niespodziewanie dobrze

Pisemny: 8 sierpień 2014
Czas podróży: 29 czerwiec — 1 lipiec 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 6.0
Podró ż jest niezależ na, rezerwacja poprzez rezerwację . com

Hotel był zarezerwowany pó ł godziny przed wyjazdem, nie był o czasu na dokł adne przestudiowanie wszystkiego, kierowaliś my się bardzo wysoką oceną i odpowiednią ceną.
W rzeczywistoś ci okazał o się , ż e hotel miał tylko jedną istotną wadę - lokalizację . Wię cej na ten temat poniż ej.

Co nas czekał o w samym hotelu: idealna czystoś ć w ł azienkach, kosmetyki l'occitane, wygodne ł ó ż ka, czysta poś ciel i rę czniki, kapcie.

Ś niadanie jest kontynentalne, nie ma ciepł ych potraw, ale produkty są bardzo wysokiej jakoś ci i ś wież e - szynka parmeń ska, chorizo, pasztet, ł osoś , camembert, ś wież e jagody i owoce na jogurt, ciasta, musli, soki pomarań czowe i jabł kowe, herbata / kawa podawana jest indywidualnie.
W pokoju dla goś ci woda bezpł atna, zwykł a i gazowana, kilka puszek sł odkiej sody, ciasteczka, herbata/kawa. W dniu przyjazdu komplement - muszelki z belgijskiej czekolady.
W cią gu dnia na parterze, gdzie znajduje się recepcja, moż na bezpł atnie wzią ć owoce, soki, frytki, zamó wić herbatę i porzą dną kawę (nie instant).
Dobrze dział a Wi-Fi, w pokojach LCD, w bufecie duż y telewizor. Klimatyzator pracuje cicho i dobrze. W pokoju znajduje się sejf, suszarka do wł osó w oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Duż a iloś ć outletó w - bardzo dzię kuję , to zawsze jest problem! : ) Ż elazko z deską do prasowania jest przynoszone na ż yczenie i zabierane.
Ogó lnie wraż enie samego hotelu pozostawia cudowne! Wyglą da na to, ż e wł aś ciciele i pracownicy starają się zrekompensować brak lokalizacji dobrą obsł ugą i luksusowymi bonusami. Belgijska czekolada i darmowy bar z napojami bezalkoholowymi, któ rych nie spotkaliś my w Londynie i 5*. Dzię ki nim wszyscy pracownicy są bardzo przyjaź ni i uważ ni. To jest 5 minut spacerem do stacji metra Hendon, a autobus 113 do Marble Arch jest ró wnież pię ć minut w przeciwnym kierunku. Duż e centrum handlowe w Brent Cross oddalone jest o 10 minut spacerem.

Z myś lą o wszystkich, któ rzy decydują się na podró ż z Luton autobusem 757 „Greenline”, lepiej wybrać inny transport! Jest bardzo niewygodny wę zeł dla pieszych (zwł aszcza z bagaż ami! ) i jest to doś ć dł ugi spacer. Chcieliś my wró cić inną drogą , ale bilety wró cił y i wzię liś my taksó wkę , ż eby dostać się na przystanek autobusowy : ) , a nie przechodzić przez niewygodne przejś cia, przesiadki i pagó rki. Kosztował.6 funtó w. Zapytaliś my recepcję , ile kosztuje taksó wka na lotnisko Luton - okoł o 35 funtó w.
Daleko od centrum (albo po prostu nie jesteś my przyzwyczajeni do ż ycia poza drugą strefą ). Ruch uliczny sł ychać bardzo dobrze, nawet w pokojach wychodzą cych na dziedziniec, ponieważ budynek znajduje się bezpoś rednio nad ruchliwą drogą . Wielkoś ć pokoi jest bardzo mał a, ale to nie problem, wszystko jest wygodnie zaaranż owane.

Moim zdaniem hotel jest idealny dla tych, któ rzy przyjeż dż ają do Londynu samochodem. Parking dla goś ci jest bezpł atny. Ponadto, jeś li dotrzesz na lotnisko taksó wką , to niedogodnoś ć lokalizacji nie jest taka straszna.
Mił oś nikom zakupó w przyda się centrum handlowe w Brent Cross, ponieważ w centrum Londynu nie ma duż ych centró w handlowych.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał