Najpierw spotkali nas w ś rodku nocy na ulicy, pomogli wnieś ć nasze walizki do pokoju. W każ dej chwili zawsze przyjaź nie odpowiadali na wszystkie pytania i szli na spotkanie, aby rozwią zać nasze problemy (zapomniał em ubrania w pokoju, gdy wychodził em, wysł ali paczkę do mojego domu w tym samym tygodniu).
Ś niadania w cenie - pyszne, ś wież e, codziennie urozmaicone. W pokoju był o bardzo ciepł o i wygodnie, ł azienka po ostatnim remoncie widać , meble w pokoju, widać , ż e nie jest najnowsze, ale zadbane i czyste.
Udał o nam się też odwiedzić saunę , doś ć duż y basen, jak zwykle moż na pł ywać , podobał o mi się jacuzzi na zewną trz w altanie.
Oceniam go na 9, ż eby był o miejsce na poprawę : )
Przedmowa:
Zarezerwował em i opł acił em (100%) apartament rodzinny w hotelu ZimaSnow na 12 dni (5 osó b). Na 4 dni przed wyjazdem zachorował o 3 czł onkó w rodziny. Zadzwonił em do hotelu i poprosił em administratora o przesunię cie daty zameldowania na pó ź niejszą godzinę (jeś li są okna). Administrator potwierdził , ż e w marcu są dni wolne, ale potrzebne jest potwierdzenie wł aś ciciela. Drugą opcją jest przelanie pienię dzy na lokatę z pó ź niejszym wykorzystaniem. Nastę pnego dnia administrator po raz kolejny obiecał uzgodnić opcję z wł aś cicielem. W przeddzień wyjazdu zarzą dca się zmroził i powiedział , ż e wł aś ciciel nie zgadza się na przesuwanie terminó w ani na trzymanie pienię dzy w depozycie. Tak wię c wł aś ciciel ogł osił swó j stan: albo klient sam zamelduje się w hotelu na czas, albo sam realizuje (sprzedaje) swoje mieszkanie innemu klientowi na ten okres. To wszystko! W rezultacie, chorują c od tygodnia, wyjechaliś my na pozostał e 5 dni.
Myś lę , ż e administracja i wł aś ciciel hotelu ZimaSnow wykazali się lekceważ eniem dla klienta. ZimaSnow interesuje tylko twoje ł upy i moż liwoś ć oszukania cię.
Klienci! Rozważ ubezpieczenie podró ż ne i rozważ swoje ryzyko.
Tak wię c inspekcja hotelu ZimaSnow odbył a się na począ tku lutego 2015 roku. Hotel jest dobrze znany i znam go od zeszł ego roku. W 2014 roku pozostawił dobre wraż enie i zaskoczył ś wież oś cią (ś wież y remont), czystoś cią i jakoś cią obsł ugi. Co się zmienił o?
1. Pojawił y się pytania o czystoś ć . Zajrzał em do kabiny prysznicowej. Pojawił a się tam pleś ń (w zeszł ym roku jej nie był o). Podczas korzystania z kabiny prysznicowej sł aba przepuszczalnoś ć rur kanalizacyjnych jest natychmiast zauważ alna i doś ć szybko woda zaczyna unosić się do kostek. Dlatego pleś ń jest ucią ż liwa.
2. Rę czniki (w hotelu są biał e), podobno nie są myte lub uż ywa się chemii gospodarczej typu GALA.
Rę czniki ciemnieją i wywoł ują uczucie obrzydzenia. Jeś li zamierzasz zostać w ZimaSnow, weź ze sobą rę czniki.
3. Po cał ym mieszkaniu rozchodzi się zapach kanalizacji. Na tle pię knego krajobrazu trzeba oddychać obrzydliwym smrodem stoją cych rynsztokó w.
4. Szafka na narty przeznaczona jest dla jednej osoby (maksymalnie 2 osoby). Czę ś ć wyposaż enia musimy schować w rogach i pod schodami. Powiedzmy, ż e nie ma kradzież y. Sprzę tu nie brakuje. Ale ł atwo pomylić go z cudzym. Wię c po prostu pomyliliś my nasze buty z nieznajomymi. Wtedy nie zostali przyję ci w kasie.
5. Karty do wejś cia do mieszkania są trwale rozmagnesowane. Chociaż administrator zwyczajowo je zmienia.
6. Serwis. Wraż enie jest dwojakie. Administrator czy kierownik (siwowł osy mę ż czyzna, któ rego nazwiska nie znam i nie chcę znać ) z pewnoś cią nie jest profesjonalistą iz kwalifikacji jest raczej stró ż em, a nie administratorem.
Polecam zorganizować go jako stró ż a na 7. windzie (tam, gdzie jest mniej osó b). Jeś li chodzi o Ivankę , jest ś wietna. Ivanka, jeś li znasz ję zyk angielski, zdobą dź pracę w Radissonie.
Có ż , porozmawiamy?
Teraz w Bukowelu jest wiele nowych hoteli. Drodzy Klienci! Nie polecam Wam ZimaSnow. Wybierz nowe hotele, któ re pró bują wejś ć na rynek. Przeczytaj recenzje. Droż szy nie znaczy lepszy : )
Bardzo zadowoleni z wyjazdu, mamy nadzieję , ż e przyjedziemy ponownie.
Mogę powiedzieć , ż e byliś my zadowoleni, mieliś my duż y, wygodny i jasny pokó j na 2 pię trze (203). Na pewno był o to bardzo wygodne dla mojego mę ż a i naszych przyjació ł -są siadó w z 204 roku - przeszliś cie przez ulicę i już jesteś cie na wycią gu! Ale ja zdecydował am się pojechać na narty pierwszy raz, wzię ł am instruktora i po godzinie zaję ć , zdecydował em, ż e to nie moje. Podobał a mi się sauna i masaż e. Ivanna ma zł ote, mił e dł onie! Wielkie dzię ki. Myś lę , ż e w sezonie goś ci w hotelu jest cał kiem sporo, a wedł ug moich obserwacji 7 osó b radzi sobie prawie ze wszystkim! Chciał bym zwró cić się do administracji hotelu z proś bami: proszę , aby menu ś niadaniowe był o bardziej urozmaicone, a takż e nie mogę powiedzieć , ż e jestem duż ym sprzą taczem, ale sprzą tanie w pokojach pozostawia wiele do ż yczenia. W naszym pokoju w ś rodę wypalił a się ż aró wka, wyleciał a z piwnicy, po jej wymianie na podł odze w ł azience był y ś mieci, niestety leż ał y tam do niedzieli. Kiedy zameldowaliś my się w pokoju, na podł odze leż ał y okruchy i lustra, a okna był y pokryte odciskami rą k, dopó ki nie poprosił em dziewczyn, ż eby go umył y, tak był o, a tam, gdzie tego nie pokazał em, pozostał nieumyty. Takie niedocią gnię cia na wraż enie pozostał ych narzucają ich cień . Podzię kowania dla Galiny i Ivanny za pomoc w zakupie tortu urodzinowego.
Plusy: dobra podł oga (laminat), meble z litego drewna, ł azienka, nowa instalacja wodno-kanalizacyjna, bidet, grzejniki elektryczne w pokojach i ł azienkach, bojler, ciepł a i zimna woda cał y czas, czysta poś ciel i rę czniki, sprzą tanie i zmiana poś cieli na czas oraz wysokiej jakoś ci, dobre pojemne szafy i komody, w któ rych moż na powiesić rzeczy, wygodny przedpokó j i szafa w nim. Doś ć przestronne i dobrze oś wietlone, przemyś lane lampy. na parterze są szafki na buty i narty, chociaż nie ma suszarki do butó w. Ś niadania normalne. wszystkiego jest doś ć , miejsca w kawiarni nie ma duż o, ale 5-10 minut nie gra roli, moż na przyjś ć pó ź niej, ale na razie szybko idź do wycią gu i kup karnety na akcję rankingową . Hotel jest doskonale poł oż ony - przejdź przez ulicę i od razu wycią g narciarski nr 1. Dobry dziedziniec hotelu, jest gdzie zaparkować samochó d, inaczej wszystkie tutejsze hotele mają problem - wydają się wszystkie utkną ć na sobie i na wzgó rzu, poza tym nie ma doką d pojechać , nie mó wią c już o parkowaniu.
Minusy: wspó lne dla regionu - z reguł y ś ciany są wykonane z pł yt gipsowo-kartonowych lub czegoś lekkiego, tak ż e sł yszalnoś ć jest betonowa z są siednich pomieszczeń , ze schodó w, a drewniane, a wł ó czę ga wcią ż ta sama. a ś ciany stają się zimne, jeś li mró z nie znajduje się w pobliż u akumulatora. Okna z podwó jnymi szybami - balkony ró wnież nie są zbyt grube - nie ma wystarczają cej izolacji akustycznej, a biorą c pod uwagę , ż e okna wychodzą na drogę , wszystko, co podró ż uje po drodze, wydaje się być w pokoju, ale duż o podró ż owali, a nawet w nocy - spryskiwali drogi specjalnym sprzę tem, wozy na koniach, ratrak zostawił na wycią gu o 21-23 i dzwonił i mrugał przez godzinę . Ale przyzwyczajasz się do tego, jesteś my zmę czeni i dziecko dzię ki Bogu spał o.
Nie poszliś my do sauny spa, dla rezydentó w też doś ć drogo na dwie osoby, ale szukam towarzystwa + 4 osoby wię cej..."chciał byś pó jś ć z nami do sauny"? ))) sposó b administracja, powiem z doś wiadczenia, w Austrii dla goś ci hotelowych sauna jest zwykle bezpł atna...
Byliś my z rocznym dzieckiem, wygodnie jest, ż e jest kuchnia, choć bez pł yty grzejnej? ? ((, ale z mikrofaló wką , czajnikiem, dobrą duż ą lodó wką . Kró tko mó wią c, wygoda lokalizacji i dostę pnoś ć kuchni zrekompensował a wszystkie niedocią gnię cia.
Absolutny plus hotelu, bliskoś ć pierwszego wycią gu narciarskiego, dosł ownie po drugiej stronie ulicy.
Ś niadanie to oczywiś cie minus tego hotelu, ale mi wystarczył o, ale ludzie spragnieni ró ż norodnoś ci bę dą zdenerwowani : )