Respect Hall Resort & SPA 4*– Opinie

30
Ocena 5.210
na podstawie
30 opinii
№5 w ocenie hotelu Koreazi
6.0 Numer
5.5 Usługa
5.8 Czystość
6.4 Odżywianie
6.7 Infrastruktura
Kompleks klasy premium to pojedynczy zespół składający się z kompleksu mieszkalnego, 3-poziomowego hotelu, centrum odnowy biologicznej z krytymi i odkrytymi basenami, własnej plaży krajobrazowej, kolejki linowej, restauracji, barów i parkingu.Więcej →
аватар bestcarpet1985
 •  podróżował 4 roku wstecz
Ocena 4.0
Wcześ niej byli w Mriya i Gurzuf Riviera. Nie ma sensu poró wnywać z Mriyą . Ale Riwiera jest taka sama. Za tę cenę Riviera jest 2.5 razy tań sza. (-) Personel jest bardziej przyjazny (nie niegrzeczny) (-) Pokó j jest znacznie wię kszy niż w Riwierze (+) Bez bufetu (-) W kompleksie SPA poś ciel rozdawana jest raz dziennie, a czapki (jednorazowe) i w ogó le na cał y pobyt raz (-) Nie ma nic z naczyń w pokoju (choć wszystko był o obiecane przez telefon) (-) Wad jest znacznie wię cej. … Już ▾ Wcześ niej byli w Mriya i Gurzuf Riviera. Nie ma sensu poró wnywać z Mriyą . Ale Riwiera jest taka sama.
Za tę cenę Riviera jest 2.5 razy tań sza. (-)
Personel jest bardziej przyjazny (nie niegrzeczny) (-)
Pokó j jest znacznie wię kszy niż w Riwierze (+)
Bez bufetu (-)
W kompleksie SPA poś ciel rozdawana jest raz dziennie, a czapki (jednorazowe) i w ogó le na cał y pobyt raz (-)
Nie ma nic z naczyń w pokoju (choć wszystko był o obiecane przez telefon) (-)
Wad jest znacznie wię cej.
Jeś li planujesz odwiedzić Salę Szacunku - pomyś l 100 razy.
аватар 7roman7777
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 5.0
Respect Hall Resort & SPA wypoczą ł em z rodziną.5 osó b zaję ł o pokó j w wież y na dzień.13 000 rubli, bardzo duż e 3 ł azienki jacuzzi kuchnia-jadalnia 120 m2 widok na morze bardzo pię kne wykusze. wszę dzie jest czysto. Teraz minusy. meble są tanie i miejscami poł amane, kafle są krzywe, a co najważ niejsze ogrzewanie nie dział a dobrze. … Już ▾ Respect Hall Resort & SPA wypoczą ł em z rodziną.5 osó b zaję ł o pokó j w wież y na dzień.13 000 rubli, bardzo duż e 3 ł azienki jacuzzi kuchnia-jadalnia 120 m2 widok na morze bardzo pię kne wykusze. wszę dzie jest czysto. Teraz minusy. meble są tanie i miejscami poł amane, kafle są krzywe, a co najważ niejsze ogrzewanie nie dział a dobrze. Wieczorem był o zimno przynió sł grzejnik. . SPA jest. gł ó wną atrakcją tego hotelu jest jacuzzi z ciepł ą wodą na ulicy, a wszystko inne jest standardowe, kryty basen dla dzieci jest mał y, odkryty jest duż y, ale woda lodowa jest nierozsą dnie droga. są tań sze hotele z takim samym zestawem, restauracja dla mnie osobiś cie to pyszny posił ek, ale jakoś tu nie wyszł o. Chę ć powtó rzenia - nie
аватар tatyana-s_
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 1.0
Wcześ niej odwiedzał ten hotel doś ć czę sto, dziecko zakochał o się w japoń skich ką pielach, dlatego postanowiliś my zrobić mu prezent urodzinowy i zaprosić goś ci na dzień z szacunkiem. Wcześ niej telefonicznie z kierownikiem uzgodnił am iloś ć goś ci i poprosił am o umieszczenie wszystkich w jednym duż ym pokoju (6 osó b dorosł ych i 2 dzieci). … Już ▾ Wcześ niej odwiedzał ten hotel doś ć czę sto, dziecko zakochał o się w japoń skich ką pielach, dlatego postanowiliś my zrobić mu prezent urodzinowy i zaprosić goś ci na dzień z szacunkiem. Wcześ niej telefonicznie z kierownikiem uzgodnił am iloś ć goś ci i poprosił am o umieszczenie wszystkich w jednym duż ym pokoju (6 osó b dorosł ych i 2 dzieci). Przyjechaliś my o umó wionej godzinie, okazał o się , ż e kierownik tam coś zrozumiał i musiał na miejscu zdobyć dodatkowy pokó j, a administrator powiedział nam, ż e nasz pokó j, któ ry był już zarezerwowany na 3 dni ! ! ! powró t nie jest gotowy. W rezultacie czekaliś my kolejną godzinę w holu, kiedy pokó j został posprzą tany. Gdy weszliś my do pokoju zorientowaliś my się , ż e nikt go nie posprzą tał (lusterka był y poplamione, w szafie był y paczki AUCHAN od poprzednich goś ci, szlafrok z dziurą , toaleta nie był a zdezynfekowana i nawet nie pachniał a ś wież oś cią ( chociaż jeś li sprzą tał a tam przez godzinę , to powinno chociaż pachnie ś wież o). Wcześ niej tak się nie dział o. Postanowiliś my nie psuć wakacji, poszliś my do SPA. Okazał o się , ż e pierwsza ką piel w japoń skiej ł aź ni od kilku dni nie pracuje, trwają remonty. Bez tego japoń skie ką piele tracą sens. Dziecko pł akał o, bo przyjechał am tylko po nią . Rimskaya ró wnież od kilku dni jest na profilaktyce, wanny z hydromasaż em są zimne. Wszyscy ludzie krę cą się w kó ł ko i są oburzeni, ale co robić ? Duż o pienię dzy już zapł acono, ale „udawanie radoś ci” nie był o zbyt udane. Personel warczy, nie mó wi nic konkretnego. Ś niadanie nastę pnego dnia to osobna rozmowa. Zwinię te w jakoś ci poniż ej cokoł u. Jedna kieł basa i kieł baski, bez mię sa. Kiedyś to był o pyszne jedzenie. Teraz nic. Jedna radoś ć - zapiekanka pozostał a tak samo smaczna jak poprzednio. Kró tko mó wią c, chł opaki, poprawcie, poprawcie swó j poziom. To, co jest teraz, nie jest dobre. Bardzo nam się podobał twó j zakł ad. Z przyjemnoś cią powró cę do zaktualizowanego szacunku.
аватар roza1092004
Mieszkaliś my w tym hotelu w 2017 roku. Personel jest leniwy ((hotel jest deklarowany jako 5-gwiazdkowy, elegancki, centrum spa. Nie mogliś my dostać się do centrum spa. W cią gu dnia zwiedzasz zabytki Krymu, wieczorem chcesz się zrelaksować . Ale! Nie....wszystko zamyka się o 20. … Już ▾ Mieszkaliś my w tym hotelu w 2017 roku. Personel jest leniwy ((hotel jest deklarowany jako 5-gwiazdkowy, elegancki, centrum spa. Nie mogliś my dostać się do centrum spa. W cią gu dnia zwiedzasz zabytki Krymu, wieczorem chcesz się zrelaksować . Ale! Nie....wszystko zamyka się o 20.30. Nigdzie nie dojedziesz. Był o i w Rixos i w Kempinski, nie ma czegoś takiego, wszystko dział ał o do 23.00. Zadeklarowane Wi-Fi pł ugi tylko w holu. I piszą to Wi-Fi jest zapewnione. W pokojach nie ma herbaty ani kawy. Rano nie ma bufetu. Tylko wybó r w menu i to wszystko !!! ! ! lub panton. Nie opcja z dzieć mi. Jest basen, ale to nie zastą pi morza. Dlatego solidne 3. Nigdy nie napisał em recenzji, ale nie chcę tu wracać , nie warte swojej ceny Zdję cia są zwodnicze. Trochę obraź liwe i denerwują ce (((nastę pnym razem starannie wybiorę hotel. Nie radzę tym, któ rzy są przyzwyczajeni do komfortu. Recenzja jest ś wież a. Czerwiec 2017
аватар oleg.verhozin
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 3.0
1. oszukani przy zameldowaniu - zamiast obiadokolacji zrobili tylko ś niadanie. 2. Plaż a jest daleko - nieosią galna wieczorem? 3. pokoje są brudne? 4. personel jest niegrzeczny? Generalnie warto wybrać się do hotelu na 1-2 dni, aby odwiedzić wszystkie ł aź nie. … Już ▾ 1. oszukani przy zameldowaniu - zamiast obiadokolacji zrobili tylko ś niadanie.
2. Plaż a jest daleko - nieosią galna wieczorem?
3. pokoje są brudne?
4. personel jest niegrzeczny?
Generalnie warto wybrać się do hotelu na 1-2 dni, aby odwiedzić wszystkie ł aź nie. Nie warte wię cej. Zdecydowanie nie warte twoich pienię dzy, a tym bardziej nie przycią ga 4 gwiazdek.
аватар TinY1
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 3.0
Na począ tku wrześ nia 2015 r. odpoczywaliś my z 2-letnim dzieckiem przez 5 dni w hotelu Respect Hall, wieś Koreiz, Jał ta, Republika Krymu, Rosja. Byliś my bardzo rozczarowani i chcieliś my podzielić się wraż eniami. 1. Po pierwsze, zostaliś my oszukani przez organizatora wycieczek IP Kovalchka K. … Już ▾ Na począ tku wrześ nia 2015 r. odpoczywaliś my z 2-letnim dzieckiem przez 5 dni w hotelu Respect Hall, wieś Koreiz, Jał ta, Republika Krymu, Rosja. Byliś my bardzo rozczarowani i chcieliś my podzielić się wraż eniami.
1. Po pierwsze, zostaliś my oszukani przez organizatora wycieczek IP Kovalchka K. V. , któ ry reprezentował Sewastopolskiego operatora turystycznego READY-REST (http://www.ready-rest.com/), za poś rednictwem któ rego zarezerwowaliś my noclegi w hotelu - zamiast obiecanego i przepisanego w voucherze obiadokolacji, zapewniono tylko ś niadanie. Personel hotelu natychmiast zaczą ł się wysiadać i zmienił cennik, któ ry wskazywał , ż e wł aś nie w tym okresie pobytu w hotelu przysł uguje nam niepeł ne wyż ywienie, na inny. Nikt nas ró wnież nie poinformował , ż e w cią gu 10 dni (od momentu wykupienia wycieczki do rozpoczę cia wakacji) nastą pił a zmiana podmiotu prawnego (hotelu) i ocena w postaci gwiazdek został a usunię ta z hotelu, a co za tym idzie, szereg warunkó w, za któ re odebrano nam pienią dze, nie ma zastosowania. Kowalczuk odmó wił rozwią zania naszych problemó w, był niegrzeczny i podejrzany.
2. Sam hotel jest „nieź le”, ale nie na poziomie 4 gwiazdek i nie na 9 000 rubli za dzień pobytu - duż e terytorium, ale nie na komfortowy pobyt z dzieć mi poniż ej 5 lat, nie ma podjazdó w dla wó zkó w, raczej strome schody i prawie cał y podjazd.
3. Pokoje hotelowe - mieliś my pokó j Deluxe, doś ć duż y okoł o 50 metró w kwadratowych, ale uderzają co ró ż ni się od pię knych i kuszą cych zdję ć na stronie hotelu. Meble i wszystkie inne meble są naprawdę na swoim miejscu, ale w dobrym stanie był y 10-15 lat temu. W przypadku krzeseł z litego drewna poduszki do siedzenia istniał y oddzielnie od ciał a, lodó wki mini-barowe był y w opł akanym stanie, zastą pił y nas, ponieważ nie dział ał y i szczerze mó wią c wyciekł y na dywan, sejfy nie dział ał y. Na ś nież nobiał ym tiulu był y czarne nadruki z masywnych butó w. Cał a instalacja wodno-kanalizacyjna w ł azience przeciekał a i bulgotał a. Począ tkowo nie chcieli nas przenosić do innego pokoju, proponowali dopł atę i przeprowadzkę do mieszkania lub zamieszkanie w tym. Ale po pilnej proś bie zmienili nasz pokó j, był o podobnie, ale bez odpadania tapety iz widokiem nie na wysypisko ś mieci (któ re wcześ niej był o lą dowiskiem dla helikopteró w), ale na morze.
4. Pokoje był y codziennie sprzą tane i dobrze, był y tylko narzekania na sprzą tanie balkonu, przez cał y pobyt nawet go tam nie zamiatali, a z warstwy kurzu widać był o, ż e nie jest to obowią zkiem pokojó wki w ogó le.
5. Teren wokó ł hotelu to zaniedbany sektor prywatny. Wieczorem lepiej nie wychodzić poza teren - wokó ł są jakieś wą tpliwe osobistoś ci i duż o pijakó w. Jeden sklep spoż ywczy, w któ rym sprzedali nam zepsuty ser (ale przy okazji, jak po kilku dniach przyjechaliś my po wodę i narzekaliś my, zaproponowali zmianę , szkoda, ż e ​ ​ już ją wyrzuciliś my)))))
6. Hotel jest daleko od morza - jeś li nie dysponujesz wł asnym transportem, moż esz się tam dostać tylko kolejką linową . Po prostu nierealne jest chodzić z plaż y do hotelu na piechotę - po pierwsze nie ma bezpoś redniej drogi, a po drugie iś ć daleko i pod gó rę .
7. Plaż a nie ró ż ni się od darmowych plaż miejskich cał ego wybrzeż a Jał ty. Jedyną rzeczą jest to, ż e jest mał y brudny basen z wodą morską i brodzik dla dzieci. Wejś cie do morza jest kamieniste, podejś cia nie są zorganizowane i jest kilka duż ych gł azó w, któ re ró wnież przeszkadzają w podejś ciu do morza.
8. Do obowią zkó w ochrony plaż y należ ał o „pieszczoty” – pobranie 10 rubli za korzystanie z toalety publicznej, rozdanie rę cznikó w i wypoż yczenie rakiet tenisowych za 300 rubli za godzinę , czasem zabranie parasoli sł onecznych na proś bę wczasowiczó w i degustacja nasion Kuban.
9. Powró t do odpoczynku z dzieć mi w Respect Hall: na terenie jest mini zoo, zwierzę ta trzymane są w zardzewiał ych ż elaznych klatkach, nie moż na do nich podejś ć ze wzglę du na zapach i zł e podejś cie, ale raczej nie dlatego, ż e opieki nad zwierzę tami, ale ze wzglę du na „kwestię mieszkaniową ”, ze wzglę du na oszczę dnoś ć miejsca, duż a liczba ż ywych stworzeń na 1 mkw.
10. Są place zabaw, ale są zaniedbane i stare. Jest jeden kompleks gier, najprawdopodobniej nabyty po rozpadzie ZSRR.
11. Obiecanej animacji dla dorosł ych i dzieci nie był o, a wedł ug personelu nie był o jej ró wnież przez ostatnie 2 lata. Zaję cia w pokoju dziecię cym wyglą dał y tak – przychodzisz z dzieckiem, siedzisz w pokoju, przepraszam za poró wnanie z „gł ucho-niewidomym-gł uchem” opiekunem zabawek. Jedyne, o co zapytał a, to numer pokoju, a potem skinieniem gł owy wskazał a zabawki, na przykł ad, uż yj go. Przez dwie godziny spę dzone z dzieckiem w pokoju dziecię cym nigdy do nas nie podchodził a, a jedynie siedział a w ką cie, porwana korespondencją na portalach społ ecznoś ciowych, robią c niezadowoloną minę , gdy dziecko wycią gał o zabawki z pó ł ek. I na koniec powiedział a, ż e ​ ​ we wrześ niu pokó j dziecię cy już nie dział a (mimo tego, ż e umowa o podró ż i strona hotelu mó wią , ż e ta usł uga bę dzie dla nas ś wiadczona). Podczas pobytu pokó j dziecię cy był na ogó ł zamknię ty przez dwa dni (w dni powszednie), podrę czniki są gł ó wnie w ję zyku ukraiń skim, zabawki nie był y aktualizowane od bardzo dawna. Woda w lodó wce miał a szczery zapach stę chlizny i „kwitnienia”.
