• podróżował 6 lat wstecz
Mieszkał em tu przez 17 dni. Ale wszystkie dobre punkty został y przekreś lone przez dwa przypadki, wię c przyznaję temu hotelowi ocenę / jeden / okropny za ich obrzydliwoś ć i bestialstwo: 1. Poszedł em do recepcji zapytać , czy mają noż yczki, musiał em coś wycią ć , a personel ż artuje za 100 dolaró w cokolwiek, nie powiedział em pytania, zapł acę : ) chichoczą .
… Już ▾
Mieszkał em tu przez 17 dni. Ale wszystkie dobre punkty został y przekreś lone przez dwa przypadki, wię c przyznaję temu hotelowi ocenę / jeden / okropny za ich obrzydliwoś ć i bestialstwo:
1. Poszedł em do recepcji zapytać , czy mają noż yczki, musiał em coś wycią ć , a personel ż artuje za 100 dolaró w cokolwiek, nie powiedział em pytania, zapł acę : ) chichoczą . Czy to jest poziom 4 gwiazdek? Wstyd
2.4 sierpnia o 5 rano musieliś my opuś cić hotel, nastę pnie jechać metrem na dworzec kolejowy i tam jechać pocią giem na lotnisko Charles de Gaulle przez 40 minut, ponieważ rejestracja zaczyna się o 7 rano. Za hotel i za cał y pobyt zapł acono pierwszego dnia, dostaliś my wydruk i poinformowano nas, ż e wszystko został o opł acone. 3 sierpnia wieczorem postanowił em postawić na bezpieczne i zapytał em kierownika, czy u nas wszystko opł aciliś my, skoro na lotnisko musimy jechać.40 km z 5-letnim dzieckiem i walizkami. Jeden kierownik powiedział nam, ż e nie ma problemó w, no có ż , myś lę , ż e dobrze, musimy zapytać drugiego, któ ry się zmienił i wyjaś nił , ż e bę dziemy musieli jechać na lotnisko wcześ nie rano, jeś li bę dziemy mieli jakieś problemy, zapewniono nas, ż e nie, a potem ponownie zapytał mnie jako nudziarza, powiedział , ż e wszystko jest w porzą dku, wymeldowanie nie zajmie wię cej niż.5 minut. 4 sierpnia o 5 rano rozł adowuję walizki i ten sam kierownik mó wi, ż e nie zapł acił eś.99 euro podatku turystycznego. Pokazuje ró wnież jakiś plik Iksel CO ????!!! ! ! Byliś my w szoku, musimy jechać z dzieć mi na przedmieś cia, ż eby się jeszcze zarejestrować , a ten drań mó wi, ż e nie zapł acił eś opł aty. No dobra, myś lę , ż e waż niejsze jest wylecieć i postanowił em rozwią zać ten problem, nie mieliś my gotó wki, bo nie liczył em na taką niespodziankę . Ten drań powiedział , ż e dopó ki nie zapł acisz za hotel, nigdzie nie polecisz, w swoim wyglą dzie wcale go to nie obchodził o! Zaproponowaliś my napisanie paragonu, pozostawienie karty, ł ań cuszka, znalezienie wyjś cia, wezwanie policji itp. . Ale ten ł ajdak stał na swoim i moja ż ona kazał a mi go wysł ać i jechać na lotnisko. Zostawiliś my mu mapę , zabraliś my walizki i wyszliś my, wtedy ten czł owiek dogonił nas i poprosił o odebranie mapy. Niestety, koniec wakacji w Paryż u został przyć miony przez tę sytuację i ś winki nastawienie personelu hotelu. Po powrocie do domu opisaliś my cał ą sytuację na e-mail hotelu i powiedziano nam, ż e porozmawiają z Yasinem (bohaterem okazji) i mamy nadzieję , ż e dobrze się bawimy w ich hotelu. Nie chł opaki, spę dził em obrzydliwy czas w waszym hotelu i niektó rych plusó w nie chcę wspominać . Orevuar : (
1. Poszedł em do recepcji zapytać , czy mają noż yczki, musiał em coś wycią ć , a personel ż artuje za 100 dolaró w cokolwiek, nie powiedział em pytania, zapł acę : ) chichoczą . Czy to jest poziom 4 gwiazdek? Wstyd
2.4 sierpnia o 5 rano musieliś my opuś cić hotel, nastę pnie jechać metrem na dworzec kolejowy i tam jechać pocią giem na lotnisko Charles de Gaulle przez 40 minut, ponieważ rejestracja zaczyna się o 7 rano. Za hotel i za cał y pobyt zapł acono pierwszego dnia, dostaliś my wydruk i poinformowano nas, ż e wszystko został o opł acone. 3 sierpnia wieczorem postanowił em postawić na bezpieczne i zapytał em kierownika, czy u nas wszystko opł aciliś my, skoro na lotnisko musimy jechać.40 km z 5-letnim dzieckiem i walizkami. Jeden kierownik powiedział nam, ż e nie ma problemó w, no có ż , myś lę , ż e dobrze, musimy zapytać drugiego, któ ry się zmienił i wyjaś nił , ż e bę dziemy musieli jechać na lotnisko wcześ nie rano, jeś li bę dziemy mieli jakieś problemy, zapewniono nas, ż e nie, a potem ponownie zapytał mnie jako nudziarza, powiedział , ż e wszystko jest w porzą dku, wymeldowanie nie zajmie wię cej niż.5 minut. 4 sierpnia o 5 rano rozł adowuję walizki i ten sam kierownik mó wi, ż e nie zapł acił eś.99 euro podatku turystycznego. Pokazuje ró wnież jakiś plik Iksel CO ????!!! ! ! Byliś my w szoku, musimy jechać z dzieć mi na przedmieś cia, ż eby się jeszcze zarejestrować , a ten drań mó wi, ż e nie zapł acił eś opł aty. No dobra, myś lę , ż e waż niejsze jest wylecieć i postanowił em rozwią zać ten problem, nie mieliś my gotó wki, bo nie liczył em na taką niespodziankę . Ten drań powiedział , ż e dopó ki nie zapł acisz za hotel, nigdzie nie polecisz, w swoim wyglą dzie wcale go to nie obchodził o! Zaproponowaliś my napisanie paragonu, pozostawienie karty, ł ań cuszka, znalezienie wyjś cia, wezwanie policji itp. . Ale ten ł ajdak stał na swoim i moja ż ona kazał a mi go wysł ać i jechać na lotnisko. Zostawiliś my mu mapę , zabraliś my walizki i wyszliś my, wtedy ten czł owiek dogonił nas i poprosił o odebranie mapy. Niestety, koniec wakacji w Paryż u został przyć miony przez tę sytuację i ś winki nastawienie personelu hotelu. Po powrocie do domu opisaliś my cał ą sytuację na e-mail hotelu i powiedziano nam, ż e porozmawiają z Yasinem (bohaterem okazji) i mamy nadzieję , ż e dobrze się bawimy w ich hotelu. Nie chł opaki, spę dził em obrzydliwy czas w waszym hotelu i niektó rych plusó w nie chcę wspominać . Orevuar : (
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …