We wrześ niu przyjechaliś my z synem i có rką.6 miesię cy na 3 tygodnie. Po tygodniu pobytu wyszliś my z dzieć mi po kolacji na otwarty taras-bar przez lobby. Dziecko został o umieszczone na kanapie. NAGLE KOT Wskoczył na sł upek i wysł ał odrzutowcem (oznaczył teren) BEZPOŚ REDNIO NA CÓ RKĘ . Jesteś my w szoku, krzyczy. Biegniemy do pielę gniarki, rozkł ada rę ce, mó wi umyj twarz. Melissę nazywamy z gestreleysh, ona też wykonuje bezradny gest.
Pł aczą c, zaniosł em có rkę do pokoju, aby zmyć ten ż rą cy mocz.
Wydawał o się , ż e wszystko się udał o i nastę pnego dnia zaczę liś my domagać się w recepcji poł ą czenia z kierownictwem hotelu. Ale za każ dym razem byliś my poł ą czeni z tym samym gestreleshnem. Melissa począ tkowo powiedział a, ż e wszystkie koty i koty są wywoż one z terytorium, ale po kilku dniach znaleź liś my dom dla kotó w, gdzie są karmione i pojone, pielę gnowane i pielę gnowane. Potem zaczę ł a mó wić , ż e… no tak, są koty, ale pokazujemy je weterynarzowi, każ dy ma ksią ż eczki ze szczepieniami. BÓ G! ! ! TAK BARDZO KŁ AMZĘ...!! ! ! Na zdję ciu kotka z Aqua baru. Idą tam i ż ebrzą o mię so, któ re smaż y się po obiedzie. Ludzie tam jedzą . Czy moż esz sobie wyobrazić sytuację ? ? Ż ADEN! ! ! absolutnie nikt nie izoluje kotó w od stoł ó w i ludzi. Nawiasem mó wią c, ten sam kot wskoczył na sł up oddzielają cy otwartą przestrzeń gł ó wnej restauracji od tarasu. To znaczy, gdy nie ma ludzi, kró lują koty.
Melissa zaczę ł a mó wić , ż e mają niesamowite warunki sanitarne. Znowu na zdję ciu widać piece, ś mieci i odpady ż ywnoś ciowe, nic nie jest zamknię te! !
Ostatnią pró bą przeprosin od kierownikó w hotelu był a rozmowa z goś ciem z relacji z goś ć mi, z któ rej powoli stoczył em się na podł ogę . Cytuję.
- A nie chodź my sobie wokoł o i nie mó wmy, czego od nas chcesz? Jeś li chcesz, zorganizujemy dla Ciebie transfer lub podwyż szenie standardu pokoju. No chodź , zaoferuj, a my o tym pomyś limy.
Nie zdoł ał em odpowiedzieć na to chamstwo: w tym czasie mó j najstarszy syn wymiotował w ł azience, a pó ź niej został przewieziony do szpitala i obję ty systemem. Diagnoza: rotowirus. Nawiasem mó wią c, jest to kolejny punkt z reputacji prania. Mam zrzut ekranu z korespondencji, na któ rej Melissa twierdzi, ż e w hotelu nie ma chorych dzieci. Najwyraź niej mamy szczę ś cie, w peł ni. Nasz syn był jedynym, któ ry zachorował.
Chł opaki, po prostu chciał em się uspokoić , przeprosić i obiecać , ż e sytuacja się nie powtó rzy: koty nie bę dą jeś ć z mojego talerza, kot nie bę dzie sikał na moje dziecko ! ! ! Czy naprawdę myś lisz, ż e moje sumienie pozwoli mi wykorzystać tę obrzydliwą sytuację do osią gnię cia materialnych korzyś ci? !
Oto rozmowa z Melissą
- Wyjmujemy koty, ale wracają . Nie moż emy zamkną ć terytorium ...Ale na pewno nie mamy psó w. (zdję cie psa na plaż y zrobił mą ż godzinę po rozmowie)
- Dlaczego zbudował eś dom dla kotó w i wł oż ył eś jedzenie do misek? Ż eby wró cił y do domu?
- No có ż , w każ dym szanują cym się hotelu jest domek dla kotó w, wię c to zwyczaj. A przy okazji pokazujemy nasze koty weterynarzom i robimy szczepienia.
(bardzo w to wą tpię , ale na przyszł oś ć , dla niedoinformowanych zaznaczam, ż e nadzó r lekarza weterynarii gwarantuje brak choró b tylko u kotó w domowych, któ re nie mają niekontrolowanego przebywania na ulicy)
- Pokaż ksią ż ki weterynaryjne?
- Są u weterynarza. I generalnie, jeś li nie bę dziemy hodować kotó w, stracimy 80 procent naszych klientó w.
- Czy twoi klienci przychodzą tu z kotami, ż eby porozmawiać?
- Nasi europejscy klienci bardzo lubią zwierzę ta i celowo okazujemy naszą tolerancję.
- Zwierzę ta domowe mieszkają w domu, są czyste, nie mają pcheł ani robakó w i zał atwiają się na tacy, a nie na terenie, na któ rym dzieci chodzą i czoł gają się . Nie mieliś my skarg od klientó w, ż e dzieci został y zaraż one robakami.
- Mogą to odkryć nawet kilka lat po wakacjach, a nikt nawet nie pomyś li, ż e zł apał tę infekcję w luksusowym hotelu, jak się ustawiasz.
-...
I tak, koty są w wielu hotelach w Turcji, jeś li nie jest to hotel luksusowy. W każ dym razie należ y uprzedzić klientó w, ż e tak jest i ż e nikt nie kontroluje kotó w. Do hotelu przychodzą kobiety w cią ż y, mał e dzieci peł zają po dywanie w holu, w któ rym swobodnie mieszka biał y kot. Ż aden z kelneró w, a tu są w porzą dku, nie zwracają na nią uwagi.
O mankamentach hotelu mogę napisać duż o wię cej. Jeś li masz jakieś pytania, moż esz napisać do mnie pod adresem bliznets777@mail. ru.
Hotel ma wiele niedocią gnię ć , któ rych staraliś my się nie zauważ ać , ale ta sprawa był a ostatnią kroplą . POŻ EGNANIE Z DELFINAMI! ! ! KOCHAMY CIĘ - ZDRADZIŁ EŚ NAS!
PS Na zdję ciach widać tę samą sofę .
Wystró j hotelu jest szykowny, pokoje, restauracja bardzo ł adne, stylowe i nowoczesne. Dali nam pokó j z widokiem na morze, w któ rym był o wszystko, co potrzebne - kapcie, szlafroki, nawet bezpł atny mini bar, któ ry był aktualizowane codziennie.
Jedzenie jest tak urozmaicone, ż e byliś my bardzo zaskoczeni iloś cią rodzajó w potraw. Podgrzewane baseny, bary, dyskoteki. Bogata infrastruktura. Na pewno jeszcze tu wró cimy.
Budynek 10-kondygnacyjny poł oż ony jest w taki sposó b, ż e widok z pokoi jest inny - zaró wno na morze, jak i na ogró d, baseny, na okolicę , są też pokoje bez widoku na ulicę , z widokiem oraz dostę p do lobby hotelowego. Pokoje są przestronne, zapewniają wszystko co potrzebne do komfortowego pobytu: szlafroki, kapcie, akcesoria ką pielowe, minibar, wino i owoce w pokoju, kawę , herbatę . Mniejsze apartamenty wyposaż one są ró wnież w ekspres do kawy.
Wi-Fi, któ rego dostę pnoś ć jest obecnie coraz bardziej niepokoją ca dla wszystkich turystó w, jest zapewniona bezpł atnie w cał ym hotelu oraz w pokojach. Ale jest hasł o, któ re otrzymasz podczas zameldowania.
Dobre, urozmaicone jedzenie, w tym owoce morza i ró ż ne przysmaki, menu wegetariań skie i dietetyczne, alkohol wiekowy (za opł atą ). 9 A la carte, z któ rych każ dą moż na zwiedzać.1 raz na pobyt gratis.
Dla dzieci jest menu dziecię ce i konserwy z Hip, przeciery owocowo-warzywne.
Plaż a jest dobrze wyposaż ona, są pomosty. Parasole, materace, leż aki - bezpł atnie. Na plaż y znajdują się namioty do zacisznego wypoczynku, koszt to 20-25 €.
O rozrywce przeczytacie w opisie hotelu na TurPravda. Dyskoteka codziennie od 23:00 w klubie dyskotekowym hotelu.
Hotel nie moż e pomieś cić.2 mę ż czyzn w tym samym pokoju.
Wycieczki do hotelu Delphin Imperial Lara 5 * - Biuro Podró ż y "Hot Line", www. gorą co. com. Polska +38(044)599-46-30, +38(050)346-4599, +38(067)462-9242
Duż ym tł ustym punktem na eleganckiej „sukience” hotelu jest obsł uga wieczornego show hotelu na scenie baru z przeką skami, gdzie niczym kropla wody odbija się cał a „zgnił a” esencja hotelu . I ta plama najwyraź niej nie zostanie szybko usunię ta i przekreś la cał ą bogatą dekorację hotelu. Jeś li lokalni Turcy mó wią o niektó rych luksusowych hotelach: zdobył dobrą reputację - teraz zarabia zł ą , to DI, nie mają c czasu na otwarcie, natychmiast zaczą ł zdobywać zł ą reputację wś ró d wczasowiczó w z WNP. Na wieczornym pokazie widoczna jest uprzejma i chamska dyskryminacja, przynajmniej wobec Kazachstanu. Kelnerzy nie mają czasu i dlatego dostają instalację do obsł ugi przede wszystkim Europejczykó w. Na moich oczach obcokrajowcy natychmiast zostali przywiezieni z zamó wieniem, ale obserwowaliś my 3 razy, zł oż yliś my zamó wienie, ale nie czekaliś my na to, co został o zamó wione. Nie mogł em tego znieś ć i podszedł em do tych leż ą cych na biał o drani (senioró w kierują cych ogó lną kontrolą ) i zapytał em wprost: Czy musimy rezerwować usł ugę z jednodniowym wyprzedzeniem, czy samoobsł ugę dla obywateli WNP? Jeden z nich, zdaje się , Mehmet, odwró cił się od gł upca, zaczą ł przepraszać , podszedł do ż ony, obiecał nam osobiś cie przynieś ć zamó wienie i okrył się . Był em na to gotowy, takie typy celowo prowokują skandal, cieszą się nim, robią c okrą gł e oczy: co się stał o? Atanyn basy mehmet dla ciebie, rozważ kupon na zyaket (darowiznę ) do twojego nieszczę snego hotelu. Chciwoś ć wł aś cicieli hotelu do powię kszania personelu kelneró w sprawia, ż e z pozoru dobrzy faceci kł amią i robią uniki. Przynoszą kolejny pierwszy gotowy koktajl, przekazują c go jako zamó wienie, lub chwytają wypity koktajl z innego stoł u. Turcy biorą na cel Europejczykó w, uspokajają c ich ze szkodą dla turystó w z WNP, uznają c tych ostatnich za ludzi drugiej kategorii - "sponsoró w" hotelu.
Dlatego nic nie zależ y od menedż eró w takich jak Siergiej Morozow, któ ry ró wnież wł ą cza gł upca (z jakiego numeru jesteś , chociaż okreś la się , z któ rego numeru dzwonią ). Moż e niektó rzy są zadowoleni z satysfakcjonują cego ż ycia (jest coś do jedzenia i picia, bę dziemy milczeć ), ale dla mnie odpoczynek to przede wszystkim szacunek. Nie mam nic przeciwko obcokrajowcom, sami byli zakł opotani, ż e szybko ich obsł uż ono.
Animacja - do bani, a raczej w ogó le nie istnieje (kiedyś widział em dwó ch martwych animatoró w przy wejś ciu do gł ó wnej restauracji i tyle). Animacja dla dzieci to kompletne zero. Raz pojechał em z có rką - zero reakcji, siedzą i rysują coś dla siebie, potem na mó j apel - odwró cenie gł owy i uś miech, jakby dopiero „zauważ yli”. Ale potem, przed wieczornym wystę pem na scenie, zapraszają ponownie nastę pnego dnia do miniklubu, jakby tylko czekali. Po co?
Jazda pocią giem kelneró w z gł oś nymi pieś niami, jak trening, jest niezrozumiał a. Jaki jest poż ytek z tego, jeś li nie ma usł ugi? Moż e to wczasowicze, nie my? Generalnie nie polecam.