12. Posił ki - chciał bym powiedzieć , ż e jedzenie jest zorganizowane na dobrym poziomie, bo na ś niadanie podawano cienkie plastry gotowanej wieprzowiny i gotowanego ozorka, a czasem mikro-mini kanapki z czerwonym kawiorem, ale to niestety też nie zadział a , ponieważ dwa razy na ś niadanie (linia szwedzka) wystawiono sok fermentowany i kwaś ną ś mietanę . Był o niewiele i zepsutych owocó w, z 5 brzoskwiń uł oż onych na stole, wszystkie 5 był y po prostu zgnił e. Dla dzieci i osó b bę dą cych na diecie ż ywnoś ć nie jest zapewniona. Wieczorem i w porze lunchu poszliś my zjeś ć do restauracji na miejscu (ponieważ w odległ oś ci spaceru był a tylko jedna restauracja Old Spring, nie moż emy powiedzieć z kuchni, nie jedliś my, ponieważ droga do kawiarni a wnę trze odstrasza). Ceny w hotelowej restauracji trochę wysokie (ś redni rachunek za 4 osoby dorosł e i dziecko bez alkoholu to 5 tys), ale jedzenie pyszne, a kelner Aleksiej jest po prostu super, bardzo uważ ny i spokojny, wzią ł pod uwagę wszystko nasze ż yczenia za pierwszym razem i przez wszystkie 5 dni nie musieliś my mu nic robić , aby przypomnieć , ż e nie moż na powiedzieć o innych kelnerach, zmiatają c okruchy ze stoł u prosto na podł ogę , mylą c i zapominają c o zamó wieniu, chociaż Ruch klientó w w restauracji jest bardzo, bardzo mał y, tych wszystkich nieszczę ś nikó w, któ rzy tak jak my „przylecieli” z wyborem miejsca do wypoczynku.
13. Teraz o kompleksie SPA: Generalnie nie jest ź le, koszt 9000 rubli dziennie obejmuje pobyt w kompleksie o każ dej porze od 10.00 do 21.00. Obiecanych 9 rodzajó w ką pieli był o, ale znowu z zastrzeż eniami. W ł aź ni rosyjskiej nie był o mioteł , jak pó ź niej dowiedzieliś my się , ż e to już osobna przyjemnoś ć , woda w ł aź ni japoń skiej jest bardzo chlorowana, moż e jest jej nawet mniej niż samego chloru. To samo dotyczy basenu i jacuzzi, ludzie wł aś nie byli uczuleni na chlor. Rano obejrzeliś my zdję cie, ś cież ki prowadzą ce do basenu, niczym puch ś nież ny, był y zasypane wybielaczem. W jednej z dwó ch wanien do masaż u stó p krany nie dział ał y przez pię ć dni. Obsł uga pozostawia wiele do ż yczenia. Zwiedzają c kompleks ł aź ni, dostaliś my szlafroki, rę czniki, jednorazowe kapcie i czapki - kosztem dwó ch ostatnich punktó w, jeś li nie zapytasz, nie dadzą nam, pozostaje dla nas zagadką , dlaczego, być moż e taką politykę oszczę dnoś ci. Wł ó ż też.1 czajniczek herbaty zioł owej - jeś li nie poprosisz, nie dadzą . A jeś li poprosisz, naleją herbatę z takim wyrazem twarzy, jakbyś wspią ł się do ich kieszeni. Bardzo nieprzyjemne! O 20.30 zaczę li „wykopywać ” goś ci z kompleksu, wyzywają co gaszą c ś wiatł o i ogrzewanie w pustych wannach, zamykają c bar tą samą zioł ową herbatą i niezadowolonymi uwagami obsł ugi.
14. W poniedział ki kompleks ł aź ni był zamknię ty z powodu prac konserwacyjnych w godzinach pracy. Wszyscy goś cie byli oburzeni, gdyż zaró wno hotel, jak i touroperatorzy pobierają opł atę za cał y zakres usł ug, nie informują c o tego typu pracach i bez korekty kosztó w.
Wywoł ał o to falę niezadowolenia, w odpowiedzi na nasz pisemny wniosek o odszkodowanie za niewykonanie usł ug, za któ re zapł aciliś my, kierownik bazy hotelowej Konstantin Grishchenkov dostarczył wydruk z serwisu z harmonogramem ką pieli i „przenió sł wszystkie strzał ki” do niedbał ego organizatora wycieczki. Ale do godziny 14.00 tego samego dnia otworzyli kompleks, znowu bez informowania nikogo, poł owa ł aź ni nie dział ał a, drukowane reklamy został y natychmiast usunię te.
15. Koszt taksó wki - oficjalne zamó wienie samochodó w z hotelu jest nieuzasadnione, dla poró wnania, Koreiz - Lotnisko Symferopol zaproponował o nam wyjazd z hotelu za 5000 rubli, ale pracownicy recepcji zaoferowali pomoc przez znajomych za 3500 rubli, a oficjalny przewoź nik dalekobież ny w Republice Krymu, z któ rego my i skorzystaliś my, odbywa się za 2000 rubli. przy okazji klasa samochodó w i kierowcó w jest na dobrym poziomie, nastę pnego dnia po przesiadce , operator wyjaś nia wraż enie podró ż y.
Jeś li nadal wybierasz ten hotel na wakacje, zalecamy rezerwację usł ug i zakwaterowania bezpoś rednio w hotelu, a nie przez poś rednikó w i organizatoró w wycieczek, ponieważ wtedy ł atwiej bę dzie ci zwró cić pienią dze i uzyskać pozytywne emocje z wakacji na Krymie w innych zacnych hotelach i zajazdach tego malowniczego miejsca o wyją tkowej przyrodzie i historii.
аватар
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 5.0
1. oszukani przy odprawie - zamiast obiadokolacji zrobili ś niadanie2. okropna obsł uga - personel trzyma wszystko w tajemnicy i ukrywa, problemy nie są rozwią zywane, ale odmawiane, niegrzeczne3. brudne pokoje 4. plaż a jest bardzo daleko - wieczorem po 19-00 moż na wstać z plaż y tylko taksó wką lub pieszo (pieszo 40 minut) 5. … Już ▾ 1. oszukani przy odprawie - zamiast obiadokolacji zrobili ś niadanie2. okropna obsł uga - personel trzyma wszystko w tajemnicy i ukrywa, problemy nie są rozwią zywane, ale odmawiane, niegrzeczne3. brudne pokoje 4. plaż a jest bardzo daleko - wieczorem po 19-00 moż na wstać z plaż y tylko taksó wką lub pieszo (pieszo 40 minut) 5. nie warte 9 tysię cy rubli, o któ re proszą w sezonie letnim. bardzo drogie i nierozsą dne
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 3.0
Na począ tku wrześ nia 2015 r. odpoczywaliś my z 2-letnim dzieckiem przez 5 dni w hotelu Respect Hall, wieś Koreiz, Jał ta, Republika Krymu, Rosja. Byliś my bardzo rozczarowani i chcieliś my podzielić się wraż eniami. 1. Po pierwsze, zostaliś my oszukani przez organizatora wycieczek IP Kovalchka K. … Już ▾ Na począ tku wrześ nia 2015 r. odpoczywaliś my z 2-letnim dzieckiem przez 5 dni w hotelu Respect Hall, wieś Koreiz, Jał ta, Republika Krymu, Rosja. Byliś my bardzo rozczarowani i chcieliś my podzielić się wraż eniami. 1. Po pierwsze, zostaliś my oszukani przez organizatora wycieczek IP Kovalchka K. V. , któ ry reprezentował touroperatora Sewastopol REDY-REST (http://www.ready-rest.com/), przez któ ry zarezerwowaliś my zakwaterowanie w hotelu - zamiast obiecanego oraz Kupon z niepeł nym wyż ywieniem był dostarczany tylko ze ś niadaniem. Personel hotelu natychmiast zaczą ł się wysiadać i zmienił cennik, któ ry wskazywał , ż e wł aś nie w tym okresie pobytu w hotelu przysł uguje nam niepeł ne wyż ywienie, na inny. Nikt nas ró wnież nie poinformował , ż e w cią gu 10 dni (od momentu wykupienia wycieczki do rozpoczę cia wakacji) nastą pił a zmiana podmiotu prawnego (hotelu) i ocena w postaci gwiazdek został a usunię ta z hotelu, a co za tym idzie, szereg warunkó w, za któ re odebrano nam pienią dze, nie ma zastosowania. Kowalczuk odmó wił rozwią zania naszych problemó w, był niegrzeczny i podejrzany. 2. Sam hotel jest „nieź le”, ale nie na poziomie 4 gwiazdek i nie na poziomie 9 000 rubli za dzień pobytu - duż e terytorium, ale nie na komfortowy pobyt z dzieć mi poniż ej 5 lat, nie ma podjazdó w dla wó zkó w , doś ć strome schody i prawie cał e terytorium "pod gó rę ". 3. Pokoje hotelowe - mieliś my pokó j Deluxe, doś ć duż y okoł o 50 metró w kwadratowych, ale uderzają co ró ż ni się od pię knych i kuszą cych zdję ć na stronie hotelu. Meble i wszystkie inne meble są naprawdę na swoim miejscu, ale w dobrym stanie był y 10-15 lat temu. W przypadku krzeseł z litego drewna poduszki do siedzenia istniał y oddzielnie od ciał a, lodó wki mini-barowe był y w opł akanym stanie, zastą pił y nas, ponieważ nie dział ał y i szczerze mó wią c wyciekł y na dywan, sejfy nie dział ał y. Na ś nież nobiał ym tiulu był y czarne nadruki z masywnych butó w. Cał a instalacja wodno-kanalizacyjna w ł azience przeciekał a i bulgotał a. Na począ tku nie chcieli nas przenosić do innego pokoju, proponowali dopł atę i przeprowadzkę do mieszkania lub pobyt w tym. Ale po pilnej proś bie zmienili nasz pokó j, był o podobnie, ale bez odpadania tapety iz widokiem nie na wysypisko ś mieci (któ re wcześ niej był o lą dowiskiem dla helikopteró w), ale na morze. 4. Pokoje był y codziennie sprzą tane i dobrze, był y tylko narzekania na sprzą tanie balkonu, przez cał y pobyt nawet go tam nie zamiatali, a z warstwy kurzu widać był o, ż e nie jest to obowią zkiem pokojó wki w ogó le. 5. Teren wokó ł hotelu to zaniedbany sektor prywatny. Wieczorem lepiej nie wychodzić poza teren - wokó ł są jakieś wą tpliwe osobistoś ci i duż o pijakó w. Jeden sklep spoż ywczy, w któ rym sprzedali nam zepsuty ser (ale nawiasem mó wią c, jak kilka razy pó ź niej przyszliś my po wodę i narzekaliś my, zaproponowali zmianę , szkoda, ż e ​ ​ już to wyrzuciliś my))))). 6. Hotel jest daleko od morza - jeś li nie masz wł asnego transportu, moż esz się tam dostać tylko kolejką linową . Po prostu nierealne jest chodzić z plaż y do hotelu na piechotę - po pierwsze nie ma bezpoś redniej drogi, a po drugie iś ć daleko i pod gó rę . 7. Plaż a nie ró ż ni się od darmowych plaż miejskich cał ego wybrzeż a Jał ty. Jedyną rzeczą jest to, ż e jest mał y brudny basen z wodą morską i brodzik dla dzieci. Wejś cie do morza jest kamieniste, podejś cia nie są zorganizowane i jest kilka duż ych gł azó w, któ re ró wnież przeszkadzają w podejś ciu do morza. 8. Do obowią zkó w ochrony plaż y należ ał o angaż owanie się w "pieszczoty" - pobranie 10 rubli za korzystanie z publicznej toalety, rozdanie rę cznikó w i wypoż yczenie rakiet tenisowych za 300 rubli za godzinę . , czasami wyjmuj parasole ze sł oń ca na proś bę wczasowiczó w i skosztuj nasion Kuban. 9. Powró t do odpoczynku z dzieć mi w Respect Hall: na terenie jest mini zoo, zwierzę ta trzymane są w zardzewiał ych ż elaznych klatkach, nie moż na do nich podejś ć ze wzglę du na zapach i zł e podejś cie, ale raczej nie dlatego, ż e opieki nad zwierzę tami, ale z powodu „problemu mieszkaniowego”, ze wzglę du na oszczę dnoś ć miejsca, duż a liczba ż ywych stworzeń na 1 m kw. 10. Są place zabaw, ale są zaniedbane i stare. Jest jeden kompleks gier, najprawdopodobniej nabyty po rozpadzie ZSRR. 11. Obiecanej animacji dla dorosł ych i dzieci nie był o, a wedł ug personelu nie był o jej też przez ostatnie 2 lata. Zaję cia w pokoju dziecię cym wyglą dał y tak – przychodzisz z dzieckiem, siedzisz w pokoju, przepraszam za poró wnanie z „gł ucho-niewidomym-gł uchem” opiekunem zabawek. Jedyne, o co zapytał a, to numer pokoju, a potem skinieniem gł owy wskazał a zabawki, na przykł ad, uż yj go. Przez dwie godziny spę dzone z dzieckiem w pokoju dziecię cym nigdy do nas nie podchodził a, a jedynie siedział a w ką cie, porwana korespondencją na portalach społ ecznoś ciowych, robią c niezadowoloną minę , gdy dziecko wycią gał o zabawki z pó ł ek. I na koniec powiedział a, ż e ​ ​ we wrześ niu pokó j dziecię cy już nie dział a (mimo tego, ż e umowa o podró ż i strona hotelu mó wią , ż e ta usł uga bę dzie dla nas ś wiadczona). Podczas pobytu pokó j dziecię cy był na ogó ł zamknię ty przez dwa dni (w dni powszednie), podrę czniki są gł ó wnie w ję zyku ukraiń skim, zabawki nie był y aktualizowane od bardzo dawna. Woda w lodó wce miał a szczery zapach stę chlizny i „kwitnienia”. 12. Wyż ywienie - chciał bym powiedzieć , ż e jedzenie jest zorganizowane na dobrym poziomie, bo na ś niadanie podawano cienkie plastry gotowanej wieprzowiny i gotowanego ozorka, a czasem mikro-mini kanapki z czerwonym kawiorem, ale to też niestety nie zadział a, gdyż dwa razy na ś niadanie (linia szwedzka) wystawiano sfermentowany sok i kwaś ną ś mietanę . Był o niewiele i zepsutych owocó w, z 5 brzoskwiń uł oż onych na stole, wszystkie 5 był y po prostu zgnił e. Dla dzieci i osó b bę dą cych na diecie ż ywnoś ć nie jest zapewniona. Wieczorem i w porze lunchu poszliś my zjeś ć w restauracji na miejscu (ponieważ był a tylko jedna restauracja „Stara Wiosna” poza terytorium w odległ oś ci spaceru, nie moż emy powiedzieć z kuchni, nie jedliś my, ponieważ droga do kawiarni i wnę trze odstraszył o). Ceny w hotelowej restauracji trochę wysokie (ś redni rachunek za 4 osoby dorosł e i dziecko bez alkoholu to 5 tys), ale jedzenie pyszne, a kelner Aleksiej jest po prostu super, bardzo uważ ny i spokojny, wzią ł pod uwagę wszystko nasze ż yczenia za pierwszym razem i przez wszystkie 5 dni nie musieliś my mu nic robić , aby przypomnieć , ż e nie moż na powiedzieć o innych kelnerach, zmiatają c okruchy ze stoł u prosto na podł ogę , mylą c i zapominają c o zamó wieniu, chociaż Ruch klientó w w restauracji jest bardzo, bardzo mał y, tych wszystkich nieszczę ś nikó w, któ rzy tak jak my „przylecieli” z wyborem miejsca do wypoczynku. 13. Teraz o kompleksie SPA: Ogó lnie nie jest ź le, koszt 9000 rubli za dzień obejmuje pobyt w kompleksie o każ dej porze od 10 do 21. Obiecane 9 rodzajó w ką pieli był o, ale znowu z zastrzeż eniami. W ł aź ni rosyjskiej nie był o mioteł , jak pó ź niej dowiedzieliś my się , ż e to już osobna przyjemnoś ć , woda w ł aź ni japoń skiej jest bardzo chlorowana, moż e jest jej nawet mniej niż samego chloru. To samo dotyczy basenu i jacuzzi, ludzie wł aś nie byli uczuleni na chlor. Rano obejrzeliś my zdję cie, ś cież ki prowadzą ce do basenu, niczym puch ś nież ny, był y zasypane wybielaczem. W jednej z dwó ch wanien do masaż u stó p krany nie dział ał y przez pię ć dni. Obsł uga pozostawia wiele do ż yczenia. Zwiedzają c kompleks ł aź ni, dostaliś my szlafroki, rę czniki, jednorazowe kapcie i czapki - kosztem dwó ch ostatnich punktó w, jeś li nie zapytasz, nie dadzą nam, pozostaje dla nas zagadką , dlaczego, być moż e taką politykę oszczę dnoś ci. Wł ó ż też.1 czajniczek herbaty zioł owej - jeś li nie poprosisz, nie dadzą . A jeś li poprosisz, naleją herbatę z takim wyrazem twarzy, jakbyś wspią ł się do ich kieszeni. Bardzo nieprzyjemne! O 20.30 zaczę li „wykopywać ” goś ci z kompleksu, wyzywają co wył ą czają c ś wiatł o i ogrzewanie w pustych wannach, zamykają c bar z tą samą zioł ową herbatą i niezadowolonymi uwagami personelu. 14. W poniedział ki kompleks ł aź ni był zamknię ty z powodu prac konserwacyjnych w godzinach pracy. Wszyscy goś cie byli oburzeni, gdyż zaró wno hotel, jak i touroperatorzy pobierają opł atę za cał y zakres usł ug, nie informują c o tego typu pracach i bez korekty kosztó w. . Wywoł ał o to falę niezadowolenia, w odpowiedzi na nasz pisemny wniosek o odszkodowanie za niewykonanie usł ug, za któ re zapł aciliś my, kierownik bazy hotelowej Konstantin Grishchenkov dostarczył wydruk z serwisu z harmonogramem ką pieli i „przenió sł wszystkie strzał ki” do niedbał ego organizatora wycieczki. Ale o godzinie 14.00 tego samego dnia otworzyli kompleks, znowu bez informowania nikogo, poł owa ł aź ni nie dział ał a, drukowane reklamy został y natychmiast usunię te. 15. Koszt taksó wki - oficjalne zamó wienie samochodó w z hotelu jest nieuzasadnione, dla poró wnania, Koreiz - Lotnisko Symferopol zaproponował o nam wyjazd z hotelu za 5000 rubli, ale pracownicy recepcji zaoferowali pomoc przez znajomych za 3500 rubli, a oficjalny przewoź nik taksó wek dalekobież nych w Republice Krymu, z któ rego skorzystaliś my, wykonuje za 2000 rubli. przy okazji klasa aut i kierowcó w jest na dobrym poziomie, nastę pnego dnia po przesiadce operator wyjaś nia wraż enie z wyjazdu. Jeś li nadal wybierasz ten hotel na wakacje, zalecamy rezerwację usł ug i zakwaterowania bezpoś rednio w hotelu, a nie przez poś rednikó w i organizatoró w wycieczek, ponieważ wtedy ł atwiej bę dzie ci zwró cić pienią dze i uzyskać pozytywne emocje z wakacji na Krymie w innych zacnych hotelach i zajazdach tego malowniczego miejsca o wyją tkowej przyrodzie i historii.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 10 lat wstecz
Ocena 9.0
Wszyscy nasi przyjaciele powiedzieli nam, ż e Krym w lutym jest nudny i zimny, ż aden romans nas nie uratuje. Nie sł uchaliś my i nie ż ał ujemy. Przyjechaliś my z Rostowa samochodem 12 lutego, zostaliś my do 16 lutego. Hotel został zarezerwowany przez firmę Laspi z Sewastopola. … Już ▾ Wszyscy nasi przyjaciele powiedzieli nam, ż e Krym w lutym jest nudny i zimny, ż aden romans nas nie uratuje. Nie sł uchaliś my i nie ż ał ujemy. Przyjechaliś my z Rostowa samochodem 12 lutego, zostaliś my do 16 lutego. Hotel został zarezerwowany przez firmę Laspi z Sewastopola. Oferowali wiele opcji, szczegó ł owo wyjaś nionych na naszą proś bę o usł ugi centrum SPA. Dzwoniliś my też do kierownika z drogi na komó rkę , pomoc telefoniczna jest waż na. Hotel sł usznie nazywa się Respect Hall Resort & SPA, poł oż ony jest w miejscowoś ci Koreiz. Do Jał ty bez poś piechu dotarliś my w 15 minut. Pierwsze co urzeka to przepię kny widok na morze po drugiej stronie gó r. Terytorium jest zamknię te, latem zadbane, wydaje się tu cudownie. Parking zamknię ty (parking podziemny), w cenie, ochrona, wię c nie martwiliś my się o samochó d. Dzię ki personelowi hotelu za uprzejmoś ć , natychmiastową reakcję na proś by (poś ciel został a zmieniona na naszą proś bę ) i bardzo uważ ny personel przy basenie i SPA, nie był o ż adnych skarg. W pokojach był o ciepł o, ale lubimy gorą co, wię c aktywnie korzystaliś my z ogrzewania podł ogowego. Pł acą c za pokó j moż esz wejś ć do SPA za darmo. To cał y kompleks, kilka wanien 8 lub 9 typó w, basen. Ś niadanie ró wnież jest wliczone w cenę , moż esz wybrać z menu to, na co masz ochotę . W sumie jest 6 sekcji dań , moż esz wybrać.1 z sekcji, czyli masz 6 dań na ś niadanie. W pokoju oraz w SPA dostę pne są szlafroki, kapcie i rę czniki. Wszę dzie w pokoju i na terenie jest bardzo czysto. Kolejka linowa nie dział ał a, jest wył ą czona zimą , ale odwiedziliś my plaż ę i spacerowaliś my po okolicy, plaż a i teren są tym, czego potrzebujesz na letnie wakacje. Teraz planujemy wró cić latem i już wtedy dobrze wypoczą ć !
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар MTatyana
 •  podróżował 11 lat wstecz
Ocena 4.0
Poziom takiego Hotelu przewiduje, ż e zasady dla odwiedzają cych Hotel i centrum SPA są bezwzglę dnie obowią zują ce. Zasady te kształ tują poziom komfortowego pobytu w Hotelu. Nie otrzymali obiecanej usł ugi, a mianowicie duż ej firmy (goś ci dyrektora) piją cej alkohol w ł aź ni rosyjskiej i fiń skiej, a takż e groż ą cej sobie zał atwieniem się w basenie. … Już ▾ Poziom takiego Hotelu przewiduje, ż e zasady dla odwiedzają cych Hotel i centrum SPA są bezwzglę dnie obowią zują ce. Zasady te kształ tują poziom komfortowego pobytu w Hotelu. Nie otrzymali obiecanej usł ugi, a mianowicie duż ej firmy (goś ci dyrektora) piją cej alkohol w ł aź ni rosyjskiej i fiń skiej, a takż e groż ą cej sobie zał atwieniem się w basenie. Wielokrotne proś by do administracji centrum SPA o uporzą dkowanie spraw był y ignorowane.
Pokaż więcej »


awatara uvpeybng
jakie rzeczy trzeba mieć do zabiegów
11 lat wstecz  •  1 abonent 1 odpowiedź
EKSPERCI HOTELI
Przedstawiciel hotel
awatara RHall
‹ Hotel Respect Hall Resort & SPA 4*
Podobne hotele

Комплекс премиум класса представляет собой единый ансамбль, состоящий из жилого комплекса, 3-х уровневого отеля, wellness центра с крытым и открытым бассейнами, собственным благоустроенным пляжем, канатной дорогой, ресторанами, барами и парковкой.

Lokalizacja Respect Hall Resort & SPA, расположен на юге Крыма, в городе Ялта, Кореиз в 15 км (20 минутах езды) от центра города Ялта и в 100 км от международного аэропорта Симферополь.
W hotelu

SPA-Центр, включающий в себя банный комплекс из 9 бань: Инфракрасная кабина, Хамам, Корейская или минеральная аромобаня, Марокканская, Краксены (сенная баня), Римская баня, Русская баня, Финская сауна, Японская баня. Массажный центр, beauty-центр, крытый бассейн, тренажерный зал и фитнес-центр.

Открытый бассейн, 2 теннисных корта, благоустроенный собственный пляж с канатной дорогой от отеля (700 м, 12 минут) подземный паркинг, 4 бара и основной ресторан.

Детский центр, рассчитанный на различные возрастные категории.

Конференц-центр с залами для заседаний, переговоров и банкетов, залом для просмотра кино и ТВ.

Opis pokoi

Номера Standart DBL, Economy DBL, Deluxe, Suite "Family", Suite "Respect" и апартаменты Аpartment "Small", Аpartment 2, Аpartment 3, Apartment 4, Apartment VIP, отличительной особенностью которых является наличие кухни.

W pokojach

Номера и апартаменты оснащены мебелью, индивидуальным кондиционированием, мини-барами, телефоном, кабельным телевидением, выходом в интернет (Wi-Fi). Санузлы оборудованы душевыми кабинами, биде, умывальником, феном, набором косметической продукции. В апартаментах обустроены кухни-студио с необходимой бытовой техникой и посудой.

Adres Севастопольское шоссе 45, пгт. Кореиз, г.Ялта, Украина, 98610
Telefony: +38 (0654) 205 000
+38 (067) 650 03 03
+38 (0654) 205 008 (факс)
Stronie internetowej: Respect Hall Resort & SPA
FAQ