Po prostu w szoku

Pisemny: 7 sierpień 2019
Czas podróży: 9 — 25 lipiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Rodzinne wakacje w lipcu 2019 r.
LOKALIZACJA
Hotel znajduje się w mieś cie Kobuleti (ogó lnie jest to miasto, w któ rym 2 ulice od wszystkich rozrywek prowadzą na rynek i do parku rozrywki). Rynek oddalony jest o 15 minut. Morze jest czyste, plaż a ż wirowa 3 minuty od hotelu.
POGLĄ D

Hotel zaró wno zewnę trznie, jak i wewnę trznie prezentuje się reprezentacyjnie. Po przyjeź dzie zostaliś my przywitani w recepcji i natychmiast usiedliś my. Dlatego był o nas trzech. Dostaliś my pokó j 4 osobowy, duż y przestronny. Pokó j posiada klimatyzację , TV, lodó wkę , komplet rę cznikó w. Widok z balkonu jest oczywiś cie hipnotyzują cy, morze widać nawet z bocznego pokoju. Gł ó wną wadą jest to, ż e prysznic i toaleta są poł ą czone, a jednocześ nie nie są od siebie w ż aden sposó b oddzielone. Nie ma budek, ś cian, pł otó w, czyli ktoś się umyje pod prysznicem, wszystko bę dzie mokre: ś ciany, drzwi, podł oga (nie ma dywanikó w, szmat do wycierania podł ogi). Kto wejdzie do toalety, znajdzie się w bagnie))) Przycisk czę sto zacina się w toalecie (czę sto widzieliś my ten problem na tablicy ogł oszeń ).
ODŻ YWIANIE
Jedliś my trzy posił ki dziennie. Wszystkie dania serwowane są przez obsł ugę hotelu. W pierwszym dniu byliś my zachwyceni ró ż norodnoś cią a ryby i kurczaki oraz sał atki był y pyszne. Bardzo smaczne ciasto! Minę ł y trzy dni i zaczę li nas napychać duszonymi, smaż onymi warzywami, o ile był o to moż liwe bez mię sa. Zupy też nie są waż ne. Jeden bulion i zielenina. . Ogó rki, pomidory, ś mietana i wszelkie dressingi, chleb był y swobodnie dostę pne (ALE jeś li weź miesz i nie zjesz tego, co wzią ł eś , zostaniesz upomniany jako uczeń , któ ry wzią ł wię cej niż to konieczne, a teraz ty bę dzie musiał to wyrzucić ). Byliś my ś wiadkami, jak skarcili mał e dziecko, ze strony personelu brzydko jest robić to przed cał ą jadalnią z takimi krzykami. Jest herbata, kawa, cukier, mleko skondensowane, mió d. W jadalni jest menu, jak rozumiemy, moż na osobno zamó wić dania czysto gruziń skie, ale w cenie są one nieco droż sze niż w kawiarniach na nabrzeż u. Moż esz też kupić alkohol, chcesz licencyjny, chcesz domowej roboty. Ale jak na ceny jest trochę droż szy (nie podobał nam się smak). Jeden minus to nie zawsze moż liwoś ć znalezienia wolnego miejsca w jadalni, aby usią ś ć do jedzenia. Personel nie ma czasu na sprzą tanie stoł ó w. Ponieważ byliś my zmę czeni niektó rymi warzywami, byliś my gł odni pod koniec reszty, zaczę liś my chodzić do kawiarni White Sail na nabrzeż u (gdzie moż na odpoczą ć bardzo smacznie, tanio i szczerze).
CZYSZCZENIE

Sprzą tanie w pokoju: napisz w recepcji swó j numer i godzinę sprzą tania. Przyjdą o wyznaczonej godzinie i posprzą tają pokó j w Twojej obecnoś ci. Tak samo w przypadku każ dej naprawy, w przypadku papieru toaletowego należ y zostawić proś bę na tablicy.
ROZRYWKA
Hotel organizuje ró wnież wycieczki. Na tablicy wypisana specjalna wycieczka i jej cena. Chodź , zarejestruj się . Jeden minus nikt nie ostrzega, ż e ​ ​ wskazany na tablicy koszt to tylko transfer na miejsce wycieczki. Wszyscy milczą o koniecznoś ci brania pienię dzy za bilety wstę pu. Jeden plus to sympatyczny kierowca Doni i na niektó rych wycieczkach kierowca urzą dza sobie piknik, dostaniesz suche racje ż ywnoś ciowe i polaną czaczą .
O PRACOWNIKU

Nikt nam nie powiedział , kiedy musimy się wymeldować i opuś cić pokó j, dopó ki nasza grupa nie zaczę ł a bez koń ca chodzić do recepcji i wyjaś niać . Ktoś miał wymeldować się o 12, a ktoś o 3. Dlaczego taka ró ż nica nie jest jasna. Wyjeż dż ają c bą dź przygotowany na to, ż e przekaż esz numer do administracji hotelu. Mianowicie za obecnoś ć prześ cieradeł , rę cznikó w i ż eby niczego nie zepsuć i nie zabierać ze sobą . Zdarzył o nam się to po raz pierwszy. W koń cu przyszł y 4 osoby! sprawdź jak brudne są nasze rę czniki, prześ cieradł a. Zdję li poszewkę na poduszkę i sprawdzili ją w ś wietle, aby nie był o na niej ani jednej plamki. Rę czniki ró wnież powinny być czyste. Jeś li bę dą miał y plamy po soku, owocach, kosmetykach, zapł acisz grzywnę , a nie mał ą . Personel krzyczał , był niegrzeczny, prawie zmusił ich do pó jś cia i umycia tych rę cznikó w! (Dla przypomnienia, myją je wybielaczem) na podwó rku jest jak w XXI wieku i wszystkie plamy moż na z ł atwoś cią zmyć , ale nie w Shine. Wydaje mi się , ż e mó wi to o poziomie hotelu i poziomie profesjonalizmu personelu hotelowego.
W koń cu takim nastawieniem do goś ci zepsuli cał e wakacje.
Najciekawsza rzecz był a nastę pna. Gdy tylko wł aś ciciel hotelu wyszedł , sam personel cicho podszedł i powiedział , ż e tutejsi wł aś ciciele są nieadekwatni i poprosił o napisanie skargi, ż eby sytuacja jakoś się zmienił a. Niektó rzy ludzie z obsł ugi, któ rzy obserwowali cał ą tę sytuację , potem znowu po cichu, ż eby nikt ich nie widział , prosili, ż eby nie brać tego do gł owy i przepraszali za ich wł aś cicieli! to normalne? ! Jesteś my adekwatnymi ludź mi, nigdy nie znaleź liś my winy (jeden z nas pracuje w hotelu), któ ry odpoczywał w ró ż nych hotelach: w Turcji, w Rosji i na Biał orusi, ale nigdy nigdzie nie widzieliś my takiego nastawienia ze strony personelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał