Hotel jest znośny, postawa gospodyni jest na najniższym poziomie?

Pisemny: 26 wrzesień 2016
Czas podróży: 18 — 25 wrzesień 2016
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Wypoczę ty z rodziną i Evi Ariti. Czytał am recenzje przed wyjazdem, w zasadzie moż na był o je poł ą czyć pod sł owem „znoś nie”. Nie jesteś my rozpieszczonymi ludź mi, nie chodziliś my do hotelu na spę dzenie czasu. Na począ tek był a znajoma z administratorką hotelu, wydaje się , ż e jest siostrą wł aś ciciela, ale raczej nie znajomą , ale czekają cą w deszczu przez 3 godziny. Jak przyszł a powiedział a: „poczekaj”, po pó ł godzinie powiedział a „poczekaj 15 minut”, po pó ł godzinie zabrał a 2 kobiety do tego samego mieszkania, kazał a nam czekać . wró cił a z pó ł litrem kawy i papierosem, gdy skoń czył a palić , podszedł em do gó ry i na pytanie: "czy moż emy się zameldować " usł yszał em odpowiedź "nie" a potem bezczelne spojrzenie z uś mieszkiem. podczas procesu, co się stał o, ponownie poprosił a o odczekanie 15 minut. Potem wstał a i wyszł a, 30 metró w dalej krzyknę ł a "chodź my", a my zabraliś my swoje rzeczy i wybiegliś my, ona już zniknę ł a za rogiem i nie był o jasne jak, dogonił em, szli w milczeniu. nie odwró cił a się , przerzucił a klucze przez ramię i odeszł a, nie patrzą c na mnie. okazał o się , ż e są.2 pó ł ki od telewizora, brak telewizoró w.
Nie obchodzi mnie to, a moja mama nie moż e spać bez telewizji. A potem zaczę ł a się dł uga epopeja. Jak powiedzieli nam goś cie apartamentó w, nic nie osią gniesz ani od gospodyni, ani od przedstawiciela Mouzenidis. I tak to był o. Przedstawicielka Mouzenidis, Natasza, w ogó le nie zdecydował a, ż e ​ ​ nie widzi tej wspó ł wł aś cicielki i jak ją zobaczy, to na pewno zadecyduje o wszystkim, po trzykrotnym zobaczeniu ich razem sprawa nie został a rozwią zana, a ona twierdził a, ż e nigdy jej nie widział a. Musimy jej powiedzieć o takim cudzie techniki jak telefon.
Na szczę ś cie w mieszkaniu był a ś wietna sprzą taczka. Znaleź liś my ją w porze lunchu, poprosiliś my o telewizor, przyniosł a go, ale pilot okazał się z wyczerpanymi bateriami, poprosili o zmianę , dali mi tabliczkę czekolady, zrobili to, ale pilot się wyszedł ż eby być z innego telewizora, ostatniego dnia przynieś li nam inny telewizor, ale gniazdo kablowe był o wyrwane, tata naprawił i pewnego wieczoru przed lotem mama mogł a normalnie zasną ć .

Generalnie gdyby nie postawa gospodyni, odwiedził bym te apartamenty jeszcze raz, ale jakoś mi się nie podoba, gdy traktują mnie tak, jakby robili mi przysł ugę , gdy pł acę pienią dze, a ona po prostu musiał się uś miechną ć i powiedzieć „Witaj! ”.
Kiedy wyszliś my z hotelu w recepcji, lot był napisany i godzina był a 6:00, na dole był dopisek „O wyznaczonej godzinie bą dź w recepcji hotelu Loutoria”. Przyjechaliś my wcześ nie, autobus przylecieliś my o 5:53, sprawdzono nas wedł ug listy i o 5:58 autobus zaczą ł odjeż dż ać , 2 naszych znajomych ró wnież musiał o lecieć tym lotem i nie był o ich w autobusie. Poprosiliś my autobus, aby poczekał , o 6:00 wsiedli do autobusu Pytanie: dlaczego Mouzenidis potrzebuje listy, jeś li jej nie sprawdzają i dlaczego autobus odjeż dż a wcześ niej, niż ludzie powinni przyjechać ? Wyglą da na to, ż e to poważ na firma.
Posił ki był y w pobliskim hotelu. Bufet zawierał : pieczywo, szynkę , sery, kaszę mleczną , jogurt, pł atki, muffinki, sok, herbatę , kawę , mleko. Wszyscy mieli doś ć . Wi-fi tylko w pobliskim hotelu i biedne. Dodatkowo znajduje się z dala od drogi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар