Straszna obsługa, ale dobra lokalizacja?

Pisemny: 10 może 2010
Czas podróży: 2 — 9 może 2010
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Był em w hotelu z ż oną na majowe wakacje. Pech z pogodą - był o zimno, ś rednio +7-8. Temperatura w pokoju hotelowym jest taka sama. System klimatyzacji w hotelu nie dział a na ogrzewanie. Zmieniono numer - wynik jest taki sam. Pę knię cia w oknach mają gruboś ć pó ł palca. Poprosiliś my o grzejnik. Na szczę ś cie był przyjaciel, któ ry mó wił po francusku. Po 30 minutowej rozmowie i pró bie przekonywania nas przez obsł ugę , ż e wystarczy przekrę cić pokrę tł o klimatyzacji na ogrzewanie (jestem na „ty” ze sprzę tem, wię c wszystkie ś rodki został y wypró bowane przed udaniem się do administratora) powiedziano nam „Nie ma problemu, teraz ktoś przyjdzie do ciebie i przyniesie grzejnik. Godzinę pó ź niej schodzę do recepcji - kierownik, z któ rym dł ugo rozmawialiś my, poszedł do domu i nikomu nic nie powiedział . Wcią ż w kó ł ko zapewnienia, ż e ​ ​ wszystko zostanie zrobione. Za pó ł godziny znowu schodzę na dó ł - mó wią mi, ż e pracownik wł aś nie wszedł do naszego pokoju i muszę iś ć zobaczyć na wł asne oczy. I tak 4 razy. Skoń czył o się na tym, ż e dosł ownie wzię liś my pracownika hotelu za rę kę , pokazaliś my mu wszystko (klimat nieogrzewają cy, pę knię cia, temperatura w pokoju). Dopiero potem przynieś li nam grzejnik, ale modelem pierwszych sowieckich był termowentylator z otwartą spiralą . Co wię cej, nie tylko spala tlen i „ś mierdzi”, ale takż e wydaje niesamowity dź wię k. Odebrał em to po wyraż eniu wszystkiego, co o nich myś lę . Nie tylko mi nie pomogli, ale ukradli 2.5 godziny mojego czasu. Czy poleciał em po to do Paryż a? Nasi francuscy znajomi nazywali mię dzy sobą hotel „Zimową opowieś cią ”.
Odcinek drugi. Przenoszą c się z pokoju do pokoju, zostawił em rosyjską kartę SIM w starym pokoju. 2 dni zaję ł o nam przekonanie recepcjonisty, aby podszedł do nowego lokatora naszego „starego” pokoju i przynió sł nam tę kartę SIM. Dł ugo mó wiono nam, ż e jest to bardzo trudne i prawie niemoż liwe. Dopiero po tym, jak zadeklarowaliś my, ż e pojedziemy i zrobimy wszystko sami (a jak pokazał a praktyka, był o to konieczne), przekonali nas, ż e nie powinniś my się martwić , powinniś my odpoczą ć i cieszyć się Paryż em, i przywieź li nam sim podczas dzień -karta. Nie trzeba dodawać , ż e wieczorem po wycieczce czekał y na nas zdziwione oczy na recepcji i ciepł e zapewnienia, ż e ​ ​ jutro zrobią wszystko, a teraz nowy wł aś ciciel pokoju już ś pi. Wyszliś my niesamowicie zdenerwowani cał kowitym brakiem zrozumienia obsł ugi w tym hotelu.
I kontynuują c historię , bę dą c już w Rosji, otrzymał em e-mail z hotelu z wiadomoś cią , ż e karta SIM został a znaleziona i propozycją przesł ania im danych mojej karty kredytowej, aby mogli zapł acić za dostawę karty SIM na mó j adres domowy. . .

PS Mó wią , ż e kiedyś był o znacznie lepiej. Pó ł tora roku temu wł aś ciciel hotelu przenió sł się w inne miejsce i dział obsł ugi postanowił nie „parować ” z utrzymywaniem poziomu. I jeszcze jedno: hotel wł aś nie zakoń czył remont, któ ry trwał pó ł roku (to ja do pę knię ć i upał ó w).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар