Hotel jest poniżej średniej. Nikt nie dba o klientów ani o sam lokal.

Pisemny: 1 listopad 2016
Czas podróży: 26 lipiec — 1 sierpień 2016
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
Nie pozwolili mi od razu się zameldować - posprzą tali pokó j. Czekaliś my trzy godziny na jego usunię cie. Nie mogę powiedzieć nic dobrego o pokoju: w pokoju jest duż o przeł ą cznikó w z jednej lampy, niektó re wymagają pilnej naprawy; zasł ona prysznicowa jest przykrę cona drutem; po wzię ciu prysznica nadal musisz się nie ś lizgać na mokrych pł ytkach; nie ma dywanikó w pod prysznic lub przy ł ó ż ku; ró wnież jednorazowe kapcie; usuwane bardzo rzadko. Kilkakrotnie zwracali się do Rusł ana (zastę pcy dyrektora generalnego) ze skargami na brak zadeklarowanych usł ug i proś bą o przysł anie pokojó wki do posprzą tania pokoju. W odpowiedzi usł yszeli niezrozumiał e „czysty”, „dobry”. Po naszych natarczywych ż ą daniach przyszł a do nas pokojó wka, aby zmienić ł ó ż ko. . . Podł ogi pozostał y tak samo brudne, jak był y. Potem pokojó wka został a „przył apana” na korytarzu i gestami poproszona o mycie podł ogi (nie znał a ani angielskiego, ani rosyjskiego). Dzię ki temu sprzą tali 3 razy w tygodniu, rę czniki i poś ciel był y regularnie zmieniane na czyste.
Jedzenie przypominał o zwykł ą stoł ó wkę , jest proste i cał kiem smaczne. Ś niadanie: ciasto, jajka na twardo, jajecznica, bekon, jajecznica, kieł baski, kaszka mleczna, ś mietana, mleko, dż em, mió d, pł atki kukurydziane, brzoskwinie konserwowe, pomarań cze. Obiad: rodzaj zupy, gulasz, kurczak, sał atka grecka, duszona fasola, duszone ziemniaki, frytki, ryba, oliwki, arbuz, melon, jakaś ś mietana lub galaretka.
Bar miał herbatę , kawę , kakao, piwo, wino, whisky.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Hotel jest poniżej średniej. Nikt nie dba o klientów ani o sam lokal.

ZOBACZ TEŻ