zrujnowane wakacje!

Pisemny: 13 lipiec 2016
Czas podróży: 29 czerwiec — 7 lipiec 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
zrujnowane wakacje!
dł ugo wybierali, gdzie jechać do ciepł ego kraju z mał ymi dzieć mi, począ tkowo myś leli na Cyprze, okazał o się , ż e dla nas trochę za drogo, bo sami jesteś my z Miska. po wyczerpują cych poszukiwaniach wybraliś my Grecję , któ ra okazał a się dla nas niedroga i zaoferował a pię ć gwiazdek ze ś niadaniem i kolacją , bo byliś my już w Potidea Palace w Grecji i bardzo nam się podobał o, chę tnie się zgodziliś my! )
Polecieliś my na Halkidiki, zamó wiliś my transfer osobisty, zostaliś my cudownie przyję ci i przywiezieni do hotelu))

I wtedy wszystko się zaczę ł o! ! ! zarezerwowaliś my pokoje obok siebie z podwó jnymi ł ó ż kami i duż ą sofą ! Przywitał a nas przewodniczka Mouzenidis, któ ra powiedział a, ż e ​ ​ do 15:00 zakwaterujemy się w pokojach. Pomyś leliś my „doskonał e” i popł ywaliś my w morzu! o 14:00 wezwano nas do zameldowania i poszliś my do pokoi! tam znaleź liś my dwa zsunię te ze sobą pojedyncze ł ó ż ka i jedno zabawne skł adane ł ó ż ko, na któ rym siedzą c na krawę dzi moż na wylą dować na podł odze.
poszliś my do recepcji, aby dowiedzieć się , z jakiego powodu dostaliś my niewł aś ciwe pokoje, któ re zamó wiliś my? powiedziano nam, ż e robią nam przysł ugę , ż e pokoje są w pobliż u, ponieważ nasza agencja nie wskazał a tego na piś mie! Dzwonią c do agencji potwierdzili, ż e został o to wskazane, ale nie mogą podać numeró w z powodu ich nieobecnoś ci! byliś my zmę czeni po drodze, ale koleż anka znalazł a sił y i poszł a przeklinać , od razu znaleź liś my pokó j z sofą i dwoma pojedynczymi ł ó ż kami zsunię tymi razem! niedaleko tego pokoju był inny bez sofy i podobno z widokiem na morze, ale morza nie był o z niego))) myś leliś my, ż e przyszliś my odpoczą ć i nie zepsujemy sobie nastroju! postanowił odpoczą ć i zapomnieć o wszystkim)
spał em, poszedł em na plaż ę , okazał o się , ż e wszystkie leż aki są zarezerwowane, na leż akach są rę czniki, czy tabliczki z napisem „zarezerwowane” ! ! Obiecali prywatną plaż ę , dostali miejską ! hotel posiada dwa baseny, mał y dla dzieci i ś redni dla dorosł ych!
Moż esz wzią ć tyle rę cznikó w, ile chcesz! przyszli do recepcji, aby wzią ć rę cznik, powiedzieli, ż e poczekają kilka minut, odczekali 5 minut, zapytali, ile w ich koncepcji pary? Otrzymał em odpowiedź.10 minut, czekał em 10 minut, zapytał em, gdzie odpowiedziano na rę cznik 15 minut! dziecko przybiegł o mokre z plaż y był o mu zimno!! ! ! nie był o rę cznikó w! Poprosił em o przyprowadzenie kierownika hotelu do zał atwienia takich sytuacji, na co wkró tce otrzymał em odpowiedź ! wyszedł mł ody czł owiek, a nie kierownik zapytał , co twierdzi? Skomentował em, ż e czekał em na stolarza pó ł godziny, odpowiedział „niedł ugo bę dzie”, i był a też druga sytuacja: rano przed pó jś ciem na basen potrzebowaliś my sejfu, któ ry okazał się być zamknię te, zadzwonił o do recepcji i poprosił o o otwarcie! nikt nie przyszedł , postanowił em powiadomić o tym nieprawdziwego menedż era! na co otrzymał em odpowiedź , a po jakim czasie myś lał eś , ż e przyjdzie? w pię ć minut? Odpowiedział em: moż e 10 minut, ale minę ł a godzina i nadal nikogo nie ma ! !

