Odpoczywaliś my z mę ż em w tym hotelu w sierpniu 2021 roku. Hotel zachwyca od pierwszego wejrzenia. Luksusowe duż e zadbane terytorium, czyste pokoje, sprzą tanie dwa razy dziennie, kosmetyki Bulgary. W pokojach jest wszystko (ż elazko, suszarka do wł osó w, szlafroki, kosmetyki), kto potrzebuje wyboru poduszek.
Jedzenie tutaj to szczegó lny rodzaj sztuki! Niesamowita porcja, chcę jeś ć już oczami! W mię sie El Gaucho - niesamowite steki, carpaccio woł owe, mię sne sushi Lujo - koniecznie trzeba! ! ! Wł oskie Sorriso - woł owina vitello tataki (palce oblizujesz), grillowana oś miornica i risotto. Gaia - pyszne ś niadania na plaż y z niesamowitym widokiem. W azjatyckim Shibori zdecydowanie warto spró bować Kamameshi – risotto z krewetkami i oliwą truflową , a takż e tataki z woł owiny. Restauracja ś ró dziemnomorska Opa 18+ znajduje się na plaż y Indigo. Wieczorne tań ce na piasku na wybrzeż u i urzekają ca muzyka.
Rozrywka: wieczorny program z muzyką na ż ywo i koktajlami w barze Escobar dla mił oś nikó w nocnych imprez.
Plaż a: cał y czas odpoczywaliś my na Indigo 18+. Miejsc jest wystarczają co duż o, nie musisz nigdzie biegać . Biał y piasek i niesamowita turkusowa woda.
Kelnerzy biegają cał y czas: koktajle, owoce, lody - ż adnych pytań .
Chciał bym szczegó lnie zwró cić uwagę na cał odobową usł ugę concierge Mustafy i Zhanny - zasł ugują na specjalne podzię kowania! Zawsze w kontakcie, wszystko jest rozwią zywane w cią gu kilku minut. Dzię kuję za bycie tak troskliwym! Dzię ki Wam nasze wakacje był y niezapomniane! Hotel, do któ rego chce się wracać , a my na pewno to zrobimy!
1. Na korytarzach są zapachy. Zapach daleki od neutralnego.
2. Kuchnia. Buffet ś niadaniowy. Wybó r jest kiepski. Stojak z owocami, stojak na sery, stojak na owsiankę i miskę kieł basek. To wszystko jest globalne. Poprosili o wodę przy stole, kelner znikną ł . Prawdopodobnie poszedł wywiercić studnię )))
3. Obiad i kolacja w restauracjach a la carte. Ty zamawiasz, oni ci to przynoszą . Przynieś li sał atkę z pleś nią . Na pytanie „co to jest? ” Odpowiedział , ż e jest to przyprawa turecka.
4. Terytorium dla amatora. Duż y, duż o przestrzeni, ale gó rzysty. Wolę bardziej pł aski teren.
Czy hotel jest wart swojej ceny? IMHO nie warto. Hotelowy patos przypomina picie wdowy Clicquot z plastikowych kubkó w
Wakacje z przywilejami to wakacje koncepcyjne VIP - edycja Lujo:
1. Ekskluzywna „strefa tajna” – oznacza to, ż e turysta zgodnie z koncepcją VIP należ y spotkać w osobnej recepcji. Rzeczywistoś ć - poznana, jak wszyscy, na zwykł ym przyję ciu. Szampan został przepisany na spotkaniu VIP - nie był (
2. Szybka trasa - w obie strony - nie był o w drodze powrotnej!! ! NIE MIAŁ!
3. Dostę pnoś ć miejsc na wł asnej plaż y jest jednym z gł ó wnych warunkó w KONCEPCJI VIP. Rzeczywistoś ć - na naszej plaż y nie był o miejsc. Byliś my po prostu zszokowani, bo to był o dla nas waż ne. Zostaliś my wysł ani przez personel hotelu na Wspó lną Plaż ę.
4. Pokó j, któ ry kupiliś my nazywał się „apartament leś ny”.
Mó wi się , ż e to dla ludzi, któ rzy kochają jednoś ć z naturą ! Czemu? Tak, bo wokó ł tego typu pomieszczenia jest duż o zieleni! Rzeczywistoś ć - kilka mał ych choinek.
5. Przejdę do punktó w, któ re został y ró wnież ogł oszone w oficjalnym. stronie internetowej, a któ re w rzeczywistoś ci nie był y:
- rę cznik turecki - podobno należ ał o je przedstawić - rzeczywistoś ć : nie ma rę cznika tureckiego
- Obecnoś ć skó rzanego etui na klucze - rzeczywistoś ć : brak skó rzanego etui
- Obecnoś ć przywieszki bagaż owej to rzeczywistoś ć : jej brak
- Kosmetyczka powinna być prezentem - rzeczywistoś ć : bez prezentu
- Specjalne prezenty dla dzieci - rzeczywistoś ć : ż adnych prezentó w
- Ze wszystkiego, co zadeklarowane, był y tylko kosmetyki dla dzieci (a pamię tajcie, wylewanie go z tubki jest NIEPRAWDZIWE!!! ! )
Mogł oby się wydawać , ż e to wszystko drobiazgi - ALE Z TYCH MAŁ YCH RZECZY POWSTAŁ A KONCEPCJA VIP!!!!
Có ż , teraz przejdź my do wszystkich oś cież y (nie moż na ich inaczej nazwać ) od strony hotelu Lujo:
jeden.
