Meble zaró wno w holu, jak iw restauracji wydają się marne. W hotelu panuje nieprzyjemny zapach.
Osobno gł ó wna restauracja: niewygodne zakwaterowanie, brak moż liwoś ci narzucenia się (ale to są ś rodki kwarantanny). Asortyment jest bardzo ubogi, wszystko ma specyficzny smak, nawet mió d w plastrach. Bardzo kochamy turecką herbatę , powinna być bogata, mocna, cierpka. Ale oto wczorajsze liś cie herbaty. Na dzisiejszy obiad był y tylko dwa rodzaje mię sa: stek woł owy z grzybami i szaszł yki z indyka. Duż o owocó w, sł odyczy też (tu nie ma reklamacji). Sala, w któ rej moż na napić się herbaty i kawy, zapeł nia się ciastami dopiero po godzinie 16.00.
Plaż a jest dobra, czysta, duż a, duż o leż akó w, wygodne molo.
Osobna historia z restauracją a La Carte, do któ rej dzisiaj nie dotarliś my z powodu przeoczenia relacji z goś ć mi. Po prostu nie umieś cił a nas na swojej liś cie goś ci. A tak przy okazji, nie pomogł o to w rozwią zaniu ani jednej sprawy, choć to jest jego gł ó wna funkcja. Na wszystkie pytania ma jedną odpowiedź : „Sł yszał em cię ” i tyle. Po raz pierwszy spotkaliś my się z taką nieuprzejmoś cią ze strony goś cia. Obsł uga zasł uguje na pochwał ę i szacunek.
Ogó lnie hotel zasł uguje na 3 punkty na 5. Z dziewię ciu dni naszego pobytu dwa był y zepsute. . . Poprzednim razem byliś my w Granadzie Luxury Beach, któ ra jest 200 razy chł odniejsza.
Za tę cenę moż na znaleź ć coś lepszego.
A teraz o minusach… najwię kszym z nich jest chamski przedstawiciel Anex w hotelu o nazwie Islam! Otó ż okazał o się , ż e nie przyszliś my na poranne spotkanie ze wzglę du na obiektywne okolicznoś ci, po czym skontaktował się ze mną telefonicznie i poprosił o przyjś cie na przyję cie z cał ą rodziną . Znowu z przyczyn obiektywnych przyszedł em na spotkanie z jednym mł odszym dzieckiem, któ re nie chciał o siedzieć spokojnie, przedstawiciel Anex zaczą ł być niegrzeczny i podnosić gł os, na moje komentarze powiedział , ż e mogę być wolny! W przyszł oś ci reszta był a w dobrym stanie do wyjazdu.
Wyjazd mieliś my o 8.00, dowiedzieliś my się o tym w recepcji o 21.00 iw obecnoś ci tego samego islamu odmó wiliś my generalnego transferu i zamó wiliś my taksó wkę w hotelu. Rano zgodnie z oczekiwaniami hotel dostarczył nam taksó wkę o 4.10. Po przylocie na lotnisko okazał o się , ż e nasz lot był opó ź niony najpierw o 10.30, a potem o 14.00. Oczywiś cie nie mogliś my się zarejestrować . Na lotnisku nie był o absolutnie gdzie usią ś ć . Był o tylko 12 osó b takich jak my (wszyscy przyjechali taksó wką ). Kiedy pró bował em skontaktować się z islamem, okazał o się , ż e wł aś nie mnie zablokował . Oto taka usł uga!
Przedstawiciel Azura, nie znają c zasad przewozu pasaż eró w reprezentowanej przez siebie firmy (powiedział , ż e to my sami jesteś my winni, mó wią , ż e przyjechaliś my bez opieki) zaproponował nam pozostanie z dzieć mi na podł odze na lotnisku. Komunikują c się z przedstawicielami "Chodź my z nami" dowiedział em się , ż e hotel i przedstawiciel Anex o godzinie 4.00 wiedzieli o opó ź nieniu lotu. Wtedy pojawia się pytanie, z jakim przeraż eniem hotel wysł ał nas na lotnisko z dzieć mi o 4.10, wiedzą c o opó ź nieniu lotu?
Bardzo wraż liwy i uważ ny personel, każ dy problem jest rozwią zywany bardzo szybko i bez problemó w. Codziennie dziewczyna gra na pianinie w holu recepcyjnym. O pię knie hotelu myś lę , ż e nie ma co pisać . Czystoś ć i porzą dek nie tylko w pokojach, ale w cał ym. Pokoje są zadbane, czyste i pię kne. Klub nocny otwarty jest 3 razy w tygodniu. W sumie byliś my w 100% zadowoleni!
Na pewno pojedziemy tam nastę pnym razem.
Z minusó w - jak na 5 * mał y obszar. Nie ma wię cej wad.
Dla maksymalnej obiektywnoś ci powiem od razu, ż e w Turcji czę sto i zawsze wybieramy hotel z najlepszych. Przede wszystkim moja recenzja bę dzie oparta na poró wnaniu z hotelami, któ re odwiedził em, plus lub minus jego przedział cenowy.
Z dobrego:
1. Dobre pokoje.
Pokó j wyposaż ony w cał kiem dobre meble, ciekawe wnę trze. Nie standard, powiedział bym, wszystko nowe, czyste, pię kne.
Od począ tku byliś my zakwaterowani w pokoju, któ ry faktycznie znajdował się nad okapami kuchennymi, o czym od razu dowiedzieliś my się , mają c odpowiedni aromat.
Ale zwró ciliś my się do recepcji i nastę pnego dnia zostaliś my przeniesieni, za co administrator jest duż ym plusem do karmy.
2. Cukiernia.
Pyszna kawa, bardzo smacznie sł odka (nie przepadam za sł odyczami, ale utkał am to tak jak być powinno) i ciekawe europejskie wnę trze.
A teraz o najciekawszych...
Z cał ą powagą nie rozumiem archiwó w pozytywnych recenzji o hotelu. Nie wiem, czy ludzie byli kiedyś w najgorszej sytuacji, czy w ogó le nigdzie nie byli. Ale ci, któ rzy rozumieją , co dobre, myś lę , ż e nie powinni tu przychodzić . A oto dlaczego:
1. Terytorium.
Teren jest niewielki. Bardzo mał y. Ani trawnika, ani krzaka (2 palmy się nie liczą ; ). Wszystko jest zapakowane jedno na drugim, jak kilka w sł oiku. Basen nie jest duż y, nic specjalnego, kwadratowy z mostkiem. Chociaż nie, jest element luhari, w postaci leż akó w z pokrowcem, na ś rodku basenu, a luhari to opł ata 10 dolaró w/dzień . Wstyd jest prosty.
2. Plaż a.
Nie widzę treś ci do opisania - mó wi mi wszystko, co potwierdzam.
Zachó d sł oń ca z pontonu, na ś liskim mchu, nieoczyszczona drabina.
3. Kuchnia.
Kuchnia to w ogó le nic specjalnego. Nie był o owocó w morza, ł osoś był JEDYNY (za 11 dni! ). Menu się nie zmienia, zjesz to samo. Był y wprawdzie dobre dania, ale to, ż e po prostu nie da się jeś ć , też nie zmuszał o mnie do patrzenia. Na przykł ad grillowaną rybę podawano w noc turecką , ale nikt jej nie jadł , dosł ownie, leż ał a na stoł ach goś ci jako swego rodzaju element dekoracyjny.
4. Animacja.
Zastraszanie ludzi. Nieciekawa i amatorska. Nie wiem, gdzie o koncertach i przedstawieniach, o któ rych tutaj pisali, nas nie spotkali. Och, był a kolejna ż ał osna parodia imprezy z pianką . Kró tko mó wią c, biedni.
5. Alkohol.
O ile piliś my tu wodę , to prawdopodobnie nie piliś my w naszym ż yciu. Bo alkohol w najlepszym wypadku (! ) Rozcień czony wodą.5050. Menedż erowie zadzwonili, wyraź nie pokazali, zgodzili się , rzucili zdziwione spojrzenie, wyszli.
6. I najciekawsze - kradzież i bezpieczeń stwo.
Ukradli telefon.
Pewnego pię knego wieczoru usiedliś my wszyscy razem z naszymi Ukraiń cami (któ rzy, podobnie jak my, byli bezwstydnie oszukani, ż e ten hotel jest pię kny). I pewnego dnia – mę ż czyzna gubi telefon. Obecnych przeszukano, telefonu nie znaleziono. I nadeszł a godzina na wideo z kamer monitoringu. I co myś lisz? Dokł adnie obszar, w któ rym siedział mę ż czyzna, już bez telefonu, nie był zasł onię ty przez ż adną z kamer. „Zbieg okolicznoś ci? – Nie są dzę. ” Podejrzewam, ż e mę ż czyzna nie ukradł przypadkowo telefonu z miejsca niewidocznego na kamerach, zwł aszcza ż e telefony wszystkich obecnych zawsze leż ał y na stole. Administracja nie podję ł a ż adnych dział ań . Swoją drogą , nastę pnego dnia po naszym wyjeź dzie znikną ł kolejny telefon, takż e iPhone.
Jeś li chodzi o bezpieczeń stwo, to nie jedyna uwaga. Na ponton przyszli ludzie z innych hoteli, straż nicy to zobaczyli, nie zostali wyrzuceni, przyszli tureccy nastolatki, w ogó le brak bransoletek (prawdopodobnie miejscowych), reakcja był a taka sama.
Opowiedzieliś my tę historię kierownikowi, ale nic się nie zmienił o.
Tak wię c, drodzy przyjaciele. Nie polecam.
Duż ą wadą dla wczasowiczó w z mał ymi dzieć mi jest plaż a - zachó d sł oń ca nie jest wygodny, prawie niemoż liwy - talerz jest zalany wodą . Jest molo dla dorosł ych i starszych dzieci.
Animacja dla dzieci prawie nie istnieje, jest miniklub, ale nie pozostaje nic innego, jak pomalować koszulki za 10 USD i kilka banalnych zabaw i był o duż o dzieci, administracja musi podją ć pewne dział ania. Bardzo mał y basen dla dzieci.
Byliś my w poł owie sierpnia, wydawał o się , ż e przeprowadzka hotelu - ludzie są po prostu ciemni na tak mał ej powierzchni. O 9:00 nie ma już wolnych ł ó ż ek przy basenie!
Animacja dla dorosł ych też nie jest na najwyż szym poziomie.
W recenzji napisał em tylko to, co mi się nie podobał o. Wszystko inne jest cał kiem dobre!
Hotel rodzinny na relaksują ce wakacje.