• podróżował 6 lat wstecz
Mieszkaliś my w hotelu Alexander Tel Aviv w dniach 30.10-08.11. 2018. Byliś my już nie raz w tym hotelu i podobał o nam się : dobra lokalizacja, bliskoś ć morza, dobre ś niadania i pyszne wypieki oraz, jak się wcześ niej wydawał o, przemił a obsł uga.
… Już ▾
Mieszkaliś my w hotelu Alexander Tel Aviv w dniach 30.10-08.11. 2018. Byliś my już nie raz w tym hotelu i podobał o nam się : dobra lokalizacja, bliskoś ć morza, dobre ś niadania i pyszne wypieki oraz, jak się wcześ niej wydawał o, przemił a obsł uga. I chociaż tym razem sprzą tanie w pokoju był o bardzo zł e, wszystko inne wydawał o się takie samo.
Jeś li zostaniesz na dł uż ej (byliś my 9 nocy), podczas zameldowania w hotelu bę dzie tylko jedno sprzą tanie. Reszta „gospodarstwa” sprowadza się do zmiany rę cznikó w, kosmetykó w i herbaty/kawy. Wszystko inne: podł ogi, stoł y i dywan - zawsze bę dą brudne, dopó ki nie pojawi się nowy goś ć!
Ale nasza opinia zmienił a się diametralnie po rozmowie z panią Shiran z recepcji! Nigdy nie spotkaliś my się z taką oboję tnoś cią , zaniedbaniem i po prostu otwartym chamskim zachowaniem nigdzie i nigdy. Osoba wyraź nie nie ceni wizerunku Hotelu i absolutnie nie dba o klientó w! ! !
Istota pytania: zarezerwowaliś my pokó j na oficjalnej stronie hotelu w cenie bezzwrotnej Diamond Club i przy zameldowaniu powiedzieli, ż e wszystko jest w peł ni opł acone (chociaż obcią ż ono nas 7 USD wię cej) i poprosili o kaucję.300 USD - gotó wką , a nie kartą.
Tutaj nie mogliś my ich dostać w recepcji przez dł ugi czas, kiedy się wymeldowaliś my. Zostaliś my obcią ż eni kolejnymi 12 USD. To niewielka kwota i sprawa mogł aby zostać szybko rozwią zana, gdyby sama pani Shiran z recepcji okazał a uprzejmoś ć i dobrą wolę oraz udzielił a wyjaś nień . Cał kowicie nas ignorował a, nigdy nie patrzył a w naszym kierunku, nie przedstawiał a się , był a cią gle rozpraszana przez innych klientó w, chociaż podchodzili pó ź niej niż my, ł apali sł uchawkę telefonu (to też nie był o konieczne, ponieważ był o wystarczają co duż o pracownikó w) i po prostu , bez ż adnego wyjaś nienia, wydał a polecenie wstrzymania i zabrał a się za swoje sprawy.
Tak wię c z rozpieszczonym nastrojem, oczywiś cie nie z powodu straconych pienię dzy, ale z powodu chamstwa pracownika Shiran, opuś ciliś my Hotel Alexander Tel Aviv, do któ rego na pewno nigdy nie wró cimy i nie doradzimy go innym!
Jeś li zostaniesz na dł uż ej (byliś my 9 nocy), podczas zameldowania w hotelu bę dzie tylko jedno sprzą tanie. Reszta „gospodarstwa” sprowadza się do zmiany rę cznikó w, kosmetykó w i herbaty/kawy. Wszystko inne: podł ogi, stoł y i dywan - zawsze bę dą brudne, dopó ki nie pojawi się nowy goś ć!
Ale nasza opinia zmienił a się diametralnie po rozmowie z panią Shiran z recepcji! Nigdy nie spotkaliś my się z taką oboję tnoś cią , zaniedbaniem i po prostu otwartym chamskim zachowaniem nigdzie i nigdy. Osoba wyraź nie nie ceni wizerunku Hotelu i absolutnie nie dba o klientó w! ! !
Istota pytania: zarezerwowaliś my pokó j na oficjalnej stronie hotelu w cenie bezzwrotnej Diamond Club i przy zameldowaniu powiedzieli, ż e wszystko jest w peł ni opł acone (chociaż obcią ż ono nas 7 USD wię cej) i poprosili o kaucję.300 USD - gotó wką , a nie kartą.
Tutaj nie mogliś my ich dostać w recepcji przez dł ugi czas, kiedy się wymeldowaliś my. Zostaliś my obcią ż eni kolejnymi 12 USD. To niewielka kwota i sprawa mogł aby zostać szybko rozwią zana, gdyby sama pani Shiran z recepcji okazał a uprzejmoś ć i dobrą wolę oraz udzielił a wyjaś nień . Cał kowicie nas ignorował a, nigdy nie patrzył a w naszym kierunku, nie przedstawiał a się , był a cią gle rozpraszana przez innych klientó w, chociaż podchodzili pó ź niej niż my, ł apali sł uchawkę telefonu (to też nie był o konieczne, ponieważ był o wystarczają co duż o pracownikó w) i po prostu , bez ż adnego wyjaś nienia, wydał a polecenie wstrzymania i zabrał a się za swoje sprawy.
Tak wię c z rozpieszczonym nastrojem, oczywiś cie nie z powodu straconych pienię dzy, ale z powodu chamstwa pracownika Shiran, opuś ciliś my Hotel Alexander Tel Aviv, do któ rego na pewno nigdy nie wró cimy i nie doradzimy go innym!
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Ostrzegam, ż e mają pluskwy! To straszne i to prawda! Bł ę dy ugryzł y mojego mę ż a i wedł ug administratora hotelu nie jest to odosobniony przypadek. Co ciekawe, kierownik hotelu nie tylko nie zapł acił za leczenie, ale nawet nie przeprosił ! Hotel Alexander powinien być umieszczony na czarnej liś cie, a ja napiszę list otwarty do Sł uż by Sanitarnej i Izraelskiego Stowarzyszenia Hoteli.
… Już ▾
Ostrzegam, ż e mają pluskwy! To straszne i to prawda! Bł ę dy ugryzł y mojego mę ż a i wedł ug administratora hotelu nie jest to odosobniony przypadek. Co ciekawe, kierownik hotelu nie tylko nie zapł acił za leczenie, ale nawet nie przeprosił ! Hotel Alexander powinien być umieszczony na czarnej liś cie, a ja napiszę list otwarty do Sł uż by Sanitarnej i Izraelskiego Stowarzyszenia Hoteli.
Tak jak
Lubisz
Hotel znajduje się na ulicy. Havakook 3. Dobrze zlokalizowany. Do morza 50-70 m. W pobliż u na nabrzeż u znajduje się wiele restauracji i kawiarni. Hotel rodzinny. W pokoju (bezpł atnie): klimatyzacja, WiFi, telewizja satelitarna z rosyjskimi programami, sejf, ż elazko, lodó wka, aneks kuchenny z kuchenką elektryczną i mikrofaló wką .
… Już ▾
Hotel znajduje się na ulicy. Havakook 3. Dobrze zlokalizowany. Do morza 50-70 m. W pobliż u na nabrzeż u znajduje się wiele restauracji i kawiarni. Hotel rodzinny. W pokoju (bezpł atnie): klimatyzacja, WiFi, telewizja satelitarna z rosyjskimi programami, sejf, ż elazko, lodó wka, aneks kuchenny z kuchenką elektryczną i mikrofaló wką . W ł azience: wanna, suszarka do wł osó w, ż el pod prysznic, szampon, krem do ciał a, szlafroki (wszystko codziennie aktualizowane). Ł ó ż ko zmieniane jest 2-3 razy w tygodniu. Pokó j jest regularnie sprzą tany, normalnie. Personel jest przyjazny, uprzejmy, duż o mó wi po rosyjsku. Przy zał atwianiu poczę stuj czekoladowym komplementem, na ś wię ta - butelkę wina z hotelu w prezencie. Ś niadanie - szwedzki stó ł . Pyszne, urozmaicone. Duż o sał atek, nabiał u, ryb, sł odyczy. Przygotowują przed tobą jajecznicę z tym, co wybierzesz. Prawda nie jest gę sta od dań mię snych (kieł basy, czasem paró wek).
Hotel jest niedawno odnowiony i czysty. Wszystko w pokoju dział a. Meble wygodne, ł ó ż ko wygodne. Hotel odpowiada swojemu poziomowi.
Hotel jest niedawno odnowiony i czysty. Wszystko w pokoju dział a. Meble wygodne, ł ó ż ko wygodne. Hotel odpowiada swojemu poziomowi.
Tak jak
Lubisz
• 4
Tak jak
Lubisz
• 4