Uwielbiał em widok z hotelu, zachody sł oń ca itp. Naprawdę fajne.
Wszystko inne to smutek.
Zaczę ł o się od tego, ż e przyjechaliś my do hotelu o 6 rano (był taki lot), poprosiliś my nas o osiedlenie się z dwó jką dzieci i cię ż arną ż oną , kazano nam czekać do 12 w poł udnie.
Potem poprosili o 50 dolaró w z pokoju (a my mieliś my ich 3) i od razu się osiedlili.
Pokó j był normalny jak na 4 gwiazdki, ale kiedy weszliś my pod prysznic, zobaczyliś my ś wiatł o, wszę dzie są porę cze dla niepeł nosprawnych, ś mierdzi wybielaczem i nie ma kabiny prysznicowej (swoją drogą hotel ma 5 gwiazdek, Jeś li to).
Ogó lnie pogodziliś my się , poszliś my na spacer:
Personel jest bardzo niegrzeczny i patrzy z gó ry na wszystkich goś ci.
- jedzenie jest jak w zwykł ej jadalni (chociaż drogie napoje są nalewane bez pytania)
- czystoś ć pozostawia wiele do ż yczenia (Egipt odpoczywa)
- program show jest do bani.
- na plaż y nie ma miejsc.
W Spa pracują tylko normalni faceci.
Có ż , wtedy zaczę ł o się najciekawsze ...
Drugiego dnia odpoczynku, w nocy, po sł ownej potyczce z obsł ugą w recepcji (nikt z nikim nie walczył i niczego nie zł amał ) zostaliś my wyeksmitowani!!!!
Tak, z cię ż arną ż oną , dwó jką dzieci i teś ciową.
Wyjaś nili, ż e obrazili swojego kierownika (nikt nie wspomniał o naszej godnoś ci).
Przenieś li nas na 3 gwiazdki (takiej usł ugi jeszcze nie widzieliś my).
Có ż , to osobna rozmowa z lokalnym organizatorem wycieczek!!!
Ogó lnie chł opaki, jeszcze dł ugo mogę pisać , ale zanim zapł acisz im duż o pienię dzy, zastanó w się dobrze !!!
Polecamy hotel z tej samej zatoki „Sammara”, do któ rej pó ź niej się przeprowadziliś my, dzię ki staraniom Join up.
Generalnie jest to minimalna recenzja, o któ rej moż na dł ugo pisać )
Szkoda dla wł aś ciciela, któ ry zainwestował w ten hotel duż o pienię dzy, tak daleko nie zajdziecie!! ! ((((
Moja recenzja jest dł uga, ale mó wię też o wszystkim i szczegó ł ach. Każ dy ma swó j punkt widzenia i opinię , ale mó wię o mojej sytuacji.
1. Nie zwró cono uwagi na miesią c miodowy, nawet nie gratulowali ustnie (jedyne są czerwone poszewki na poduszki i prześ cieradł a)
2. Pokó j był z czę ś ciowym widokiem na morze, mimo ż e zapł aciliś my za widok na morze! Z tej okazji zwró ciliś my się do recepcji, dł ugo nam udowadniali, ż e to jest widok na morze, a na koniec powiedziano nam: „Weź to, co masz, albo odejdź ”. Komunikował się z nami w recepcji Sahin (Sahin) Mę ż czyzna zachowywał się obrzydliwie, zaczą ł przeklinać z nami, podejś ć do siebie i powiedzieć nam, jakimi okropnymi ludź mi jesteś my, ponieważ chcemy nasz numer! W koń cu i tak niczego nie osią gnę liś my.
Skomunikowaliś my się z administratorem, z kierownikiem sztafety goś cinnej i z przedstawicielem Anekstur (pó ź niej napisaliś my skargę , na któ rą nikt nie odpowiedział! ). Nie prosiliś my o ż adne ustę pstwa, a jedynie za to, za co zapł aciliś my (swoją drogą , standardy widokowe na lą d mają też widok na morze). I wszyscy jednogł oś nie powiedzieli, ż e recepcja ma swó j system, swoje zasady i nikt nie ma na to wpł ywu! W porzą dku? ! Jakaś mafia! Widzę to po raz pierwszy! Powiedzieli, ż e jakbyś nie lubił cię na przyję ciu, nawet nie uderzyliby palcem w palec i staliby na miejscu.
Nie polecam brania widoku na morze w tym hotelu! W każ dym razie morze zobaczycie, bo hotel jest na pó ł wyspie, po prostu nie ma sensu. Dla siebie nie rozró ż niają standardu z widokiem na morze i bez, dla nich to tylko standard. Oczywiś cie niczego nie narzucam, ale takie sytuacje psują wraż enie nie tylko o osobie, ale o cał ym hotelu jako cał oś ci!
Obiecał em sobie, ż e opowiem wszystkim o tej sytuacji, aby ocalić resztę ! Hotel zdaje sobie sprawę z tej sytuacji, czytał em też wiele recenzji o podobnych problemach, ale nie zdradził em wagi. Wiele osó b o tym pisze, ale hotel nic z tym nie robi, co czyni tę osobę praktycznie niezniszczalną i daje mu wszystkie karty do robienia, co chce. Mam nadzieję , ż e tym razem hotele zwró cą na to uwagę i bę dą na tyle profesjonalne, aby naprawić tę sytuację . Na pewno tu nie wró cimy, ale przynajmniej dla kolejnych wczasowiczó w.
3. Turcy mają pierwszeń stwo. Dostają najlepsze numery, muzyka jest w wię kszoś ci turecka, są serwowane w kolejkach jako pierwsze, zwracają na siebie wię kszą uwagę . To naprawdę minus w Bodrum, Marmaris i Fathiye. Nawet prawie wszyscy pracownicy mó wią tylko po turecku, wię kszoś ć nie zna angielskiego, a ja nie mó wię po rosyjsku.
4. Sam hotel jest bardzo dobry!
Ogromny teren, dł uga plaż a, mił a i uprzejma obsł uga, pyszne jedzenie, ale powtarzalne, fajne pokazy (od 22:00 na scenie), importowany alkohol w lobby barze (Jack Daniels whisky, Baileys, Jameson itp. ), ale inne bary w okolicy mają tylko lokalny alkohol.
5. Jedzenie jest pyszne nie tylko w gł ó wnej restauracji, ale takż e we wszystkich barach z przeką skami. Wszystko jest umiarkowanie sł one, z przyprawami, nie był o nic ś wież ego. Gł ó wna restauracja miał a krewetki, raki, dorado, ś wież e pomarań cze. Polecam spró bować buł ek z kurczaka w meksykań skim barze z przeką skami.
6. Rozrywka. Na basenie gł ó wnym zaplanowana aktywnoś ć : poranne ć wiczenia, aqua aerobik (2 razy), siatkó wka wodna, rzutki, lody, zimne napoje, gry muzyczne, taniec animatoró w. Jednym sł owem zabawa. Plaż e i inne baseny są znacznie spokojniejsze. Tam prawie nie istnieje. Każ dego wieczoru o godzinie 23:00 w barze Sunrise moż na posł uchać muzyki na ż ywo.
O 21:00 na scenie odbywa się mini dyskoteka dla dzieci, a potem koncert zaczyna się o 22:00 (są w wię kszoś ci niesamowite). Ale czas nie zawsze odpowiada, czasem coś jest napisane, ż e bę dzie, ale tak nie jest. Harmonogram jest bardziej spontaniczny.
7. Morze jest ciepł e, czyste, duż o ryb. Plaż a jest dł uga, ale wą ska, miejscami wystarczy miejsca tylko na jeden rzą d leż akó w, a wtedy przejś cie jest prawie niemoż liwe. Najfajniejsza plaż a w pobliż u hotelu Lujo. Ale jest ogromny problem! Ludzie wstają bardzo wcześ nie i zajmują miejsca z rę cznikami! Zajmijcie i na plaż y i przy basenie sami i wy ludzie i wyjedź cie, a miejsce dla innych jest zaję te. Stanowisko: Niech tak bę dzie! ”. Czasami ludzie przychodzą tylko wieczorem, ale miejsce był o dla niego cał y dzień . Czasami po prostu jadą na wycieczkę , przyjeż dż ają i wszystko gotowe. A zabawne jest to, ż e wszę dzie obowią zuje zasada, ż e rę cznik trwa dł uż ej niż godzinę i nie ma na co się wspią ć.
Ale nic z tym nie robią , a jeś li zapytasz o to jakiegokolwiek pracownika, powiedzą : „Wiem, ale nic nie mogę zrobić ”. Najgorsze jest to, ż e ludzie, któ rzy tego nie zrobili, też zaczynają , bo inaczej po prostu nie dostaniesz miejsca. Morał jest taki, ż e w koń cu wakacje zamieniają się w cią gł ą przygodę i polowanie na wolne miejsce przynajmniej gdzieś.
8. Wszystkie restauracje Alacarte są dobre. Fajnie, ż e moż na odwiedzić wszystkie 5 sztuk + ś niadanie zupeł nie za darmo. Najfajniejsza jest Vira (ryba). Jest pysznie, pię knie, a ryby moż na karmić w morzu (tam też morze)). Musisz zarezerwować restaurację tego samego dnia. A im szybciej, tym lepiej. Miejsce jest szybko rozbierane. Rezerwacja otwiera się o 9:00, ale lepiej przyjś ć wcześ niej. Zawsze jest duż a linia. Fajnie, ż e moż esz odwiedzić wszystkie 5 restauracji, ale z drugiej strony moż esz stać w kolejce duż o czasu, a gdy przyjdzie Twoja kolej, miejsca moż e nie być i po prostu wychodzisz z niczym. Ty decydujesz.
9. Ś wietny personel! W hotelu są zaró wno ź li, jak i dobrzy ludzie. Ta zasada obowią zuje nie tylko w prawdziwym ż yciu. Każ da rodzina ma swoją czarną owcę ! Zacznijmy od relacji z goś ć mi. Administrator. Gdy pojawił się problem z numerem, ostatecznie skierowano nas do recepcjonistki z goś cinnoś ci (nie pamię tam nazwiska). Pró bował a chronić Shaheena (recepcja), to nas naprawdę wkurzył o! Był a dla nas bardzo uprzejma, ale w koń cu zdaliś my sobie sprawę , ż e pró buje nas tylko uspokoić , ale nic nie zrobił a. Wszystko, co jej powiedzieliś my, szł o jednym uchem, a drugim. Naprawdę są jak mafia! Nie akceptują swoich bł ę dó w, po prostu się bronią . To wł aś nie sprawia, ż e hotel jest niski.
Ale chcemy dodać dobre sł owo dla Ali! Pracuje ró wnież w hotelarstwie. Mó wi po rosyjsku, wię c starał się zrobić wszystko, co w jego mocy, aby naprawić sytuację (przynajmniej nasz stosunek do niej).
Pomó gł nam z PCR, wydrukował wszystko, czego potrzebowaliś my, był w stał ym kontakcie, zawsze pytał , czy wszystko jest w porzą dku, nawet po przyjeź dzie do domu pytał , czy wszystko jest w porzą dku! Powinniś my wspierać i ż yczyć rozwoju takim ludziom! Nastę pny, ok, chciał bym powiedzieć , ż e to Samir. Pracuje w spa! Jest po prostu niesamowitą osobą . Bardzo uprzejmy, pomocny. Masaż e robimy w każ dym hotelu, ale zrobił wszystko, ż eby był o tu jak najlepiej! Wszystkie pragnienia brane pod uwagę ! Zwykle po masaż u nie są już tobą zainteresowani, ale on był bardzo przyjazny! Za każ dym razem, gdy nas widział , zatrzymywał się , ż eby po przyjacielsku porozmawiać , nieustannie interesował się naszym odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem. Widział w nas nie tylko klientó w, ale i przyjació ł ! Zabierał nas nawet w miejsca na plaż y, kiedy nie mieliś my czasu. Tylko ogromny szacunek i lubię ! I ostatni mał y czł owiek, ale nie mniej waż ny - Nastya, przedstawicielka Anekstur.
Ona też weszł a w naszą sytuację i pró bował a zrobić wszystko, co w jej mocy! Jest ś wietna i profesjonalna! Chł opaki w barze w holu iw restauracji byli bardzo uprzejmi i przyjaź ni, animatorzy też!
Byliś my w Orka Lotus w Marmaris przed przyjazdem do La Blanche. Mieli te same informacje, ale poprosili nas, abyś my poczekali (co na począ tku nam się nie podobał o, ponieważ wszyscy byli już zameldowani), ale bardzo dobrze przygotowali nasz pokó j! Poprawili pokó j, wszystko był o udekorowane w pokoju, napoje, sł odycze, owoce, wszystko był o w peł ni. To wł aś nie robią profesjonaliś ci! Szacunek! Ich polityka brzmi: „Klient ma zawsze rację ”.
Chodzi o to, ż e nie prosiliś my La Blanche o przysł ugę , a tylko o to, za co zapł aciliś my!
Ogó lne wraż enie hotelu jest dobre! ) Ale pierwszy dzień był wyraź nie zepsuty!
Jeś li w restauracji za jedzeniem stoi stado, w któ rym jest matka z letnim dzieckiem na rę kach i przyszedł Turek, Turek podawany jest poza kolejnoś cią . Podobna sytuacja z dostawą samochodó w cię ż arowych. matka z dwó jką dzieci prosi o wychowanie, on zabiera 35-letniego Turka, a matka z dzieckiem idzie na piechotę . Nie zwró cilibyś my na to uwagi, gdyby nie incydent z rana 10.07. 2021, w przeddzień naszego wyjazdu. Od 07.07. W 2021 przybył o wielu goś ci. w tym Turkó w. Poszliś my na plaż ę wcześ nie, o szó stej, potem poszliś my i czekaliś my, aż pracownicy restauracji spó ź nią się.15-20 minut, aby wyjś ć i dać wam 2 pomidory. ale coś kazał o nam się zmieniać . Nie wyszliś my z ł ó ż ek i poszliś my do baru jeden po drugim.
10 lipca 2021 wyszliś my nad morze o 6 rano, wzię liś my ł ó ż ka, kupiliś my 2 razy i postanowiliś my iś ć razem na ś niadanie. Sytuacja się nie zmienił a, 7 godzin temu są warzywa, jogurt to mleko itd. i ż adnych pracownikó w.
Wracają c na plaż ę , zobaczyliś my, ż e nie ma przemó wień i po prostu...Podeszliś my do lokalnej sprzą taczki, któ ra wczoraj dobrze mó wił a i rozumiał a po angielsku, a dziś zapomniał a. Dał nam rzeczy, motywują c gazetę , ż e okoł o 8 lat. 30 minut. wszystkie rę czniki z plaż y muszą zostać usunię te. Ale po pierwsze - nie był a godzina 8, a po drugie na plaż y prawie wszystkie lidaki są zaję te. Chciał em poł ą czyć powó d, ale jego nazwisko został o zapomniane przez wszystkich, któ rzy tam pracują . Zadzwoniliś my do administratora, ponieważ nie wzią ł ż adnych rę cznikó w, któ re tam leż ał y. Podczas rozmowy z administratorem chyba przepraszam, co powiedział po prostu, bo mó wią c, nie otrzymaliś my ż adnych wystą pień.
Był em bardzo zdenerwowany, ż e czł owiek idą cy z miotł ą i ł opatą mó gł wyrzucić twoje rzeczy. Powó d był bardzo prosty. Turcy chcieli odpoczą ć na tych ł ó ż kach, a on im to zrobił . Administrator to puste miejsce. Powiedziawszy to, znają sytuację , ale nic nie mogą zrobić.
Potem pytam, czy pisalibyś my, ale dodają c, ż e jeszcze wyjeż dż asz. Kiedy zaczę liś my rozmawiać i mó wić mu, ż e hotel nie pasuje na 5 gwiazdek, ż e jest brudno, ż e twoje rzeczy moż e wyrzucić woź ny, jak myś lisz, jak ci odpowiedział … „MY TO WIEMY, ale nikt nie cią gną ł ty tutaj Ludzie pł acą , jeś li nie ty, to ktoś inny przyjdzie i niczego nie zmienimy.
Ludzie na plaż y ró wnież trafiali do tego hotelu w podobnych sytuacjach. Tu Turcy chę tnie biorą Cię pod nogi, woź ny decyduje gdzie leż eć i kiedy rzucić swoje rzeczy. A ł ó ż ka, któ re wzią ł dla Turkó w, był y puste do godziny 11-tej. W pobliż u był a kobieta, któ ra wł aś nie przybył a z dwó jką dzieci, siedzą c na piasku nad morzem, ponieważ nie mogł a dostać ł ó ż ka. Nigdy nie powiedziano nam nazwiska sprzą tacza.
Jeś li chcesz, aby woź ny pokierował twoim odpoczynkiem i umył się pod prysznicem z zasł oną z ceraty - to do hotelu.
Cał kowite lekceważ enie przez administrację hotelu kwestii problematycznych.
Dojenie pienię dzy i poję cie jakoś ci usł ug tam nie istnieje.
R. S. Kiedy zapytaliś my, w jakim ję zyku moż emy mó wić w hotelu, doradzono nam, abyś my nauczyli się tureckiego.
Terytorium, morze to nic, ale nie chcę ich z takim nastawieniem do wczasowiczó w. Niech zaakceptują naró d Republiki Turcji. Nie przyjadę nie do tego hotelu, ale do Turcji. Napiszę recenzje na wszystkich stronach.
Chcę zapomnieć o tym hotelu jak o zł ym ś nie.
Pierwsze negatywne wraż enie był o w gł ó wnej restauracji hotelu - personel w punkcie dystrybucji w ogó le nie widuje osó b rosyjskoję zycznych. Każ da inna osoba moż e przyjś ć do lady i dostać upragnione danie bez kolejki z uś miechem i ż yczeniem mił ego dnia.
Pokoje, sprzą tanie nie pozostawia nic do ż yczenia, upuś cił em telefon za ł ó ż ko, musiał em go przesuną ć i zobaczyć cał ą historię hotelu od jego powstania.
Sprzą tanie terenu zaczyna się o 10:30, kiedy odpoczywasz na leż aku, zamiatają piasek wokó ł twoich stó p (podczas snu) i czoł gają się pod leż akiem z mopem z nieszczę ś liwym wyglą dem.
Ale to nie jest najbardziej nieprzyjemne. Pienią dze został y skradzione z pokoju i był y w torbie i na nocnym stoliku. Kierownictwo hotelu stwierdził o, ż e odpowiada tylko za kosztownoś ci w sejfie i wyrzucił o nas na wszelkie moż liwe sposoby, nawet gdy wezwaliś my policję . Oficjalne stanowisko jest takie, ż e to twoja wina, ż e zostawił eś kosztownoś ci w pokoju. Jak to w ogó le jest? Czy powinienem schować wszystkie moje torby w sejfie? Moż e też ubrania?
Kradzież zauważ ono od razu, tak się zł oż ył o, ż e wieczorem przeliczyli pienią dze i ukryli je w torbie w szafce nocnej, nastę pnego dnia po umyciu zabrali torbę z szafki nocnej i jak ją otworzyli, jeden rachunek był zaginiony. Natychmiast zwró ciliś my się do kierownictwa hotelu, był o dla nas oczywiste, kto moż e wzią ć pienią dze. Ale nie ma przywó dztwa, w inny sposó b zadecydowali o roju i wą tpili w to, ż e mamy pienią dze iw ogó le, ż e mó wimy prawdę .
Tak upokarzają cej postawy nie widzieliś my w ż adnym hotelu w Turcji iw ogó le w innych krajach.
Dodam do usł ugi, ż e musisz zarezerwować restaurację a la carte, musisz mieć czas, aby podejś ć do stoł u relacji z goś ć mi od 08:00 do 9:00, co zrobiliś my, ale nie zdą ż yliś my się podpisać w gó rę , wszystko był o zaplanowane, w ó smy dzień odpoczynku, cierpliwoś ć pę kł a, zaczę liś my mieć pretensje do takiego zamó wienia i - och, cud! Stó ł został znaleziony. Okazuje się , ż e chociaż jesteś spokojną , adekwatną osobą , nikt się o ciebie nie troszczy, gdy tylko zaczniesz podnosić gł os, stajesz się widoczny.
Co wię cej, jedyny normalny bar w hotelu znajduje się w lobby. Podano nam tequilę z cytryną i szklankę pię knie posypaną solą . Był wyszczerbiony, co nie był o widoczne pod solą , w wyniku ogromnego rozcię cia na wardze.
Kró tko mó wią c, nie polecam. Mogli mnie zmusić do napisania recenzji, nie chcę , ż eby nasi rodacy wydawali pienią dze na wakacje tak bezskutecznie jak my.
Umieszczono nas w pokoju na pierwszym pię trze. Pokó j dla osó b niepeł nosprawnych. Prysznic wyglą da jak prysznic szpitalny i to w szpitalu stanowym. Wyjś cie na balkon nie jest realistyczne, okropny zapach publicznej toalety. Administrator nawet nie chciał się komunikować , trzeba był o na niego czekać . Zmienili nasz pokó j na trzecim pię trze. Jedno ł ó ż ko jest jak w spiż arni lub korytarzu tuż obok drzwi wejś ciowych, jest roleta wychodzą ca na wspó lny korytarz, co poprawia sł yszalnoś ć . Balkon wychodzi na dach bezpoś rednio na to samo skrzydł o z numerami, T, oknami na okna. Ale przynajmniej nie ma okropnego zapachu kał u. Ale absolutnie nie warte swojej ceny. Zarezerwowane z sześ ciomiesię cznym wyprzedzeniem. Administrator komunikuje się z niechę cią . Zdję cie w zał ą czeniu.
Goś cie to gł ó wnie Turcy!! !
Kró tko:
Hotel jest stary, brudny, zaniedbany, zuż yty. 5 gwiazdek? Maks. - 3.
Personel jest odmroż ony, Ukraiń có w nie widzi wprost. Wszyscy i wszystko jest ignorowane.
Najważ niejsze - SKRADZIONE PIENIĄ DZE z pokoju. Dzieci miał y w plecakach kieszonkowe. Ukradli go dwukrotnie: pierwsze 20 $, drugie - 150 $! 150 został o skradzionych z ró ż nych plecakó w.
Zwró ciliś my się do kierownictwa - pró bowali nas wykopać . Zadzwoniliś my na policję ! Wynik to „0”.
Ich sł owa:
- wysł aliś my oś wiadczenie do prokuratury - czekaj na odpowiedź !
Chociaż rozwią ż problem - 30 minut! Zadzwoń do obsł ugi i porozmawiaj z ochroną .
Nie. To cał kiem proste!
Naprawdę czekam, aż wyjedziemy.
Dyrektor generalny to czysta szumowina. Powiedział , ż e to twó j problem. Hotel nie ponosi odpowiedzialnoś ci!
Terytorium - wszystko wyschł o! Zieloni nie są przycinane.
Pokoje nie są sprzą tane…
Przyjaciele uwierzcie mi, za te pienią dze znajdziecie coś lepszego.
Kompletny DOBRZE!
Hotel wkró tce zostanie zamknię ty! (moż e)
PS AnexTour, dlaczego oferujecie ten hotel Ukraiń com? ! Wiesz (beze mnie), co to za gó wniany hotel! ! !
Osiedlili się szybko, choć dali pienią dze na recepcji i prosili o dobry pokó j, zasiedlili się jeszcze gorzej niż ci, któ rzy nie dali pienię dzy. Naprzeciw dziesią tki okien, gł ę bokie do pasa przegrody mię dzy balkonami, siedzisz na balkonie jak na arenie.
Po godzinie 9 trudno znaleź ć miejsce nad morzem, czasem jest to nierealne. W niektó rych prysznicach na plaż y woda kapie!
Jedzenie jest ś wież e, smaczne, z wyją tkiem stale rozgotowanych ryb, produkty dobre, ale wybó r na 5*indyka jest bardzo skromny. Na obiad podają tylko pó ł torej godziny, od 12-30 do 14 czę sto są kruche i dł ugie kolejki do sał atek.
Do windy mogą wejś ć.2 osoby, Turcy wyskakują jak z kolonii trę dowatych jeś li wię cej. Sł owian to nie obchodzi. Ale czasami trzeba dł ugo czekać na windę , schody są zamknię te!
Woda pod prysznicem pachnie, co wskazuje, ż e jest po prostu odfiltrowana z zanieczyszczeń , a mycie nią zę bó w jest obrzydliwe, my uż ywamy wody butelkowanej.
Spa - jedna nazwa, hammam to ciepł e pomieszczenie, sauna jest ustawiona na 60 stopni, naprawdę nie da się ogrzać . Poprosili o podwyż szenie temperatury, powiedzieli, ż e to dla nich zwyczajowe. Bardzo rozczarowany tym.
Po butelce piwa, szczegó lnie wieczorem, mę czy Cię wspinaczka z plaż y pod gó rę .
Sprzą tanie jest normalne, minibar jest dobry, pokoje mają.3-4 punkty, a nie w temacie ogromne lustra w pokojach tuż przed ł ó ż kami.
Dobra cukiernia do 23:00, prawdziwa whisky, inne mocne drinki to rzadkie gó wno.
W pobliż u nie ma gdzie chodzić , po prostu trzeba iś ć . Coś mi się w hotelu podobał o, coś mi się nie podobał o, ale nie przyjedziemy ponownie, za te pienią dze są lepsze opcje.
Reszta jest generalnie wygodna, z wyją tkiem kilku mieszkań có w dawnego szufelka ze swoimi preferencjami muzycznymi, któ re narzucają wszystkim innym. Podobno regulamin hotelu powinien ograniczać gł oś ne korzystanie z wł asnej muzyki w miejscach publicznych – plaż a, restauracja itp.
Z minusó w - ten pokó j, a zwł aszcza ł azienka, dywan to nie pierwsza ś wież oś ć i sztuczne kwiaty na korytarzach. Pierwsze wraż enie po rozliczeniu był o bardzo negatywne, ale w trakcie odpoczynku na nomen przestał o zwracać uwagę .