Pierwszy raz byliś my w tym hotelu. . . I chcę przyznać , ż e to rzadki przypadek, kiedy chce się TUTAJ wracać i wracać wielokrotnie )) W rzeczywistoś ci hotel czerpie ze wszystkich 5*… i nie dlatego, ż e jest nowy (meble, hydraulika itp. , itp. , ale dlatego, ż e personel, kuchnia i wiele wię cej odpowiadają przyzwoitemu poziomowi (co niektó rzy " pię ciogwiazdkowy” w Egipcie i Turcji… och, jak daleko).
… Już ▾
Pierwszy raz byliś my w tym hotelu. . . I chcę przyznać , ż e to rzadki przypadek, kiedy chce się TUTAJ wracać i wracać wielokrotnie ))
W rzeczywistoś ci hotel czerpie ze wszystkich 5*… i nie dlatego, ż e jest nowy (meble, hydraulika itp. , itp. , ale dlatego, ż e personel, kuchnia i wiele wię cej odpowiadają przyzwoitemu poziomowi (co niektó rzy " pię ciogwiazdkowy” w Egipcie i Turcji… och, jak daleko).
Wielkie podzię kowania dla Anny i Nadież dy za pomoc, uwagę i profesjonalizm.
Cypr, Protaras i hotel Blue Ivy (Blue Ivy) pozostawił y bardzo przyjemne wraż enia.
Zalecana! ! !
W rzeczywistoś ci hotel czerpie ze wszystkich 5*… i nie dlatego, ż e jest nowy (meble, hydraulika itp. , itp. , ale dlatego, ż e personel, kuchnia i wiele wię cej odpowiadają przyzwoitemu poziomowi (co niektó rzy " pię ciogwiazdkowy” w Egipcie i Turcji… och, jak daleko).
Wielkie podzię kowania dla Anny i Nadież dy za pomoc, uwagę i profesjonalizm.
Cypr, Protaras i hotel Blue Ivy (Blue Ivy) pozostawił y bardzo przyjemne wraż enia.
Zalecana! ! !
Tak jak
Lubisz
• 1
Pokaż inne komentarze …
Cudowne wakacje. Teraz o wszystkim w porzą dku. Przybył em do Larnaki wieczorem. Przy wyjś ciu z samolotu przepł yw pasaż eró w był podzielony: w jednym kierunku - zaszczepieni, w drugim - nie, do powtó rnych badań . Test za 15 euro został wykonany szybko.
… Już ▾
Cudowne wakacje.
Teraz o wszystkim w porzą dku.
Przybył em do Larnaki wieczorem.
Przy wyjś ciu z samolotu przepł yw pasaż eró w był podzielony: w jednym kierunku - zaszczepieni, w drugim - nie, do powtó rnych badań .
Test za 15 euro został wykonany szybko.
Patrzą c w przyszł oś ć powiem, ż e wyniki był y już gotowe po przyjeź dzie do hotelu.
Zaczep był tylko z bagaż em.
Godzinę pó ź niej już tam byli.
Recepcja - ocena 5.
Zostaliś my ciepł o przywitani, poczę stowano nas drinkiem, a takż e zapewniliś my kupon na 2 bezpł atne koktajle.
Kierownik Anna szczegó ł owo opowiedział a o hotelu i zasadach, któ rych należ y przestrzegać i obiecał a szybko reagować na wszelkie proś by turystó w, któ rych osobiś cie widzieliś my.
Maski należ y nosić tylko w pomieszczeniach zamknię tych (restauracja, recepcja).
Maski nie są wydawane.
Ś rodki dezynfekują ce są instalowane w miejscach publicznych.
Terytorium - 5.
Hotel jest nowy.
Terytorium jest zwarte, zagospodarowane.
Posiada 2 baseny - jeden dla dorosł ych (z barem), drugi dla dzieci.
Wygodne mię kkie ł ó ż ka w kilku odmianach.
Dwie restauracje z tarasem letnim oraz bar w lobby z czę ś cią wypoczynkową .
Jest sił ownia.
Hotel poł oż ony jest w centrum Protaras.
Sklepy, bary, tawerny - wszystko jest w pobliż u.
Jeś li bę dziesz miał tyle szczę ś cia co my ze swoim pokojem, bę dziesz mó gł oglą dać „pokaz fontannowy” 5 dni w tygodniu bezpoś rednio ze swojego balkonu za darmo (godzinowy pokaz kosztuje 23 €).
