Rura....

Pisemny: 31 lipiec 2007
Czas podróży: 1 — 8 czerwiec 2007
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Stosunek ceny do jakoś ci nie wytrzymuje krytyki. Wybijanie komaró w w pokoju za takie pienią dze jest normalne. W ogó le nie ma ró ż norodnoś ci jedzenia. Poniż ej list od mojej ż ony do Grecotela w sprawie rozwodu, któ ry Grecy zał atwili nam w obliczu gospodarza – bą dź cie ostroż ni. Moje zalecenia: lepiej wybierz inną wyspę i inną sieć.

Od 20.06. 07 do 30.06. 07, my (2 osoby dorosł e + dziecko 7 lat) byliś my na wakacjach na wyspie Korfu, w hotelu Corfu Imperial 5*, któ ry należ y do systemu Grecotel.

W biurze podró ż y „Pan Ukraine”, któ rego jesteś my stał ymi klientami, polecono nam pokó j „superior bungalow” jako pokó j „sł ynnej klasy”, na pierwszej linii morza, z dostę pem do plaż y „sł ynna klasa”. W tym samym czasie pokazano katalog, wyposaż enie pokoju oraz mapkę hotelu z lokalizacją bungalowu, w któ rym planowali nas zakwaterować.

Kiedy dotarliś my do hotelu, zostaliś my umieszczeni w pokoju, któ ry zgodnie z mapą hotelu i wielkoś cią pokoju należ ał do kategorii „standardowy bungalow”.
Zwró ciliś my się do recepcji z proś bą o wyjaś nienie tej sytuacji, ponieważ pł aciliś my za pokó j wyż szej klasy, a ró ż nica w cenie pomię dzy bungalowami "standard" i "superior" wynosił a okoł o 2300 Eur.
W recepcji wyjaś niono nam, ż e w tym roku hotel został wyremontowany, a niektó re pokoje podniosł y swoją kategorię , ale został y mapy z zeszł ego roku. Tak wię c pokó j, w któ rym mieszkaliś my w zeszł ym roku należ ał do kategorii bungalowó w „standardowych”, aw tym roku stał się bungalowem „superior”. Jednocześ nie w poró wnaniu z pokojem, któ ry kupiliś my w "Pan Ukraina" i któ ry był nam pokazany w katalogu, ró ż nica polegał a nie tylko na lokalizacji bungalowu, ale takż e na powierzchni i wystroju pokoju.

Z uwagi na to, ż e takie zmiany miał y miejsce blisko sezonu turystycznego, nie zrobiono niestety najważ niejszych rzeczy, któ re potwierdzał yby zaliczenie bungalowu do kategorii wyż szej klasy i uzasadniał y taką ró ż nicę w cenie.

Mianowicie do czasu naszego pobytu nie został speł niony warunek bezpoś redniego dostę pu do plaż y, czyli zejś cie do morza z „bungalu superior” nie był o wyposaż one. Do morza moż na był o zejś ć tylko od strony centralnego budynku, do któ rego trzeba był o przejś ć okoł o 200 metró w. Okazuje się , ż e zapł aciwszy o 2300 euro wię cej niż wszyscy, któ rzy mieszkali w standardowym bungalowie lub standardowym pokoju w budynku, trafiliś my do najbardziej oddalonego pokoju z:
1) plaż a
2) gł ó wna restauracja i bary
3) Basen

Kiedy poprosiliś my stronę spotkania - firmę "Kanoulas Travel" - o wyjaś nienie nam czym ró ż nią się bungalowy "standard" od "superior", dyrektor firmy powiedział , ż e w "bungalowach super" naprawa jest trochę lepiej, ale nasza proś ba, aby pokazać nam, jak wyglą da „standardowy” bungalow w ś rodku, z jakiegoś powodu nie speł nił.
Odwiedziliś my pokó j naszych znajomych z kategorii „domek standardowy”, któ rzy w tym samym czasie odpoczywali w hotelu i byli zaskoczeni widzą c te same meble, ten sam remont w pokoju. Jednocześ nie pytają c pana Nikosa, dyrektora Kanoulas Travel, ż e nie ma ró ż nicy mię dzy „superior” a „standardowym bungalowem”, poza ż ó ł tymi rę cznikami, otrzymaliś my odpowiedź , ż e jeś li naprawdę chcemy, dadzą nam zaś wiadczenie, ż e mieszkamy w "superior bungalow". Dlaczego agencja w Kijowie nie wie o zmianie kategorii bungalowu, pan Nikos przyznał , ż e nie mieli czasu na przekazanie informacji o tym operatorom, ale wszystko jest na stronie.
Na kilka dni przed naszym wyjazdem hotel zaczą ł wyposaż ać plaż ę w pobliż u "superior bungalow" i pobliskiej willi, któ ra w trakcie naszego pobytu przechodził a remont (zdję cie w zał ą czeniu).

Wierzymy, ż e w przyszł oś ci (moż e nawet pod koniec tego sezonu) hotel planował stworzyć plaż ę i zapewnić do niej osobny dostę p bezpoś rednio z pokoju superior bungalow, tak jak miał o to miejsce w przypadku wszystkich innych znanych pokoi klasowych (junior bungalow apartament itp. ). Ale niestety nie zdą ż yliś my z niego skorzystać . Dlatego w naszym przypadku nadpł ata 2300 Eur był a nieuzasadniona.

W tym przypadku mamy tendencję do uważ ania tego faktu za wprowadzają cy nas w bł ą d i chcielibyś my uzyskać ró ż nicę mię dzy kosztem „bungał u standardowego” a „superior” z powrotem, ponieważ nie mogliś my skorzystać z odpoczynku w pokoju, któ ry został nam pokazany zgodnie z katalogiem w agencji „Pan Ukraina”.
W przypadku braku odpowiedzi na nasz list bę dziemy zmuszeni, po pierwsze, umieś cić go na stronach poś wię conych turystyce, wraz ze zdję ciami i komentarzami, jako ostrzeż enie dla innych rosyjskoję zycznych turystó w, a po drugie, skontaktować się z prawami konsumenta stowarzyszenie ochrony Ukrainy ze skargą na przedstawicielstwo Grecotel na Ukrainie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał