• podróżował 6 lat wstecz
Piszę szczegó ł ową recenzję , aby ostrzec inne osoby, ponieważ sam wybrał em hotel, skupiają c się na opiniach turystó w. Zatrzymał em się w tym hotelu od 26 lipca do 4 sierpnia 2018 r. , Pokó j 51 (pią te pię tro) bliź niak, mieszkał em z moim 15-letnim synem.
… Już ▾
Piszę szczegó ł ową recenzję , aby ostrzec inne osoby, ponieważ sam wybrał em hotel, skupiają c się na opiniach turystó w.
Zatrzymał em się w tym hotelu od 26 lipca do 4 sierpnia 2018 r. , Pokó j 51 (pią te pię tro) bliź niak, mieszkał em z moim 15-letnim synem.
Na wyjazd zabrał em gotó wkę i liczą c na zabezpieczenie sejfu w pokoju kodem elektronicznym, trzymał em w nim pienią dze i dokumenty, gdyż na innych wyjazdach nigdy nie zgubił em ż adnego z sejfó w w hotelach.
Podczas wakacji w Paryż u czę sto chodziliś my z synem do muzeó w, jeź dziliś my na wycieczki, planują c zakupy na przedostatni dzień przed wyjazdem (pią tek, 3 sierpnia). Tego dnia po ś niadaniu, gdy otworzył em sejf (przez cał y mó j pobyt z nim nie był o ż adnych awarii) był em przeraż ony: zamiast 1500 euro w portfelu został o 100 euro, któ re cał y czas znajdował o się w sejfie, czyli tzw.
Skradziono 1400 euro (ostatnim razem przeliczył em pienią dze w sejfie 1 sierpnia, bo 2 sierpnia pojechaliś my do Wersalu, a w portfelu był o wystarczają co duż o pienię dzy, któ re miał em przy sobie). Kradzież pienię dzy z sejfu w pokoju od razu zgł osił em administratorowi w recepcji hotelu, na co usł yszał em odpowiedź : „To niemoż liwe, masz sejf na szyfr! ” Powiedział em z rozpaczą : „Ale się stał o !! ! ”, poprosił mnie, abym zadzwonił na policję , sprawdził nagrania z kamer monitorują cych, do któ rych administrator ponownie zaczą ł mi powtarzać: „ To niemoż liwe i to wszystko !! ! ”. Dopiero gdy rozpł akał am się i tym samym zwró cił am uwagę innych turystó w, zaczę ł a gdzieś dzwonić i kazał a czekać w hotelowym lobby. Wkró tce przyszedł pracownik sieci hotelowej Astotel o nazwisku Kevin, któ ry, jak rozumiem, pracuje w innym hotelu tej sieci - Astra Opera (znajduje się na tej samej ulicy).
Kevin mó wił dobrze po angielsku i wypytywał mnie szczegó ł owo o wszystko, zapisują c moją historię w zeszycie i mó wią c, ż e skontaktuje się ze mną za 2-3 godziny (zostawił am mu swó j numer telefonu komó rkowego i adres e-mail). Nie czekają c na jego telefon, poprosił em recepcjonistę , aby do niego zadzwonił , a on, przychodzą c za kilka minut, powiedział mi, ż e nie moż e w ż aden sposó b pomó c, ponieważ kierownik hotelu bę dzie dopiero w poniedział ek, 6 sierpnia, tj. kiedy wyjeż dż am (na wszelki wypadek informuję , ż e był pią tek rano - dzień roboczy) i mogę albo zadzwonić na policję i zostawić wiadomoś ć o kradzież y, albo udać się tam osobiś cie. Zapewnił mnie ró wnież , ż e kierownictwo hotelu przeprowadzi dochodzenie, któ rego wyniki zostaną mi przekazane e-mailem.
Jednocześ nie kilkakrotnie powtarzał mi, ż e firma ubezpieczeniowa rekompensuje mi wszystkie straty, ale nie mam ubezpieczenia od kradzież y z sejfu hotelowego i nawet o takich nie sł yszał em, a po prostu mogł o Nie przyszł o mi do gł owy...Moż e to w oś wieconej Francji Czy jest zwyczajem ubezpieczać się od takiego ryzyka?
Zgodnie z numerem telefonu, któ ry wyszedł , powiedzieli mi, ż e muszę osobiś cie stawić się na posterunku policji, co zrobiliś my z synem, ale pod podanym w hotelu adresem wydział nie przyjmował turystó w i odesł ano nas do posterunek policji na Polach Elizejskich. Tam sporzą dził em oficjalny raport, któ ry został podpisany przez policjanta i od razu przesł ano mi go e-mailem.
Niestety na gł ó wnym telefonie gospodarza - UTA (Unlimited Travel Agency), ponieważ jechaliś my przez biuro podró ż y, nikt nie odebrał , odebrał a tylko usł uga transferu, ale nie mogli pomó c.
Wracają c do Moskwy, skontaktował em się z biurem podró ż y, w któ rym kupił em bilety i zgł osił em, co się stał o, a oni z kolei organizatorowi wycieczki i gospodarzowi.
W rezultacie 15 sierpnia został em poinformowany, ż e kiedy UTA skontaktował a się z moim hotelem, przedstawiciele hotelu Caumartin Opera stwierdzili, ż e nie mieli takiego incydentu w swoim hotelu!!!!
Z tego wszystkiego moż na wycią gną ć tylko jeden wniosek: polityką zarzą dzania siecią tych hoteli nie jest obrona interesó w swoich klientó w i zapewnienie bezpieczeń stwa ich kosztownoś ci, ale ukrywanie kradzież y! Dlatego każ dy planują cy swó j pobyt w Paryż u w hotelach Astotel powinien liczyć się z tym, ż e hotel nie ponosi ż adnej odpowiedzialnoś ci za bezpieczeń stwo kosztownoś ci w sejfie pokoju, a Ty moż esz cierpieć mó j los!
Nawiasem mó wią c, kiedy pł akał em w hotelowym lobby, podeszł a do mnie turystka z Moskwy i powiedział a, ż e .1 sierpnia miał a dziwną sprawę z sejfem w pokoju.
Kiedy wró cił a z Disneylandu, sejf w jej pokoju nie chciał się otworzyć , wię c musiał a zadzwonić do pracownika hotelu, aby go otworzyć , po czym pracownik powiedział , ż e wprowadził a zł y kod (ale zawsze uż ywał a tego samego kodu na cał ym kod do sejfu, ż eby go nie zapomnieć ) i wydawał o jej się , ż e w sejfie pozostał o mniej pienię dzy niż się spodziewał a, ale ponieważ wydał a już gł ó wną kwotę , spisał a wszystko, o czym zapomniał a o niektó rych wydatkach. Moż e wię c kradzież z sejfó w pokojowych jest w tym hotelu systemowa.. .
Zatrzymał em się w tym hotelu od 26 lipca do 4 sierpnia 2018 r. , Pokó j 51 (pią te pię tro) bliź niak, mieszkał em z moim 15-letnim synem.
Na wyjazd zabrał em gotó wkę i liczą c na zabezpieczenie sejfu w pokoju kodem elektronicznym, trzymał em w nim pienią dze i dokumenty, gdyż na innych wyjazdach nigdy nie zgubił em ż adnego z sejfó w w hotelach.
Podczas wakacji w Paryż u czę sto chodziliś my z synem do muzeó w, jeź dziliś my na wycieczki, planują c zakupy na przedostatni dzień przed wyjazdem (pią tek, 3 sierpnia). Tego dnia po ś niadaniu, gdy otworzył em sejf (przez cał y mó j pobyt z nim nie był o ż adnych awarii) był em przeraż ony: zamiast 1500 euro w portfelu został o 100 euro, któ re cał y czas znajdował o się w sejfie, czyli tzw.
Skradziono 1400 euro (ostatnim razem przeliczył em pienią dze w sejfie 1 sierpnia, bo 2 sierpnia pojechaliś my do Wersalu, a w portfelu był o wystarczają co duż o pienię dzy, któ re miał em przy sobie). Kradzież pienię dzy z sejfu w pokoju od razu zgł osił em administratorowi w recepcji hotelu, na co usł yszał em odpowiedź : „To niemoż liwe, masz sejf na szyfr! ” Powiedział em z rozpaczą : „Ale się stał o !! ! ”, poprosił mnie, abym zadzwonił na policję , sprawdził nagrania z kamer monitorują cych, do któ rych administrator ponownie zaczą ł mi powtarzać: „ To niemoż liwe i to wszystko !! ! ”. Dopiero gdy rozpł akał am się i tym samym zwró cił am uwagę innych turystó w, zaczę ł a gdzieś dzwonić i kazał a czekać w hotelowym lobby. Wkró tce przyszedł pracownik sieci hotelowej Astotel o nazwisku Kevin, któ ry, jak rozumiem, pracuje w innym hotelu tej sieci - Astra Opera (znajduje się na tej samej ulicy).
Kevin mó wił dobrze po angielsku i wypytywał mnie szczegó ł owo o wszystko, zapisują c moją historię w zeszycie i mó wią c, ż e skontaktuje się ze mną za 2-3 godziny (zostawił am mu swó j numer telefonu komó rkowego i adres e-mail). Nie czekają c na jego telefon, poprosił em recepcjonistę , aby do niego zadzwonił , a on, przychodzą c za kilka minut, powiedział mi, ż e nie moż e w ż aden sposó b pomó c, ponieważ kierownik hotelu bę dzie dopiero w poniedział ek, 6 sierpnia, tj. kiedy wyjeż dż am (na wszelki wypadek informuję , ż e był pią tek rano - dzień roboczy) i mogę albo zadzwonić na policję i zostawić wiadomoś ć o kradzież y, albo udać się tam osobiś cie. Zapewnił mnie ró wnież , ż e kierownictwo hotelu przeprowadzi dochodzenie, któ rego wyniki zostaną mi przekazane e-mailem.
Jednocześ nie kilkakrotnie powtarzał mi, ż e firma ubezpieczeniowa rekompensuje mi wszystkie straty, ale nie mam ubezpieczenia od kradzież y z sejfu hotelowego i nawet o takich nie sł yszał em, a po prostu mogł o Nie przyszł o mi do gł owy...Moż e to w oś wieconej Francji Czy jest zwyczajem ubezpieczać się od takiego ryzyka?
Zgodnie z numerem telefonu, któ ry wyszedł , powiedzieli mi, ż e muszę osobiś cie stawić się na posterunku policji, co zrobiliś my z synem, ale pod podanym w hotelu adresem wydział nie przyjmował turystó w i odesł ano nas do posterunek policji na Polach Elizejskich. Tam sporzą dził em oficjalny raport, któ ry został podpisany przez policjanta i od razu przesł ano mi go e-mailem.
Niestety na gł ó wnym telefonie gospodarza - UTA (Unlimited Travel Agency), ponieważ jechaliś my przez biuro podró ż y, nikt nie odebrał , odebrał a tylko usł uga transferu, ale nie mogli pomó c.
Wracają c do Moskwy, skontaktował em się z biurem podró ż y, w któ rym kupił em bilety i zgł osił em, co się stał o, a oni z kolei organizatorowi wycieczki i gospodarzowi.
W rezultacie 15 sierpnia został em poinformowany, ż e kiedy UTA skontaktował a się z moim hotelem, przedstawiciele hotelu Caumartin Opera stwierdzili, ż e nie mieli takiego incydentu w swoim hotelu!!!!
Z tego wszystkiego moż na wycią gną ć tylko jeden wniosek: polityką zarzą dzania siecią tych hoteli nie jest obrona interesó w swoich klientó w i zapewnienie bezpieczeń stwa ich kosztownoś ci, ale ukrywanie kradzież y! Dlatego każ dy planują cy swó j pobyt w Paryż u w hotelach Astotel powinien liczyć się z tym, ż e hotel nie ponosi ż adnej odpowiedzialnoś ci za bezpieczeń stwo kosztownoś ci w sejfie pokoju, a Ty moż esz cierpieć mó j los!
Nawiasem mó wią c, kiedy pł akał em w hotelowym lobby, podeszł a do mnie turystka z Moskwy i powiedział a, ż e .1 sierpnia miał a dziwną sprawę z sejfem w pokoju.
Kiedy wró cił a z Disneylandu, sejf w jej pokoju nie chciał się otworzyć , wię c musiał a zadzwonić do pracownika hotelu, aby go otworzyć , po czym pracownik powiedział , ż e wprowadził a zł y kod (ale zawsze uż ywał a tego samego kodu na cał ym kod do sejfu, ż eby go nie zapomnieć ) i wydawał o jej się , ż e w sejfie pozostał o mniej pienię dzy niż się spodziewał a, ale ponieważ wydał a już gł ó wną kwotę , spisał a wszystko, o czym zapomniał a o niektó rych wydatkach. Moż e wię c kradzież z sejfó w pokojowych jest w tym hotelu systemowa.. .
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …