Pokó j znajduje się na gó rze i dojś cie do niego zaję ł o 8 minut, chociaż jest 1 linia do morza. Jedzenie 3 *, pokó j - 2 *, terytorium nie jest zadbane. Wycieczka na Korfu wycieczka z TUI - 50 € naduvalovo, wycieczka pielgrzymkowa do 3 koś cioł ó w i to wszystko, ale nie uwzglę dniono twierdz, pał acó w. Po prostu zdzieraj kasę na nic. . . Hotel jest 3*-2*.
Podró ż uję z mę ż em od wielu lat. Odwiedziliś my 15 krajó w ś wiata. Bardzo kochamy Wschó d. Sł yszeliś my duż o o niesamowitej wyspie Korfu, któ ra uważ ana jest za najpię kniejszą w Europie. Pojechaliś my wię c zobaczyć tę cudowną wyspę na wł asne oczy. Celowo wybraliś my gó rzysty teren z niesamowitymi zatokami i wyspy. Marzyliś my o zobaczeniu cał ej wyspy, odwiedzeniu ś wią tyń...Z tak jasnymi nadziejami polecieliś my na Korfu w dniu 09.07. 2016. lot 7515.
. Hotel poł oż ony jest w bajecznie pię knym miejscu - to niewielka zatoka otoczona z obu stron gó rami z grotami i jaskiniami, cią gną ca się daleko w morze z dziwacznymi zielonymi wyspami. Najczystsza przezroczysta woda i mał a ż wirkowa plaż a z pł atnymi leż akami. Hotel nie zapewnia rę cznikó w plaż owych, mał e parterowe i pię trowe domki znajdują się na tarasach, zaczynają c od plaż y i wjeż dż ają c wysoko w gó ry. Dlatego fizycznie trudno jest dotrzeć do „tanich” pokoi.
Kł opoty zaczę ł y się , gdy tylko dotarliś my do hotelu okoł o godziny 10.00. Do godziny 12.00 na recepcji zebrał o się.12 turystó w z Rosji z ró ż nych touroperatoró w. Po kilku godzinach oczekiwania zdaliś my sobie sprawę , ż e rosyjscy turyś ci nie są tu poważ ani, ponieważ turyś ci zagraniczni osiedlili się natychmiast, a dla nas wszyscy „oczyś cili” pokoje Czas miną ł . Po obiedzie nasza firma zaczę ł a natarczywie domagać się zameldowania w hotelu. O godzinie 15.00 powiedziano nam, ż e w tym hotelu nie ma miejsc, a 12 rosyjskich turystó w zabrano autobusem daleko od morza do 2-gwiazdkowego hotelu. Dlaczego granie w tę komedię i drwiny z ludzi trwał o tak dł ugo, skoro rano wiadomo był o, ż e w hotelu nie ma pokoi?
Rankiem 8 wrześ nia cał a firma wró cił a do „Bł ę kitnej Księ ż niczki”, gdzie powtó rzono wczorajszą procedurę . Po prostu prawdziwy „Dzień ś wistaka". Wś ró d nas był y dwie kobiety, któ re dwa lata temu osiedlił y się w tym hotelu na trzy dni. Wezwano touroperatoró w, aby pomogli nam w zadomowieniu się w hotelu.
O trzeciej godzinie otrzymaliś my upragnione klucze do pokoju. Dom nie był tak wysoki. Okno i szklane drzwi "na szczę ś cie" patrzył y na ś cianę domu, znajdują cą się.2, 5-3 metry od naszej, tak ż e sł oń ce nigdy nie zaglą dał o do naszego pokoju. W pokoju zawsze był o zimno i wilgotno. Ł ó ż ko był o wilgotne. Wszystkie nasze stroje szybko zwilgotniał y, rę czniki nie wyschł y, a kostiumy ką pielowe był y stale mokre. Pokó j nie był sprzą tany codziennie! W cią gu 10 dni cał kowicie mokre rę czniki został y wymienione tylko dwa razy na moją pilną proś bę ! W przeddzień wyjazdu prześ cieradł a został y po raz pierwszy zmienione, a brudnych poszewek na poduszki nic nie zastą pił o. Nigdy nie widział em takiej „dyskretnej obsł ugi”!
W czasie wakacji był o sporo niezadowolenia z kiepskiego sprzą tania, niehigienicznych warunkó w, oboję tnego stosunku do turystó w, zł ego jedzenia. . . Wydawał o się , ż e hotel praktykuje bezodpadową produkcję ż ywnoś ci. ż e z na wpó ł zjedzonego obiadu przygotowuje się rano, a potem kolację . Czę sto danie z kurczaka wydzielał o nieś wież y zapach, a smaż ona wą tró bka był a po prostu niejadalna. Hotel jest nad brzegiem morza, a menu na co dzień jest ta sama gotowana ryba (nie znam jej imienia) i tylko raz na 10 dni był a sał atka z kilkoma krewetkami i kawał kami kał amarnicy. Bardzo skromna lista owocó w (w sezonie).
Rosjanie na wakacjach szybko się zbliż ają . Na plaż y spotkaliś my rodzinę z Moskwy, któ ra wypoczywał a z mał ymi dzieć mi. Od razu ostrzegli nas, ż ebyś my byli wybredni w jedzeniu. W pierwszym dniu odpoczynku po obiedzie w restauracji wszyscy zachorowali na . . infekcję jelitową . Był y leczone przez lekarza. Mó wili, ż e wielu tutejszych wczasowiczó w choruje na infekcje jelitowe. Brytyjczycy, któ rzy mieszkali obok nich, w dniu wyjazdu ż yczyli swojej rodzinie jednego - powrotu do domu ż ywy! Te okropne sł owa wskazują , ż e ostra infekcja jelitowa w hotelu stał a się strasznym problemem.
9 wrześ nia, trzeciego dnia odpoczynku, pierwsza z naszych „wyrzutkó w” grupy rosyjskich turystó w zachorował a na infekcję jelitową . Potem jego ż ona. Nastę pnego dnia na plaż y turysta z Petersburga zaczą ł wymiotować . Stracił przytomnoś ć . W miejscowoś ci Liapades, gdzie odpoczywaliś my, nie ma lekarza i karetki, wię c wezwał a pomoc za duż e pienią dze. Pacjenta zabrano do szpitala, gdzie do rana leż ał z zakraplaczem. Tego samego dnia wieczorem miał am uczucie cię ż koś ci w ż oł ą dku i nudnoś ci W nocy (przepraszam za szczegó ł y) miał am biegunkę ponad 20 razy. Rano był em tak sł aby, ż e ledwo mogł em wstać , ż eby pó jś ć do toalety. Wtedy nie mogł em już wstać , leż ał em w ł ó ż ku przez jeden dzień . Nie mogł em nawet pić , był em chory przez sześ ć dni. Mą ż zabrał mnie do restauracji, gdzie jadł am krakersy z herbatą (to takie wakacje all-inclusive) Potem mą ż zachorował , ale nie tak mocno.
Podsumowują c: w naszej grupie 12 osó b 11 osó b miał o infekcję jelitową
Po powrocie do domu od razu zaczą ł em ponownie czytać opinie o hotelu. W recenzjach z 2014 roku pisali o cię ż kiej infekcji jelitowej, ogó lnych zaniedbaniach personelu i niehigienicznych warunkach. Minę ł y dwa lata i nic się nie zmienił o na lepsze w tym hotelu! Napiszę też , ż e obsł uga hotelu podeszł a do rodziny z Moskwy i zaproponował a, ż e napisze pozytywną opinię o hotelu na kilka dni wolnego wypoczynku. Tak samo opinia rodziny, któ ra odpoczywał a po nas w Blue Princess znikną ł z internetu, tam mó j mą ż zachorował na infekcję jelitową . Ż ona obudził a się w nocy z odgł osó w wymiotó w i zastał a mę ż a nieprzytomnego, twarz w toalecie iz ranami na twarzy!
A teraz o reakcji urzę dnikó w, któ rzy „nas uszczę ś liwili” tym ś wię tem. Jeden z touroperatoró w, któ ry został wezwany w zwią zku z chorobą turysty, po prostu powiedział : "Dlaczego wybrał eś ten hotel? Wszyscy na tym wybrzeż u cierpią na infekcje jelitowe". Oznacza to, ż e kierownictwo biur podró ż y od dawna zdał sobie sprawę z niekorzystnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej na wyspie! Dlaczego wię c mó wią o wysokiej ocenie hotelu Blue Princess i szeroko polecają go rosyjskim turystom, skoro już od dawna powinien być zamknię ty na badanie epidemiologiczne?
Pod każ dym wzglę dem nie odpowiada deklarowanej sł awie. Czy rosyjscy turyś ci idą za duż e pienią dze nie na odpoczynek, ale na zachorowanie; mieszkają w wilgotnych i brudnych pomieszczeniach, w któ rych prawie nie sprzą tają , nie zmieniaj poś cieli; gdzie karmią zł ej jakoś ci jedzenie, a wszystkie ś cieki odprowadzane są bezpoś rednio do lazurowych wó d w pobliż u hotelu? Nie jest to rodzaj jedzenia, ale wszystkie powyż sze i jest to upragniony „all inclusive”.
Oszczę dzaliś my na ten wyjazd przez cał y rok. Jeden dzień na Korfu to moja miesię czna emerytura! Pienią dze marnowane na pró ż no, a co najważ niejsze jest to utrata zaufania do ludzi, Twojej firmy Coral. niespeł nione nadzieje, nadszarpnię te zdrowie i zepsute dł ugo oczekiwane wakacje. Dwa dni oczekiwania na zameldowanie w hotelu i sześ ć dni leż enia w pokoju. Ani jednej wycieczki, nic! To nie był odpoczynek, ale udrę ka.
Nasza rodzina wycią gnę ł a z tej podró ż y okrutną lekcję . Niech turyś ci gł ę boko zastanowią się nad planem podró ż y i wyborem organizatora wycieczek, a takż e zwró cą uwagę na recenzje wczasowiczó w - pomoż e im to unikną ć fatalnego bł ę du i spę dzić wspaniał e wakacje. Ż yczymy samych szczę ś liwych podró ż y!
Lokalizacja: Jechaliś my z lotniska 25-30 minut, osiedliliś my się od razu, ponadto ponieważ nasz pokó j nie był zarezerwowany od razu po nas, wymeldowaliś my się w dniu wyjazdu wieczorem, a nie o 11. Hotel znajduje się w malownicza zatoka, patrz zdję cie, mó wią wię cej. pokoje są bardzo ró ż ne, od zwykł ego podwó jnego po rodzinną willę . Na pierwszej linii jest dosł ownie kilka pokoi, reszta znajduje się na gó rze, ale jest wiele ró ż nych ś cież ek, kró tkie ś cież ki są proste strome, ronda są doś ć dostę pne dla ró ż nych osó b.
Plaż a: plaż a miejska, wię c nawet przy „all inclusive” leż aki są pł atne, 8 euro za 2 leż aki i parasol, 4 euro za jeden leż ak. Plaż a jest kamienista. z terenu hotelu moż na udać się na mał ą zamknię tą dziką plaż ę lub iś ć ś cież ką do odległ ej plaż y z grotą (punktem odniesienia jest ł uk przy wyjś ciu z terenu hotelu, jeś li stoisz plecami do morza - w prawo)
Pokarm: karmiony na rzeź , choć na pierwszy rzut oka wybó r wydaje się niewielki. Cał a ż ywnoś ć jest naturalna, nawet puree ziemniaczane. Jest ką cik dla dzieci z makaronami, sosami, frytkami, stó ł z sał atkami, daniami gł ó wnymi, sł odki stó ł . Jedzenie jest europejskie i greckie. Wino, piwo, kawa, herbata, soki, cola - wszystko do baru w każ dej chwili. bliż ej plaż y znajduje się restauracja a la carte, gdzie dla mieszkań có w hotelu 50% zniż ki na napoje i 25% na jedzenie.
Pokoje: Mieszkaliś my w pokoju 321, jest to standard dwuosobowy, ł azienka z prysznicem, klimatyzacja, lodó wka, krzesł a i stolik przy wejś ciu z pię knym widokiem na zatokę.
Na cał ym terytorium znajduje się kilka basenó w z bezpł atnymi leż akami.
Co dalej: sklep jest 400 metró w dalej, przez gó rę ś cież ką moż na dojś ć do podobnego sklepu, ale jest trochę wię kszy wybó r i jest bankomat.
Internet: tylko w recepcji, po obiedzie prę dkoś ć ledwo wystarcza dla wszystkich, ale restauracja a la carte ma wł asne Wi-Fi, moż na pracować.
School of English: bez wzglę du na to, jak bardzo się martwił am, ż e to bardziej rozrywka, waż ne był o dla mnie, ż eby mó j brat się z kimś zaprzyjaź nił i dał mi czas na samotnoś ć , okazał o się , ż e tam naprawdę uczą ! z czasami, leksykalnymi tematami istotnymi tu i teraz. spę dzili jedną lekcję w terenie: zamó wili pokó j w recepcji u prawdziwej Greczynki, zadawali pytania, wyjaś niali, co zawiera system All Inclusive i tak dalej. Polecić )
Ten hotel oferuje niepeł ne wyż ywienie - ś niadania i kolacje. Jedzenie jest monotonne, menu powtarza się co drugi dzień , w restauracji latają ogromne iloś ci os, z któ rymi nic się nie robi. Jeś li tylko zamó wisz tu jedzenie za opł atą , mogą postawić na stole przypaloną kawę , aby odstraszyć osy. Owoce są w wię kszoś ci w puszkach, napoje do obiadu na wł asny koszt, nie moż na przynosić wł asnej wody.
Bardzo brudne baseny - wszę dzie jest zielona tablica na ś cianach, woda jest mę tna, nigdy nie widział em oczyszczonego przynajmniej jednego z basenó w. To samo z terytorium hotelu - liś cie, ś mieci, butelki nie są usuwane. Pokojó wki ukł adają puste butelki z pokoi pod drzewami, wię c tam leż ą .
Na szczegó lną uwagę zasł uguje ró wnież gospodarz biura podró ż y Kanulas Travel. Nasi przewodnicy nie tylko nie pomogli w rozwią zywaniu problemó w, ale ró wnież powiedzieli, ż e jeś li zrobimy awanturę , to po prostu zostaniemy wyeksmitowani, a wszelkie roszczenia zostaną skierowane do są du. Nasz przewodnik Tatiana powiedział nam, ż e nie jest to hotel 4 *, ale 2 * ekonomiczny. Recepcja kategorycznie odmó wił a okazania certyfikatu hotelu. Na potwierdzenie recenzji w najbliż szym czasie zamieszczę zdję cia tego „cudownego” hotelu. Najgorsza obsł uga, jaką kiedykolwiek widział em. To znacznie zepsuł o wraż enie reszty. Sama wyspa jest niesamowita.