Numer 5.
Stylowo, czysto, wszystko dział a, jest balkon.
Wysokiej jakoś ci wyroby sanitarne Grohe.
Wyposaż enie standardowe - lodó wka, TV.
Po przyjeź dzie bezpł atna butelka wina i wody, któ rą w razie potrzeby moż na uzupeł nić w restauracji lub barze.
Każ dego wieczoru, z ż yczeniami dobrej nocy, ciasteczka są umieszczane w pokoju.
Woda i ś wiatł o bez przerwy.
Sprzą tanie codziennie, bez komentarza.
Kosmetyki (ż el, odż ywka, szampon) uzupeł niane codziennie.
Rę czniki był y regularnie zmieniane.
Materace są wygodne, ortopedyczne.
Jedzenie - 4.
Ś niadanie jest monotonne.
Sok nie jest ś wież o wyciskany.
Na ż yczenie z ekspresu przynoszone są ziarna kawy.
Na obiad asortyment jest szerszy, zawsze moż na znaleź ć coś smacznego.
Z "smakó w" - ł ososia, jagnię ciny, kaczki, woł owiny, owocó w morza, a z napojó w tylko woda jest gratis.
Plaż a i morze - 5.
W odległ oś ci spaceru znajduje się kilka najlepszych plaż - Sunrise, Vrissi i Fig Tree.
Odcinek morza jest otwarty, ale sztorm był tylko raz, przez resztę czasu woda był a spokojna, czysta i przejrzysta.
Plaż e są piaszczyste, z wygodnym wejś ciem do morza.
Wypoż yczenie leż aka na dzień.2, 5 €, tyle samo za parasol.
Na każ dy gust znajdzie się wodne centrum rozrywki, w tym wycieczki krajoznawcze na ró ż nych statkach.
Nie ma animacji jako takiej, po kolacji w barze moż na posł uchać muzyki na ż ywo, w tym w ję zyku rosyjskim.
Podsumowują c - bawiliś my się ś wietnie.
Na szczegó lną uwagę zasł uguje wraż liwy stosunek do osó b mó wią cych po rosyjsku, co ostatnio był o rzadkoś cią .
Hotel zasł uguje na Twoją uwagę .
Teraz o wszystkim w porzą dku.
Przybył em do Larnaki wieczorem.
Przy wyjś ciu z samolotu przepł yw pasaż eró w był podzielony: w jednym kierunku - zaszczepieni, w drugim - nie, do powtó rnych badań .
Test za 15 euro został wykonany szybko.
Patrzą c w przyszł oś ć powiem, ż e wyniki był y już gotowe po przyjeź dzie do hotelu.
Zaczep był tylko z bagaż em.
Godzinę pó ź niej już tam byli.
Recepcja - ocena 5.
Zostaliś my ciepł o przywitani, poczę stowano nas drinkiem, a takż e zapewniliś my kupon na 2 bezpł atne koktajle.
Kierownik Anna szczegó ł owo opowiedział a o hotelu i zasadach, któ rych należ y przestrzegać i obiecał a szybko reagować na wszelkie proś by turystó w, któ rych osobiś cie widzieliś my.
Maski należ y nosić tylko w pomieszczeniach zamknię tych (restauracja, recepcja).
Maski nie są wydawane.
Ś rodki dezynfekują ce są instalowane w miejscach publicznych.
Terytorium - 5.
Hotel jest nowy.
Terytorium jest zwarte, zagospodarowane.
Posiada 2 baseny - jeden dla dorosł ych (z barem), drugi dla dzieci.
Wygodne mię kkie ł ó ż ka w kilku odmianach.
Dwie restauracje z tarasem letnim oraz bar w lobby z czę ś cią wypoczynkową .
Jest sił ownia.
Hotel poł oż ony jest w centrum Protaras.
Sklepy, bary, tawerny - wszystko jest w pobliż u.
Jeś li bę dziesz miał tyle szczę ś cia co my ze swoim pokojem, bę dziesz mó gł oglą dać „pokaz fontannowy” 5 dni w tygodniu bezpoś rednio ze swojego balkonu za darmo (godzinowy pokaz kosztuje 23 €).
Numer 5.
Stylowo, czysto, wszystko dział a, jest balkon.
Wysokiej jakoś ci wyroby sanitarne Grohe.
Wyposaż enie standardowe - lodó wka, TV.
Po przyjeź dzie bezpł atna butelka wina i wody, któ rą w razie potrzeby moż na uzupeł nić w restauracji lub barze.
Każ dego wieczoru, z ż yczeniami dobrej nocy, ciasteczka są umieszczane w pokoju.
Woda i ś wiatł o bez przerwy.
Sprzą tanie codziennie, bez komentarza.
Kosmetyki (ż el, odż ywka, szampon) uzupeł niane codziennie.
Rę czniki był y regularnie zmieniane.
Materace są wygodne, ortopedyczne.
Jedzenie - 4.
Ś niadanie jest monotonne.
Sok nie jest ś wież o wyciskany.
Na ż yczenie z ekspresu przynoszone są ziarna kawy.
Na obiad asortyment jest szerszy, zawsze moż na znaleź ć coś smacznego.
Z "smakó w" - ł ososia, jagnię ciny, kaczki, woł owiny, owocó w morza, a z napojó w tylko woda jest gratis.
Plaż a i morze - 5.
W odległ oś ci spaceru znajduje się kilka najlepszych plaż - Sunrise, Vrissi i Fig Tree.
Odcinek morza jest otwarty, ale sztorm był tylko raz, przez resztę czasu woda był a spokojna, czysta i przejrzysta.
Plaż e są piaszczyste, z wygodnym wejś ciem do morza.
Wypoż yczenie leż aka na dzień.2, 5 €, tyle samo za parasol.
Na każ dy gust znajdzie się wodne centrum rozrywki, w tym wycieczki krajoznawcze na ró ż nych statkach.
Nie ma animacji jako takiej, po kolacji w barze moż na posł uchać muzyki na ż ywo, w tym w ję zyku rosyjskim.
Podsumowują c - bawiliś my się ś wietnie.
Na szczegó lną uwagę zasł uguje wraż liwy stosunek do osó b mó wią cych po rosyjsku, co ostatnio był o rzadkoś cią .
Hotel zasł uguje na Twoją uwagę .
Tak jak
Lubisz
• 2
Wybrał am hotel dł ugo, skrupulatnie i kupił am ocenę "5.0" i zdję cie zatrzymał o się na BLUE IVY. Już przy zameldowaniu od razu pojawił a się myś l, ż e tak dobre recenzje najprawdopodobniej został y „kupione”. Zarezerwowaliś my pokó j z bezpoś rednim widokiem na morze.
… Już ▾
Wybrał am hotel dł ugo, skrupulatnie i kupił am ocenę "5.0" i zdję cie zatrzymał o się na BLUE IVY.
Już przy zameldowaniu od razu pojawił a się myś l, ż e tak dobre recenzje najprawdopodobniej został y „kupione”.
Zarezerwowaliś my pokó j z bezpoś rednim widokiem na morze. Po zameldowaniu jako jedyni otrzymaliś my pokó j na parterze, co oczywiś cie już nam się nie podobał o, wszystkie nasze proś by o zmianę pię tra nie został y wysł uchane. Kiedy weszliś my do pokoju, unosił się silny zapach ś ciekó w, a widok był na nieuż ytki za hotelem. Oczywiś cie, bez zał atwiania spraw, wró ciliś my do recepcji z pytaniem: „Gdzie jest nasz pł atny bezpoś redni widok na morze? ”. Jednocześ nie pracownicy zachowywali się wyją tkowo brzydko – zaczę li nas przekonywać , ż e ten konkretny numer jest dla nas odpowiedni.
Naturalnie powstał konflikt, do któ rego poproszono nas o czekanie na kierownika, któ ry przyjdzie za pó ł godziny i rozwią ż e sprawę . Jednocześ nie personel recepcji, najwyraź niej myś lą c, ż e nie rozumiemy angielskiego, ponieważ porozumieli się z nami po rosyjsku, zaczę li chichotać z nas, przeglą dają c nasze dokumenty i mó wią c mię dzy sobą , ż e oczywiś cie przypisano nam inny numer. To był o wyją tkowo nieprzyjemne.
Kierownik Marina pojawił a się pó ł godziny pó ź niej i po obejrzeniu dokumentó w zaczę ł a nas przekonywać , ż e to wina hotelu, ż e zarezerwowaliś my zł y pokó j, nie, ale winę ponosi Tez Tur, któ ry rzekomo przesł ał nieprawdziwe informacje, natomiast pokazują c nam papiery, gdzie był o wyraź nie napisane "widok na morze". . . Tak, a zapach w pokoju, wedł ug niej, wynika z tego, ż e wł aś nie czyś cili kanalizację...
W rezultacie, po godzinie kł ó tni, zostaliś my zakwaterowani w pokoju typu superior, wszystkie na tym samym parterze, ale z widokiem na morze. Opowiedział em przewodnikowi tę sytuację , aby dowiedzieć się , kto jest winny, powiedział , ż e hotel oczywiś cie nigdy nie przyznaje się do winy z obawy przed zł ymi opiniami i ż e nie wszyscy idą to rozgryź ć , niektó rzy po cichu poł ykają i mieszkają gdzie osiedlili się ! Ś wietny!
Ogó lnie sam hotel jest dobry. Od czasu do czasu w ł azience unosił się silny zapach ś ciekó w, któ ry personel eliminował po kontakcie z recepcją .
Jedzenie mi się nie podobał o, praktycznie nie był o ró ż norodnoś ci i wyboru, też był o pyszne. A ś niadania był y jak plan (w rzeczywistoś ci był to najgorszy bufet, jaki kiedykolwiek widział em, a widział em ich cał kiem sporo).
Obsł uga restauracji jest bardzo nieprzyjazna, zł a, z wyją tkiem gł ó wnego kelnera - starszego chudego mę ż czyzny w okularach. Był bardzo sł odki i rozmowny.
Nie był o animacji, któ ra z jakiegoś powodu został a wskazana na stronie w opisie hotelu!
Wszystko inne w hotelu był o dobre.
I o przyjemnym. Morze w pobliż u hotelu: wspaniał e! Wspaniał y! Czysty! Przezroczysty! Ciepł y! Spokojna! Z pł askim piaszczystym dnem! Moim zdaniem najlepsze morze.
Już przy zameldowaniu od razu pojawił a się myś l, ż e tak dobre recenzje najprawdopodobniej został y „kupione”.
Zarezerwowaliś my pokó j z bezpoś rednim widokiem na morze. Po zameldowaniu jako jedyni otrzymaliś my pokó j na parterze, co oczywiś cie już nam się nie podobał o, wszystkie nasze proś by o zmianę pię tra nie został y wysł uchane. Kiedy weszliś my do pokoju, unosił się silny zapach ś ciekó w, a widok był na nieuż ytki za hotelem. Oczywiś cie, bez zał atwiania spraw, wró ciliś my do recepcji z pytaniem: „Gdzie jest nasz pł atny bezpoś redni widok na morze? ”. Jednocześ nie pracownicy zachowywali się wyją tkowo brzydko – zaczę li nas przekonywać , ż e ten konkretny numer jest dla nas odpowiedni.
Naturalnie powstał konflikt, do któ rego poproszono nas o czekanie na kierownika, któ ry przyjdzie za pó ł godziny i rozwią ż e sprawę . Jednocześ nie personel recepcji, najwyraź niej myś lą c, ż e nie rozumiemy angielskiego, ponieważ porozumieli się z nami po rosyjsku, zaczę li chichotać z nas, przeglą dają c nasze dokumenty i mó wią c mię dzy sobą , ż e oczywiś cie przypisano nam inny numer. To był o wyją tkowo nieprzyjemne.
Kierownik Marina pojawił a się pó ł godziny pó ź niej i po obejrzeniu dokumentó w zaczę ł a nas przekonywać , ż e to wina hotelu, ż e zarezerwowaliś my zł y pokó j, nie, ale winę ponosi Tez Tur, któ ry rzekomo przesł ał nieprawdziwe informacje, natomiast pokazują c nam papiery, gdzie był o wyraź nie napisane "widok na morze". . . Tak, a zapach w pokoju, wedł ug niej, wynika z tego, ż e wł aś nie czyś cili kanalizację...
W rezultacie, po godzinie kł ó tni, zostaliś my zakwaterowani w pokoju typu superior, wszystkie na tym samym parterze, ale z widokiem na morze. Opowiedział em przewodnikowi tę sytuację , aby dowiedzieć się , kto jest winny, powiedział , ż e hotel oczywiś cie nigdy nie przyznaje się do winy z obawy przed zł ymi opiniami i ż e nie wszyscy idą to rozgryź ć , niektó rzy po cichu poł ykają i mieszkają gdzie osiedlili się ! Ś wietny!
Ogó lnie sam hotel jest dobry. Od czasu do czasu w ł azience unosił się silny zapach ś ciekó w, któ ry personel eliminował po kontakcie z recepcją .
Jedzenie mi się nie podobał o, praktycznie nie był o ró ż norodnoś ci i wyboru, też był o pyszne. A ś niadania był y jak plan (w rzeczywistoś ci był to najgorszy bufet, jaki kiedykolwiek widział em, a widział em ich cał kiem sporo).
Obsł uga restauracji jest bardzo nieprzyjazna, zł a, z wyją tkiem gł ó wnego kelnera - starszego chudego mę ż czyzny w okularach. Był bardzo sł odki i rozmowny.
Nie był o animacji, któ ra z jakiegoś powodu został a wskazana na stronie w opisie hotelu!
Wszystko inne w hotelu był o dobre.
I o przyjemnym. Morze w pobliż u hotelu: wspaniał e! Wspaniał y! Czysty! Przezroczysty! Ciepł y! Spokojna! Z pł askim piaszczystym dnem! Moim zdaniem najlepsze morze.
Tak jak
Lubisz
• 5
Wyjazd z Miń ska o 8:20. Przylot do Larnaki o 11:10. Dł uga kontrola paszportowa na lotnisku (naraz przyleciał o kilka samolotó w). O 12:10 był em w autobusie transferowym. Wyjechaliś my okoł o 13:00. Nasz hotel był ostatnim na trasie. Przyjechaliś my okoł o 14:20.
… Już ▾
Wyjazd z Miń ska o 8:20. Przylot do Larnaki o 11:10. Dł uga kontrola paszportowa na lotnisku (naraz przyleciał o kilka samolotó w). O 12:10 był em w autobusie transferowym. Wyjechaliś my okoł o 13:00. Nasz hotel był ostatnim na trasie. Przyjechaliś my okoł o 14:20. Po wejś ciu do hotelu przywitał mnie kierownik hotelu. Bardzo mił a dziewczyna (Rosjanka). Generalnie na recepcji nie ma problemó w z ję zykiem rosyjskim, wszyscy, któ rych spotkał em, mó wili po rosyjsku. Osada przebiegł a szybko. Pokó j na 1 pię trze. Wszystko nowe (meble, poś ciel, hydraulika). W pokoju szafa, dwa ł ó ż ka, fotel-sofa, stó ł , krzesł o, lustro, ogromny telewizor z pł askim ekranem, kilka szafek nocnych, telefon, sejf, balkon. Na balkonie stó ł i dwa krzesł a, urzą dzenie do suszenia ubrań . Hotel posiada dwa baseny. W pobliż u basenó w znajdują się fajne leż aki, parasole też . Krzesł a i sofy na tarasie też są fajne. Wnę trze i fasada hotelu są bardzo nowoczesne. To wszystko na razie, w kolejnej recenzji napiszę o jedzeniu i obsł udze.
Tak jak
Lubisz
• 9
Jestem w tym hotelu już drugi dzień , trafił am tu przypadkiem na dwa dni, bo nasz hotel był przeł adowany i do tego zostaliś my wysł ani. , piasek i czysta woda! fakt, ż e to trzecia linia jak wskazano w opis hotelu, nie zgadzam się , ale moż e po Turcji i Egipcie jesteś my przyzwyczajeni do tego, ż e jeś li druga linia to jedź i jedź.
… Już ▾
Jestem w tym hotelu już drugi dzień , trafił am tu przypadkiem na dwa dni, bo nasz hotel był przeł adowany i do tego zostaliś my wysł ani. , piasek i czysta woda! fakt, ż e to trzecia linia jak wskazano w opis hotelu, nie zgadzam się , ale moż e po Turcji i Egipcie jesteś my przyzwyczajeni do tego, ż e jeś li druga linia to jedź i jedź.....Terytorium mał e, ale bardzo czyste i przytulne. nieduż o jedzenia, ale gł odu nie bę dziecie, wszystko pyszne, moż e trochę monotonia, ale znowu powtarzam, to nie jest Egipt. Posprzą taliś my dwa razy (był o to 2 dni tu przyjechaliś my), bardzo duż o kafejek i restauracje w cał ej okolicy, nawet McDonald's są supermarkety itp. , wię c oceniam to bardzo dobrze))))))
Tak jak
Lubisz
• 3