Nie pasuje do opisu

Pisemny: 23 lipiec 2019
Czas podróży: 28 czerwiec — 6 lipiec 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Chcę podzielić się z uż ytkownikami nieprzyjemnymi doś wiadczeniami zwią zanymi z rezerwacją hoteli z pominię ciem wyspecjalizowanych platform.
Tak wię c moja rodzina i ja (2 rodzicó w + 2 dzieci) postanowiliś my spę dzić wakacje od 28.06. 19 do 07.06. 19 w Batumi. Za co wcześ niej znalazł em wariant noclegu dla 4 osó b. Nasz wybó r padł na apartamenty "Mentol Residence at Sea Resort" (wł aś ciciel Ariy Romanov). Gdy zł oż yliś my zamó wienie na apartamenty na Booking. com, wł aś ciciel apartamentu od razu poinformował nas, ż e w cią gu 24 godzin musimy wpł acić.30% zadatku. Zdecydowaliś my się nie spieszyć i anulowaliś my rezerwację .
Nastę pnie wł aś ciciel „Mentol Residence at Sea Resort” skontaktował się z nami bezpoś rednio (przez Viber) i zaoferował.20% zniż ki od zadeklarowanych kosztó w przy bezpoś redniej rezerwacji hotelu.

Postanowiliś my się zgodzić i wpł aciliś my zaliczkę na kartę wskazaną przez wł aś ciciela Arija Romanowa w wysokoś ci 62 dolaró w i odpowiednio zaczę liś my przygotowywać się do podró ż y.
Po przybyciu na miejsce okazał o się , ż e sam wł aś ciciel nie mieszka w Gruzji, a za zakwaterowanie goś ci odpowiada kierownik. Ale kiedy dotarliś my do naszych mieszkań , znaleź liś my:
Po pierwsze, pokó j strasznie pachniał ś ciekami, a ponieważ mieszkanie jest kawalerką , zapach jest po cał ym mieszkaniu.
Po drugie, zamiast zadeklarowanego na stronie 4-osobowego pokoju, faktycznie był pokó j trzyosobowy (ł ó ż ko mał ż eń skie i kanapa o szerokoś ci 0.9 m);
Po trzecie, gdy pró bował skontaktować się z wł aś cicielem w celu rozwią zania problemu (chcieliś my poprosić o przynajmniej ł ó ż eczko), nie odpowiedział , a pó ź niej napisał , ż e jest w drodze i nie moż e mó wić .
Tak, jego motywy był y jasne. Wjechaliś my pó ź no w nocy, na dworze padał o, byliś my zmę czeni i już cię ż ko był o jechać w inne miejsce (mó wią , ż e i tak nic nie zostanie). Ale mamy szczę ś cie i
osoba, któ ra nas podwiozł a, zasugerował a dobrą opcję zakwaterowania (ś wietny 4-osobowy pokó j za te same pienią dze! ).
Nastę pnego dnia, pró bują c skontaktować się z A. Romanovem przez vibera, cią gle upuszczał , a potem pisał , ż e naprawdę ma sofę o szerokoś ci 90 cm, ale nie spodziewał się , ż e nasze dzieci są już duż e (choć podaliś my wiek dzieci przy rezerwacji).
Pomyś l o tym - to odpowiedź osoby, któ ra wynajmuje mieszkania w Batumi, a któ ra na wszystkich stronach wskazuje, ż e jego pokoje są.4-osobowe!

Nastę pnie wł aś ciciel „Mentol Residence at Sea Resort” dodał nas na czarną listę i przestał się z nami kontaktować , w zasadzie oszukań czo defraudują c nasze pienią dze.
O sytuacji pisaliś my do administracji Booking. com, ale ponieważ zamó wienie został o zł oż one bez ich udział u, odmó wili nam pomocy.
Kategorycznie nie zalecamy odwiedzają cym kontaktu z tym wł aś cicielem, a wszystkie opinie dotyczą ce jakoś ci jego apartamentó w uważ amy za wykonane na zamó wienie, ponieważ jego apartamenty mają już doś ć ciasną (z plamami) poś ciel, przestarzał e meble, nieprzyjemny zapach i starą naprawy niezgodne z zał ą czonym zdję ciem . Ale co najważ niejsze, nie mieszka w Batumi, co utrudnia komunikację .
Powodzenia w podró ż ach!
PS Dostę pne są zrzuty ekranu korespondencji oraz kopia przedpł aty.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар