Hotel jest dobry, ale zachowanie właściciela pozostawia wiele do życzenia

Pisemny: 15 październik 2019
Czas podróży: 22 — 29 wrzesień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Wię c od razu zrobię rezerwację , ż e wybraliś my niedrogi hotel bez jedzenia, ponieważ planowaliś my wynają ć samochó d i nie chcieliś my przywią zywać się do jedzenia w hotelu. Wybraliś my apartamenty przy plaż y Tsalos, zarezerwowane z miesię cznym wyprzedzeniem. Lokalizacja jest dobra, cena był a rozsą dna. Mimo kilku niepochlebnych opinii uznaliś my, ż e i tak nie spę dzimy tam duż o czasu, a generalnie jesteś my doś wiadczonymi i rozsą dnymi turystami, wiemy za jakie pienią dze i w jakich warunkach jedziemy. Ale to pierwszy raz, kiedy spotkaliś my się z tym podczas naszych 19 zagranicznych podró ż y. Wł aś nie zrujnowaliś my nasz pierwszy dzień odpoczynku i doś ć postrzę pione nerwy.
Po dł ugiej i peł nej przygó d drodze, przybywszy do hotelu o wpó ł do drugiej, chcieliś my jak najszybciej dostać się do pokoju i odpoczą ć . Ale czekał a nas przykra niespodzianka. Okazuje się , ż e nikt tam na nas nie czekał . Dwó ch mę ż czyzn po „zabawnej imprezie” pró bował o nam powiedzieć , ż e w ogó le nie mamy zbroi. Jak się pó ź niej okazał o, jeden z nich był wł aś cicielem, a drugi był chł opcem z bata, był naszym tł umaczem, któ ry z jakiegoś powodu odpowiedział na moje pytanie "Z kim się komunikujemy? " powiedział to z barmanem. Nie jest jasne, dlaczego pró bował ukryć , ż e to wł aś ciciel hotelu. Dł ugo dyskutowali o czymś bardzo emocjonalnie, a potem powiedzieli, ż e mogą jako wyją tek dać nam pokó j w innym hotelu. Doznał em szoku. Jak nie ma zbroi i co moż na zrobić w nocy?
Powiedział em, ż e nigdzie nie pó jdziemy, ale na dworze był a noc i musimy gdzieś spać . Zmę czeni zał amaniem nerwowym postanowiliś my udać się do hotelu, któ ry znajdował się z dala od morza. Dzię ki kierownikowi hotelu D&D Resort, któ ry przyją ł nas ze zrozumieniem, pró bował nawet jakoś nas uspokoić i zaprosił na ś niadanie rano. Obiecano nam, ż e odbiorą nas rano, ale nie czekaliś my. Był am już w takiej rozpaczy, ż e sama był am gotowa pomaszerować do hotelu i tam pojechaliś my. Jak się okazał o rezerwacja nadal tam był a, po prostu zostaliś my oszukani.

Nikt nie przeprosił za niedogodnoś ci i uszkodzone nerwy. Dostaliś my pokó j, ale na pierwszym pię trze z widokiem na ś cianę kuchni i lodó wkę , któ ra był a gł oś na. Poprosił em o zmianę pokoju, ale nie był o dostę pnych. Nastę pnie pokazano nam pokó j, w któ rym mogliś my przenieś ć się na nastę pny dzień . Ale z 8 dni jeden dzień został nam już skradziony, ponieważ lot był opó ź niony i przyjechaliś my w nocy. Drugi dzień spę dziliś my na osiedleniu się i nie chcieliś my już marnować kolejnego dnia na ponowne przesiedlenie. Postanowiliś my zostać w tym pokoju.
W nocy nie był o już gorą co, spaliś my przy zamknię tym balkonie i hał as nam nie przeszkadzał . Jak pó ź niej zdaliś my sobie sprawę , nie był a to najgorsza opcja. Podobał nam się pokó j. Przestronny, z kuchnią i wszystkimi niezbę dnymi sprzę tami. Normalna lodó wka, ekspres do kawy, toster, czajnik i pł yta indukcyjna. To prawda, ż e ​ ​ nie podobał mi się prysznic, ale moż na się dostosować .
Tego samego dnia umó wiliś my się na spotkanie z przewodnikiem. Opowiedział em jej cał ą tę niezrozumiał ą nocną historię . Pró bował a porozmawiać z wł aś cicielem, ale on odezwał się do niej podniesionym gł osem. Opowiedział jej zupeł nie inną historię . Podobno przez dwie godziny pró bował nam tł umaczyć po angielsku, ż e nie ma numeru odpowiadają cego naszej rezerwacji, ale nie zrozumieliś my. Takie jawne kł amstwo rozgniewał o mnie jeszcze bardziej. Po pierwsze, czym jest angielski? Porozumiewaliś my się przez chł opaka z plaż y, któ ry zna rosyjski. Po drugie od razu powiedział , ż e nie ma rezerwacji i to jest problem przewodnika.
Nie jest jasne, gdzie szukał , ż e nie od razu znalazł nasze dokumenty. Po prostu nie wie, co się dzieje w jego hotelu, a to zdumiewają ce, jakim jest wł aś cicielem. Po trzecie, dlaczego dana osoba zachowuje się tak agresywnie w stosunku do goś ci, jakbyś my byli winni przybycia w ś rodku nocy i ż ą dania od niego czegoś . To jego problem, ż e nie ma kierownika ds. przesiedleń , robi to sam i jak się okazał o nie zawodowo. Albo po prostu odsprzedaje numery, a potem nie wie, jak się wydostać . Na szczę ś cie w hotelu pracuje pokojó wka Maria, najsł odsza kobieta, któ ra pomogł a nam w ję zyku migowym rozwią zać nasze pytania. Dzię ki niej nasze pierwsze negatywne wraż enia i emocje nieco opadł y i nie mieliś my już specjalnych problemó w.

Sam hotel okazał się bardzo osobisty. To prawda, kiedy po raz pierwszy w nocy zobaczyliś my wejś cie do hotelu i recepcję , któ ra po imprezie i negatywnej komunikacji nie wyglą dał a najlepiej, pomyś leliś my, ż e wpadliś my w jaką ś dziurę i byliś my zdenerwowani, ale w rano wszystko okazał o się znacznie lepsze. Hotel jest trochę zmę czony, ale teren jest bardzo ł adny, choć niezbyt duż y. Duż o zieleni. Hotel jest mał y, niewiele osó b, a publicznoś ć był a cicha. Ł adny, czysty gł ę boki basen. Raz nawet pł ywaliś my ostatniego dnia. W pobliż u supermarket, co jest dobrą wiadomoś cią w przypadku samodzielnego przygotowywania posił kó w. Wszystko tam jest. Wię c kiedy nie mieliś my ochoty iś ć do sklepu Europa, któ ry znajduje się w centrum wioski, był a to dobra opcja. Morze jest w pobliż u, tylko wejś cie do morza nie jest zbyt dobre, ale poszliś my trochę dalej i wszystko tam był o w porzą dku. Wi-fi zł apany tylko przy supermarkecie.
Obok hotelu znajduje się parking. To był ró wnież plus dla nas, ponieważ wypoż yczyliś my samochó d na trzy dni. Ogó lnie rzecz biorą c, gdyby nie nieodpowiednie zachowanie wł aś ciciela, wszystko nie był oby zł e. Podsumowują c, mieliś my odebrać nas o godzinie 19.00. Z jakiegoś powodu zaczę liś my mieć problemy z ciepł ą wodą i beczką spustową . Zaproponowano nam dodatkowe 30 euro za przedł uż enie pokoju i przejś cie do pokoju nad nami. Postanowiliś my dopł acić i wprowadzić się , chcieliś my w peł ni odpoczą ć przed dł ugą podró ż ą do domu. Spokojnie spakowaliś my walizki, poszliś my na plaż ę , zjedliś my obiad i kolację w pokoju,
odpoczę liś my przed drogą i dzię ki naszym wycieczkom samochodem i dobrej pogodzie wró ciliś my do domu z wieloma niezapomnianymi wraż eniami.
Rozumiem, ż e kierownictwo hotelu raczej nie przeczyta tych recenzji i nie wycią gnie ż adnych wnioskó w. Po tym, jak powiedział em, ż e nie zostawię tej historii bez uwagi, odpowiedzieli mi, pisz, gdzie chcesz. Wyglą da na to, ż e w opinii goś ci i ocenie hotelu są gł ę boko fioletowe. Ale nie jesteś my przyzwyczajeni do takiej komunikacji i nie rozumiemy, jak wł aś ciciel hotelu moż e się tak zachowywać . Jeś li zależ y Ci na wł asnej reputacji, a już gdzieś schrzanił eś , przyznaj się i zró b wszystko, aby goś cie byli zadowoleni, a nie udawaj, ż e wyś wiadczył eś ogromną przysł ugę przyjmują c nas za wł asne pienią dze w swoim hotelu.

Chciał em ostrzec turystó w, ż e taka nieprzyjemna sytuacja moż e im się przydarzyć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар