Masaż w hotelu jest dobry, ale nie ma z czym poró wnywać , pojechaliś my tylko do hotelu. Wychodzą c z hotelu, po lewej stronie peł no jest kawiarenek i sklepó w, najsmaczniejsze jedzenie jest trochę dalej, gdzie znajdują się.4 kawiarenki pod rzą d z owocami morza. Zawsze jest duż o czasu i czasem trzeba poczekać , ż eby usią ś ć . Rynek 7 minut jazdy od hotelu, Patong 15 minut jazdy.
Konkluzja: jeś li po raz pierwszy w Tajlandii iz dzieć mi wybierzesz ten hotel, nie poż ał ujesz.
O hotelu: MINUSY - klimatyzacja nie jest w ż aden sposó b regulowana! lub dalej. lub wył ą czony. + wyciekł y pierwszego dnia (naprawione)
- jedyny rosyjskoję zyczny przedstawiciel hotelu Adele (snob z wygó rowaną samooceną )
- winda dział a tylko z 2 pię tra! ! ! co za ż art?
- jeden klucz dla dwojga
- wysł ał em wiadomoś ć na oficjalną stronę - brak odpowiedzi
- Bilard jest pł atny, waga też
- morze jest po drugiej stronie ulicy, ale nawet z 4 pię tra go nie widać ! !
KORZYŚ CI - wszystko inne! ! ! najważ niejsze jest to, ż e chł opaki naprawdę starają się zrobić na nich dobre wraż enie! ! ! i cię ż ko na to pracujemy! Szybko osiadł (przedstaw talerz owocó w, sok), eksmitowany też ))) 10 minut. Terytorium jest zadbane, zielone, fotogeniczne, ż yje 5 basenó w, fontanny, 2 kró liki i koguty. Bufet ś niadaniowy - przyzwoity wybó r, wszystko jest!
WAŻ NE - biorą depozyt w wysokoś ci 100 lub 3000 rubli (zwró cili wszystko, ale niczego nie zepsuliś my i nie jedliś my za duż o)
O OPERATORZE WYCIECZKI:
- Ceny wycieczek niebotyczne! ! ! ! NIE BIERZ! ! ! !
- brali wycieczki od chł opakó w z Rustai, przybyli do hotelu,
- wygodna strona do wyszukiwania i wybierania ż ą danej trasy;
- Doś wiadczeni profesjonaliś ci, któ rzy nie pró bują sprzedawać wycieczki po zawyż onej cenie;
- Przedstawiciel Raha Akbara był wś ciekł y, ż e nie biorą od niego wycieczek i nie widzieliś my go ani nie sł yszeliś my.
RAZEM: Tajlandia nie jest już taka sama - to jest chiń ski Krym ! ! ! wszystko poszł o w gó rę ! ! !
Z minusó w - raczej sł aby wybó r dań na ś niadanie (ale nasza rodzina miał a doś ć ), personel jest bardzo przyjazny, ale kilka razy zapomnieli zgł osić rę czniki, co został o poprawione doś ć szybko i z przeprosinami. Zostawiliś my czasem mał ą herbatę - bo dzieci mieszkał y w jednym z pokoi i bawił y się trochę wię cej niż doroś li. Do czego my w obu pokojach trochę dokł adniej posprzą taliś my a ł ó ż ka był y pię knie zaś cielone.
Jeś li chodzi o jedzenie i masaż e, lepiej to wszystko zrobić , jak zawsze w Tajlandii, poza hotelem - jest smacznie, taniej i bardziej narodowo i przytulnie niż w hotelu.
Mimo drobnych mankamentó w z przyjemnoś cią wró cę do tego hotelu ponownie!
Plaż a jest super, piasek jest czysty, leż aki, jak wszę dzie, 50 bahtó w.
Na ś niadanie 3-4 rodzaje owocó w, markowa jajecznica - tajska - ś wież e soki, nie gorą ce.
basen jeden?
wieczorem muzyka na ż ywo
do Patong 10 minut tuk-tuk
w pobliż u hotelu nie ma sklepó w
kró liki, kurczę ta biegają po terenie - moż esz je nakarmić ))
Na relaksują ce wakacje z dzieć mi
Postanowiliś my zostawić wię cej wskazó wek dla pokojó wki, regularnie biegał em do recepcji z proś bami o naprawę klimatyzacji i prysznica. W efekcie prysznic został naprawiony, mistrz tł umaczył na palcach, ż e klimatyzatora nie da się naprawić i zostawić . Rozł oż yliś my rę ce i zaczę liś my to dalej ignorować .
Trzy dni przed wyjazdem otrzymaliś my notatkę w ję zyku rosyjskim, w któ rej stwierdzono, ż e rę cznik z naszego pokoju nie został wyprany i nie bę dzie mó gł być uż ywany w przyszł oś ci. Wysokoś ć grzywny wynosił a 1000 bahtó w. Przy nastę pnej wizycie w recepcji okazał o się , ż e hotelowa pralnia nie jest w stanie usuną ć jasnoró ż owej plamy na rę czniku do farbowania wł osó w. Rosyjskoję zyczny przedstawiciel hotelu zalecił zabranie rę cznika do pralni na ulicy i oddanie go do czystoś ci, aby nie zapł acić grzywny. W ż adnym z hoteli, w któ rych wcześ niej spę dzaliś my wakacje (Turcja, Egipt, Dominikana) nie był o sytuacji, w któ rej goś ć hotelowy sam myje rę cznik. Dla nas osobiś cie okazał o się to upokarzają ce i urojone. Odniosł em wraż enie, ż e pralnia hotelowa oszczę dza na ś rodkach piorą cych, gdyż pranie poza hotelem nie miał o problemó w z praniem rę cznikó w. Kiedy wyprany rę cznik został zwró cony, przedstawiciel pralni dł ugo go oglą dał na naszych oczach i pową chał . Z jednej strony był o to zabawne, z drugiej jeszcze bardziej upokarzają ce.
Woda został a wył ą czona tego samego wieczoru. Cał kowicie gorą co i zimno. Aby dalej nie zwracać na to uwagi, poszliś my na spacer. Kiedy wró ciliś my do pokoju, był a woda.
Trudno był o dalej ignorować , gdy woda został a wył ą czona ostatniego wieczoru w hotelu. Rano musieliś my wyjechać , wró ciwszy dzień wcześ niej z plaż y, nie był o wody. Chodził em do recepcji co godzinę , nigdy mi nie odpowiadali, gdy wł ą czali wodę , a po chwili zaczę li szczerze unikać i udawać , ż e nie rozumieją mojego angielskiego. Woda był a dostarczana tylko rano. Wyszliś my rozgniewani i zirytowani. Dla siebie postanowiliś my w przyszł oś ci zwracać wię kszą uwagę na recenzje osó b wcześ niej odpoczywają cych, aby nie otrzymywać negatywnych emocji zamiast pozytywnych. Nie pojedziemy ponownie do tego hotelu.