leż aki są wliczone w cenę , ale są stare i poszarpane. Parasole są mał e, wię c jeś li chcesz leż eć w cieniu, bę dziesz musiał co 15 minut przesuwać leż ak, aby nadą ż yć za parasolem.

Obsł uga: Ogó lnie rzecz biorą c, stosunek personelu do goś ci jest nie. Najwyraź niej personel nie do koń ca rozumie, czym jest usł uga i jak powinna być w hotelu 4*. WIFI jest wadliwe, wyrzuca Cię z Internetu, nie moż na z niego w peł ni korzystać . I dział a tylko obok recepcji. Nie ma go w pokoju. Jak uż ywasz mydł a i szamponó w w pokoju nie są uzupeł niane, wię c kiedy się skoń czą , musisz zapytać w recepcji, pokojó wki nie zawracają sobie gł owy tym. Sprzą tanie pokoju za 3 pkt. W pokoju są kubki i sztuć ce, ale pokojó wki nie zawracają sobie gł owy ich myciem, trzeba to zrobić samemu. W tych pokojach, w któ rych nie był o sejfu od razu po zameldowaniu, po tym, jak poprosiliś my ich w recepcji, aby poczekali kilka dni, nasi znajomi nie przynieś li sejfu przez tydzień . Nie mieliś my w pokoju napisu „nie przeszkadzać ”, kilka razy prosiliś my o to i nigdy nie czekaliś my, w koń cu dostaliś my naszych przyjació ł , któ rzy opuś cili swó j pokó j przed nami. Kiedy się zameldowaliś my, na ł ó ż ku był tylko jeden prześ cieradł o do przykrycia. Poprosiliś my o drugi, dali, ale nastę pnego dnia, przy sprzą taniu, pokojó wki znowu go zabrał y, musiał yś my prosić jeszcze raz i tak dalej kilka razy. Hotel ma tylko jeden rosyjski kanał , w przeciwień stwie do kilku kanał ó w angielsko-francusko-niemieckich. Nie ma ż adnych skarg na personel recepcji, w przeciwień stwie do personelu jadalni. Obsł uga nie pracuje bardzo wydajnie, a czę sto nie ma czasu na terminową wymianę gotowych dań i nakrycie stoł ó w dla wszystkich odwiedzają cych. Był o nas czterech i usiedliś my przy duż ym okrą gł ym stole dla 7 osó b, a wieczorna kelnerka Maria niegrzecznie zaż ą dał a, abyś my go uwolnili, ponieważ . jest to stó ł dla duż ych firm i trzeba go był o rezerwować z wyprzedzeniem (o czym oczywiś cie nigdzie nie jest powiedziane ani napisane). Jednocześ nie nie był o duż ych firm, a wokó ł był o mnó stwo wolnych stolikó w. Naprawdę chcieliś my usią ś ć przy tym stole, ponieważ . stoi na uboczu i jest ciszej i spokojniej. Dlatego zaproponowaliś my, w ostatecznoś ci, aby ktoś z nami usiadł , co od razu zrobił a na zł oś ć , umieszczają c u nas dwó ch Wł ochó w, podczas gdy stoliki wokó ł był y puste. I tak nie był o tylko raz. Kiedy pewnego dnia postanowiliś my zabrać ser na spodeczku do pokoju ze sobą , kelnerka zaż ą dał a zwrotu tego spodka i mimo naszych zapewnień , ż e zwró cimy i ż e nie jest nam potrzebny, kazał a nam przenieś ć ser do serwetka. Zaraz potem Tatiana, rosyjskoję zyczna pracownica hotelu, podeszł a do nas i skarcił a nas przed innymi goś ć mi, mó wią c, ż e z jadalni nic nie moż na zabrać . I okazuje się , ż e robimy to cał y czas, choć w rzeczywistoś ci był to pierwszy raz.
Księ ga goś ci przy recepcji peł na jest negatywnych recenzji, choć podobno nikt z kierownictwa hotelu nie czyta jej i nie wycią ga wnioskó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар