Byliś my bardzo zadowoleni z naszego pobytu w tym hotelu!
Bardzo podobał mi się hotel. Pię kne, klimatyczne, ciekawie strefowe, zadbane.
Osiedliliś my się na dł ugo (4 godziny). Ale formalnie nie ma co narzekać - począ tkowo musieliś my mieć check-in tylko na zameldowanie (po 14:00), ale potem wyjazd (czarter) został przesunię ty na pó ź ną noc. W zwią zku z tym przyjechaliś my do hotelu o 6 lub 7 rano… i cierpliwie czekaliś my na check-in (nie był o ochoty przyspieszać sprawy skandalami ani pienię dzmi).
Dali dobry numer, "centrum" (podstawowe, lobby, bary, restauracje, plaż a - wszystko jest blisko).
Numer jest w porzą dku. Normalna, wysokiej jakoś ci liczba dobrej „pią tki”.
Nie mam ż adnych skarg na jedzenie/obsł ugę . Tak, jedzenie jest lepsze w tureckich pią tkach, ale nie przyszedł em tu przejadać się , ale ...
... za czystym, przejrzystym morzem.
Ponieważ pł ywam sportowo (w okularach, gł owa w wodzie) i jestem bardzo wybredna jeś li chodzi o przejrzystoś ć wody.
Pł ywanie w bł ocie z zawieszonej gliny (jak w moskiewskich akwenach) czy w meduzie (jak w Soczi) wcale nie wywoł uje uś miechu.
Tak wię c morze to tylko „bomba”.
Kiedy pierwszego dnia nurkował em z pontonu (150 m), mó j mó zg nie mó gł uwierzyć wł asnym oczom. Czuł em się jak zanurzenie się w bajce Disneya o rybie Nemo lub Syrence – najczystszej, najbardziej przejrzystej turkusowej wodzie, kolorowych koralach i miriadach kolorowych ryb wokó ł mnie.
Rafa koralowa w pobliż u hotelu jest bardzo fajna i pię kna. Zwł aszcza jeś li pł yniemy nie do dozwolonej strefy (przez boje) na lewo od pontonu, ale na prawo.
Wybraliś my się na wycieczkę ł odzią piracką ł odzią.1 do Ras Mohammed. . . w zasadzie tylko po to, aby oba przystanki na snorkeling miał y gorsze rafy (powiedział bym „po prostu ż adna” w poró wnaniu do rafy tego hotelu).
W dó ł rzeki przy pontonie - w zasadzie wszystko w porzą dku.
Domyś lnie biegnie od lewej do prawej (czyli na poł udnie) i nie jest mocne (czasami w ogó le go nie ma lub nie jest zauważ alne).
Dlatego jeś li dopł yniesz do strefy, na któ rą pozwalają boje po lewej stronie, to z powrotem – wł aś nie w trakcie niespiesznego trupa (ż artu) przeniesiesz się na ponton.
Ale pewnego dnia prą d zmienił kierunek i bardzo wyraź nie unió sł się na lewo od pontonu poza boje. Tak wię c biedni pł ywacy (dziewczyny) lub pł ywacy bez pł etw musieli przyzwoicie brną ć , aby wró cić na ponton.
2. Niuanse, wady, sugestie.
1) Numerycznie:
Gł ó wna wada, i to nie tylko problem naszego pokoju i nie tylko tego hotelu, ale doś ć czę ste zjawisko - BARDZO gł oś na klimatyzacja. Nawet na niskim poziomie jest bardzo gł oś no. Dlatego jedynym wyjś ciem, jakie znalazł em, był o przeł ą czenie go w tryb automatyczny, aby hał asował przynajmniej nie w sposó b cią gł y, ale w pewnych odstę pach czasu. Bo dla osó b, któ re nie zasypiają dobrze i ś pią lekko (jak ja) – to jest problem…
Woda. Okresowo z kranu / prysznica wypł ywał a wrzą ca woda, bez wzglę du na to, jak przekrę cisz pokrę tł a.
Jak rozumiem, dzieje się tak dlatego, ż e nie ma scentralizowanego zaopatrzenia w wodę , a hotelowy system kotł owy najwyraź niej nie zawsze prawidł owo regulował temperaturę wody.
