Hotel był szokują cy. To był szok estetyczny i emocjonalny. Widać , ż e wszystko robi się z mił oś ci do siebie. To nie jest hotel. to jest dom. Wł aś ciciel zrobił wszystko dla siebie, swojej ukochanej. Starannie, gustownie, biorą c pod uwagę każ dy drobiazg, któ ry znajduje się mię dzy koniecznoś cią a luksusem. Ż adnej pompatycznoś ci. Wszę dzie i we wszystkim elegancki luksus. Wchodzą c do hali, nie znajdują c skaz w wystroju zewnę trznym, nie znajdują c roszczeń do obsł ugi, czekasz na brudną sztuczkę w pokoju. Nie czekaj!!! ! ! Wykł adzina dź wię kochł onna, ciepł a woda, najwygodniejsze materace na ł ó ż ku, wysokiej jakoś ci poś ciel, rę czniki, ż ele, mydł a, materiał y uż yte do dekoracji pokoju, nie dają najmniejszych szans na alergie, niewygodny sen i inne niedogodnoś ci.
Energia komfortu był a ró wnież obecna podczas ś niadania. Nienaganne obrusy, serwetki, polerowane sztuć ce. Ś niadanie był o absolutnie pomocne. Mini bufet. Na nim tego ranka był y: dwa rodzaje herbaty, dwa rodzaje kawy, ciepł a woda, zimna woda, dwa rodzaje soku, pię ć rodzajó w buł ek, trzy rodzaje chleba, ryba zapiekana z warzywami, lekko solony ł osoś , ś ledź , cztery rodzaje sera, dwa rodzaje twarogu, ś wież e warzywa, trzy rodzaje sał atek ze ś wież ych warzyw, cztery rodzaje sał atek z sosami majonezowymi, naleś niki z twarogiem, masł o, bakalie, orzechy, ś wież e owoce, cztery rodzaje wypiekó w, masł o. Omlet nie leż ał tam z miną wycień czonego wę drowca. Omlet został przygotowany specjalnie dla nas na nasze zamó wienie. Bez dodatkowych opł at za przygotowanie najś wież szego omletu. Biorą c pod uwagę specyfikę hotelu, trzeba zrozumieć , ż e kieł basek i wczorajszych paró wek smaż onych dzisiaj nie podaje się tu na ś niadanie.
Personel - pozornie surowi, ale ż yczliwi ludzie. Nasze zameldowanie był o o 2 w nocy. Powitany bez uś miechu, ale przyjaź nie. Na wszystkie pytania (gdzie moż na teraz, wł aś nie teraz, o drugiej w nocy zjeś ć dobry posił ek, zasugerowali placó wkę , w któ rej jedliś my w nocy i jedliś my nastę pnego dnia. Zapytani, jak dojechać pod adres, pokazał em na mapie, powiedział em, wyjaś nił em. ) Tj. praca dla klienta.
Hotel jest naprawdę wyż szy niż.5+ pod wzglę dem zawartoś ci wewnę trznej, wystroju, czystoś ci, dokł adnoś ci, stosunku do klienta.
Mogę to jednoznacznie powiedzieć .
Dla tych, któ rzy zadają mi pytanie, odpowiadam, był em w: Wietnamie, Kambodż y, Chinach, Indiach, Emiratach, Izraelu, Ameryce (wyspa, kontynent), Meksyku, Wę grzech, Grecji, Serbii, Rumunii, Maroku, Wł oszech, Czechach , Szwajcaria.