Poszliś my na plaż ę , wszystkie miejsca są zaję te, musieliś my zostawić rzeczy na basenie i na zmianę chodzić nad morze! ale znalazł em nastę pują cy problem! obiecano nam piaszczystą plaż ę , bo mieliś my mał e dzieci! wejś cie do morza okazał o się kamykami, po któ rych dzieciom trudno chodzić ! my doroś li, wchodzą c do wody po uda pod stopy, poczuliś my ogromne kamienie i mnó stwo „jeż owcó w”! ! ! pł ywanie był o niebezpieczne! nie wspominają c o ką pią cych się dzieciach!! !
Jestem osobą pracują cą i potrzebuję internetu do pracy, obiecano mi wi-fi po przyjeź dzie, poinformowano mnie, ż e jest tylko w holu! Myś lał em przynajmniej w holu! spadł , ale stwierdził , ż e nie dział a ((((Zachę cił o mnie stwierdzenie, ż e linia był a po prostu przecią ż ona, po pewnym czasie zadział a ! ! ! najwyraź niej bez wzglę du na to, ile przyjechał em, linia był a przecią ż ona)) )
Trochę o restauracji: jajka, kieł baski, pieczywo, ogó rki, wypieki na ś niadanie!
na obiad: jest trochę urozmaicenia), ale nie znajdziecie tam krewetek nawet w ryż u) o owoce morza na morzu nie należ y pytać !
Ale oczywiś cie po wszystkim postanowił am wró cić do recepcji i poprosić o ksią ż kę reklamacyjną . na co otrzymał em odpowiedź , ż e w pokoju są przepustki, moż esz napisać reklamację i przywieź ć ! ale wszyscy rozumiemy, ż e to nie jest ksią ż ka reklamacyjna i nikt jej nie rozważ y!
Po raz kolejny poprosił em o zaproszenie kierownika! facet przyszedł ponownie, podobno kierownik) i odpowiedział , ż e nie ma kierownika ! ! ale niedł ugo tu bę dzie! o 21:00 przyjechał kierownik i przyjechał przedstawiciel Mouzenidis! siedzieliś my omawiają c nasze problemy, ale mogli nam tylko pomó c w zapewnieniu rę cznikó w w pokoju! ze wszystkim innym zapewniali, ż e miejsc na plaż y jest wystarczają co duż o i na pewno bę dzie dla nas) jeż owce to mieszkań cy morza, to normalne zjawisko! Poprosił em o zaznaczenie tego w opisie hotelu! dlaczego wczasowicze mieliby myś leć , ż e mogą pł ywać w morzu)) dać im pró ż ne nadzieje!

jesteś my w hotelu już drugi dzień , ale mamy na jego temat wiele wraż eń ! ! nie są najlepsi!
na plaż y obejrzał em zdję cie, jak dziecko nadepnę ł o na jeż owca i dostał o igł y z nogi! Ż ał uję , ż e nie mogę dostarczyć zdję cia, ale nie wypadał oby sfotografować krzyczą cego dziecka z igł ami w nodze!
Wię kszoś ć ludzi w hotelu to Rumuni, Buł garzy, Grecy! Rosjanie zostaną wpisane 20%. Wszyscy Rosjanie są niezadowoleni z reszty, mó wią , ż e nie pó jdą już do tego hotelu, ten hotel nie pozostawia dobrego wraż enia Grecji!
Bę dą c przy basenie, na leż akach kł adziemy rę cznik! Przyjechali Serbowie, Rumuni, Grecy) Nie wiem kto dokł adnie rzucił nasze rę czniki na podł ogę i poł oż ył się na leż akach! Podeszliś my i powiedzieliś my, ż e to nasze miejsca! a my odpoczywamy! usł yszeli w odpowiedzi, ale nie wiedzieliś my, przepraszam), ale nie wstaniemy! A co powinniś my zrobić w tej sytuacji? walczyć ze zdrowym mę ż czyzną ? to znaczy, ż e na wakacjach ró wnież naruszone zostaną nasze prawa!
Pł ywają c w basenie myś leliś my, ż e mię dzy pł ytkami jest czarna fuga! po snurkowaniu odkryliś my, ż e to nie fuga – to grzyb!
Trochę o pł aceniu kartą , terminal w hotelu nie dział a! Musiał em iś ć do wioski, wypł acić pienią dze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (3) zostaw komentarz
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Droga Christino, witaj! Dziękuję za czas poświęcony na pisanie tej recenzji. Priorytetem naszej firmy jest świadczenie wysokiej jakości usług i udanego wypoczynku naszych klientów. Kierownictwo firmy zawsze słucha życzeń i sugestii naszych klientów, co pomaga wyeliminować pewne niedogodności i podnieść poziom obsługi na nowy poziom.
Pozwolę sobie zostawić kilka komentarzy:
- przepraszamy za Państwa zameldowanie, przeprowadziliśmy dochodzenie i okazało się, że nastąpiła awaria techniczna i hotel nie otrzymał od agencji wezwania do zameldowania się w sąsiednich pokojach wybranej przez Państwa kategorii, a na w dniu przyjazdu takie pokoje nie były już dostępne w pobliżu. Następnie otrzymałeś pokoje z zarezerwowanej kategorii obok iz widokiem na morze, ale na pierwszym piętrze.
- Jeśli chodzi o plażę, zauważamy, że aby znaleźć w pobliżu 6 wolnych miejsc, jak było to konieczne w twoim przypadku, radzimy przyjść na plażę trochę wcześniej. Wcześniej nigdy nie było problemów z brakiem leżaków, kilka leżaków jest zawsze dostępnych, ale jeśli potrzebujesz określonej liczby i w pobliżu, powinieneś się o to wcześniej martwić.

Mon, 25 Jul 2016, 14:29
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Niestety trudno nam komentować sytuację, która zaistniała między Tobą a innymi gośćmi przy basenie, przepraszamy, że napotkałeś podobny problem.
Pragniemy również zwrócić Państwa uwagę na fakt, że jak wskazano na naszej stronie, hotel posiada własną piaszczystą plażę, co uniemożliwia przyjście na plażę osobom postronnym. Plaża i wejście do morza są piaszczyste, jednak ze względu na naturalną topografię dna w niektórych miejscach występują kamienie formacyjne, w których żyją jeżowce. Jeżowce są integralną częścią ekosystemu morskiego, dlatego nie da się z nich całkowicie oczyścić dna morskiego.
- Basen jest sprzątany codziennie w nocy, aby nie przeszkadzać gościom, zgodnie z wszelkimi normami sanitarno-technicznymi. Ciemne smugi, które uważałeś za grzyby, to w rzeczywistości specjalny produkt żywiczny do zamykania szwów i pęknięć.
- Ze względu na to, że hotel jest całkowicie pełny, a goście zmieniają ręczniki kilka razy dziennie, zostawiając je na plaży lub przy basenie, czasami naprawdę trzeba trochę poczekać. O wystąpieniu tego problemu rozmawiamy z administracją hotelu w najbliższej przyszłości i postaramy się podjąć wszelkie niezbędne kroki, aby go rozwiązać.

Mon, 25 Jul 2016, 14:29
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

- Pragniemy zaznaczyć, że wyżywienie w hotelu w pełni odpowiada kategorii hotelu. Na śniadanie do dyspozycji gości są: ziemniaki, kiełbaski różnego rodzaju, kiełbaski różnego rodzaju, pieczarki smażone, 2 rodzaje jogurtów, musli, świeże mleko, duży wybór wypieków (milopita, ciasto wiśniowe, rogaliki, placki i wiele innych) , jajka w różnych rodzajach, owoce, desery, kilka rodzajów serów, wędliny, dżemy. Wybór dań na obiad i kolację zawsze cieszy naszych gości. Również dla osób pragnących skosztować owoców morza hotel oferuje kupony rabatowe na lunch lub kolację w znajdującej się na miejscu tawernie.
- Jeśli chodzi o Internet, zauważamy, że rzeczywiście wi-fi czasami nie działało, co wynika wyłącznie z faktu, że duża liczba urlopowiczów łączy się z siecią w tym samym czasie, a zatem prędkość połączenia internetowego może się zmniejszyć. Ale ośmielamy się zapewnić, że administracja hotelu „pod kontrolą” ma takie sytuacje i w przypadku pogorszenia sygnału kieruje wszelkie starania, aby go rozwiązać.
Bardzo nam przykro, że hotel nie spełnił Państwa oczekiwań i wymagań. Jednak z naszej strony zrobiliśmy wszystko, co możliwe, aby Twoje wakacje przebiegły pomyślnie. Jeszcze raz dziękujemy za Wasze opinie. Cieszymy się, że wybraliście Państwo naszą firmę na wizytę w Grecji. Mouzenidis Travel współpracuje z dużą liczbą hoteli różnych kategorii zarówno na Półwyspie Chalcydyckim, jak iw innych kurortach Grecji. Możesz skontaktować się z nami ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi hotelu, a my dobierzemy dla Ciebie opcję, która w pełni zaspokoi Twoje potrzeby.
Mamy nadzieję, że wkrótce spotkamy się w gościnnej Grecji.

Z poważaniem,
Lidia Paraskevopoulou
Kierownik Działu Kontroli Jakości

Mon, 25 Jul 2016, 14:29
аватар