Podobał mi się hotel, obsł uga jest dobra, wszyscy są przyjaź ni. Nikt nie mó wi po rosyjsku, ale moż na wytł umaczyć się gestami. Bardzo blisko morza, nie wię cej niż.2-3 minuty. Hotel poł oż ony jest w centrum miasta, tj. nie trzeba brać taksó wki, pieszo do Bangla Row, niedaleko.
… Już ▾
Podobał mi się hotel, obsł uga jest dobra, wszyscy są przyjaź ni. Nikt nie mó wi po rosyjsku, ale moż na wytł umaczyć się gestami. Bardzo blisko morza, nie wię cej niż.2-3 minuty. Hotel poł oż ony jest w centrum miasta, tj. nie trzeba brać taksó wki, pieszo do Bangla Row, niedaleko. Ś niadania w hotelu są bardzo dobre i smaczne i ogó lnie wszystko jest spokojne i cudowne. Tak bardzo nam się podobał o, ż e chcemy wró cić !
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
hotel nie jest zł y, wszyscy są przyjaź ni, reszta jest spokojna. Ale wszystkie plaż e są miejskie, a hotel nie ma wł asnej plaż y, naprawdę niedaleko jest okoł o 8 minut Personel jest uś miechnię ty i przyjazny, ale nie mó wi po rosyjsku, ale moż na porozumieć się gestami i po angielsku , zrozumieją .
… Już ▾
hotel nie jest zł y, wszyscy są przyjaź ni, reszta jest spokojna. Ale wszystkie plaż e są miejskie, a hotel nie ma wł asnej plaż y, naprawdę niedaleko jest okoł o 8 minut Personel jest uś miechnię ty i przyjazny, ale nie mó wi po rosyjsku, ale moż na porozumieć się gestami i po angielsku , zrozumieją . Ale tutaj jest jeden duż y minus w hotelu, po prostu nie ma suszarki do wł osó w i być moż e nie jest zapewniony. Internet jest pł atny.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
22 listopada 2013 r. przyjechaliś my z ż oną okoł o godz. Phuket. Na lotnisku powitali nas pracownicy Biblio-Travel LLC - Sayama Travel i odprowadzili nas do autobusu. Po drodze wyjaś nili nam, ż e autobus nie bę dzie mó gł podjechać pod każ dy hotel i zostaniemy przesunię ci do minibusó w.
… Już ▾
22 listopada 2013 r. przyjechaliś my z ż oną okoł o godz. Phuket. Na lotnisku powitali nas pracownicy Biblio-Travel LLC - Sayama Travel i odprowadzili nas do autobusu. Po drodze wyjaś nili nam, ż e autobus nie bę dzie mó gł podjechać pod każ dy hotel i zostaniemy przesunię ci do minibusó w.
Przez ogromne korki zaczę li nas wozić do hoteli, po okoł o pó ł torej godzinie zauważ yli ulicę , któ rą już przeszli, godzinę pó ź niej stał o się to ponownie, w rezultacie po raz trzeci, jadą c wzdł uż tej ulicy zatrzymali nas i pokazali nam perł owy kurort Patong 3. Okazał o się , ż e przez kilka godzin jechaliś my tą samą trasą , dlaczego nikt nie rozumiał . Od samego począ tku pracownicy Biblio-Travel LLC zachowywali się lekceważ ą co wobec swoich turystó w.
Nikt od razu nie rozpoznał hotelu, wszyscy spodziewali się , ż e zobaczą hotel, a nie chatę . Jedna walizka dotarł a przed nami, druga pó ź niej. Dokoń czył em papierkową robotę , dostał em klucze do pokoju. Pokó j jest mał y, ś ciany brudne, meble odrapane, wszystkie pokoje w hotelu wychodzą na lokalny dom lub hostel, odległ oś ć mię dzy budynkami wynosi 5-6 metró w, tak samo po drugiej stronie. W hotelu nie ma szlafrokó w, kapci, suszarki do wł osó w, jest tylko jedna przychodnia z mydł em, rę czniki są stare, nie chł oną wody. Ś niadania monotonne, raz jedliś my obiad w hotelu, porcje mał e, jedzenie niesmaczne. Do plaż y 420-430 schodó w, specjalnie mierzonych 6 razy. Plaż a jest duż a, jest wielu wczasowiczó w, leż aki są pł atne. W drodze na plaż ę , po lewej stronie jest apteka, któ ra sprzedaje balsamy, kremy i inne rzeczy w przystę pnych cenach, po lewej w pobliskim hotelu na każ dym kroku niedroga herbata, kosmetyki, wycieczki.
Wieczorem, ż eby wzią ć prysznic, wszedł em do wanny, pę kł a pode mną (wanna jest plastikowa). Nie mogł em sobie wyobrazić , ż eby tak się stał o. Nie ma innego sposobu na wzię cie prysznica. Okazał o się , ż e wanna nie wytrzymał a wagi 90 kg osoby.
Natychmiast skontaktowaliś my się z recepcją i zgł osiliś my problem. Rozmowa odbył a się w obecnoś ci rosyjskich ś wiadkó w, któ rzy przybyli z nami w tym samym czasie. Obsł uga hotelu wraz z nami i ś wiadkami udał a się do naszego pokoju. Po oglę dzinach wanny pracownik hotelu stwierdził , ż e potrzebuje czasu na podję cie decyzji, co dalej. Pó ł godziny pó ź niej powiedział , ż e wanna zostanie uszczelniona szczeliwem i nie bę dzie problemó w. W tym samym dniu ką piel został a uszczelniona szczeliwem. (Hotel nie miał ż adnych roszczeń wobec nas).
Roszczenia te pojawił y się pó ź niej, dzień przed wyjazdem, w nocy 3 grudnia powiedziano nam, ż e jutro musimy zapł acić.10 000 bahtó w za uszkodzoną wannę . (Na przykł ad znajomi zaginionego posiadacza kubka byli rozliczani co drugi dzień ). Gdybym stł ukł np. filiż ankę lub szklankę , zapł acił bym, bo to moja wina.
Razem z przyjació ł mi podeszliś my do wyjaś nienia sytuacji. Pracownik hotelu powiedział niegrzecznie: 13.12. 2013 o godzinie 13:00 odbę dzie się konferencja na nasz temat i ś miał o dodał , ż e za ką piel zapł acimy.
Natychmiast skontaktował em się z infolinią Biblio-Travel LLC w sprawie. Phuket przez telefon. 66-89-009-5000. Pracownik przez telefon wyjaś nił mi, ż e bę dę musiał zapł acić i czy jestem winny, czy nie, nikt tego nie zrozumie, tł umaczą c się tym, ż e jestem w obcym kraju. Jedyne, co mogą zrobić , to spró bować obniż yć cenę do 5000 bahtó w.
Ta opcja nam nie odpowiadał a i skontaktował em się telefonicznie z infolinią w Moskwie. 495-504-25-00. Z Moskwy powiedzieli, ż e wysł ali aplikację i przedstawiciel Biblio-Travel LLC skontaktuje się z nami w pierwszej poł owie dnia.
Bezsenna noc, nerwowy poranek, przeniesienie spotkania od 13.00 do 15.00, utrata dnia odpoczynku. Do godziny 15 przybyli przedstawiciele "Biblio-Globus" - Andrey i dwó ch pracownikó w tajlandzkich. Od strony hotelu byli pracownicy, któ rzy są stale na przeglą dzie. Wtedy prawdziwy show zaczą ł „wył udzać ” od nas pienią dze. Tajscy przedstawiciele Biblio-Globus byli wobec nas nieprzyjaź ni i cał ym swoim wyglą dem pokazali, ż e są z boku hotelu, tł umaczą c nam, ż e musimy zapł acić , nie interesuje ich to, co się zepsuł o - wanna czy bidet (nie jest jasne, dlaczego zdecydowali się jednak wyjaś nić , wyjaś niliś my, ż e wanna się zepsuł a), jaka był a skala i przyczyny uszkodzeń . Negocjacje prowadzili przedstawiciele Tajlandii, nie był o jasne, o czym mó wią , pó ź niej ogł osili kwotę.7600 bahtó w. Odnieś liś my wraż enie, ż e przedstawiciele Tajlandii mieli wł asny procent tej kwoty. Nikt nie był zainteresowany tym, co się stał o i jak. Na proś bę o dostarczenie atestu, karty gwarancyjnej, dokumentó w dotyczą cych ż ywotnoś ci wanny itp. w celu przeprowadzenia badania wanny, stopnia jej zuż ycia, tajscy przedstawiciele Biblio-Globus odmó wili nam.
Z jakiegoś powodu na począ tku wszystko był o OK, a potem pł aciliś my za ką piel, nikt nie odpowiedział . Ale grozili nam policją , wię zieniem i innymi kł opotami, dają c do zrozumienia, ż e jesteś my bezsilni w Tajlandii, podczas gdy sami obserwowali naszą reakcję i czekali, aż się zał amiemy i zapł acimy.
Przedstawiciele hotelu nie komunikowali się z Andreyem. To jedyna osoba, któ ra był a po naszej stronie, ale prowadził rozmowy przez przedstawiciela Tajlandii (dlaczego sam nie komunikował się z przedstawicielami hotelu, nie rozumiemy).
W rezultacie przyjechał a policja, policjant od razu powiedział , ż e powinniś my zapł acić bez ż adnego postę powania, nawet nie był zainteresowany czym. Wył udzenia pienię dzy trwał y w obecnoś ci policjanta na oczach turystó w. Turyś ci byli zszokowani arbitralnoś cią tego, co się dzieje. Po przekazaniu ż onie kosztownoś ci i pienię dzy poprosił em ją , aby po cichu wyszł a i poczekał a na decyzję poza hotelem, a w skrajnych przypadkach, jeś li do wieczora nic nie zadecyduje, wykupić bilet na pierwszy lot i polecieć z Tajlandii do dowolnego kraju, a stamtą d do Moskwy. I udał się na komisariat wraz z pracownikami Tour Operator LLC i przedstawicielami hotelu. (Na wyspie Phuket dział a policja turystyczna i są d turystyczny, któ ry powinien rozpatrzyć naszą sprawę , wiedzą c, ż e są d stanie po naszej stronie, pracownicy touroperatora przekazali nas zwykł ej policji po pienią dze).
Poż egnawszy się w duchu z rodziną , dział alnoś cią naukową i społ eczną , był am gotowa na karę wię zienia, egzekucję , ale nie miał am ochoty pł acić nikczemnemu hotelarzowi i pracownikom Biura Podró ż y. Wcześ niej uważ ał am, ż e obowią zkiem Biura Podró ż y jest ś wiadczenie wysokiej jakoś ci i bezpiecznych usł ug. Ponadto nie tylko wł asne usł ugi, ale takż e partnerzy ś wiadczą cy usł ugi zawarte w produkcie turystycznym. W rzeczywistoś ci okazał o się , ż e turyś ci są ż ywym towarem, z któ rego Biuro Podró ż y otrzymywał o pienią dze i przekazywał je jako zbę dną rzecz swoim partnerom, aby mogli zabrać wszystko, co został o od turysty.
Policja zabrał a mi paszport i po pewnym czasie ja, przedstawiciele hotelu i przedstawiciele Biura Podró ż y zostali odprowadzeni do sali posiedzeń . Policjant uparł się , ż eby zapł acić , nie chciał mnie sł uchać . Tł umacz był tajlandzkim przedstawicielem Biura Podró ż y (i nie wiem, o czym wł aś ciwie był a rozmowa). Na pytanie, dlaczego na począ tku wszystko był o w porzą dku, a potem wystawiono rachunek, nie był o odpowiedzi, ś miali się z proś by o gwarancję na wannę , dokumenty dotyczą ce jej ż ywotnoś ci i tak dalej. Na pytanie policjanta: „Jeś li podł oga spadnie pode mną , kto bę dzie winien? ” policjant klarownie wyjaś nił : to moja wina i bę dę musiał zapł acić za naprawę podł ogi i za wszystko, co mi powiedzą , tak jak w tej sytuacji, dziś zostanę aresztowany, a jutro odbę dzie się są d zostanie podję ta decyzja – grzywna w wysokoś ci 6000 bahtó w i trzy lata wię zienia za nieposł uszeń stwo policji.
Andrei zasugerował , aby zadzwonić do eksperta, aby ocenić naprawę wanny i znaleź ć przyczyny awarii, wszyscy się zgodzili. Dł ugo nie musiał am się dziwić (nikt nie zaczą ł przeprowadzać badań , kalkulację kosztó w wymiany ł azienki na nową przyniesiono w cią gu 10-15 minut, okazuje się , ż e był a gotowa z mocą wsteczną , są dzą c po dacie. I przez cał y ten czas mieszkaliś my spokojnie z zapieczę towaną ł azienką i zapewnieniami przedstawicieli hotelu, ż e nie ma problemó w i wszystko jest OK). Nie był o ani sł owa o stopniu zuż ycia wanny, jej stanie, ż ywotnoś ci, gwarancji, nie przedstawiono ekspertyzy. Wszyscy doskonale rozumieli, ż e to nie moja wina, wszyscy byli zainteresowani tylko pienię dzmi. Zastą pienie starej wanny nową szacuje się na 1.000 bahtó w.
Zadzwonił em do prawnika, opowiedział em sytuację , do któ rej powiedział - to powszechna konfiguracja i doradził em, abym dokonał pł atnoś ci i poradził sobie z tym, co się stał o po przyjeź dzie do domu. (W Moskwie pokazał em specjalistom zdję cie pę knię tej wanny. Powiedziano mi, ż e moż na ją naprawić na kilka sposobó w, np. pę knię ty plastik jest przyklejony z tył u twardą podkł adką epoksydową i problem został rozwią zany, ale najprawdopodobniej ta wanna wyczerpał a swoje zasoby. Naprawa wanny to kilka razy mniej niż zakup nowej, opcja naprawy nie był a brana pod uwagę ).
W wyniku negocjacji kwota wyniosł a 7 000 bahtó w. Nie miał em przy sobie ż adnych pienię dzy. Poprosił em o dojazd do hotelu, po zadzwonieniu do ż ony, ż eby tam przyjechał a, dostał em zgodę .
Na dworze padał o, pracownik hotelu zaproponował wzię cie skutera, poprosił em przedstawicieli Biura Podró ż y o zabranie auta - odmó wili. W wyniku jazdy skuterem w deszczu przezię bił em się i poplamił em ubranie. Pienią dze przekazał em policjantowi, a po sporzą dzeniu protokoł u dali mi paszport. Pracownicy Biura Podró ż y zabrali kopię protokoł u i zabrali mnie do hotelu. Po powrocie do hotelu obsł uga hotelu podchodził a do nas po kolei i mó wił a po rosyjsku: „Przepraszam”.
Organizator wycieczek Biblio-Travel LLC, któ rego pracownicy przyczyniają się do wył udzania pienię dzy od turystó w, doskonale zdaje sobie sprawę , ż e turysta nie ma doką d pó jś ć . W przeciwnym razie policja go zabierze, tak jak to zrobili z nami. Policja niczego nie zrozumie i nikt nie zapewni ci prawnika. Dlatego jeś li partner Biura Podró ż y Biblio-Travel Sp. Biuro Podró ż y przyczyni się do tego. Obie opcje są korzystne dla Biblio-Travel LLC: pierwsza, jeś li zapł acisz, a druga, jeś li zostaniesz uwię ziony, na twoim przykł adzie straszą innych turystó w, co ich czeka, jeś li odmó wią zapł aty.
Powody, dla któ rych Biuro Podró ż y to robi, są dla mnie niezrozumiał e, albo jego sprawy są tak zł e, ż e mu się bankructwo i pró buje oszukać ostatnich turystó w, albo dyrekcja nie wie, na czym tak naprawdę robią ich przedstawiciele o. Phuket. W każ dym razie nieobecnoś ć prawnika w kraju, w któ rym tysią ce osó b odpoczywa jednocześ nie w tym Biurze Podró ż y, prowadzi do niepokoją cej myś li.
Hotel wywarł na nas najwię cej negatywnych wraż eń , ceny noclegó w są bardzo wysokie, za pienią dze, któ re kosztuje pokó j hotelowy, moż na mieszkać dwa dni w są siednim.
Wysł ał em roszczenie do touroperatora, mam nadzieję , ż e zrozumie moją sytuację , a takż e zacznie powstrzymywać wył udzenia od innych turystó w, zał oż yć infolinię dla ochrony turystó w, a nie przed nimi.
Nie wiem, jaka bę dzie odpowiedź , Biblio-Travel LLC albo zajmie się tym, co się dzieje i powstrzyma wył udzenie, albo bę dzie je kontynuował o.
Nasz przypadek w tym hotelu nie jest jedyny, proś by o zapł atę za nieistnieją cą suszarkę do wł osó w, „brakują ce” okulary, uchwyty na kieliszki, sosjerki i alkohol przy wymeldowaniu stał y się normą w tym hotelu.
Jeś li wybierasz się już do hotelu, bą dź przygotowany na to, ż e bę dziesz musiał za coś zapł acić lub zostaniesz w Tajlandii przez trzy lata z grzywną w wysokoś ci 6000 bahtó w.
Przez ogromne korki zaczę li nas wozić do hoteli, po okoł o pó ł torej godzinie zauważ yli ulicę , któ rą już przeszli, godzinę pó ź niej stał o się to ponownie, w rezultacie po raz trzeci, jadą c wzdł uż tej ulicy zatrzymali nas i pokazali nam perł owy kurort Patong 3. Okazał o się , ż e przez kilka godzin jechaliś my tą samą trasą , dlaczego nikt nie rozumiał . Od samego począ tku pracownicy Biblio-Travel LLC zachowywali się lekceważ ą co wobec swoich turystó w.
Nikt od razu nie rozpoznał hotelu, wszyscy spodziewali się , ż e zobaczą hotel, a nie chatę . Jedna walizka dotarł a przed nami, druga pó ź niej. Dokoń czył em papierkową robotę , dostał em klucze do pokoju. Pokó j jest mał y, ś ciany brudne, meble odrapane, wszystkie pokoje w hotelu wychodzą na lokalny dom lub hostel, odległ oś ć mię dzy budynkami wynosi 5-6 metró w, tak samo po drugiej stronie. W hotelu nie ma szlafrokó w, kapci, suszarki do wł osó w, jest tylko jedna przychodnia z mydł em, rę czniki są stare, nie chł oną wody. Ś niadania monotonne, raz jedliś my obiad w hotelu, porcje mał e, jedzenie niesmaczne. Do plaż y 420-430 schodó w, specjalnie mierzonych 6 razy. Plaż a jest duż a, jest wielu wczasowiczó w, leż aki są pł atne. W drodze na plaż ę , po lewej stronie jest apteka, któ ra sprzedaje balsamy, kremy i inne rzeczy w przystę pnych cenach, po lewej w pobliskim hotelu na każ dym kroku niedroga herbata, kosmetyki, wycieczki.
Wieczorem, ż eby wzią ć prysznic, wszedł em do wanny, pę kł a pode mną (wanna jest plastikowa). Nie mogł em sobie wyobrazić , ż eby tak się stał o. Nie ma innego sposobu na wzię cie prysznica. Okazał o się , ż e wanna nie wytrzymał a wagi 90 kg osoby.
Natychmiast skontaktowaliś my się z recepcją i zgł osiliś my problem. Rozmowa odbył a się w obecnoś ci rosyjskich ś wiadkó w, któ rzy przybyli z nami w tym samym czasie. Obsł uga hotelu wraz z nami i ś wiadkami udał a się do naszego pokoju. Po oglę dzinach wanny pracownik hotelu stwierdził , ż e potrzebuje czasu na podję cie decyzji, co dalej. Pó ł godziny pó ź niej powiedział , ż e wanna zostanie uszczelniona szczeliwem i nie bę dzie problemó w. W tym samym dniu ką piel został a uszczelniona szczeliwem. (Hotel nie miał ż adnych roszczeń wobec nas).
Roszczenia te pojawił y się pó ź niej, dzień przed wyjazdem, w nocy 3 grudnia powiedziano nam, ż e jutro musimy zapł acić.10 000 bahtó w za uszkodzoną wannę . (Na przykł ad znajomi zaginionego posiadacza kubka byli rozliczani co drugi dzień ). Gdybym stł ukł np. filiż ankę lub szklankę , zapł acił bym, bo to moja wina.
Razem z przyjació ł mi podeszliś my do wyjaś nienia sytuacji. Pracownik hotelu powiedział niegrzecznie: 13.12. 2013 o godzinie 13:00 odbę dzie się konferencja na nasz temat i ś miał o dodał , ż e za ką piel zapł acimy.
Natychmiast skontaktował em się z infolinią Biblio-Travel LLC w sprawie. Phuket przez telefon. 66-89-009-5000. Pracownik przez telefon wyjaś nił mi, ż e bę dę musiał zapł acić i czy jestem winny, czy nie, nikt tego nie zrozumie, tł umaczą c się tym, ż e jestem w obcym kraju. Jedyne, co mogą zrobić , to spró bować obniż yć cenę do 5000 bahtó w.
Ta opcja nam nie odpowiadał a i skontaktował em się telefonicznie z infolinią w Moskwie. 495-504-25-00. Z Moskwy powiedzieli, ż e wysł ali aplikację i przedstawiciel Biblio-Travel LLC skontaktuje się z nami w pierwszej poł owie dnia.
Bezsenna noc, nerwowy poranek, przeniesienie spotkania od 13.00 do 15.00, utrata dnia odpoczynku. Do godziny 15 przybyli przedstawiciele "Biblio-Globus" - Andrey i dwó ch pracownikó w tajlandzkich. Od strony hotelu byli pracownicy, któ rzy są stale na przeglą dzie. Wtedy prawdziwy show zaczą ł „wył udzać ” od nas pienią dze. Tajscy przedstawiciele Biblio-Globus byli wobec nas nieprzyjaź ni i cał ym swoim wyglą dem pokazali, ż e są z boku hotelu, tł umaczą c nam, ż e musimy zapł acić , nie interesuje ich to, co się zepsuł o - wanna czy bidet (nie jest jasne, dlaczego zdecydowali się jednak wyjaś nić , wyjaś niliś my, ż e wanna się zepsuł a), jaka był a skala i przyczyny uszkodzeń . Negocjacje prowadzili przedstawiciele Tajlandii, nie był o jasne, o czym mó wią , pó ź niej ogł osili kwotę.7600 bahtó w. Odnieś liś my wraż enie, ż e przedstawiciele Tajlandii mieli wł asny procent tej kwoty. Nikt nie był zainteresowany tym, co się stał o i jak. Na proś bę o dostarczenie atestu, karty gwarancyjnej, dokumentó w dotyczą cych ż ywotnoś ci wanny itp. w celu przeprowadzenia badania wanny, stopnia jej zuż ycia, tajscy przedstawiciele Biblio-Globus odmó wili nam.
Z jakiegoś powodu na począ tku wszystko był o OK, a potem pł aciliś my za ką piel, nikt nie odpowiedział . Ale grozili nam policją , wię zieniem i innymi kł opotami, dają c do zrozumienia, ż e jesteś my bezsilni w Tajlandii, podczas gdy sami obserwowali naszą reakcję i czekali, aż się zał amiemy i zapł acimy.
Przedstawiciele hotelu nie komunikowali się z Andreyem. To jedyna osoba, któ ra był a po naszej stronie, ale prowadził rozmowy przez przedstawiciela Tajlandii (dlaczego sam nie komunikował się z przedstawicielami hotelu, nie rozumiemy).
W rezultacie przyjechał a policja, policjant od razu powiedział , ż e powinniś my zapł acić bez ż adnego postę powania, nawet nie był zainteresowany czym. Wył udzenia pienię dzy trwał y w obecnoś ci policjanta na oczach turystó w. Turyś ci byli zszokowani arbitralnoś cią tego, co się dzieje. Po przekazaniu ż onie kosztownoś ci i pienię dzy poprosił em ją , aby po cichu wyszł a i poczekał a na decyzję poza hotelem, a w skrajnych przypadkach, jeś li do wieczora nic nie zadecyduje, wykupić bilet na pierwszy lot i polecieć z Tajlandii do dowolnego kraju, a stamtą d do Moskwy. I udał się na komisariat wraz z pracownikami Tour Operator LLC i przedstawicielami hotelu. (Na wyspie Phuket dział a policja turystyczna i są d turystyczny, któ ry powinien rozpatrzyć naszą sprawę , wiedzą c, ż e są d stanie po naszej stronie, pracownicy touroperatora przekazali nas zwykł ej policji po pienią dze).
Poż egnawszy się w duchu z rodziną , dział alnoś cią naukową i społ eczną , był am gotowa na karę wię zienia, egzekucję , ale nie miał am ochoty pł acić nikczemnemu hotelarzowi i pracownikom Biura Podró ż y. Wcześ niej uważ ał am, ż e obowią zkiem Biura Podró ż y jest ś wiadczenie wysokiej jakoś ci i bezpiecznych usł ug. Ponadto nie tylko wł asne usł ugi, ale takż e partnerzy ś wiadczą cy usł ugi zawarte w produkcie turystycznym. W rzeczywistoś ci okazał o się , ż e turyś ci są ż ywym towarem, z któ rego Biuro Podró ż y otrzymywał o pienią dze i przekazywał je jako zbę dną rzecz swoim partnerom, aby mogli zabrać wszystko, co został o od turysty.
Policja zabrał a mi paszport i po pewnym czasie ja, przedstawiciele hotelu i przedstawiciele Biura Podró ż y zostali odprowadzeni do sali posiedzeń . Policjant uparł się , ż eby zapł acić , nie chciał mnie sł uchać . Tł umacz był tajlandzkim przedstawicielem Biura Podró ż y (i nie wiem, o czym wł aś ciwie był a rozmowa). Na pytanie, dlaczego na począ tku wszystko był o w porzą dku, a potem wystawiono rachunek, nie był o odpowiedzi, ś miali się z proś by o gwarancję na wannę , dokumenty dotyczą ce jej ż ywotnoś ci i tak dalej. Na pytanie policjanta: „Jeś li podł oga spadnie pode mną , kto bę dzie winien? ” policjant klarownie wyjaś nił : to moja wina i bę dę musiał zapł acić za naprawę podł ogi i za wszystko, co mi powiedzą , tak jak w tej sytuacji, dziś zostanę aresztowany, a jutro odbę dzie się są d zostanie podję ta decyzja – grzywna w wysokoś ci 6000 bahtó w i trzy lata wię zienia za nieposł uszeń stwo policji.
Andrei zasugerował , aby zadzwonić do eksperta, aby ocenić naprawę wanny i znaleź ć przyczyny awarii, wszyscy się zgodzili. Dł ugo nie musiał am się dziwić (nikt nie zaczą ł przeprowadzać badań , kalkulację kosztó w wymiany ł azienki na nową przyniesiono w cią gu 10-15 minut, okazuje się , ż e był a gotowa z mocą wsteczną , są dzą c po dacie. I przez cał y ten czas mieszkaliś my spokojnie z zapieczę towaną ł azienką i zapewnieniami przedstawicieli hotelu, ż e nie ma problemó w i wszystko jest OK). Nie był o ani sł owa o stopniu zuż ycia wanny, jej stanie, ż ywotnoś ci, gwarancji, nie przedstawiono ekspertyzy. Wszyscy doskonale rozumieli, ż e to nie moja wina, wszyscy byli zainteresowani tylko pienię dzmi. Zastą pienie starej wanny nową szacuje się na 1.000 bahtó w.
Zadzwonił em do prawnika, opowiedział em sytuację , do któ rej powiedział - to powszechna konfiguracja i doradził em, abym dokonał pł atnoś ci i poradził sobie z tym, co się stał o po przyjeź dzie do domu. (W Moskwie pokazał em specjalistom zdję cie pę knię tej wanny. Powiedziano mi, ż e moż na ją naprawić na kilka sposobó w, np. pę knię ty plastik jest przyklejony z tył u twardą podkł adką epoksydową i problem został rozwią zany, ale najprawdopodobniej ta wanna wyczerpał a swoje zasoby. Naprawa wanny to kilka razy mniej niż zakup nowej, opcja naprawy nie był a brana pod uwagę ).
W wyniku negocjacji kwota wyniosł a 7 000 bahtó w. Nie miał em przy sobie ż adnych pienię dzy. Poprosił em o dojazd do hotelu, po zadzwonieniu do ż ony, ż eby tam przyjechał a, dostał em zgodę .
Na dworze padał o, pracownik hotelu zaproponował wzię cie skutera, poprosił em przedstawicieli Biura Podró ż y o zabranie auta - odmó wili. W wyniku jazdy skuterem w deszczu przezię bił em się i poplamił em ubranie. Pienią dze przekazał em policjantowi, a po sporzą dzeniu protokoł u dali mi paszport. Pracownicy Biura Podró ż y zabrali kopię protokoł u i zabrali mnie do hotelu. Po powrocie do hotelu obsł uga hotelu podchodził a do nas po kolei i mó wił a po rosyjsku: „Przepraszam”.
Organizator wycieczek Biblio-Travel LLC, któ rego pracownicy przyczyniają się do wył udzania pienię dzy od turystó w, doskonale zdaje sobie sprawę , ż e turysta nie ma doką d pó jś ć . W przeciwnym razie policja go zabierze, tak jak to zrobili z nami. Policja niczego nie zrozumie i nikt nie zapewni ci prawnika. Dlatego jeś li partner Biura Podró ż y Biblio-Travel Sp. Biuro Podró ż y przyczyni się do tego. Obie opcje są korzystne dla Biblio-Travel LLC: pierwsza, jeś li zapł acisz, a druga, jeś li zostaniesz uwię ziony, na twoim przykł adzie straszą innych turystó w, co ich czeka, jeś li odmó wią zapł aty.
Powody, dla któ rych Biuro Podró ż y to robi, są dla mnie niezrozumiał e, albo jego sprawy są tak zł e, ż e mu się bankructwo i pró buje oszukać ostatnich turystó w, albo dyrekcja nie wie, na czym tak naprawdę robią ich przedstawiciele o. Phuket. W każ dym razie nieobecnoś ć prawnika w kraju, w któ rym tysią ce osó b odpoczywa jednocześ nie w tym Biurze Podró ż y, prowadzi do niepokoją cej myś li.
Hotel wywarł na nas najwię cej negatywnych wraż eń , ceny noclegó w są bardzo wysokie, za pienią dze, któ re kosztuje pokó j hotelowy, moż na mieszkać dwa dni w są siednim.
Wysł ał em roszczenie do touroperatora, mam nadzieję , ż e zrozumie moją sytuację , a takż e zacznie powstrzymywać wył udzenia od innych turystó w, zał oż yć infolinię dla ochrony turystó w, a nie przed nimi.
Nie wiem, jaka bę dzie odpowiedź , Biblio-Travel LLC albo zajmie się tym, co się dzieje i powstrzyma wył udzenie, albo bę dzie je kontynuował o.
Nasz przypadek w tym hotelu nie jest jedyny, proś by o zapł atę za nieistnieją cą suszarkę do wł osó w, „brakują ce” okulary, uchwyty na kieliszki, sosjerki i alkohol przy wymeldowaniu stał y się normą w tym hotelu.
Jeś li wybierasz się już do hotelu, bą dź przygotowany na to, ż e bę dziesz musiał za coś zapł acić lub zostaniesz w Tajlandii przez trzy lata z grzywną w wysokoś ci 6000 bahtó w.
Tak jak
Lubisz
• 11
Hotel został wybrany na podstawie nieprawdziwych opinii. Ś mieci przy wejś ciu do hotelu okropnie pachną . Zapł acili dodatkowo za pokó j typu superior, ale umieś cili nas w pokoju standardowym, powiedzieli, ż e nie ma innych pokoi i za dwa dni zostaniemy przeniesieni do pokoju typu superior.
… Już ▾
Hotel został wybrany na podstawie nieprawdziwych opinii. Ś mieci przy wejś ciu do hotelu okropnie pachną . Zapł acili dodatkowo za pokó j typu superior, ale umieś cili nas w pokoju standardowym, powiedzieli, ż e nie ma innych pokoi i za dwa dni zostaniemy przeniesieni do pokoju typu superior. Zarezerwowaliś my hotel na tydzień , a podstawowe pokoje nie był y oferowane, aby pł acić dodatkowo za przeł oż onego, co zrobiliś my. W efekcie mieszkaliś my 8 dni w standardowym pokoju, nikt nas nie przeprosił i nie dał odszkodowania. W ł azience ś mierdzi kanalizacją , nie ma suszarki do wł osó w, poś ciel brudna i podarta, hydraulika zardzewiał a, wszystko w uszczelniaczu, sprzą tają codziennie - nigdzie gorzej. W rzeczywistoś ci plaż a to nie 50 metró w, a 500 metró w, przez któ re trzeba przejś ć przez wysypisko ś mieci i na każ dym kroku Tajowie blokują drogę oferują c taksó wki, rosyjskie menu i inne bzdury. Hotel nie ma terytorium, obok hał asu z placu budowy. Po drugiej stronie ulicy znajduje się szkoł a, w któ rej bę bnienie zaczyna się o 7.30 rano, wię c nie trzeba nastawiać budzika. Wychodzą c z hotelu byliś my zmuszeni zapł acić za suszarkę do wł osó w, któ rej ten hotel w ogó le nie ma 1500 bahtó w, w przeciwnym razie nie zwolnili czasu, był a 5 rano i nie mogliś my dodzwonić się do przewodnika.
Tak jak
Lubisz
• 3
Duż o podró ż uję , widział em ró ż ne hotele, doskonał e, dobre i niezbyt dobre, ale nigdy nie widział em tak brzydkiego i obrzydliwego hotelu nigdzie indziej! Nigdy nie piszę ż adnych recenzji, ale tutaj samo sumienie nie pozwala milczeć ! W Tajlandii odpoczywaliś my nie pierwszy raz, wię c ze spokojem wybraliś my się do 3 gwiazdek i nie znaleź liś my ż adnych negatywnych opinii o tym hotelu.
… Już ▾
Duż o podró ż uję , widział em ró ż ne hotele, doskonał e, dobre i niezbyt dobre, ale nigdy nie widział em tak brzydkiego i obrzydliwego hotelu nigdzie indziej! Nigdy nie piszę ż adnych recenzji, ale tutaj samo sumienie nie pozwala milczeć !
W Tajlandii odpoczywaliś my nie pierwszy raz, wię c ze spokojem wybraliś my się do 3 gwiazdek i nie znaleź liś my ż adnych negatywnych opinii o tym hotelu.
Pokoje są prawie nie sprzą tane. Kiedy weszliś my do pokoju, od razu był o jasne, ż e ktoś już tak spał przed nami. Poś ciel był a szczerze brudna z plamami. Na ś cianie obok telewizora był a ogromna plama. Po skierowaniu tych problemó w do recepcji powiedziano nam, ż e OK, ale poś ciel nigdy nie został a zmieniona, a plama nie został a zmyta. Przez 10 dni naszego pobytu obsł uga uś miechnę ł a się zł oś liwie na nasz widok, a w noc przed lotem wrę czył a rachunek na pię ć tysię cy za miejsce przy telewizorze. Byliś my w cał kowitym szoku. Nie był o doką d jechać , czekał na nas autobus na lotnisko i musieliś my zapł acić mniejszą kwotę.100 USD, ale wię cej nie mieliś my, zgodzili się . Na ogó ł Rosjanie są traktowani jak dojne krowy.
Plaż a, do któ rej piszą.50 metró w, jest naprawdę.10 razy wię ksza.
Jeś li chcesz zepsuć swoje wraż enie Tajlandii, jesteś tutaj.
W Tajlandii odpoczywaliś my nie pierwszy raz, wię c ze spokojem wybraliś my się do 3 gwiazdek i nie znaleź liś my ż adnych negatywnych opinii o tym hotelu.
Pokoje są prawie nie sprzą tane. Kiedy weszliś my do pokoju, od razu był o jasne, ż e ktoś już tak spał przed nami. Poś ciel był a szczerze brudna z plamami. Na ś cianie obok telewizora był a ogromna plama. Po skierowaniu tych problemó w do recepcji powiedziano nam, ż e OK, ale poś ciel nigdy nie został a zmieniona, a plama nie został a zmyta. Przez 10 dni naszego pobytu obsł uga uś miechnę ł a się zł oś liwie na nasz widok, a w noc przed lotem wrę czył a rachunek na pię ć tysię cy za miejsce przy telewizorze. Byliś my w cał kowitym szoku. Nie był o doką d jechać , czekał na nas autobus na lotnisko i musieliś my zapł acić mniejszą kwotę.100 USD, ale wię cej nie mieliś my, zgodzili się . Na ogó ł Rosjanie są traktowani jak dojne krowy.
Plaż a, do któ rej piszą.50 metró w, jest naprawdę.10 razy wię ksza.
Jeś li chcesz zepsuć swoje wraż enie Tajlandii, jesteś tutaj.
Tak jak
Lubisz
• 4
Dzień dobry! Chciał bym podzielić się swoimi wraż eniami z wyjazdu do Tajlandii na okoł o. Phuket. Pierwszy raz przyleciał em do Tajlandii i wcale tego nie ż ał ował em, chociaż lot jest bardzo dł ugi. Wszystko super: przelot z firmą „Transaero”, spotkanie przewodnikó w na lotnisku – „Biblio Globe”, nocleg w hotelu i sama reszta.
… Już ▾
Dzień dobry! Chciał bym podzielić się swoimi wraż eniami z wyjazdu do Tajlandii na okoł o. Phuket. Pierwszy raz przyleciał em do Tajlandii i wcale tego nie ż ał ował em, chociaż lot jest bardzo dł ugi. Wszystko super: przelot z firmą „Transaero”, spotkanie przewodnikó w na lotnisku – „Biblio Globe”, nocleg w hotelu i sama reszta. Chciał bym trochę napisać o hotelu, w przeciwnym razie nie ma absolutnie ż adnych opinii na jego temat. Hotel poł oż ony jest w okolicy Patong Beach, w mił ym i zabawnym miejscu. Z hotelu do morza 5-7min w linii prostej, a takż e do centrum ż ycia nocnego. Hotel skł ada się z 2 budynkó w, mieliś my pokó j standardowy z koleż anką , jak się okazał o ze wspó lnym ł ó ż kiem, zapł aciliś my dodatkowo 200 bahtó w dziennie i dali nam pokó j superio, z dwoma ł ó ż kami, oddzielnym prysznicem, a w ogó lnie sam pokó j był duż y, klimatyzacja dział ał a poprawnie, ś niadania w hotelach standardowe, ale bardzo smaczne, szczegó lnie był wspaniał y smaż ony boczek i oczywiś cie owoce. Jedliś my ró wnież w naszym hotelu, ponieważ wszystkie dania był y pyszne, zwł aszcza tajska zupa i makaron. Hotel jest bardzo cichy, gł ó wnie obcokrajowcy odpoczywają , nie był o nocnych koszmaró w, wszystko jest godne, szczegó lnie 3. W pobliż u hotelu, jak wszę dzie w Patong: sklepy, spa, wó zki z owocami itp. Pojedź na wakacje do Tajlandii i przekonaj się sam. Mił ych wakacji! .
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Hotel jest mał y i niepozorny. Pokoje są czyste i przestronne. Widok z okna mieliś my na basen i są siedni budynek. Sprzą tanie odbywał o się codziennie. Znajomi w pokoju, klimatyzator nie dział ał dobrze. Jedyne co mnie zaskoczył o to ciepł a i zimna woda, pod koniec pobytu z jakiegoś powodu zamienili się miejscami.
… Już ▾
Hotel jest mał y i niepozorny. Pokoje są czyste i przestronne. Widok z okna mieliś my na basen i są siedni budynek. Sprzą tanie odbywał o się codziennie. Znajomi w pokoju, klimatyzator nie dział ał dobrze. Jedyne co mnie zaskoczył o to ciepł a i zimna woda, pod koniec pobytu z jakiegoś powodu zamienili się miejscami. Personel jest przyjazny. Ś niadanie jest ok, ale nie urozmaicone. Restauracja hotelowa serwuje wyś mienite jedzenie. Niedaleko plaż y, niedaleko Bangli. Jaszczurki czasami peł zają po pokojach, ale są mał e i zabawne. Ogó lnie hotel jest dobry.
Tak jak
Lubisz
• 1.5
Wró cił am z tego hotelu trzy dni temu, piszę ze ś wież ych wspomnień . Hotel jest mał y, miejski, praktycznie nie ma wł asnego terytorium - jeden basen z kilkunastoma leż akami (w czasie naszego pobytu był zamknię ty z powodu remontu) - uważ am to za minus.
… Już ▾
Wró cił am z tego hotelu trzy dni temu, piszę ze ś wież ych wspomnień . Hotel jest mał y, miejski, praktycznie nie ma wł asnego terytorium - jeden basen z kilkunastoma leż akami (w czasie naszego pobytu był zamknię ty z powodu remontu) - uważ am to za minus. W są siedniej Thara Patong po drugiej stronie ulicy - jest teren zielony i kilka basenó w, ale ró ż ni się też ceną . Do plaż y jest 3 minuty spacerem, wszystkie rozrywki są ró wnież w pobliż u - okoł o 10 minut. Ś niadania jadalne: kieł baski, ryż , bekon, jajecznica, ziemniaki, pł atki z mlekiem, ś wież e owoce, kilka razy naleś niki z miodem - bardzo mi się podobał y. Pokó j jest przestronny. Problemy z pokojem został y szybko rozwią zane, gdy klimatyzator się zepsuł - naprawili go w cią gu 30 minut. , potem przypadkowo (! ) przebili ś cianę w ł azience - był o ś miesznie, przychodzimy z plaż y w ś cianie z dziurą , naprawili kanalizację , okazuje się - ale też przeprosili za dziurę w zasadzie wszystko w porzą dku. W zasadzie wszystko jest czyste, schludne, dobrze wyczyszczone. Nie był o kradzież y ani nic takiego, chociaż po przeczytaniu recenzji o ró ż nych hotelach bardzo się tym martwił em? . Po raz kolejny prawda nie pojechał aby do tego hotelu niedaleko Thara Patong - bardziej mi się podobał (zaprzyjaź niliś my się z rosyjską parą i czę sto je odwiedzaliś my). Ró ż nica za 14 dni wyniosł a 7 tys. - teraz wolę przepł acać - za posiadanie wł asnego pię knego terytorium.
Tak jak
Lubisz
• 1
Nagle pojawił się bilet do Tajlandii, nie chciał em jechać , ale bilet kupił em beze mnie i dla mnie, wię c musiał em jechać . Poleciał em z Irkucka do Nord Wind, jak to był a osobna rozmowa, choć nic zł ego nie mogę powiedzieć . Na lotnisku spotkał mnie Taj, któ ry nie mó wił po rosyjsku, ale wymachiwał tabliczką z moim nazwiskiem, wię c poznaliś my się i szybko wsiedliś my do autobusu.
… Już ▾
Nagle pojawił się bilet do Tajlandii, nie chciał em jechać , ale bilet kupił em beze mnie i dla mnie, wię c musiał em jechać . Poleciał em z Irkucka do Nord Wind, jak to był a osobna rozmowa, choć nic zł ego nie mogę powiedzieć . Na lotnisku spotkał mnie Taj, któ ry nie mó wił po rosyjsku, ale wymachiwał tabliczką z moim nazwiskiem, wię c poznaliś my się i szybko wsiedliś my do autobusu. W drodze do atelier zaproponowano mi rozmowę telefoniczną z przewodnikiem, któ ry uspokoił mnie i zapewnił , ż e czekają na mnie w hotelu. To zapewnienie uspokoił o mnie i kontynuował em cał ą drogę , upewniają c się , ż e podziwiam pię kno budzą cej się Tajlandii. W poró wnaniu z Turcją (5 wycieczek we wszystkie strony ś ró dziemnomorskiego wybrzeż a Turcji), wtedy Tajlandia budzi się radoś niej i jaś niej. Naprawdę czekali na mnie w hotelu, przy zameldowaniu poczę stowali mnie bardzo smacznym, tonikiem. Rejestracja trwał a nie wię cej niż.15 minut, po czym został em zabrany do pokazania numeru. Winda sł ynna wjechał a na trzecie pię tro i po przejś ciu kilku metró w wpadł em do domu na nastę pny tydzień z ogonem. Pokó j jest duż y, ł ó ż ko jest duż e, klimatyzacja dział a, bar jest peł ny, ł azienka czysta i z akcesoriami - czego jeszcze potrzeba znuż onemu podró ż nikowi. Jeś li interesują Cię moje notatki, a takż e interesuje Cię , gdzie iś ć i co robić wieczorem, napisz
Tak jak
Lubisz
• 1