Zła usługa Martini

Pisemny: 29 sierpień 2011
Czas podróży: 8 — 15 sierpień 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Gruzja sł ynie ze swoich kurortó w i zdą ż ył a już wypracować sobie dobrą reputację w krajach WNP.
Ale jak mó wią , rodzina ma swoją czarną owcę . Są hotele, któ re wprowadzają w bł ą d swoich goś ci, wywoł ują c w ten sposó b wrogoś ć wobec Gruzji jako cał oś ci.
Te hotele obejmują Martini Hotel, poł oż ony w Kwariati.
Zacznijmy od począ tku, w wyznaczonym dniu wprowadziliś my się do hotelu i pierwszą rzeczą , któ ra popsuł a mi humor był a nieumyta ś mierdzą ca muszla klozetowa i brak siatek w oknach.
Na zdję ciach zamieszczonych na oficjalnej stronie hotelu wnę trza pokoi, ł azienki, mebli i strefy basenowej zupeł nie odbiegają od rzeczywistoś ci.

Poza tym wszystkie pokoje są wilgotne, poś ciel ś mierdzi, regularnie nie ma ciepł ej wody, obrzydliwa obsł uga, delikatnie mó wią c nieprzyjazna i leniwa obsł uga, cią gł e problemy z internetem, a ś niadanie każ dego dnia takie samo. Bardzo gł oś na, denerwują ca muzyka gra przez cał y dzień . Najbardziej uderzają ce jest to, ż e w nocy muzyka gra znacznie gł oś niej niż w dzień .
Personelu nigdy nie ma, wszyscy opalają się lub pł ywają w morzu. Nikt nie wykonuje swojej pracy. "Przepraszam ojcze, kró lu, ż e powstrzymuję cię od zabawy, ale kiedy jeszcze bę dziesz podawać to do stoł u? "
Wyglą da na to, ż e dobrze się tu bawią , a my za to pł acimy.
Obsł uga nie jest taka zł a, znacznie gorsza i bardziej niebezpieczna jest to, ż e cał a nasza rodzina został a otruta od jedzenia, któ re sprzedają w restauracji. Wakacje był y beznadziejnie zrujnowane: nie tylko warunki są tu zł e, ale teraz wszyscy mają bó le brzucha i wysoką temperaturę .
Ogó lnie jest to dokł adnie ten hotel, do któ rego trzeba wysł ać wrogó w
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар