W pokoju nie ma czajnika. Jeś li pozycjonowanie wynosi 4*, to musi być potwierdzone merytorycznie. Pokó j nie jest dź wię koszczelny. Byliś my w pokoju 32. Sł ychać był o każ de sł owo z są siedniego pokoju na 100%, wraż enie, ż e w ogó le nie ma ś ciany. Dyskomfort w obu pokojach. Goś cie pł acą pienią dze, aby odpoczą ć i nie sł yszeć każ dego dź wię ku z pokoju obok. Tak ł atwo to rozwią zać , ale nikomu to nie jest potrzebne, zgodnie z zasadą „ci goś cie pó jdą i tyle, inni przyjdą ”.
Wraż enia są okropne. Hotel po raz kolejny podnió sł cenę pokoju, a obsł uga jest poniż ej listwy przypodł ogowej. Hotel rozpada się na naszych oczach. Z takim sukcesem za 2 lata zamieni się w przydroż ną knajpkę .