Recenzja jest dł uga, ale jeś li wybieracie się do tego hotelu to polecam poczytać i pomyś leć „Czy warto? ”.
Rezerwować:
Ż adnych reklamacji, odpisaliś my kierownikowi hotelu mailem, uzgodniliś my termin przyjazdu, wpł aciliś my zaliczkę i tyle, cena odpowiada zapowiedzianej i nie wzrasta w przyszł oś ci.
Spotkanie:
Bą dź przygotowany na to, ż e moż esz zostać pó ź no spotkany i nawet nie zostaniesz o tym ostrzeż ony.
Przyjechaliś my 15 sierpnia zgodnie z planem, odebraliś my walizki, opuszczają c budynek lotniska, był o wielkim zaskoczeniem, ż e z tł umu ludzi spotykają cych się z szyldami ró ż nych hoteli, nie znaleź li upragnionego napisu „Hotel Irina”, chociaż w sierpniu 14 odpisali z gospodynią z przypomnieniem o przeniesieniu. Spotkanie prawie ż adnego zaję ł o 15 minut. Nie chciał em podpierać muró w lotniska, poza dwó jką mał ych dzieci, wię c postanowiliś my poszukać innego sposobu dotarcia do hotelu.
Radzę ci, jeś li zamó wisz transfer z hotelu, poszukaj ubezpieczenia, innych sposobó w na dostanie się z lotniska do Nikolaevki.
Taksó wkarze nazywają cenę zbyt wysoką i proponują jej zabranie w wysokoś ci 1km = 67 rubli. (odległ oś ć z lotniska do Nikolaevki to 50.55 km). Nie zadowalaj się tą ceną . Ogł osiliś my taksó wkarzom, ż e zarezerwowaliś my transfer za 1500 rubli. Jeś li powiesz, ż e za tę cenę jedziesz, a komunikacją miejską jedziesz wyż ej, to od razu ci, któ rzy chcą cię zabrać . Parking na lotnisku jest pł atny, wię c zostawiam prywatne "bomby" auta przed lotniskiem, ale to niedaleko, dosł ownie 1-2 minuty na spacer. Kiedy czekaliś my na samochó d, postanowił em ponownie sprawdzić , czy pojawił się nasz witacz. I oto mę ż czyzna z napisem „Hotel Irina” czekał przy wejś ciu, odpowiedź na pytanie „Gdzie był eś wcześ niej i dlaczego się wtedy nie spotkał eś ” był a niesamowita, okazuje się , ż e przyjechaliś my wczesny.
Są dzą c po opiniach innych urlopowiczó w hotelu Irina, nie jest to odosobniony przypadek - http://nikolaevka. com. ua/reviews/nik_hot_irina.html
Kierowca miał na imię Anton, przeprosił za spó ź nienie i w ramach rekompensaty udzielił rabatu w wysokoś ci 200 rubli. Pomimo tego, ż e pierwsze wraż enie został o zepsute, nastró j na pozytywne emocje od reszty pozostał , ale na pró ż no…
Hotel:
Hotel odpowiada zdję ciu zamieszczonym na stronie.
Hotel poł oż ony jest nad morzem, to prawda, ale chcę zauważ yć , ż e morze, ale nie plaż a. Plaż a przed hotelem jest sprana i nie nadaje się do wypoczynku.
Terytorium hotelu:
Teren hotelu jest mał y, jest kilka pawilonó w, w któ rych paję czyny najwyraź niej nigdy nie został y usunię te, bardzo nieprzyjemny widok. Są.2 mał e baseny, w sierpniu woda w nich nie nagrzewa się i jest doś ć zimna.
Zameldować się:
Pokó j nie był gotowy na nasz przyjazd. Poproszono nas o czekanie 15 minut w recepcji.
W zasadzie nie ma w tym nic strasznego, moż na poczekać , ale w tym czasie administratorka wyraził a niezadowolenie, irytację i niechę ć do sprzą taczki Zinaidy. Goś cie hotelowi w ogó le nie muszą wiedzieć o wewnę trznych problemach mię dzy personelem. Zostaw rozgrywkę zamknię tą dla goś ci.
Numer:
Nasz pokó j numer 8 znajdował się na drugim pię trze, przeznaczony dla 4 osó b z moż liwoś cią rozliczenia 5. za dopł atą . opł ata. Pokó j kosztował nas 2495 rubli. /dzień . Ale przy tym brudzie w pokoju i stosunku do goś ci i niemoż noś ci zorganizowania porzą dku w hotelu nawet poł owa tej kwoty jest super, nie zapł acił bym nawet 100 zł za taki pokó j.
Pokó j posiada 2 pokoje.
Jeden pokó j posiada 1 podwó jne ł ó ż ko, sofę . Są też.2 fotele, z któ rych jeden stoi w rogu i do któ rych z cał ą chę cią nie da się przejś ć , bo z jednej strony stoi obok niego stolik, z drugiej kanapa, dlaczego to krzesł o jest potrzebne, nie jest jasne.
W pokoju lodó wka, telewizor, klimatyzacja, stara, stara szafka nocna na któ rej stoi czajnik, w ś rodku sejf, któ ry nie dział ał . Na 5 goś ci w pokoju był.1 talerz i 2 brudne, wyszczerbione filiż anki do herbaty. Na podł odze leż y dywan, któ rego nie odkurza się , tylko wyciera brudną szmatką do podł ó g.
W drugim pokoju dwuosobowe ł ó ż ko, stare jak szafka nocna, krata i prawdopodobnie szafa z czasó w I wojny ś wiatowej, w któ rej goś cie są zapraszani do wieszania rzeczy. Gabaryty szafy był y po prostu zaskakują ce, moż na by był o w niej wł oż yć rzeczy, no có ż co najmniej 2 osoby, ale oczywiś cie nie 5. Panowie no có ż , jeś li deklarujecie, ż e pokó j przeznaczony jest dla 4 osó b, nie oznacza to, ż e musicie zapewnić tylko ł ó ż ko. Strach dotykać szafy, bo wydawał o się , ż e moż e się po prostu rozpaś ć , podobno pozostali goś cie z niej nie korzystali, bo w szafie nie był o ani jednego wieszaka. Z pytaniem o brak wieszakó w w szafie skontaktuj się z administratorem.
Zdziwienia na twarzy administratorki nie da się wyrazić sł owami, dlaczego nie rozumiał a wieszakó w dla goś ci, niemniej jednak po kilku minutach zaskoczenia zapytał a ile wieszakó w potrzebujemy, skoro był o nas pię ciu, oni poprosił nas o przyniesienie co najmniej 5 wieszakó w na ubrania. Administrator dodał też , ż e nie powinni się martwić o pokó j, a trzeba skontaktować się z sprzą taczami, to stanowisko nie jest dla mnie jasne, ale có ż...Po 15 minutach przywieziono do nas wieszaki, ale oni wyglą dał y, jakby był y w cał ym hotelu, a był o ich tylko 3, powiedzieli „Wię cej nie! ! ”. Drugi pokó j ma kafelki na podł odze i nie ma dywanika, ale moż e to lepsze niż brudny dywan. Za kratą dostaliś my paczki papierosó w, ciasteczka od poprzednich goś ci, nie wiadomo, jak sprzą ta się pokó j, kiedy widać był o te wszystkie ś mieci.
Pewnego dnia okulary przeciwsł oneczne spadł y za kratę , musiał em je wycią gną ć , ale ile był o paję czyn, to po prostu nie do opisania, podobno po prostu nie myli się tam przez cał y okres istnienia tego hotelu.
Prysznic + ł azienka. Nie ma dywanu ani w ł azience, ani w samym pokoju, aby wzią ć prysznic, musisz staną ć bezpoś rednio na kafelkach, có ż , przynajmniej jest to niebezpieczne.
Zamiast dywanika na podł odze przed toaletą jest brudna szmata podł ogowa (nie mogł em się oprzeć i sfotografował em zdję cie „cud dywanu”), ta szmata zastę puje dywanik, a takż e myją podł ogi w Toaleta. Szmata jest nieprzyjemna, brudna, to tylko koszmar. Po przyjeź dzie był a jedna malutka, indywidualna kostka mydł a, któ rą inne hotele zapewniają na goś cia oraz rolka papieru toaletowego. Ogł oszono, ż e tak jest przez wszystkie 14 dni. Na pytanie „Dlaczego pł acił eś.2500 rubli dziennie, czy masz miejsce na ł ó ż ko? » sprzą taczka odpowiedział a administratorowi na wszystkie pytania.
Ale po przyjeź dzie dostaliś my miotł ę , szufelkę i powiedziano nam „Sam zachowaj czystoś ć ” ...
W tygodniu wyjazdu z hotelu (wyjechaliś my w sobotę ), posprzą tali nas raz - w poniedział ek. W pią tek zadano administratorowi pytanie dotyczą ce sprzą tania, administrator odpowiedział , ż e sprzą tanie odbywa się w miarę moż liwoś ci i podobno zgodnie z ż yczeniem. Nie ma mowy o sprzą taniu co drugi dzień . Zmiana poś cieli ró wnież był a bardzo oryginalna. W dniu, w któ rym mieli zmienić poś ciel, w pokoju był o dziecko, sprzą taczka poprosił a dziecko o zdję cie cał ej poś cieli, bo nie ma na to czasu...
Odż ywianie:
Ten temat zasł uguje na szczegó lną uwagę . Szanowny wł aś cicielu hotelu Irina usuń z opisu ś wiadczonych usł ug pozycję „Za dodatkową opł atą . Za opł atą zapewniamy kompleksowe posił ki.
Przeczytaj opinie goś ci, ostatnio są zupeł nie nieprzychylne, w tym narzekania na kompleksowe odż ywianie i porady - posł uchaj ich, z takim nastawieniem coraz czę ś ciej bę dą pojawiać się negatywne recenzje.
W dniu przyjazdu postanowiliś my zjeś ć obiad w hotelu, praktycznie nic z deklarowanych dań , ale to, co jeszcze znaleź liś my, musiał o poczekać.1, 5 godziny. Wieczorem przyszliś my do kawiarni na obiad. Dzieci zamawiał y pierogi. W oczekiwaniu na knedle miał o się wraż enie, ż e kucharze ugniatali ciasto, gotowali ziemniaki, tł ukli, a potem rzeź bili pierogi i gotowali, oczekiwanie na pierogi trwał o 1.5 godziny, w tym czasie dzieci zdą ż ył y zasną ć , no i odpowiednio nie był o. nie ma już mowy o jakimkolwiek obiedzie, dzieci został y bez kolacji.
Padł o pytanie „Dlaczego tak dł ugo? ”. Powiedziano nam, ż e kompleksy należ y zamawiać z wyprzedzeniem co najmniej 40 MINUT! ! ! (czekaliś my 1.5 godziny).
Nastę pnego dnia zł oż yliś my zamó wienie nie w 40 minut, ale zdecydowaliś my się zamó wić lunch już rano, ale rano nie był o praktycznie nic z dostarczonego zestawu lunchowego. DLACZEGO w ustalonym menu pisać.5 zup, jeś li bę dzie tylko 1, po co pisać.5 przystawek, jeś li bę dzie tylko 1 itd. ? Zamó wione na 14 godzin, co był o. Ale nawet z zamó wieniem w przedsprzedaż y musieliś my czekać.1, 5 godziny na nasz lunch! ! ! Kolacja też się nie powiodł a, my też spodziewaliś my się okoł o 2 godzin, dzieci znowu zasnę ł y.
Do administratora padł o pytanie o obsł ugę zastawionych posił kó w, dlaczego praktycznie nic z tego, co się we mnie deklarował o, i dlaczego tak dł ugie czekanie. Dosł owna odpowiedź brzmi: „Nie bę dziemy pracować ze stratą ”.
Có ż , panowie, w waszej kawiarni naprawdę nie był o tł umó w goś ci.
Jeś li przez 1 dzień serwowania zł oż onych posił kó w w iloś ci 500 rubli na osobę (a mamy 2500 rubli od naszej rodziny) to pracować na straty, to naprawdę ł atwiej nikomu w ogó le nie podawać . Chociaż bę dzie mi lepiej, nadal był y kolacje, codziennie o tej samej porze - to jest obsł uga hotelu. Podobno menu z kompleksami jest przeznaczone nie dla goś ci, ale dla personelu.
Nie był o wię cej pró b jedzenia w hotelu. Nie ma problemó w z jedzeniem, wokó ł jest wiele kawiarni i stoł ó wek. Ceny są prawie wszę dzie takie same.
O cenach:
Ceny w hotelu są zbyt wysokie, oferowana jakoś ć nie moż e być warta takich pienię dzy. Trochę o cenach mieszkań i jakie opcje są dostę pne. Pobliski hotel "Maxim", ró wnież.2 minuty od morza, zapewnia pokoje na dzień - 450 rubli. vzr. , 225 rubli.
dzieci, cena zawiera ś niadanie, rę czniki plaż owe, fotel do masaż u i wi fi, moż e nie pamię tam dokł adnej ceny, jeś li jest drogo, moż na znaleź ć jeszcze taniej, ale bę dzie to sektor prywatny, a to 5 minut spacerkiem do morza, cena za osobę.200 rub. /dzień.
Porady nie spieszą się z zapł aceniem za hotel, zawsze są miejsca, w okolicy jest BARDZO wiele hoteli, któ re ró wnież mają darmowe pokoje.
Każ dy ma wybó r, ale jeś li chcecie umyte rę czniki, 1 papier toaletowy, brudny pokó j, nieumyte podł ogi, fatalną obsł ugę , dł ugie godziny oczekiwania na lunch/obiad, to powinniś cie wybrać się do tego „cudownego” hotelu. Ale nigdy tam nie wró cimy, to najgorszy hotel, w jakim kiedykolwiek byliś my.
Podobno hotel potrzebuje kompetentnego lidera i być moż e wszystko się uł oż y.
Powodzenia!
Ogó lna ocena pensjonatu - 3
Ocena do gł owy Sharonova Irina - 2
Ocena administratora Alena - 3
Ocena jadalni i kelneró w - 2,
Ocena pokojó wki - 4, za przygotowanie pokoju - 3.
Ocena szefa kuchni za przygotowane dania to 4 (omlet jest bez smaku, smakuje bez mleka, czy powinien być soczysty, czy to tylko jajka zmieszane z mą ką? ), za szybkoś ć gotowania - 2
Wyglą d hotelu, dziedziń ca, basenu i jadalni odpowiada zdję ciu na stronie, koszty utrzymania ró wnież odpowiadał y uzgodnionemu (zarezerwował em hotel w lutym, od razu zapł acił em 30% kosztó w) - TO JEST JEDYNE POZYTYWNY MOMENT, transfer z lotniska kosztował rodzinę.1300 rubli. Na przykł ad w drodze powrotnej wynaję liś my autobus na dworcu autobusowym (wyszł o 600 rubli na rodzinę ). Począ tkowo zarezerwowaliś my 3 pokoje w rzę dzie na 1 pię trze (11.12, 13), w efekcie 13 był o zaję tych. (Ż al mi był o tych ludzi z numeru 13, przecież cał ymi dniami sł uchał em tak duż ego towarzystwa z dzieć mi, chociaż począ tkowo moż na był o im dać odległ y numer 14 dla wł asnej wygody - znowu duż y minus za reż yser). Pokó j w dniu przyjazdu okazał się brudny - kurz w szafie, piasek pod ł ó ż kiem, brud, zapomniana szachownica, kawał ki papieru itp. Po spostrzeż eniu pokojó wka umył a wszystko i przyniosł a rę czniki dla twarz i dł onie na ż yczenie.
Pragnę wyrazić moją wdzię cznoś ć jedynej osobie w tym hotelu odpowiedzialnej za gospodarstwo domowe. czę ś ć Zinaidy, szczegó lnie o uwagę , bo reż yserka Irina Sharonova, po okropnej obsł udze w jadalni, brudnych pokojach, nawet nie przeprosił a i nie podję ł a ż adnych dział ań , aby zlikwidować hań bę w jadalni pod wzglę dem obsł ugi i klienta serwis, do nas ani razu po incydencie nie przyszedł i poż egnał się po reszcie. Począ tkowo skupiliś my się na kompleksowym odż ywianiu? i jego dostę pnoś ci w jadalni (jeszcze w lutym dyskutowano o dostę pnoś ci posił kó w zł oż onych, na stronie znajduje się kawiarnia z posił kami zł oż onymi i posił kami indywidualnymi), (zamawiane na konkretną godzinę od wieczora na ś niadanie, lub z kolei wstawanie o 7 rano (wielu się nie wyspał o) na proś bę administratora Aleny, rano na obiad, a po poł udniu na kolację . ) Tylko 2 razy w cią gu 15 dni kelnerzy obsł uż yli nas na czas .
Nasze biedne dzieci, ż oł ą dek bolał z gł odu, podczas gdy kucharz gotował kieł baski z makaronem przez 1 godzinę i 10 minut, w tym momencie kelnerzy obsł ugiwali stó ł obsł ugi hotelu. Pewnego wieczoru, nie czekają c na obiad, moja có reczka zasnę ł a przy stole, no szczyt - któ regoś ranka kelnerzy odmó wili nam podania i powiedzieli, ż e ustawione posił ki został y odwoł ane, po rozprawie zamó wienie został o przyję te.
Opró cz dł ugiego oczekiwania na jedzenie, potrawy czę sto się mylił y, przynosił y coś zupeł nie innego niż zamó wiono, nie moż na był o czekać na chleb na zupę i jajecznicę . (Ogó lnie o czym tu mó wić , jeś li 16-letni kelnerzy pracują w jadalni !!!!! ) Chcę zauważ yć , ż e kucharze gotują pysznie, ale BARDZO DŁ UGO, jedzenie nie jest tł uste, ale kilka razy przynieś li jajecznicę bez kieł basy, chociaż w menu kieł bas. Wyraziliś my niezadowolenie i oburzenie w sprawie godzinowej obsł ugi administratora i dyrektora, ale sytuacja się nie zmienił a.
Nie mogą c tego znieś ć , nasza są siadka Julia wyraził a niezadowolenie z Iriną Szaronową , na co odpowiedział a „Nie obchodzi mnie to” - wierzono, ż e pienią dze na zakwaterowanie został y otrzymane i na tym zakoń czył a się cał a usł uga. Kiedyś nie zapł aciliś my za ś niadanie, bo kasa nie dział ał a, postanowiliś my zapł acić za obiad, wszyscy tak się bali, ż e jak nasza firma przyszł a na obiad, na stole był y tabliczki z numerami pokoi, wszystko był o zakryte , a kelnerzy wezwali nas na lunch - byliś my zszokowani, zachwyceni i już mieliś my nadzieję , ż e tak bę dzie każ dego dnia, ale nastę pnego dnia zapomnieli podać nam obiad, bo nastą pił a zmiana kelneró w. 5 dni przed wyjazdem nadal nie mogliś my tego znieś ć i zjedliś my w pobliskiej jadalni - nazywa się to jadalnią (w drodze na centralną plaż ę , bo naprzeciwko hotelu nie ma plaż y (strona wskazuje Lokalizacja: Jesteś my poł oż ony w samym centrum Nikolaevki, w pierwszej linii od morza, 50 metró w od plaż y.
, ale trzeba iś ć dalej na plaż ę - w odległ oś ci 50 metró w plaż a jest po prostu zmyta, cią gł e osuwiska i gł azy, dzię ki są siedniemu centrum rekreacji, któ re pozwolił o nam przejś ć przez ich terytorium na plaż ę ). Pragnę zaznaczyć , ż e na pierwszym pię trze hotelu w swoich pokojach moż na spotkać duż e czarne karaluchy poł udniowe - wyniosł em je, wylał em proszek do prania w rogach i wzdł uż ś cian, umył em dwa do muszli klozetowej - trzeba leczyć te pasoż yty w hotelu. Pewnego wieczoru przyszedł em po jadalni do pokoju i znó w zobaczył em karalucha - szczerze mó wią c, zrobił em skandal. Gdyby nie dobre towarzystwo, wakacje był yby kompletnie zrujnowane. Dalej ustaliliś my, ż e zostanie nam przydzielony jeden pawilon dla naszych 19 osó b, pewnego pię knego dnia okazał o się , ż e pawilon zaję li obcy, był wynaję ty wraz z grillem - dzień był zrujnowany. Przez pozostał e 4 dni musieliś my pł acić za altanę , ż eby nie był a już zaję ta.
Samochody są stale parkowane na podwó rku naprzeciwko pokoi budynku 1, po umyciu samochodu na podwó rku - niezbyt przyjemne dla wczasowiczó w. Planuję przekazać materiał y dotyczą ce rekreacji Wszechrosyjskiemu Towarzystwu Ochrony Praw Konsumentó w Rospotrebnadzor, takż e Towarzystwu Kontroli Jakoś ci, na pewno zaproszę Latanie w celu przeprowadzenia kontroli w tej instytucji. NASZA RODZINA NIE POLECA HOTELU IRINA NA ODPOCZYNEK. Najwyraź niej Irina Sharonova sama lub odwiedzają cy pisze wszystkie inne recenzje na takim poziomie, ż e nikt nie dba o obsł ugę , obsł ugę i oboję tny stosunek do goś ci. U nas goś cie zamawiali obiad w pokoju za opł atą i byli oburzeni, dlaczego kelnerzy nie zmywają naczyń . Tak czy inaczej, nie jedz tam.
Jeś li zarezerwował eś pokó j na drugim pię trze, dym z paleniska zrujnuje Ci cał e wakacje, wię c nie wybieraj pokoju nad paleniskiem, oburzeni są siedzi już do nas przyszli, ż e nie ma czym oddychać , gdy usmaż ymy grilla. Przygotuj się ró wnież na to, ż e pomieszczenia są bardzo wilgotne, mokre rzeczy nie wysychają nawet na suszarkach, wybierz pokó j po sł onecznej stronie lub umó w się na suszenie z pokojó wką.
Ta recenzja zostanie opublikowana na wszystkich stronach Krymu i rekreacji w Rosji, materiał y zostaną przesł ane do odpowiednich wł adz. Oto kolejne pytanie, zapł aciliś my 200 rubli za jakiekolwiek potł uczone szkł o fasetowane, ale czy otrzymamy rekompensatę za szkody moralne i zepsuty odpoczynek i nastró j?
Jekaterynburg, lipiec 2015