Pokó j, w któ rym byliś my, nie miał salonu! ! ! Co został o stwierdzone na samym począ tku. Co był o na począ tku zaskoczeniem, potem rozczarowaniem i oburzeniem, ż e rzeczywistoś ć nie odpowiada deklarowanej i dostrzeż eniem ze strony VIP CONCEPT. Wizualnie nasz Apartament Leś ny wyglą dał jak trzy zwykł e pokoje standardowe poł ą czone ze sobą.
2. Gdzie są schody, schody prowadzą ce z pierwszego na drugie pię tro?? ? NA ZEWNĄ TRZ!!!! ! NA ZEWNĄ TRZ!! ! A jeszcze gorszy jest fakt, ż e schody nie są nawet wykoń czone i bez balustrad!!!! ! Teraz, jeś li tylko pomyś lisz o tym, ż e przychodzisz odpoczą ć z dzieckiem w tym pokoju wedł ug KONCEPCJI VIP i rozumiesz, ż e każ demu senowi w cią gu dnia powinno towarzyszyć to, ż e trzeba się ubrać , zał oż yć buty i wyjś ć z dzieckiem idź na gó rę , na drugie pię tro i prawdopodobnie tam zostań . Bo na pewno nie moż esz zostawić tam wł asnego dziecka (jeś li masz takie super schody na zewną trz i bez balustrad).
3. Ś mieci, któ re znajdował y się w pobliż u pokoju.
Myś lę , ż e niedopuszczalne jest posiadanie tych ś mieci w luksusowym hotelu...
4. W pokoju, po przyjeź dzie, podobno na powitanie - był y sł odycze, któ re przykleił y się do talerza. Podobno minę ł o już bardzo, bardzo wiele dni, a moż e miesię cy.
5. Do tego typu pokoju - Apartament Leś ny (dział ają cy wedł ug VIP CONCEPT - LUJO EDITION ), przeznaczony dla 6 osó b - w dniu przyjazdu był a jedna butelka wina a nie jeden kieliszek!!! ! Na wodę był a tylko jedna szklanka, opró cz wszystkiego - nie był o też otwieracza (((
6. Pojawił y się problemy z wodą w zlewie, zapach wilgoci pod prysznicem i problemy z kanalizacją.
7. Klimatyzatory na II pię trze NIE DZIAŁ AŁ Y W ODPOWIEDNIM TRYBIE!!! ! A pracownicy codziennie pró bowali naprawić te awarie i byli stale w naszym pokoju, co był o denerwują ce i denerwują ce. I CO jest NAJBARDZIEJ interesują ce lub straszne, ż e przed naszym wyjazdem problemy z klimatyzatorem nie został y naprawione (((I!!!! )
osiem.
Brak wł asnego miejsca na plaż y to sytuacja niezwykł a. Koncept VIP kupiliś my z nadzieją na wszystkie zadeklarowane punkty, bo w innych hotelach koncept VIP odpowiadał zadeklarowanemu poziomowi i jakie był o nasze zdziwienie, gdy obsł uga hotelu powiedział a nam, ż e na wł asnej plaż y nie ma miejsc. I przez wszystkie dni nasza rodzina bezpiecznie odpoczywał a na publicznej plaż y!!! ! Zajmowanie leż akó w, czasami wymaganej liczby leż akó w po prostu nie był o (((
9. Problem z kluczami elektronicznymi był cał y czas, podczas gdy reszta trwał a. Obsł uga dał a nam 6 kluczy elektronicznych, z któ rych dział ał y tylko 2. Obrzydliwe był o to, ż e aby otworzyć drzwi na pierwszym i drugim pię trze, trzeba był o biegać przez upał z sześ cioma identycznymi kluczami.
10. Schody ruchome z 4 dni, kiedy szliś my na plaż ę , minus 2 dni, nie dział ał y.
11. Kuchnia! Restauracje!
Dawno nie sł yszeliś my, ż e w Turcji w luksusowym hotelu na poziomie All Inclusive zabrakł o lodó w czekoladowych i czerwonych jabł ek !! ! Tak wł aś nie wydarzył o się w Lujo (((na proś bę usmaż enia skrzydeł ek Buffalo na obiad - okazał o się , ż e w cał ym hotelu (we wszystkich kartach Ala) też się skoń czył y). Z 7 dni spę dzonych w tym hotelu menu restauracja VIP miał a danie o nazwie „Zupa Dnia” Każ dego dnia mieliś my nadzieję , ż e „Zupa Dnia” raczy się zmienić , ale przez cał e wakacje pozostał a zupa z soczewicy. Poza tym 50% dań pozostawiał o wiele do zrobienia poż ą dany.
Zmę czeni takimi "wakacjami VIP" poprosili o znalezienie miejsc w samolocie i wcześ niejszy lot do domu!!! ! I pamię taj, ż e byli gotowi do powrotu w klasie ekonomicznej (w dniu wylotu nie był o wolnych miejsc biznesowych).
Wszystkie te punkty są mniej wię cej wymienione - i został y odnotowane przez przedstawicieli samego hotelu Lujo. Zgodzili się ze wszystkimi powyż szymi, ale nie był o lepiej!
Dopiero ostatniego dnia znaleź liś my miejsce na naszej plaż y.
To był o najtrudniejsze.. .
W rzeczywistoś ci Hotel jest bardzo przyzwoity, stylowy, oferuje niesamowite widoki. . . Piasek na biał ej plaż y jest przepię kny.
Jesteś my bardzo zadowoleni z hotelu. Jedynym, ale bardzo duż ym minusem Lujo Bodrum w tej chwili jest Usł uga! Istnieje kilka problemó w z usł ugą . Mamy nadzieję , ż e zostaną podję te ś rodki i wtedy reszta w Lujo bę dzie jak najbardziej komfortowa!