W pokoju (a wł aś ciwie latem, w upale) wiszą dwa szlafroki. Czemu oni są ? Był oby znacznie lepiej, gdyby zamiast tego był y dwie pary baweł nianych kapci. Ponieważ chodzenie w upale z bosymi/mokrymi stopami po zimnych pł ytkach nie jest zbyt wygodne.
2) Wedł ug hotelu:
Administracja musi zwracać uwagę na stan basenó w. Miejscami są odrapane. Gdzieś odpadł a pł ytka, gdzieś na dnie są ś mieci, któ rych nikt chyba nie sprzą ta lub nie sprzą ta tak czę sto, jak by sobie tego ż yczyli goś cie hotelowi.
Najbardziej podobał mi się basen w strefie Tylko dla dorosł ych. Jest duż y, najmniej zuż yty, prawie nigdy nie był o wokó ł niego ludzi.
Kolumny prysznicowe / myjki do stó p są rozmieszczone w niezrozumiał y sposó b.
Z plaż y od morza do gł ó wnego budynku prowadzą dwa gł ó wne przejś cia - i logiczne był oby umieszczenie w pobliż u tych przejś ć kolumn, w któ rych ludzie mogliby zmyć piasek z nó g. Zamiast tego gł oś niki umieszczono gdzieś po bokach.
W rezultacie albo musiał em nieś ć piasek na nogach do pokoju hotelowego, albo zrobić mał y objazd, aby dotrzeć do kolumny.
Klimatyzatory w Piano Bar biją z serca. Dlatego jest tam stale bardzo zimno i nigdy nie był o ochoty tam siedzieć.
Administracja torturował a swoich pracownikó w kijem/systemem przywoł ania. W rezultacie animatorzy i kelnerzy zmuszeni są do cią gł ego nę kania goś ci proś bą o pozostawienie recenzji lub wypeł nienie ankiety z ocenami, a wszystko to kilkakrotnie w trakcie reszty. Lub na przykł ad przed każ dą grą w rzutki robili ogó lne zdję cie uczestnikó w do raportu dla administracji.
Witam! Przyjechał em odpoczą ć ! Zamiast wypeł niać kwestionariusze i brać udział w raportowaniu wskaź nikó w!
Có ż , trochę o egipskim niechlujstwie…
Przy wejś ciu do gł ó wnej restauracji dziewczyna stale stał a i mierzył a temperaturę przychodzą cych ludzi. Bardzo dobrze. Dobry.
Tylko teraz trochę w lewo - do restauracji był y DWA WIĘ CEJ! )))))))) Przez któ re spokojnie moż na był o wejś ć bez tej procedury. Genialny! ))))))
3) drogą morską:
Pomimo mojej entuzjastycznej recenzji morza, ma też niuanse:
1) bardzo czę sto staje się mę tny. Co wię cej, jest cał kowicie nieprzewidywalny (nie znalazł em schemató w). Raz zanurkował - przezroczysty, po godzinie zanurkował - mę tne zmę tnienie. Tak, woda wcią ż jest czystsza niż gdziekolwiek indziej, ale pł ywanie i oglą danie rafy nie jest już tak przyjemne i interesują ce.
2) bajki o pó ł kilometrowej piaszczystej plaż y są dobre, ale w rzeczywistoś ci skrajna 1/3 plaż y po lewej i prawej stronie jest pusta. Ponieważ cał e ż ycie toczy się w centralnej strefie przy pontonie.
Towarzysze, jeś li potrzebujecie gł adkiego, piaszczystego wejś cia do wody do normalnego pł ywania w morzu - nie chodzi o ten hotel!
Na lewo od pontonu jest ogó lnie martwa strefa (nie do pł ywania). Na prawo od pontonu - W PRZYPŁ YWY! moż esz wejś ć do wody po pas i trochę się flą cić , ale nie mó wimy o peł noprawnym pł ywaniu. Lub moż esz poł oż yć się na mierzei trochę dalej od wybrzeż a
(w czasie odpł ywu jest raj dla dzieci - piaskownica).
3) skoro tak jak powiedział em najpię kniejsza rafa biegnie po prawej stronie pontonu decyzja jest bardzo oczywista - usuną ć ł ó dki/ł odzie z pontonu, zbudować drugi ponton 100-200 metró w na prawo od gł ó wnego i był aby to doskonał a trasa dla goś ci snurkują cych - z jednego pontonu na drugi.
Lub przynajmniej w przypadku braku drugiego pontonu, ró wnież usuń ł odzie / ł odzie i zró b dodatkowy obszar do nawigacji po prawej stronie pontonu. Ponieważ istnieją ca dozwolona strefa (na lewo od pontonu) to szczerze za mał o!
Na tym chyba wszystko.
Dzię kuję za uwagę .
Jeś li przyjedziesz wcześ niej niż standardowa rozliczenie, zapł ać z gó ry u organizatora wycieczki za wczesne zameldowanie. Przyjechaliś my w nasze urodziny o 4 rano i czekaliś my do 6 zameldowania. Zapł aciliś my 30$ i 800 funtó w egipskich, podczas gdy nie zaoferowano nam nawet wody, ś niadanie w tym przypadku ró wnież nie jest wliczone w cenę . Moż na zapł acić osobno, koszt to 130 USD. Straszna postawa w recepcji. Niegrzeczny, niegrzeczny personel. Ogó lnie rzecz biorą c, personel nie jest w ż aden sposó b zmotywowany, aby uczynić twoje wakacje lepszymi, wydaje się , ż e nienawidzą wszystkich, najbardziej nieprzyjemną rzeczą jest, gdy kelnerzy mruczą coś po arabsku z uś mieszkiem, wyzywają cię lub plują do szklanki) )))
2) OBRZYDNE JEDZENIE W OGÓ LE WŁ Ą CZNIE!!! ! ! Nie wiem, co mogł oby być gorsze. Bez owocó w morza. Bez ryb, 2 razy widział em gotowanego okonia morskiego w cieś cie, smakuje okropnie i wcale nie jest jadalny. Jedzenie jest zaś miecone przyprawami curry i kurkumą . Bez soli. Po prostu chodzisz po sali i nie wiesz, co zabrać . Nie ma normalnego mię sa, wiaderek niezrozumiał ych sał atek, kilka ciastek z deseró w, reszta to ptysie. Bez egzotycznych owocó w - melon ś liwka banan jabł ko winogrona. +- Pizza, makaron, burger i frytki był y w porzą dku. Ale czy na to czekasz? Na linii trzeba bł agać o wszystko, poł oż yć ł yż kę sał atki na talerzu i wyglą dać jak wł ó czę ga z przystanku autobusowego.
3) Restauracja MERHABA na miejscu.
SERWIS STRASZNY! Jedzenie jest okropne. Poł owa naczyń nie został a wyję ta. Absolutnie nie polecam.
4) Restauracja Casa Bianko wł oska - bardzo fajna. Wszystko przepyszne, pię kne wnę trze.
5) Plaż a jest bardzo pł ytka. Zejdź na gł ę bokoś ć.100 m. Spaceruj tylko w koralowcach, dno jest bardzo nieprzyjemne. Na terenie znajdują się korale i ryby, któ re moż na snurkować .
6) Baseny mają bardzo zimną wodę . Nie wiem, jak to się okazuje, gdy na zewną trz jest +38. Przy basenie w barze chł opaki szybko podawali.
7) Wzię liś my pokó j do pł ywania z dostę pem do basenu. W zasadzie wszystko jest w porzą dku. Wszystko dział ał o fajnie duż a szafa. Dobre sprzą tanie pokoju, doskonał a klimatyzacja, kanał y TNT-STS w telewizorze.
8) Terytorium hotelu jest duż e, pię kne, zadbane. Wieczorem zawsze są jakieś zaję cia, w cią gu dnia na basenach, aqua fitness joga, taniec.
Nie ma tu już stopy. Jeś li podró ż ujesz, weź tylko nocleg i jedz w restauracjach, tam jest znacznie smaczniej i taniej.
Byliś my na Morzu Koralowym w maju 2021 i zapomnieliś my podzielić się wraż eniami))
Odbyliś my cotygodniową wycieczkę do hotelu Coral Sea Sensatori 5*, byliś my tam już w 2018 roku i bardzo chcieliś my tam wró cić ).
I wł aś nie pojawił a się dla niego dobra cena, wycieczki w ostatniej chwili do niego są trudne do zł apania.
Zacznę od samego począ tku o hotelu)):
Do hotelu przyjechaliś my z lotniska okoł o 5-6 rano, zameldowaliś my się okoł o 9. Byliś my z tego bardzo zadowoleni). Za dodatkowe opł ata oferowana pokó j do wyboru. Pokó j ł adny, czysty, z dobrą hydrauliką , meble w dobrym stanie, nie ma na co narzekać , na pierwszym pię trze z widokiem na basen. Martwiliś my się , ż e bę dzie gł oś no, ale nie, wszystko był o spokojne.
Byliś my dwiema dorosł ymi z có rką w wieku 9 lat, w pokoju był o dodatkowe ł ó ż ko, ale nie był o ł ó ż ka dla dziecka, kazali zapytać w recepcji, prosili kilka razy.
Na 16 godz. e. Internet został zakupiony w recepcji, dział a w cał ym hotelu.
Hotel posiada bardzo dobrą obsł ugę na wysokim poziomie.
Ze wzglę du na to, ż e byliś my wielokrotnie hotel zapewnił nam dodatkowo: drugą zmianę rę cznikó w plaż owych, drugą restaurację Ala carte w prezencie (zazwyczaj tylko jedną ), w pokoju był też talerz owocó w.
Plaż a jest dobra, duż a, w tym roku wyczyś cili z brzegu piaszczyste wejś cie do morza, mał y obszar i wygodnie dla dzieci.
Rafa jest tu wcią ż najlepsza: koralowce, ryby, widzieliś my barakudy, pł aszczkę , nemo, klauni, skrzydlice, pł aszczki, papugoryby, rybki nemo.
Kró tko mó wią c, jestem zachwycony rafą .
Na jedzeniu: byliś my trochę rozczarowani, ponieważ mamy doś wiadczenie z odwiedzania tego hotelu w 2018 roku i tutaj widzieliś my oszczę dnoś ci z hotelu: liczba dań jest mniejsza, ale ró ż norodnoś ć nadal był a. Był y ryby, mię so i owoce, ale nie był o truskawek. Lody są ró ż ne, gratis na wagę i na plaż y w paczkach. Ż etony na plaż y był y rozdawane dzieciom za darmo.
Có ż , ta sprawa był a napię ta przez pracownikó w z powodu szkł a. Powstał y kolejki.
Hotel jest dobrze wypeł niony, jak nam się wydawał o na 70 procent.
Lobby bar robi doskonał ą kawę , za któ rą zawsze zostawiają dolara barmanowi.
Pod koniec wakacji zauważ yliś my, ż e w hotelu jest wię cej miejscowych: skoń czył się post, Ramadan i posypani Egipcjanie, był o ich duż o. Z powodu miejscowych na jednej z kolacji pokł ó ciliś my się z kelnerem gł ó wnej restauracji Fontan. Wiesz, jak ludzie zwykle zajmują stoliki w restauracji i wybierają wł asne jedzenie. Tak też zrobiliś my - zostawiliś my bejsboló wkę na stole i poszliś my. Wracamy, a ludzie siedzą i jedzą dla siebie! Arabowie! Szukam czapki i widzę ją na innym stoliku, podbiegł kelner i zaczą ł mnie namawiać , ż ebym się nie denerwował a: itz ok ... itz ... ok ! ! ! Doszł o z nim do sł ownej potyczki! Wyjaś nił em, ż e to nie był o w porzą dku, na co powiedział , ż e są dobrymi przyjació ł mi hotelu i tak dalej (((!! ! )
I mamy na myś li to, ż e nie jest jasne kto, chociaż widział z naszych bransoletek (jest tam drugi raz - bransoletka w innym kolorze), ż e my też jesteś my stał ymi goś ć mi hotelu. Poskarż yliś my się na to dziewczynie z relacji z goś ć mi, ona tylko nam wspó ł czuł a i powiedział a, ż e tak, jest taki stosunek do mieszkań có w, powiedział a, ż e napisze o tym do kierownictwa.
To był taki smutny koniec wakacji.
I tak nie ma pytań o hotel, pokoje, terytorium, baseny, wszystko jest w porzą dku.
Tylko stosunek do mieszkań có w i Europejczykó w, jak gdzie indziej, jest lepszy.
23 kwietnia 2021 roku po rocznej kwarantannie itd. wystartowaliś my w koń cu na dł ugo wyczekiwany urlop, mą ż nie mó gł pracować , ale poleciał am z synem, mamą i liczną grupą naszych bliskich przyjació ł , w koń cu byliś my 3 rodzinami na 12 osó b w tym 5 dzieci. Niestety wakacje był y zrujnowane.
1. nastró j się pogorszył , gdy tylko wszyscy poszliś my do zameldowania, facet, któ ry od wielu lat pracuje w recepcji, rozpoznał naszą dziewczynę , uś miechną ł się , przywitał ją i zał oż ył jej i jej rodzinie niebieską bransoletkę , wszyscy inni zał oż yli brą zowa bransoletka. Zapytaliś my, dlaczego kolor jest inny, na co powiedziano nam, ż e niebieski jest dla stał ych goś ci, któ rzy już byli w Coral Sea Sensatori (ala VIP), po czym wyjaś nił em mu, ż e wszyscy jesteś my w tym hotelu już drugi raz, kierownik zmienił się dramatycznie na twarzy (stał się bardzo niezadowolony), powiedział niegrzecznym gł osem: „Paszporty! ” i po otrzymaniu dokumentó w poszedł sprawdzić je w dokumentach. Po 10-minutowej kontroli wyszedł kierownik i z tą samą niezadowoloną miną po cichu zał oż ył dla wszystkich niebieskie bransoletki;
2. widocznie z nienawiś ci, ż e powiedział em mu, ż e jesteś my już stał ymi goś ć mi hotelu i tym samym zmusił em go do sprawdzenia naszych paszportó w wedł ug ich bazy danych, podali mi najgorszy numer z moją rodziną . Mał y pokó j z widokiem na basen dla dzieci i ogrodzenie, natomiast dwie rodziny naszych znajomych otrzymał y duż e pokoje z widokiem na morze. Moż e chodzi o to, ż e jesteś my Kazachami, a nasi przyjaciele są narodowoś ci rosyjskiej, ale wszyscy jesteś my z Kazachstanu. Nie rozmawiał em o tym z nimi, ponieważ . zmę czeni po locie i czekają c na pokó j zabrali to, co mieli;
3. w restauracji kelnerzy w ogó le nie zwracają uwagi, aby poprosić o drinka, trzeba zadzwonić i czekać na kelnera 5-6 razy;
4. przy wydawaniu ż ywnoś ci, ponieważ sam nie moż esz wybrać numeru (podczas kwarantanny) musisz powiedzieć kucharzowi, co wł oż yć , ale kucharz, najwyraź niej zmę czony wszystkimi wczasowiczami, udaje, ż e nie rozumie, na co wskazujesz, i w przybliż eniu podaje, co w tym leż y kierunek i naturalnie w mał ych porcjach, po czterokrotnym wyjaś nieniu, ż e nie musisz już przeklinać i brać tego, co wkł adają .
Z usł ugą był o wiele innych drobiazgó w, o któ rych już nie chcę pamię tać .
W rezultacie o drugiej wyprawie do Coral Sea Sensatori: morze i plaż a super, ale obsł uga bardzo się pogorszył a, to tylko dno. Za twoje dalekie od mał ych pienię dzy, któ re pł acisz za bilet, wyś wiadczą ci przysł ugę w zakresie usł ug z arogancką miną i nutami niegrzecznoś ci. Tak jak w 2019 i 2021 roku to niebo i ziemia. Oto taki smutek z Coral Sea Sensatori, teraz niestety tam nie jedziemy.
Recepcjonistka jest niesamowita. Cał odobowy bar dział a ś wietnie. Tylko jeś li przyjdziesz na kawę o 5-6 rano, musisz poszukać barmana.
Pokoje są stosunkowo ś wież e i wolne od martwych materacy, kocó w i na wpó ł zepsutych naczyń .
Musiał em biec do centrum medycznego na terenie. Miejscem pasują cym do hotelu jest mini-szpital!
Jedzenie jest doskonał e i urozmaicone. Kelnerzy chyba w studni. . . nie cał ują się . Myś lę , ż e mają ś wietny system motywacyjny / premiowy z podpisywaniem kart serwisowych.
Bardzo mi się podobał o, ż e na co dzień w trawie trują się komary/muchy. I cześ ć mił oś nikom jogi, lepiej umyj się po tarzaniu się w trawie : )
Najbardziej nieprzyjemny minus to bardzo sł abe wejś cie do wody, są.2 miejsca dla dzieci. Jedno przejś cie mię dzy kamieniami, okoł o 2 metry. Druga na koń cu plaż y ma okoł o 30 metró w, ale też nie jest zbyt wygodna, a jak się zameldujesz z dzieć mi, to piekł o tam jest. . . Tak, prawie zapomniał am - plac zabaw był bez baldachimu, co dlatego plastikowy zamek zaczą ł się topić , uwalniają c farbę , a my zepsuliś my sobie sukienkę : (
Byliś my w hotelu o 9.45 rano, szybko zał oż yliś my bransoletki i wysł ano na ś niadanie. Osiedlił się bliż ej 11, ponieważ . Poprosiliś my o pokoje obok nas, był y 2 rodziny. Począ tkowo zadeklarowaliś my pokoje standardowe, ale poprosiliś my i zamieszkaliś my w pokoju rodzinnym, obok morza i gł ó wnej restauracji z widokiem na morze i basen (3204 i 3205), zapł aciliś my dodatkowo 10 USD za pokó j. Pokoje nie są zł e, czyste w ł azience jacuzzi. Szlafroki, ż elazko, deska do prasowania. Lodó wka nie wydawał a się zimna nawet po wymianie. Rę czniki, szlafroki i poś ciel zmieniane codziennie.
Plaż a jest duż a, hotel był zaję ty w 30-40%, wię c był o wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich. Podgrzewane dwa baseny (gł ó wny i gdzie zjeż dż alnie).
Jedzenie jest urozmaicone, każ dy znajdzie coś dla siebie. Na plaż y regularnie sami nosili alkohol, nigdzie nie trzeba iś ć , pyszne mojito, pina colady, koktajle bezalkoholowe. Frytki był y noszone regularnie wraz z napojami. Wszyscy pracownicy noszą maski nawet na plaż y.
Okolica jest czysta, plaż a jest czysta.
Animatorzy, tak sobie. Wieczorne pokazy - nic. Ale nie bawiliś my się zbyt ź le.
Rafa - nie byliś my pod wraż eniem w Reef Oasis Beach Resort 5 * hotel jest znacznie chł odniejszy i pię kniejszy. Woda cią gle spł ywał a z plaż y, a na ś rodku morza znajdował y się oazy.
W zasadzie wakacje zakoń czył y się sukcesem. Zalecana.
Przyjechał na 10 dni z duż ą firmą (rodziną ).
Powiedzieć , ż e jesteś my w bajce, to mał o powiedziane.
Jedzenie jest wspaniał e, zawsze jest coś do jedzenia, nie bę dziesz gł odny.
O terytorium - zielony, czysty. Personel dokł adnie sprzą ta cał y teren.
Jeś li chodzi o animację - solidna 5, Mashenka przywitaj się !
Plaż a! ! ! Tu jest rafa! Oto najwię ksza rafa, jaką widzieliś my we wszystkich hotelach w Egipcie!
Pokoje są czyste. Sprzą tanie został o przeprowadzone na najwyż szym poziomie. Rę czniki zmieniane był y 2 razy dziennie.
Podobał o mi się wszystko opró cz jedzenia. Wydaje się , ż e hotel zmienił szefa kuchni. Ostatni raz odwiedziliś my w marcu 2018 r. I wszystko był o doskonał e. I nie jest to brak ró ż norodnoś ci. W ż aden sposó b! Przez tydzień był a kaczka, jagnię cina i kraby. Do tego dochodzi stał a dostę pnoś ć kilku rodzajó w cielę ciny, kurczaka. Horror tkwił w ogromnej iloś ci przypraw w 80% potraw! Niezwykł e, ostre, ostre przyprawy. Po co? W koń cu wszystko był o super. Po co gotować tak specyficzne dania? Nowy szef kuchni wnosi do hotelu wyraź ny minus. Zupy. . . to samo. Jedzenie jest nierealne. Ostatnio miał em takie pyszne buliony warzywne!
Ciasta, pizza, desery - na wierzchu! Tutaj wszystko jest super.